Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kanuni Racer Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1881
    tt Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T GT250R
    Alıntı pecobra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin aküde bi sorun olabilir.benim motor 1.5 ay calışmadı.sonra marsa basınca hemen calıştı.kızdırma ciklesini cek(cekmek yetmez tabi geri gevsiyo cekili tut elinle) sonra bas marsa o zaman alması lazım.benim ki çalıştı.baktın yine calışmıyo
    vurdur o zaman.
    teşekkürler. haklısın. herhalde motorum ilk teslim edilirken tam şarj yapılmamış olabilir. iyice bir şarj yapılması gerek. vurdurmak da mümkün oluyor. Fakat çok fazla yapmamak lazım dostum. Haklımıyım?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1882
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    arkadaşlar o kadar kötüledinizki aldığıma pişman oldum yaww ama benim aldığım yerde serviste var benim hiç sorunum olmadı hatta bikaç kere ufak tefek şeylerden götürdüm para bile almadılar.acaba bu durumda 5 parmağın 5 i bir değildir diyebilirmiyiz.???
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  3. #1883
    NicemaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    arkadaşlar aşağıdaki liste güzel ancak dikkat etmeniz gereken husus şudurki garanti kapsamı dışında dediğini parçaların motosikletin bakımını gereken şartlar çerçevesinde yaptırdığınız takdirde ömürlerinin olmasından dolayı belirtilen km lerde değiştirilmesinin zorunluluğudur. yani belirli bir km de belirtilen parçaları değiştirdiğiniz takdirde değişen parça ile ilgili garantiniz devam etmektedir.
    bu arada motosikletimi yarın 17.500 bakıma sokacağım hayırlısı ile


    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garanti için,
    "MALIN BÜTÜN PARÇALARI DAHİL OLMAK ÜZERE TAMAMI FİRMA GARANTİSİ ALTINDADIR". Garanti dışı kalan hallere ise şunları not düşmüşler;
    - buji
    - lastik
    - filtre
    - yağ
    - fren balataları
    - debriyaj balatası
    - keçeler
    - kayışlar
    - kumanda telleri
    - zincir
    - ve kullanımdan dolayı aşınan parçalar.
    firma kendisi de belirttiği gibi malın tamamını garanti kapsamında tutmak zorundadır.. Burada dikkat edilmesi gereken husus,yukarıda garanti dışı bırakılan parçaların kullanımla birlikte eskime özelliğine sahip olmasıdır,ancak bunlarda dahi,kullanımdan değil de üretimden veya montajdan kaynaklanan bir hata varsa (misal fren balataları başka modele ait ve yanlışlıkla takılmışsa ve bu sebeple hızla bitmişse) garanti dışı diye belirtmesine rağmen firma değiştirmek zorundadır.. Zira burada kullanımdan kaynaklanan bir husus söz konusu değildir.
    MALIN BÜTÜN PARÇALARI DAHİL OLMAK ÜZERE TAMAMI FİRMA GARANTİSİ ALTINDADIR!

    Amortisör olayı biraz farklı,Mercedes ve BMW bile araçlarını dünya ülkelerine full garantili satarken Türkiyede kötü yol şartlarını bildikleri için garanti dışı tutmaktadır. Saygılar.
    www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri

  4. #1884

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    seri üretim ürünlerinde 5 parmağın değilde 100 parmağın 99 unun bir olması beklenir
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  5. #1885

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    tiger 250
    Alıntı yilmazelektrik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanuni dunyanın en kötü motoru satıcaz aldığımız paranın yarısını etmiyor ha bide turk malı diyorlar kurban olsunlar turk kelimesine kirketmesinler ulke ismini öz ve hakiki çin malı motor zevkimizi bozdular bunlar motorla gezmekten çok masraf ediyoruz zincir ayarının suyu çıktı gidon birgun benin önümde gidecek diye korkuyorum bir senelik motor plastik aksamlar hepsi çürüdüboya solmalar baş gösterdiampül değiştire değiştire lamba vidaları lyalama yaptı hala alacaksanız da alın bişi demem aartık.
    haklısın abii
    bende bi kanuni kullanıcısıyım hakkım helal deil...sonuna kadar haram kandırılmanın verdiği acı
    [CENTER][B][I][COLOR="Navy"]only god will judge me...[/COLOR][/I][/B] ::pala:: [COLOR="DarkRed"][B][I]06 BB 6703 [/I][/B] [/COLOR] [COLOR="Black"][B][I]BlacK_HawK[/I][/B][/COLOR][/CENTER]

  6. #1886
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Var
    konu hakkında hukuki bilgi :

    açıklama: TKHK ve Garanti belgesi uygulama esaslarına ilişkin yönetmelik , alınan malın garanti süresi dahilinde bir yıl içinde 2den fazla aynı 4ten fazla farklı arıza çıkarması durumunda tüketiciye birtakım seçimlik haklar veriyor. Bu durumda hakem heyeti veya tüketici mahkemesi malın incelenmesi için bilirkişi görevlendiriyor ve bilirkişilerin raporları yönünde kararlar veriyor.

    Şu durumlarda değişim, iade veya ayıp oranında bedel indirimi talep etmelisiniz.

    * Garanti süresi dahilinde kalmak koşuluyla, bir yıl içinde aynı arıza iki kereden fazla tekrarlarsa,
    * Garanti süresi dahilinde kalmak koşuluyla, bir yıl içinde farklı arızalar dört kereden fazla meydana gelirse,
    * Garanti süresi dahilinde, farklı arızalar toplam altı kereden fazla meydana gelirse,
    * Tamirde geçen süre 30 işgününü aşarsa.

    Sözlü Vaatler: Çok sık karşılaşılan bir diğer sorun da, teknik servis süreçlerinde bize verilen sözlerin unutulması veya yanlış anlaşılmasından kaynaklanmaktadır. Konu her ne olursa olsun, ileriye dönük uygulanacağı söylenen her sözü belge ile talep etmeliyiz. Olası anlaşmazlıklarda sözlü vaatlerin hiçbir hükmü yoktur.

    Lütfen yukarıda belirttiğim ölçü ve kaidelere bağlı kalarak haklarınızı talep ediniz.
    Saygılarımla

  7. #1887

    Üyelik
    26 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    peugeot cobra,kanuni racer
    Alıntı tt Adnan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler. haklısın. herhalde motorum ilk teslim edilirken tam şarj yapılmamış olabilir. iyice bir şarj yapılması gerek. vurdurmak da mümkün oluyor. Fakat çok fazla yapmamak lazım dostum. Haklımıyım?
    evet cok haklısın.fazla vurdurmak krank koluyla piston arasında bazı zorlamalar yapabilir.zaten bi kere calıştırınca akü sarj olmaya baslıyo.ondan sonra gerek yok akü bozuk degilse

  8. #1888
    BLOODMN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    KANUNİ RACER 200
    SAYIN KURALKAN KANUNİ:
    Günümüz iletişim çağında Erzurumlu Müslüm Agabeyin Tofaş'a açtığı telefonu bilmeyen yoktur galiba. İlla ki öyle bir telefon mu açalım.

    Yoh mu sizin genel müdürüüüz, yetkili oldugunuz, birim amiriiiz. 33 YE 338 ahanda oraya yazın, eliizin avcuuzun içine yazın, bahtııızda heberiiiz olsun.

    Ben sizin yüzünüzden motora binmek istemiyorum. Zincir sesinden bunaldım artık. Motorumun orasını burasını da muşamba parçalarıyla, iç lastiklerle bilmem neyle sarmak dolamak istemiyorum. Yolda uzaktan gelen bir racer görünce insanlar tek teker gelmemi bekliyor, ben geliyorum çatur çutur, hem de DÜZ YOLDA.

    Zincir ayarından değil kardeşim, zaten maillerime de cevap vermiyorsunuz. İlk mailime verdikleri cevaba bak, neymiş motoru komşu ilçedeki servise götürecekmişim. Ee İstanbula getireyim bari. Burdaki servisi süs diye mi açtınız. Süs diye açtıysanız, şöyle ışıklı neyli bişey olsun bari.

    Moderatör arkadaşlar da bu mesajı silmezse sevinirim. Sesimi duyurmak istiyorum.

    Gerçi kime duyuruyorsak, zincir sesi herkesin sorunu. Ama kendi kendine halleden arkadaşlar var. Ben kendim halletmek istemiyorum. Bana bu motoru satanlar halletsin bu sesi.
    [COLOR="Red"][B][FONT="Garamond"]BLOODMN[/FONT][/B][/COLOR]

  9. #1889
    tt Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T GT250R
    ben bu zincir sesi olayını biraz merek ettim. zincir neden ses yapmaya başlıyor? olay imalatı ile alakalımı ?
    Selamlar
    İnşallah Bloodmn' de sorununa çözüm bulur dilşe diliyorum.

