Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2161

    Üyelik
    18 Eylül 2012
    Şehir
    06
    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok Fazer zaten candır da, arkadaşın dediği FZ6 kasa.. Aynı fikirdeyim onu ben de hiç beğenmiyorum. Ama beğeneni var tabi zevk meselesi Sitede de var FZ6 sahipleri..
    Pardon benim aklım direk fz6 fazer a gitti... Fz6 evet bende beğenmiyorum...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2162

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Bence güzel ama buna rüzgarlık takılmaz, o yüzden uzak bana..

  3. #2163
    Hatemzo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    GTS 250 EVO İ
    Merhaba arkadslar. Fazer a asik olmamak elde degil. Ben 3 senedir motor kullaniyrm genelde burgman 400 kullandm ve artik vitesliye gecis yapmak istiyorum. Daha onceden arkadaslarimn motorlarindan vitesli motora tecrubem var. Ben hem hergun ise gidicem ( anadolu yakasindan avrupa yakasina) ve hafta sonlari gezi icin dusunuyrm. Guzel ortalama 12000 tl lik butcem var. Tavsiyelerinizi bkliyorum arkadaslar.

  4. #2164
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Son zamanlarda Fazer alacakların sayısı artıyor Aslında bu biraz da aralarında rekabet demek Hatemzo, sahibindene son zamanlarda uygun fiyatlı Fazer'lar düştü, bir göz gezdir istersen Benim de beklemediğim kadar kış fiyatları çıktı ortaya

  5. #2165

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı Hatemzo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadslar. Fazer a asik olmamak elde degil. Ben 3 senedir motor kullaniyrm genelde burgman 400 kullandm ve artik vitesliye gecis yapmak istiyorum. Daha onceden arkadaslarimn motorlarindan vitesli motora tecrubem var. Ben hem hergun ise gidicem ( anadolu yakasindan avrupa yakasina) ve hafta sonlari gezi icin dusunuyrm. Guzel ortalama 12000 tl lik butcem var. Tavsiyelerinizi bkliyorum arkadaslar.
    hem vitesli tecrübeniz az hem işe gidiş geliş için kullanacaksanız sağlam frenlere ihtiyacınız var, kesinlikle ABS li fazer tercih edin ama 12000TL butceye bu mumkun değil.

  6. #2166
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Bu zımbırtının neden bu kadar pahalı olduğunu biri bana açıklayabilir mi.. Yani bu fiyatı hak edecek kadar gerekliliği ve yararı var mı çelik fren hortumunun

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51928065/detay

  7. #2167

    Üyelik
    18 Eylül 2012
    Şehir
    06
    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu zımbırtının neden bu kadar pahalı olduğunu biri bana açıklayabilir mi.. Yani bu fiyatı hak edecek kadar gerekliliği ve yararı var mı çelik fren hortumunun

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51928065/detay
    Valla çelik fren hortumlarının bu kadar para oldugundan haberim yoktu... Nette araştırma yaptım 135 euro ön arka, sadece arka 45 euro baya baya bahalıymış yaw...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

    Bi tane arka lastik parası nerdeyse ;)

  8. #2168
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    İlim irfan sahibi birileri çıksa da bize sebebini açıklasa, sen de ben de aydınlansak çok gerekliyse alınacaklar listesine koyarım bunu da hani..
    selloo bunu beğendi.

  9. #2169
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Valla hic anlamam racing kullanan elemanlarin aksesuarlari bunlar, bildigim kadariyla normal fren hortumu esneme yapiyor fren esnasinda, yani maneti cektigin zaman, bu da biraz fren gucu kaybi, zaman kaybi gibi seylere yol aciyormus, daha hissiz olma durumu dedikleri herhalde boyle birsey, yani icerisindeki yag basincla kaliperlere dogru gittiginde hortum da esneme oluyormus, celik hortum olunca bu esneme olmuyor, aninda sonuc aliyorsun gibi oluyormus da musmuss Oyle duydum, kullananlar farkini daha iyi anlatir her zamanki gibi.
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  10. #2170
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Çelik fren hortumu siz freni sıktığınızda hortumun genleşme payını , esnemediği için direk kaliperdeki pistona iletir...
    Ne kadar basınç uygularsanız o kadarını iletir... Güç kaybı yaşatmaz..
    Çelik fren hortumu normal kullanımlar için çok gerekli değildir....
    Normal kullanım dediğim arada sırada ani ve aşırı frenaj...
    .zaten bir çok ağır testten geçiyor fren hortumları motorlara takılmadan önce...

