Çinli krosların titreşimini kesme yolları?
-
Selam arkadaşlar. GEçenlerde gayet uygun bir fiyata buylduğum için dağda bayırda vakit geçirmek için 5 aylık bir skygo 200lük kros aldım. Gayet güçlü ve seri bir makinesi var fakat motorun vibrasyonu doğrudan şasiye akraılıp rahatsız edici olabiliyor. Eralp abinin uygulaması ile şasi ve blok arasına oringler koyularak vibrasyonun azaltıldığını okumuştum.
Bu konuda başka tecrübesi olan krosçu arkadaşlardan yorum bekliyorum.
Teşekkürler...
Reklamlar
-
200 cc çin ve "cros" bence fazla birşey bekleme
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
-
Merhabalar eğer motorun kendi olağan vibrasyonundan bahsediyorsan ne yapılır bilemiyorum ama titreşim sonradan arttıysa birşeyler yapabilirsin. Öncelikle ilk olarak motosikletin vidalarını kontrol etmelisin. Benimde bu tarz forumlardan öğrendiğim kadarıyla titreşimin birçok farklı nedenleri olabilir. Mesela benim motosikletimde zincir ayarı bozulduğu zaman titreşim artıyor. Arka lastiğin havası biraz azalınca titreşim yine artıyor. Gidonun bağlı olduğu somunlar zamanla gevşeyebilir ve gövdedeki titreşimi gidona daha fazla aktarır. Titreşimi kesmesi açısından değilde mesela ben elcikleri değiştirip daha yumuşak yapılı elcikler taktım ve çok fark etti yani hissedilen olağan titreşimin etkisini azalttı.
-
Tum motorun birlesim noktalarina uygun bir kece veya yastik eklemen belki sana yardimci olacaktir.Ama zahmetli bir is oyle bir cinli motor icin bilmiyorum degermi.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
En güzeli dengeli bir krank takmak bir tarafında ağırlığı olanlar japon motorlarının krankları 100-150 ytl arasında birşey sanırım bende takmayı düşünüyorum şuanda araştırıyorum uygun krank bulunca alıp takıcam
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)