Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4681

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    1.000 Km bakımına girdiğimde benim gittiğim servis şöyle bir uygulama yaptı yeni takacağı filtreyi paketinden çıkardı ve yağı, bardak şeklinde tuttuğu filtreye döktü filtre emdikçe yine döktü taki filtre doyana kadar. Sonra o şekilde yağı boşalmış motora taktılar ve yağ deliğindende normal şekilde yağı doldurdular. Seviyeyi kontrol ederek sona doğru azar azar ve seviyeyi yakalayınca işlem bitti.

    Neden filtreye böyle bir uygulama yapıyosunuz dediğimde ise ; Motor ilk start aldığında sıfır filtreden yağ pistonlara , motora süzülüp ulaşana kadar motorun kuru çalışacağını bu uygulamanın çok daha sağlıklı olduğunu söylediler. O filtrenin emme hızını gözlemlediğim için bana mantıklı geldi sanki

    Belkide yağ eksilttiğini düşünen arkadaşlar filtre değişimi yaptığında ki bir çok usta tutupta 2.500 ml yi hesaplayarak koymuyor. Seviye normal görünsede filtre emeceği yağı emince yağ eksilttiği düşünülüyor
    bounrock ve Flatron02 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4682

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Suzuki Gw250
    Motul 5100 full sentetik kullanıyorum hocam. Dedigim gibi 15w 50.

    Filtre hakikaten fark ediyor. Bu arada servislere kendiniz yağinizi götürün sorun yaratmiyorlar. Ben Motulu öyle götürüyorum yoksa suzuki turkiye ipone tavsiye ediyor.

  3. #4683

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    15-50 kitapçıkta yoksa koymayın...sessizlik vite geçiş rahatlığı yağın kalın olmasından..kalın yağı çevirmek itmek sıyırmak için motor extra performans harcar, piston zor kayar dişliler zor döner kol ve krank yataklarına binen güç artar, sonuç itibarıyle motorun ömrü azalır...yağkeçeleri inceye göre olduğu için kalın yağın basıncından zarar görür...motor hemen kırılmaz tabi ama aşınma artar, oysa siz kalın yağ koyduğunuz için daha az sesin verdiği hisinde etkisiyle motorun rahatladığını düşünürsünüz..düşük devirli motorlara 20-50 koyabilirsiniz çünki bu sıkışma düşük devirde tolere edilir, 6000-7000 çeviren cruiser ile 13000-14000 çeviren racing arasında çok fark var...
    Kalın bir borudan ince yağ akar gider, kalın yağ damlayarak akar...yağ üreticileri çağımız motorların sofistikeliği neticesinde hep daha ince ve hep daha sentetiğe doğru gitmekteler...akışkan yağ en makbulüdür...tam sentetik yağlar içlerinde bulundurdukları minarellerin genleşmesi sayesinde ısı arttıkça kalınlaşırlar...standart yağlarda durum tam tersidir...soz söz yağın rengi çok birşey ifade etmiyor, yeni koyduğunuz yağ 1000 km sonra kararmış oluyor...eğer motorda duman atma yoksa renk sorun değil ama motor duman atıyorsa ömrü bitmeye yaklaştığı içindir ve kartere giren egsoz gazı çok artmış demektir..piyasada bu durumda inazuma zor, yeni çıktı çünkü...

  4. #4684
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14
    Alıntı Ayrton_SENNA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Motora motul markasının hangi yağını koymamız gerekiyor? 10W 40'lık çok çeşitli yağlar var motulda, 5000-6000-7000 serisi gibi.

    Bir de kaç litre almamız gerekiyor?

    Servis bizim götürdüğümüz yağı koyarmı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

    2,1 litre yazıyor motor kapağı üzerinde.
    Motul'un kendi sitesinde Motul 7100 10/40'ı öneriyor. Ben de onu sipariş ediyorum, bakalım bu nasıl olacak

  5. #4685

    Üyelik
    26 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Africa Twin DCT, Yamaha Vmax 1200, Versys x300
    Hava filtresini hava ile temizledim...son ölçümde 8.95 lt ile 209.8 km yaptı...yani 4.26 lt/100 km ..sürüş tarzımı hiç değiştirmedim...%10 kesinlikle azaldı yakıt...GİDON PAD sadece 1adet kaldı bu arada...isteyen varsa özelden yazabilir...

