Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Aralık 2012, 18:40
#1521
Reklamlar
-
26 Aralık 2012, 19:16
#1522
valla kıs da geldi senin yerinde olsam altın kum' a yada yeşilkent di adı o tarafa giderdim, tabi çevirme durumları nasıl olur onu bilemiycem.
benim hayalimdi altınkum da gazlamak ama nasip olmadı daha
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
26 Aralık 2012, 19:17
#1523
bodrumdan didime gelmiş tim korudan isasos adan girip akbük üzerinden didime ulaşmıştım bu mevsimde domuzlar cirit atmıyormu oralarda
-
26 Aralık 2012, 19:21
#1524
Bence şansını zorlama drumstar, ehliyet aldıktan sonra özgürce dolaşırsın. Sadece çevirme yönünden bakma olaya
Allah göstermesin. Bi kazaya karışsan, haklı olsan bile haksız duruma düşersin. Çünkü ehliyet yok. Benden tavsiye birazcık kumda idare et.
Ondan sonra acısını çıkartırsın ;)
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
26 Aralık 2012, 19:28
#1525
-
26 Aralık 2012, 19:30
#1526
tolga can haklı çevirme noktlarını biliyorsan ara yolları ezberle gerekmedikçe ana yola bile çıkma motorunu çekerler en iyi ihtimal ehliyetten motora el koyarlar vede otopark ücreti ödedrsin gereksiz yere cansıkıntısı yaşarsın bu arada mondialin zincirleri kronik şekilde bolluyor bikere germeye başladınmı oringliye geçirin eğer öyle bir sıkıntı başladıysa
-
26 Aralık 2012, 19:34
#1527
Çevirme olan yerler belli zaten burda. Yazları aydından destek için polis geliyo çok fazla, onlar sıkıntı çıkarabilir :/ Ehliyet almama 3-4 ay kalmışken şansımı zorlamak istemem en kötü kısmı da okulum emniyet müdürlüğünün yanında
-
26 Aralık 2012, 19:55
#1528
tunctepe adlı üyeden alıntı
tolga can haklı çevirme noktlarını biliyorsan ara yolları ezberle gerekmedikçe ana yola bile çıkma motorunu çekerler en iyi ihtimal ehliyetten motora el koyarlar vede otopark ücreti ödedrsin gereksiz yere cansıkıntısı yaşarsın bu arada mondialin zincirleri kronik şekilde bolluyor bikere germeye başladınmı oringliye geçirin eğer öyle bir sıkıntı başladıysa
Siz zincir germeyi beceremiyosunuz bende de 150'lik mondial var 6500km'de 2 kere gerdim zinciri hala baya iyi durumda zincir. Zincir gergilerini eşit germezseniz de zincir daha çok uzar.
-
26 Aralık 2012, 21:15
#1529
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Siz zincir germeyi beceremiyosunuz bende de 150'lik mondial var 6500km'de 2 kere gerdim zinciri hala baya iyi durumda zincir. Zincir gergilerini eşit germezseniz de zincir daha çok uzar.
mx ile max bir değil ki kardeşim. Atlayıp zıpladıkça o zincir gerilip gevşiyor zaten. gevşek gelirse anahtarla geriyorum. Öyle atacak şekilde bol kalmıyor.
Zincirde hafif gevşeme yapabilir. O ayrı bir konu, bende cup vardı. ona bakarsan 30.000 km boyunca zincire 1 kere dokunmadım. 3.000 racers kullandım. ona da dokunmadım.
Max de 6.000 km deyim. 3 kere zincir gerdim. Alırsam da Did marka zincir alırım.
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
26 Aralık 2012, 21:49
#1530
Tolga Can adlı üyeden alıntı
mx ile max bir değil ki kardeşim. Atlayıp zıpladıkça o zincir gerilip gevşiyor zaten. gevşek gelirse anahtarla geriyorum. Öyle atacak şekilde bol kalmıyor.
Zincirde hafif gevşeme yapabilir. O ayrı bir konu, bende cup vardı. ona bakarsan 30.000 km boyunca zincire 1 kere dokunmadım. 3.000 racers kullandım. ona da dokunmadım.
Max de 6.000 km deyim. 3 kere zincir gerdim. Alırsam da Did marka zincir alırım.
Cross fark ettirir mi bilmem ama normal commuter tarzı mondial kullanıp sürekli zincir geren çok kişi var bunların zincir germeyi bilmediğini düşünüyorum çünkü ben sürekli tam gaz gitmeme her ışıkta tam gaz kalkmama rağmen benim zincirim o kadar fazla uzamadı.
-
26 Aralık 2012, 21:52
#1531
mengu16 kardesim cross motorlarda arka masa esnedikçe zincirin gergisi değişiyor, öyleki motor bos ken farklı üstüne oturan varsa farklı hele de kasisden uçup konduysan amortisörün kapanmasıyla tamamen farklı oluyo
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
26 Aralık 2012, 21:59
#1532
cenkito adlı üyeden alıntı
mengu16 kardesim cross motorlarda arka masa esnedikçe zincirin gergisi değişiyor, öyleki motor bos ken farklı üstüne oturan varsa farklı hele de kasisden uçup konduysan amortisörün kapanmasıyla tamamen farklı oluyo
Bizim motorlarda da var o zinciri çok gerip 2 kişi binersen dişli göbeği rulmanı bozuluyo. Crosslarda arka mafsal oynaması çok olduğundan biliyorsunuzki mafsalın alt tarafında dişliye yakın bir yerde zincir gergi aparatı var normal motorlardan farklı olarak. Sizin zincir motorun üzerinde kimse yokken baya gevşek olmalı zaten.
-
26 Aralık 2012, 22:49
#1533
zaten sorunda o galiba bizim motorlara o zincir gergisini koymamıs mondial ciler gerek görmemişler yada yedek parcadan zengin olma niyetindeler
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
26 Aralık 2012, 23:45
#1534
@tolga can motoru takas etme niyetindesin galiba :D
-
27 Aralık 2012, 01:22
#1535
150 x-treme supermoto yapilabilirmi?
2 sorum var :
---arka janti degistirmeden sadece lastigi bir enduro asfalt kullanimli lastikle degistirilebilirmi? maliyeti kaclira olur?
---on jant sokulup yerine ikinci bir arka jant takilibilirmi? fren ve gobek baglantilari uyumlumudur? orjinal arka jantin boyu nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:37 ----------
ocalh adlı üyeden alıntı
Serdar Arkadaşım merhaba bu hortumu neyap ne et üst tarafa al böyle bir montaj olmaz montajı yapan vatandaş ilk defa kros motoru toplamış herhalde. ön amartisör her esnediğinde o hortum sıkışacak ve zamanla çatlama yapacak yata kırılacak hemen üst tarafa al onu benden demesi (:
İbrahim benim motordaki aynaları ve elcikleri ben değiştirdim orjinal değil yani motorlardaki malzeme aynı anlayacağın sıkıntı yok
---------- Post added at 06:41 ---------- Previous post was at 06:12 ----------
Bu arada dün bir fiyat araştırması yaptım
Süpermoto yapmak için
-ön jant
-ön disk
-ön lastik
120 tl
-arka jant
-arka disk
-arka dişli
-arka lastik
yaklaşık 200 tl
...
Hakan arkadasim merhaba, bu sm degisimindeki fiyatlardaki lastik olculeri nedir, nereden satin alinabilir?
150 extreme max e takilabilecek en buyuk arka lastik olcusu nedir?
-
27 Aralık 2012, 11:19
#1536
tcs adlı üyeden alıntı
@tolga can motoru takas etme niyetindesin galiba :D
Evet ya, aslında hiç satmak istemiyorum. Arkadaşlarım cross olayını abarttı, vur parçala, kır dök takılıyorlar. Ben o kadar motora zarar veremem.
Dünya masraf yapmışım. Parçalamak için süremem. Gönlüm el vermez. , CBR125 düşünüyorum. Hem benlik hemde az yakıyor. sürekli işe git gel yapabilirim.
Elimdeki bilgisayarı satarsam 2. motor olarak da alabilirim. Takas yolu ile de değiştirebilirim, Maxi de sadece cross için kullanırım. Niyetim var ama kararsızım.
Zaten takasa da kimse gelmiyor. Max ile yollara devam. yazın asfalt lastiğini takar. Şehirlerarası geziye veririm kendimi. Uzun yol - Adapazarı \ Trabzon düşünüyorum
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
-
27 Aralık 2012, 12:42
#1537
braingulp adlı üyeden alıntı
Hakan arkadasim merhaba, bu sm degisimindeki fiyatlardaki lastik olculeri nedir, nereden satin alinabilir?
150 extreme max e takilabilecek en buyuk arka lastik olcusu nedir?
sm'lerde ön 110/70-17 arka 130/70-17 veya arka 140'lık oluyo genelde. Arkaya 130'luk takarsın ama öne en fazla 90/90-17 sığar gibi.
-
27 Aralık 2012, 14:31
#1538
serdarom merhaba senden bi ricam olacak hani benim ön kafa grenajı kırılmıştı ya ama farı sağlam ben o farı tekrardan motoruma takmak istiyorum sende kafa grenajını söküp sadece farı takmışsın bana montaj yerlerini fotolayıp vede nasıl montaj yaptığını anlatabilirmisin..
---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:27 ----------
Tolga Can adlı üyeden alıntı
ah be Tolgacan birde şu ayakları yerden kesebilseniz muhteşem bi görüntü olacak haaa
-
27 Aralık 2012, 15:00
#1539
torklu aletlerde düz zincir daha çobuk bollar sonuçta motorcuda bende ayrı ayrı her hafta geriyorsak demekki zincirde sıkıntı başlamış demektir keza baklaların arası açıldıysa daha çabuk bollar zorlanmadan dolayı bide crossla ve diğer motorlarla ani kalkışlar çok farklı crossla ani kalkışta yada ani gaza yüklenmede zincire binen yükü düşünmeni isterim
-
27 Aralık 2012, 15:10
#1540
tunctepe adlı üyeden alıntı
torklu aletlerde düz zincir daha çobuk bollar sonuçta motorcuda bende ayrı ayrı her hafta geriyorsak demekki zincirde sıkıntı başlamış demektir keza baklaların arası açıldıysa daha çabuk bollar zorlanmadan dolayı bide crossla ve diğer motorlarla ani kalkışlar çok farklı crossla ani kalkışta yada ani gaza yüklenmede zincire binen yükü düşünmeni isterim
Sizin motorda 520 525 numara falan zincir yok mu ? commuter ve cub'lara taktıkları 428 numara zinciri 250'lik motora takıyosalar değil uzamak, kopar bile.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)