  10. #1890
    NicemaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    arkadaşlar zincir sesi problemi kullanılan zincir den kaynaklanıyor ben bu problemi servisin önerisi ile 20 30 ytl ye aldığım orjinal MZ lerde kullanılan çek zincir ile hallettim birde kaplin lastiği sorunu var onuda servis bir çözüm üretti... servisinize özellikle sorun bu problemi nasıl gideriyor Kadıköy servisten öğrensinler...
    www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri

  11. #1891

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    NicemaN senin orjinal zincir don lastiği gibi çıkmıştı.
    önceki sayfalarda çek zincir ile ilgili yazdıklarını arkadaşlar okumamışlar anlaşılan
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  12. #1892
    BLOODMN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    KANUNİ RACER 200
    Okuduk baba okuduk, çek zincirini de okuduk. Ancak ben burada servise abi çek zinciri lazım desem, adam bana almancı akraban yokmu, gelirken çekoslovakyadan alsınlar der.
    [COLOR="Red"][B][FONT="Garamond"]BLOODMN[/FONT][/B][/COLOR]

  13. #1893
    titanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    K.MARAŞ
    Motosikleti
    Kuba STR 250cross + mondial xtreme supermoto
    bloodman valla güzel söylemişin arkadaşım

  14. #1894
    titanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    K.MARAŞ
    Motosikleti
    Kuba STR 250cross + mondial xtreme supermoto
    arkadaşlar ortalık yine sessiz sakin hayırdır inşaallah

  15. #1895

    Üyelik
    10 Haziran 2007
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    racer 200
    Alıntı just_life adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu ne kardeşim Çin işkencesi mi yapıyorsunuz insana. Benim sınıfımda cebince gücü kanuniye yetecek orta halli kişiler arasında Kanuninin yeri Kanuni sultan süleyman kadar yücedir. Karalamayın bilmeden çinmiş cinmiş demeyin. Bakın bunlarıda sonucta kullanan satın alan arkadaslar var
    valla bencede kardeşim zaten günümüzde saolsunlar çinden gelmeyen motor mu war yaw. bi motor bukadarda yerden yere wurulmazki kardeşim.hiç boşuna miyawlamayın...

    bende bir racer 200 alıcam ama kararsızım yerden yere vuruyolar motoru.ama tipi görünüşü açısından çok hoşuma gitti. sizce alsam mı acaba????

  16. #1896

    Üyelik
    10 Haziran 2007
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    racer 200
    arkadaşlar ne oldu neden sustunuz

  17. #1897
    ali00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2006
    Şehir
    k.maras+dortmund
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-6R
    [QUOTE=meçhul;706274]arkadaşlar ne oldu neden sustunuz[/QU


    ne diyelim arkadasim hosuna gittiyse al derim yazilanlarin cogu yalan yanlis,kendimde kullaniyorum bu motora,simdiye kadar zincir sorunundan baska birsey cikmadi allaha sukur,daha ne ögrenmek istiyorsun sorda cevaplayalim

  18. #1898

    Üyelik
    10 Haziran 2007
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    racer 200
    birde bu makinalar 120 yi geçmiyormuş.bir arkadaş cbr 125 ile 155 km yapmış.racer 200cc, cbr 125cc bu nasıl oluyo anlamadım.acaba bunlara turbo taktırsak ne tutar ve kaçı görür ???

  19. #1899
    ali00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2006
    Şehir
    k.maras+dortmund
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX-6R
    Alıntı meçhul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde bu makinalar 120 yi geçmiyormuş.bir arkadaş cbr 125 ile 155 km yapmış.racer 200cc, cbr 125cc bu nasıl oluyo anlamadım.acaba bunlara turbo taktırsak ne tutar ve kaçı görür ???
    dogrudur 120 miyi gecmedigi ama bir iki degisiklikle yuz otuz yapanlar var okumusundur,cbr 125 in 155 km yapacagini sen inaniyormusun

  20. #1900

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    racer orjinal karbüratörünü titan karbüratör ile değiştirerek daha fazla hız yapıldığı konusunda geçmiş sayfalarda bir yazı vardı. orjinal karbüratör belirli bir devirden sonra besleme keserek (veya belirli orandan fazla benzin vermeyerek) hızın artmasına engel oluyor diye bir not vardı.
    motosiklet race görünümlü olsada hacmine göre zayıf olduğu için tam bir race serisi değildir. zaten aynı kasayı bir kaç değişiklik ile Freedom 200 olarak naked versiyon olarak çıkardılar.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler