Selam arkadaşlar. 2012 ve üzeri fazer 8 bakınıyorum. Kendisi eşi dostu motorunu satan varsa paslaşalım. İstanbuldayım, çevre iller de uyar.
Selam arkadaşlar. 2012 ve üzeri fazer 8 bakınıyorum. Kendisi eşi dostu motorunu satan varsa paslaşalım. İstanbuldayım, çevre iller de uyar.
teşekkrler. daha önceki mesajlarınızda motorda yaşadığınız bir sıkıntıdan bahsetmiştiniz. sorun neydi nasıl hallettiniz?
6. viteste 10500 devri geçmiyordu. Yazılımsal olduğunu farkettik. Kod hatası, serviste yazılım resetlenmesi gerekiyor.
"CaRPe DieM"
Arkadaşlar merhaba 2-3 senelik (mola)aradan sonra yeni bir motosiklet arayışına girdim.bu zamana kadar hep racing kullandım.artık ne gazlamaya hevesim nede eskisi gibi 2 büklüm takılmaya mecalim kalmadığı için sport touring tarzında rahat edebileceğim (benim ve hanımın), bir motosiklet arayışına girdim.açıkçası fazer 8 ve cbf1000 arasında gidip geliyorum bir süredir.sürüş konforu özellikle artçının rahatlığı (topcase olacak) çoğu şehir içi ara ara şehir dışı kullanım olarak bakıyorum.yani hanımı arkaya aldığım zaman oda bende eziyet çekmeden konforlu ve güvenli bir sürüş kriter.
bütçe 20-23 arası şubat mart gibi almayı düşünüyorum.fiyatlar şimdi uçmuş durumda.okuduğum kadarıyla 2013 den sonra çeşitli iyileştirmeler yapılmış (bkz. ayarlı amortisör vs) ama bu paralarada 2013+ zor bulunur gibi geliyor kara kıştada olsa.2011-12 absli bi fazer 8 e bu parayı bağlamak sizce nekadar mantıklı?
gerçekten sürüş dinamiğinde viraj kabiliyetinde vb etkenlerde 2013++ ların bir farkı varmı yada 2012- lerin ne gibi dezavantajları var.
Bu arada şehir içinde aktif olarak honda scooter kullanıyorum işe gidip gelirken (bahçelievler-beyoğlu).Motoru aldıktan sonrada kullanmaya devam edeceğim.
istanbul avrupa anadolu yakasında fazer8 i test edebileceğimiz bayi vs. varsa paylaşmanızı rica ederim.herkese sevgiler.
Hocam sen direk cbf al. Artçı konforu ön planda olduğunda ve +13 konusu işin içine girdiğinde cbf bir adım öne çıkar. Normalde fz tercihtir. Fakat senin unsurlarda cbf tercih edilir.
"CaRPe DieM"
Sizin motorunuz cbf 1000 kesinlikle
98 Beygir.....
Cbf1000 güzel tercih tabi ama gerek üretiminin durması gerek tipi.sanki ruhsuz bir motosiklet gibi geliyor bana.yada ben kendime Yakış tiramıyorum bir turlu.33 değilde 43 yasında olsam binerim diyorum .başkada alternatif yok gibi bu klasmanda 4 silindir.hani desenizki artci top case ile 2013 fazer8 de rahat eder 1-2 bin daha koyup yapistiricam o biçim
Arkadaslar fazerin yan cantalari satiyorum ilgilenen olursa yardimci olurum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fazer-8-fz-8-icin-kappa-k33-yan-canta-demiri-ve-cantalari-219923032/detay/
Arkadaşlar bu hafta 12.57 lt benzin ile 220 km yol yaptim. Yani 100 km de 5.7 litre falan yapıyor. Bunun 25 km si yokuş yukarı ve 1. 2. Ve 3. Viteste, 50_60 km şehiriçi ama sakin, geri kalanı da şehir dışı 90-100 km/h arası hızlarda seyrettim. Arada bir kere 205 km/h bir kere 160/h km hiza ciktim ve iki kez de ışıklarda 2. Vitesin sonuna kadar tam gaz ivmelenme yaparak bu sonucu elde ettim.
Motorda leo vince tüp egzos var.
Sizce yakit nasil ?
Takas yaptığım 2008 model 1000rr da aynı şartlarda aynı yakıyordu.Şimdi 1000rr ın performansını düşünürsek fz8 biraz fazla yakiyor. Zaten benim 1000rr ı alan adamda aynısını söylüyor. Fz8 ile aynı yakiyormus diyor.
Sehir ici yavas ve hizli 350krs hep hizli 378krs sehir disi tam gaz 230krs yakiyor simdide yavas sehir ici deniyecem birde gaza basarken hafif zincir sesi aliyorum ciz diye gazi kestigimde ses yok sadece gaza yuklendigimde oluyor zizce normallmi sesi kask varken gelmiyor arkaya dogru egildigimde fark ediyorum zincirde bosluk vardi gerdirdik ondan olabilirmi yoksa normalmi gaza basinca ciz ince ses yapiyor. Bilgisi olan paylassin
Fazer'da ince bir zincir sesi vardır. Fazla takılmayın. Ama gerdirdikten sonra başladı dersen, ne kadar gerildiğine dikkat edilmesi lazım. Mesela, zincirin gerilmesi, kullanıcı üzerinde iken yapılır en basitinden.
Yakıt konusuna gelirsek, ben motora bir depoda 23 kuruş da yaktırdım bir depoda 55 kuruş da yaktırdım. Bu tamamen sizin kullanımınız ve motora adapte olmanızla alakalı. Ortalama 30-35 kuruş yakacaktır diyebilirim üzerindeki eklentilere göre...
"CaRPe DieM"
Geçen ay ortalama 300tl ile 1000km yol yaptık. 4 fazer8 vardı aramızda. Otoban harici 120-130 civarı yol almışızdır. Otobanda da 180-200 üzeri seyredilmiştir. Bence bu tempoya yakıt süper
Bu arada fazer1000 için duyum alan yok mu hiç bekliyoruz ama
Selamlar elimde çok az kullanılmış PUIG aksesuarlar mevcut
altsakal,hugger,fz8 öncam gibi ilgilenen arkadaşlar olursa yardımcı olmak isterim.
Hocam alt sakala ne istiyorsun ?
Önümüzdeki aylarda bende fz8 düşünüyorum tek endişem rüzgar fazer'e göre çokmu rüzgar yerim fz8 görüntü olarak daha çok hoşuma gitti ne dersiniz arkadaşlar?
Evet rüzgar sorunu her naked ta oldugu gibi fz8 de de mevcut ama 130-140 a kadar sorun yok bence.
Bende fz8 in tasarımını daha spor bulduğum için onu tercih ettim. Zaten 1000rr dan geçiş yaptigim icin racing kadar olmasada en azından naked olsun dedim
Arkadaşlar elinde akrapovic'in yol belgesi olan varmı. trafik ceza yazdı. ceza iptal oluyormuş o belge ile. korlas'ı aradım örneğini istedim vermediler. biz sadece sattığımız ürünlerle beraber veriyoruz dediler
Yan cantalar satildi.arka canta kaldi sadece.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-fazer-8-fz-8-kappa-k53-arka-canta-ve-canta-demiri-219923032/detay/
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)