  6. #4686
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı sozerten adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motul'un kendi sitesinde Motul 7100 10/40'ı öneriyor. Ben de onu sipariş ediyorum, bakalım bu nasıl olacak
    Motul 5100 10 40 kullaniyorum 7100 ile farki nedir ki.. memnun kalirsan banada haber verirsen ara bakim yapar yagi degistiririm

  7. #4687

    Üyelik
    11 Eylül 2015
    Tamam, tesekkurler.

  8. #4688
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motul 5100 10 40 kullaniyorum 7100 ile farki nedir ki.. memnun kalirsan banada haber verirsen ara bakim yapar yagi degistiririm
    5100 yarı sentetik, 7100 ise full sentetik

  9. #4689
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı Felis Leo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5100 yarı sentetik, 7100 ise full sentetik
    Bilgilendirme icin tesekkurler

  10. #4690
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14
    Yağ filtresini nasıl sökecegiz bilen var mı?

  11. #4691

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Suzuki Gw250
    Yağ filtresi için özel bir aparat var ona sokulan anahtarla sökülüyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

    Bu arada 2014 model 11.500 km deki motorumu mt 07 almak üzere satılığa çıkarmış bulunmaktayım. Fiyat olarak 12.000 istiyorum. Siperlik + koruma demiri var. Yedek olarak bir orjinal siperlik daha hediye verilecektir. Herkese iyi sürüşler, iyi forumlar.

    Suzuki kalitesini bu motorla anladım, keşke paramız olsa da gsr 750 alabilsek

  12. #4692
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Arkadaslar bugün kullandım inazuma 250 yi. Valla kıymetini bilin Mercedes E Serisi gibi maşallah😊 ağırlığını gerçekten hissettiriyor ama. Birde duke200 kadar seri atak değil. Tepkileri sesi falan tıpkı cbf 500 gibi tok ve kararlı. Bence 250 cc nin en rahat ve en konforlu motoru inazuma.
    ZümeR, reverse, Smlgndz ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #4693

    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Merhabalar,

    İstanbul'da yaşayanlar için trafikte bir alternatif ne olabilir diye düşünürken yanımdan geçen motosikletleri gördüm ve tamam buldum dedim
    Zira ben arabayla hergün Avrupa-Asya yapıyorum. Eskiden ters trafik avantajı diye birşey vardı, şimdi o da kalmadı. Artık akşamları Asya'dan Avrupa'ya da sağlam trafik oluyor....

    İşte böyle düşünerek 2 ay kadar önce A2 ehliyet kursuna yazıldım (daha önce sadece bisiklet kullanmıştım). Ancak 2 teker işinin ciddi olduğunu ve bu iş için eğitimin şart olduğunu idrak ederek daha ehliyet kursunda eğitimler başlamadan Gis Akademi Temel Eğitimi'ni aldım. Bu arada ekipman olayını (Kask, Mont, Bot, Eldiven) hallettim. Ardından da 5 saatlik Beceri Geliştirme Eğitimi'ne katıldım. Sınavı çok rahat geçtim ve nasip olursa ehliyetimi bu Cuma alacağım. Ancak henüz bir motorum yok.

    İlk aşamada hemen TEM Avrupa-Asya trafiğine çıkmak istemiyorum. Çünkü yeterince yol tecrübem yok ve motor ile biraz haşır neşir olduktan sonra eğer çok gerekli olursa trafiğe çıkmayı düşünüyorum. Bahçeşehir'de oturduğum için ilk başlarda hafta sonları Çatalca-Silivri tarafına doğru ufak ufak gezintiler yaparak kendimi geliştirmek istiyorum. Yani şimdilik trafiği çekmeye devam

    Kimileri iyi eğitim alarak 650cc ile başlayabilirsin falan diyor ama ben 250cc civarı bir motorla başlamayı düşünüyorum ve aklımdaki motor Suzuki İnazumaF (siyah). Sanırım yarın bir Suzuki bayisini ziyaret edeceğim. Ancak birkaç çekincem var ;

    1-) Acaba Suzuki İnazumaF 'in ağır olması (187 kg) yoğun trafikte ani manevra durumunda (gerekirse araç aralarından geçiş vs.) diğer hafif motorlara göre bir dezavantaj mıdır ? Aktif olarak yoğun İstanbul trafiğinde İnazuma kullanan arkadaşlar bu konuda aydınlatırlarsa sevinirim.

    2-) Diğer 250 cc.lik motorlar ile kıyaslandığında diğer dezavantajları nelerdir ? Yani sizce sıkıntı olarak gördüğünüz yanları var mıdır ?


    Naçizane yorum ve 44 yaşında çiçeği burnunda bir motorcuya tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılarımla.

  14. #4694

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    Kardeş amacın sadece ulaşım ise al bi Honda Pcx rahat et ,hem yenide başlayacakmışsın önce trafikte nerede gideceğini bir pratik yap,kaçmıyor abi inazuma pcx ten sonra alırsın. Hem motora binince belki fikriniz değişir kullanmak istemeyede bilirsiniz pcx size çok zarar ettirmez hem düşük km 2. el bile iyi iş görür hiç zarar ettirmez. Belkide tam tersi işte aradığımı buldum motora binmek başka bişey der pcx ten sonra v-storm tarzı bişeyler düşünürsünüz.

    Benim bildiğim inazumada kronik bir sorun yok henüz.Ayrıca gerçekten konforlu, ve debriyaj pamuk gibi.İnazuma kadar yumuşak debriyaj denk gelmedi bana.

    Suzuki inazumaya şöyle ağır böyle ağır diye diye AEA adını çıkardı. Hepi topu rakiplerinden 15 Kg daha ağır ama o ağırlığın nedenini deposuna ,yan grenajına dokununca anlarsın v.b. alet hakikaten sağlam ve 2 egzoz. Bu arada ilk aldığımda banada ağır geliyordu ama alışınca sıkıntı yok bende ama boyumda 190 Motora yeni başlayan arkadaşlara dikkat ediyorum motoru durdururken ayaklarını yere erken basıyorlar dengelerini kaybeder gibi olup motorun dik durma açısını bozunca ÜFFF AMMADA AĞIRMIŞ diyorlar. Birde üzerine boyu kısa ise zaten çok daha fazla zorlanıyorlar.
    Flatron02 bunu beğendi.

  15. #4695
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı MotorcuMS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    İstanbul'da yaşayanlar için trafikte bir alternatif ne olabilir diye düşünürken yanımdan geçen motosikletleri gördüm ve tamam buldum dedim
    Zira ben arabayla hergün Avrupa-Asya yapıyorum. Eskiden ters trafik avantajı diye birşey vardı, şimdi o da kalmadı. Artık akşamları Asya'dan Avrupa'ya da sağlam trafik oluyor....

    İşte böyle düşünerek 2 ay kadar önce A2 ehliyet kursuna yazıldım (daha önce sadece bisiklet kullanmıştım). Ancak 2 teker işinin ciddi olduğunu ve bu iş için eğitimin şart olduğunu idrak ederek daha ehliyet kursunda eğitimler başlamadan Gis Akademi Temel Eğitimi'ni aldım. Bu arada ekipman olayını (Kask, Mont, Bot, Eldiven) hallettim. Ardından da 5 saatlik Beceri Geliştirme Eğitimi'ne katıldım. Sınavı çok rahat geçtim ve nasip olursa ehliyetimi bu Cuma alacağım. Ancak henüz bir motorum yok.