    Eğer piste çıkıp antrenman yapmayacaksanız ya da daha ilerisi yarışlara girmeyecekseniz gerek yok...
    selloo bunu beğendi.
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  11. #2171
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Aydınlandık sonunda Saolasınız... Çok gerekli değilmiş bunu öğrendik...

  12. #2172
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    bazı fazer ların kafa grenajları iki renk oluyo...bunun hangi modellerde vs. olduğu belli mi acaba?

  13. #2173
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Sanıyorum 2005 kasalarının bir serisi bu şekilde çıkmış olsa gerek...

    Arkadaşlar yakıtınız bastığınızda ne durumda ya. ben +40 kuruşlara çıktım

  14. #2174

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanıyorum 2005 kasalarının bir serisi bu şekilde çıkmış olsa gerek...

    Arkadaşlar yakıtınız bastığınızda ne durumda ya. ben +40 kuruşlara çıktım
    niye öyle olmuş hocam ya, bassan da basmasan da ekonomik yakıyor bu alet

  15. #2175
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Sanmıyorum ekonomik olduğunu ya uzun yolda, sakin kullanımda 27 kuruş yakıyorum.. Basarsam en yüksek 35 kuruş yakıyorum diyordum ama dün akşamki son sonuçlar +40 kuruş gösteriyor..

  16. #2176

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    en kaba hesapla bir depo ile 300 km gitmen gerek. bizim fazer gayet ekonomik hele hava filtresi değişince koklamaya başladı

  17. #2177
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Bende K&N hava ve yağ filtreleri var.. Da tabi ben son zamanlarda biraz hırçın kullanmış olabilirim

    Sezona girerken güzelce bi elden geçircem zaten oğlumu ya. M5 lastiklerini alcam yağını değiştircem filtrelerine baktırcam güzelce bakımını yaptırcam.. Bi de subaplar şıkırdıyo, ona da baktırmam lazım...

  18. #2178
    HaydarBıçak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul - Ümraniye
    Motosikleti
    cbr125r
    bende önceki sahibinden kalma kn temizlenebilir hava filtresi var(mış). madem temizlenebilir o zaman bi temizliyim diyorum ama nerdedir bu filtre?
    İkincilik kaybedenler içindir...

  19. #2179
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı HaydarBıçak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende önceki sahibinden kalma kn temizlenebilir hava filtresi var(mış). madem temizlenebilir o zaman bi temizliyim diyorum ama nerdedir bu filtre?
    Önce koltuğu sök... Daha sonra depoyu....
    Görüceksin ....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  20. #2180
    ÖMER FARUK İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    Retired Rider
    Arkadaşlar ben daha önce 2005 fazer ve 2008 s2 olmak üzere 2 farklı motoru uzun yol ağırlıklı kullandım. Onlarda redline kullanarak 8-10 lt arası yaktığımı biliyorum. Bu da bugünün
    parasıyla +40krş yapar. Şu anda 2007 98 bg kullanıyorum. Genelde 100-120 arası seyahat etmekle birlikte bazen ara hızlanmalar yapıyorum.(160-180) Bu kullanımda da 4.8 lt
    civarı yakıyorum.Bazen acaba 90'a sabitleyebilsem ne yakar diye de merak etmiyor değilim Yakıt konusu tamamen sağ elinize bağlı yani. Özellikle çok devir çeviren makinelerde alt limit ile üst limit farkının fazla olması (yakıt olarak) doğaldır. Bu arada ilk verdiğim değerler artçılı ve hızlı, 2. değerler ise ağırlıklı solo sürüşlerden elde edilmiştir. Umarım faydalı
    olabilmişimdir.
    HaydarBıçak, cihan54 ve tinerci bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler