- Konu Yazar
- #1
İlkönce herkese merhaba. Cok yeniyim bu forumda.
Bende bir Scooter motor var. Mühendisim ve motorsikletler üzerine LPG kullanımı konusunda araştırmalar ve uygulamalar yapmaya çalışıyorum. Bu konuyla ilgilenen veya ilgilenmek isteyenlerle burada yazışırsak sevinirim.
Piknik tüpünü ( Yok, ben mutfak tüpünü asarım;Motorum kuvvetli diyorsanız o başka) bagajınıza koyuyorsunuz ve yüzlerce KM gidiyorsunuz. Piknik tüpüne LPG istasyonları 5 ile 8 lt arası basabiliyorlar sanırım.
Performans yerine ekonomi düşünenler için neden olmasın?
İçinizden biri, ben LPG yi hallettim LNG(Doğalgaz) li motor ile ugrasiyorum derseniz şaşırmam.
Yanlis foruma yazdim galiba. Modere arkadas isterse degistirebilir.
Saygilarimla.
Bende bir Scooter motor var. Mühendisim ve motorsikletler üzerine LPG kullanımı konusunda araştırmalar ve uygulamalar yapmaya çalışıyorum. Bu konuyla ilgilenen veya ilgilenmek isteyenlerle burada yazışırsak sevinirim.
Piknik tüpünü ( Yok, ben mutfak tüpünü asarım;Motorum kuvvetli diyorsanız o başka) bagajınıza koyuyorsunuz ve yüzlerce KM gidiyorsunuz. Piknik tüpüne LPG istasyonları 5 ile 8 lt arası basabiliyorlar sanırım.
Performans yerine ekonomi düşünenler için neden olmasın?
İçinizden biri, ben LPG yi hallettim LNG(Doğalgaz) li motor ile ugrasiyorum derseniz şaşırmam.
Yanlis foruma yazdim galiba. Modere arkadas isterse degistirebilir.
Saygilarimla.