    İlk aşamada hemen TEM Avrupa-Asya trafiğine çıkmak istemiyorum. Çünkü yeterince yol tecrübem yok ve motor ile biraz haşır neşir olduktan sonra eğer çok gerekli olursa trafiğe çıkmayı düşünüyorum. Bahçeşehir'de oturduğum için ilk başlarda hafta sonları Çatalca-Silivri tarafına doğru ufak ufak gezintiler yaparak kendimi geliştirmek istiyorum. Yani şimdilik trafiği çekmeye devam

    Kimileri iyi eğitim alarak 650cc ile başlayabilirsin falan diyor ama ben 250cc civarı bir motorla başlamayı düşünüyorum ve aklımdaki motor Suzuki İnazumaF (siyah). Sanırım yarın bir Suzuki bayisini ziyaret edeceğim. Ancak birkaç çekincem var ;

    1-) Acaba Suzuki İnazumaF 'in ağır olması (187 kg) yoğun trafikte ani manevra durumunda (gerekirse araç aralarından geçiş vs.) diğer hafif motorlara göre bir dezavantaj mıdır ? Aktif olarak yoğun İstanbul trafiğinde İnazuma kullanan arkadaşlar bu konuda aydınlatırlarsa sevinirim.

    2-) Diğer 250 cc.lik motorlar ile kıyaslandığında diğer dezavantajları nelerdir ? Yani sizce sıkıntı olarak gördüğünüz yanları var mıdır ?


    Naçizane yorum ve 44 yaşında çiçeği burnunda bir motorcuya tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılarımla.
    Merhabalar
    2 sorunuzada kendi deneyimime gore cevap yazmaya calisayim

    1. Agirlik (inazuma icin) sikisik trafikte pek sorun teskil etmiyor zaten biraz tecrube edindiyseniz motorun agirligini motora tasitirsiniz, benim icin tek sorun (boy 176) eger motor uzerindeyken geri gelmek istedigimde motoru ayaklarimla geri itemiyorum yada zar zor bir iki adim...

    2. Diger 250cc motorlarla kiyaslarsak ilk aklima gelen dezavantaj agirlik, yakit sarfiyatinin biraz daha fazla olmasi (bunuda cift silindir olmasina ve agirligina borcluyuz), bir digeride yedek parca, bana kalirsada cift silindire ve agirligina karsilik bi 30bg olmaliydi
    Flatron02 bunu beğendi.

  16. #4696
    yusufbaris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Alıntı MotorcuMS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    İstanbul'da yaşayanlar için trafikte bir alternatif ne olabilir diye düşünürken yanımdan geçen motosikletleri gördüm ve tamam buldum dedim
    Zira ben arabayla hergün Avrupa-Asya yapıyorum. Eskiden ters trafik avantajı diye birşey vardı, şimdi o da kalmadı. Artık akşamları Asya'dan Avrupa'ya da sağlam trafik oluyor....

    İşte böyle düşünerek 2 ay kadar önce A2 ehliyet kursuna yazıldım (daha önce sadece bisiklet kullanmıştım). Ancak 2 teker işinin ciddi olduğunu ve bu iş için eğitimin şart olduğunu idrak ederek daha ehliyet kursunda eğitimler başlamadan Gis Akademi Temel Eğitimi'ni aldım. Bu arada ekipman olayını (Kask, Mont, Bot, Eldiven) hallettim. Ardından da 5 saatlik Beceri Geliştirme Eğitimi'ne katıldım. Sınavı çok rahat geçtim ve nasip olursa ehliyetimi bu Cuma alacağım. Ancak henüz bir motorum yok.

    İlk aşamada hemen TEM Avrupa-Asya trafiğine çıkmak istemiyorum. Çünkü yeterince yol tecrübem yok ve motor ile biraz haşır neşir olduktan sonra eğer çok gerekli olursa trafiğe çıkmayı düşünüyorum. Bahçeşehir'de oturduğum için ilk başlarda hafta sonları Çatalca-Silivri tarafına doğru ufak ufak gezintiler yaparak kendimi geliştirmek istiyorum. Yani şimdilik trafiği çekmeye devam

    Kimileri iyi eğitim alarak 650cc ile başlayabilirsin falan diyor ama ben 250cc civarı bir motorla başlamayı düşünüyorum ve aklımdaki motor Suzuki İnazumaF (siyah). Sanırım yarın bir Suzuki bayisini ziyaret edeceğim. Ancak birkaç çekincem var ;

    1-) Acaba Suzuki İnazumaF 'in ağır olması (187 kg) yoğun trafikte ani manevra durumunda (gerekirse araç aralarından geçiş vs.) diğer hafif motorlara göre bir dezavantaj mıdır ? Aktif olarak yoğun İstanbul trafiğinde İnazuma kullanan arkadaşlar bu konuda aydınlatırlarsa sevinirim.

