okan4037' Alıntı:
neyyy benmı yanlıs duydum devır 3000 olurmu ya bide 100 km de 2.2 litre nasıl yakıyor yanlısın olmasın
Benzin deposunu ağzına kadar doldurttum !
Benzin bitipte motor stop edene kadar 282 km yaptım KMsaati %99 doğru !
Yeniden ağzına kadar aynı pompadan doldurttum 6,38 litre aldı !
Hesaplayınca 100 kmde 2,23lt yaktığı sonucuna ulaştım !
1 depoyla 6,5 saat kullandım motoru...
Motoru ilk aldığımda rölanti çok yüksekti(Gerçekten 3000 devirdi)
motor orta sehpadayken lastik hızla dönüyordu boşta ,
ben sonra çok düşürdüm rölantiyi
şimdi 1300-1500 devir arası motor tekleye tekleye çalışıyor
70 kiloyum , gazı çok doğru ve ekonomik bir şekilde kullanıyorum !
60 ı geçmiyorum !
Işıklarda beklememek için çok uzaktan gaz kesip yavaşlıyorum durmamak için !
Motor freni çok güçlü , Fren kullanmıyorum 30-40km hıza düşene kadar !
Bu motor otoyolda 60-70km/s sabit hızla kullanıldığında 100kmde 2lt'den
bile az yakar ! Bu motoru hiç durmadan 7-8 saate kadar kullanabilirsiniz dayanabilirseniz !
Ama motor dayanır ben hiç ayağımı yere koymadan 70km yaptım !
yol sormak için durdum motoru susturmadan devam ettim
Tek marşta 100km yaptım !
Bu Motorla 60 geçmezseniz bir depoyla 7-8 saat binebilirsiniz !