    2-) Diğer 250 cc.lik motorlar ile kıyaslandığında diğer dezavantajları nelerdir ? Yani sizce sıkıntı olarak gördüğünüz yanları var mıdır ?

    Naçizane yorum ve 44 yaşında çiçeği burnunda bir motorcuya tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılarımla.
    Selamlar Abi ,
    Derdini o kadar iyi anlatmışsın ki insan bişeyler yazması gerekiyor gereçekten.
    Zaten her şeyi hazırlamışsın ehliyet , eğitim , ekipman vs.
    Birincisi size eğitim veren hocalar sizin motor sürüşünüzü daha iyi görmüşlerdir.Onlar inazuma ile başlayabilirsin dediler mi ?

    -- Inazumanın herhangl bir kronik sorununu bende görmedim.
    -- Ağırlık konusuna gelince ağırlığın ben hep avantajını gördüm.Uzun yolda yanından kamyonları geçerken falan fazla sallanmıyosun gibi.
    -- Bir günlüğüne arkadaşımla motorları değiştik işe Pcx ile gittim geldim.Nerdeyse tüm arabalar sıkıştırır oldu.hele ki Bahçeşehirden köprüye gideceksen ki TEM'i kullanacaksın muhtemelen Pcx'le arabalar sıkıştıra sıkıştıra emniyet şeridine kadar atabiliyolar.Ama inazuma bu konuda seni hiç üzmez rahatlıkla en sol veya bir sağ şeritten gidebilirsin.Evim ile işyerim işte 15-20 km falan dersen ve Tem gibi bi yola çıkmayacaksan pcx yetebilir.
    -- Ama yine de ilk etapta direk Tem'e çıkmayacağını düşündüğüm için bu sözleri söylüyorum.Zaten kendinde söylemişsin ilk etapta motor ile iyice haşır neşir olduktan sonra çıkacağım diye.
    -- Dezavantajı dersen son hızı diğer 250 cc lere göre biraz daha az.
    -- Şu 250 cc karşılaştırmasını izlemeni tavsiye ederim.
    https://www.youtube.com/watch?v=Fkrnax74lUw
    -- Başka aklına gelen bişey olursa mesaj da atabilirsin.

  17. #4697
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Alıntı Baris Yzc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ filtresi için özel bir aparat var ona sokulan anahtarla sökülüyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

    Bu arada 2014 model 11.500 km deki motorumu mt 07 almak üzere satılığa çıkarmış bulunmaktayım. Fiyat olarak 12.000 istiyorum. Siperlik + koruma demiri var. Yedek olarak bir orjinal siperlik daha hediye verilecektir. Herkese iyi sürüşler, iyi forumlar.

    Suzuki kalitesini bu motorla anladım, keşke paramız olsa da gsr 750 alabilsek


    Neden MT07 fikrinizi paylaşırmısınız ?
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  18. #4698

    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar
    2 sorunuzada kendi deneyimime gore cevap yazmaya calisayim

    1. Agirlik (inazuma icin) sikisik trafikte pek sorun teskil etmiyor zaten biraz tecrube edindiyseniz motorun agirligini motora tasitirsiniz, benim icin tek sorun (boy 176) eger motor uzerindeyken geri gelmek istedigimde motoru ayaklarimla geri itemiyorum yada zar zor bir iki adim...

    2. Diger 250cc motorlarla kiyaslarsak ilk aklima gelen dezavantaj agirlik, yakit sarfiyatinin biraz daha fazla olmasi (bunuda cift silindir olmasina ve agirligina borcluyuz), bir digeride yedek parca, bana kalirsada cift silindire ve agirligina karsilik bi 30bg olmaliydi
    Teşekkürler. Benim boyum 1.72 olup, 2-3 defa inazuma (grenajsız) olan ile eğitim yaptım ancak iki ayağımla geri gelirken pek bir sıkıntı yaşamadım diye hatırlıyorum. İnazuma sele yüksekliği 78 cm. diye hatırlıyorum. Acaba benim kullandığımın selesi düşürülmüş mü diye bir bakıcam.
    Zaten bunu düzgün kullanamazsak 84 cm. sele yüksekliği olan Vstrom, Versy'i hiç akıldan geçirmemek gerekiyor


    Alıntı Mirkuza adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş amacın sadece ulaşım ise al bi Honda Pcx rahat et ,hem yenide başlayacakmışsın önce trafikte nerede gideceğini bir pratik yap,kaçmıyor abi inazuma pcx ten sonra alırsın. Hem motora binince belki fikriniz değişir kullanmak istemeyede bilirsiniz pcx size çok zarar ettirmez hem düşük km 2. el bile iyi iş görür hiç zarar ettirmez. Belkide tam tersi işte aradığımı buldum motora binmek başka bişey der pcx ten sonra v-storm tarzı bişeyler düşünürsünüz.

    Benim bildiğim inazumada kronik bir sorun yok henüz.Ayrıca gerçekten konforlu, ve debriyaj pamuk gibi.İnazuma kadar yumuşak debriyaj denk gelmedi bana.

    Suzuki inazumaya şöyle ağır böyle ağır diye diye AEA adını çıkardı. Hepi topu rakiplerinden 15 Kg daha ağır ama o ağırlığın nedenini deposuna ,yan grenajına dokununca anlarsın v.b. alet hakikaten sağlam ve 2 egzoz. Bu arada ilk aldığımda banada ağır geliyordu ama alışınca sıkıntı yok bende ama boyumda 190 Motora yeni başlayan arkadaşlara dikkat ediyorum motoru durdururken ayaklarını yere erken basıyorlar dengelerini kaybeder gibi olup motorun dik durma açısını bozunca ÜFFF AMMADA AĞIRMIŞ diyorlar. Birde üzerine boyu kısa ise zaten çok daha fazla zorlanıyorlar.
    Mirkuza kardeşim, tavsiyelerin için teşekkür ederim. İnazuma ile hemen TEM trafiğine çıkmayacağım zaten. En az 2-3 bin km. ara yollarda sürdükten sonra bile hergün değil çok sıkıştığım anlarda motorla gidip-gelmeyi düşünüyorum.
    Saygılar.

  19. #4699
    yusufbaris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    Merhaba Arkadaşlar ,
    Motorum 17000 km 'ye geldi ve kış dönemine girer girmez lastikleri yenilemeyi düşünüyorum.
    Ebatları birebir uyan lastikler aşağıdakiler.
    Metzeler Lasertec 110/80-17 57H ve 140/70-17 66H
    Bridgestone Battlax BT45 110/80-17 57H ve 140/70-17 66H

    Ön lastik biraz daha küçük olup Michelin veya Pirelli önerenler de var.
    Lastik ile ilgili tavsiyesi olan var mıdır ?

  20. #4700

    Üyelik
    13 Haziran 2014
    Motosikleti
    MT-07
    yusufbarış kardeş 110/70-17 lastik konusu AEA'a sorulmuştu fuat abi ile baraber cevap verdiler.Ön Lastiği 110/70-17 takmanın hiçbir sıkıntı olmayacağını söylediler. AMA BALANS ŞART. Forumda daha önceki sayfalarda 110/70-17 nin titreme yaptığını söyleyen kişileri hiç dert etme onların motorunda ya balans yok ya jant eğri v.b 110/70-17 nin titreşime sebep olacak bir durum olmadığını söylediler,Michelin veya Pirelli sonuçta en yumuşak lastikler bunlar

    Kışın yağmurda çok bineceksende Metzeler Lasertec desenleri tam yağmurlu havalara göre


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)