Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5461
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawa nın son hızında lastik inceliğininde bi faktör olduğunu düşünüyorum
    bırak volkan ya bunlar bahane hyosung şahane :D:D:D cbr yağ yakıyor bi kerem gp500 de dedi ninjanında torku düşük :D:D:D çöp çöp hepsi :D (şaka yapıyorum gece bazen sıkıntıdan oluyor böle :D )
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5462
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    valla geçenlerde motoru hyo nun yanına koydum moralim bozuldu
    bu arada senin hyoda hayırlı olsun

  3. #5463
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla geçenlerde motoru hyo nun yanına koydum moralim bozuldu
    bu arada senin hyoda hayırlı olsun
    saol teşekkürler bende aslında cbr250r alıcaktım çevremdeki nerdeyse herkezde 250cc olunca hyo var benide ikna ettiler yok sen iri adamsın altında gitmez falan aldık öle seninde hayırlı olsun gerçi ilk aldığındada mesajlaşmıştık tebrik etmiştim ama olsun :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  4. #5464
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawa nın son hızında lastik inceliğininde bi faktör olduğunu düşünüyorum
    lastik inceliğinin pek bi etkisi yok tamamen bg ile ilgili ve bitmek bilmeyen bir 6'ncı vitesi var

    paralı yolda hyosunglarla test yapmıştık geçen yaz. 5'nci vitese kadar kafa kafaya gidiyor motorlar ama ninja 6'da son sürat farkıyla geçiyor. yani hiç bir zaman 6'da redline sokamadık ninja'ları. arka dişli ile oynayıp daha iyi ivmelenme yapılabilir belki ama bu seferde 185km'lik sürat (bu benim ulaştığım suratti 140'lık arka lastik ile & göstergenin yalancısıyım) 175'lere düşebilir büyük ihtimalle.

    gerçi son sürat olayına takılmak gereksiz. 160'tan sonra mevsimler değişiyor daha yuksek süratlere çıkmak için.

    şu cbr'in kırmızısı gelse fuara tekrar bi yakından görsek vfr'ye benzediği için çok hoşuma gidiyor
    Felon bunu beğendi.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  5. #5465
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    olsun olsun kazasız belasoz binelim

    160 gördüm bir defa
    bidaha yapmam ama zaten lastik ince güven vermiyor
    motor zorlanıyor gereksiz bence 13o-140 ideal bence

  6. #5466
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Bulut sen yaza bi cbr250 alcan belli oldu artık burdan çıkmıyosun hiç

    Ya siyah al boyatırız birlikte bende turuncu yapmayı düşünüyorum :p
    overcloud bunu beğendi.

  7. #5467

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cebere 250 re
    [QUOTE=wolky-ksk;2574504]olsun olsun kazasız belasoz binelim

    160 gördüm bir defa
    bidaha yapmam ama zaten lastik ince güven vermiyor

    motor zorlanıyor gereksiz bence 13o-140 ideal bence[/ QUOTE]

    yok be valla bi bursaya gidip geldim 176 ya kadar bastım ama varya hava sıcakken tadından yenmiyor lastikler ısındığında yol tutuşu dahada ii oluyor o zaman varya of offf
    honda cbr 250r siyah

  8. #5468

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    İSTANBUL - AVRUPA YAKASI
    Motosikleti
    HONDA CBR 250 R
    Acun0 gercekleri görünce ninja'sini satmaya çalışıyor sonrada Cbr250R alıp tekrar gelecek heralde.
    Forum sitelerinde bilip bilmeden araştırmada yalan yanlış bilgileri ısrarlı bir sekilde savunmaları ne iştir anlamış değilim.
    Hakikaten Cbr250R 6000 devirden sonra 7000 devire çıkınca sanki aslanın kukremesi gibi kukruyor.
    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGoF6ap0qFQOPVDVW_OAWQW-dgRP9UrIzlnMnHoVRj0_Go1sLK

  9. #5469
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazılanların hepsi doğru ama 1,2 ve3'ncu viteslerde tork zannedildiği kadarda zayıf değil, yani kullanıcıyı tatmin edecek kadar güç hissediyorsunuz.

    ancak çoğu zaman ortalama süratlerde (90 - 100) çok ani ivmelenme istediğiniz zaman 4'e kadar vites düşürmek gerekiyor ki bazen can sıkıcı olabiliyor... alışmak lazım... tek silindirin avantajı işte burda ortaya çıkıyor...

    aslında kağıt üzerinde iki motorun torkları hemen hemen aynı görünse de honda'nın asıl başarısı bence vites oranlarında yatıyor. 0 - 100 hızlanma 250cc'de ki tek silindir motorların hepsinden daha iyi.

    hoş cbr250'de 15bin devir çeviriyor olsaydı tork eğrisi ninja'ya benzer olurdu diye tahmin ediyorum. bu arada ninja 14.500lerde kesiciye giriyor.

    bu arada yanlış hatırlamıyorsam amerika'da yapılan bu testte kullanılan ninja avrupa modellerinden farklı (karburatörlü) ve motor gücü enjeksiyonlara göre 2bg kadar daha düşük.
    Şimdi söyle bişey var. Honda bu motoru üretirken hepimiz ilk duyduğumuzda eleştirdik tek silindir sport motormu olur diye. Ama Honda bunun avantajlarını bildiği için yeni motoruna böyle bir tercih yaptı.

    Bunun sonucunda

    Daha fazla tork

    Daha iyi güç dağılımı

    Çift silindir motor bloguna ve yapıdına göre ağırlık avantajı

    çift silindire göre daha basit motor yapısı ve düşük maliyet

    tek silindirin yapısı gereği daha düşük tüketime imkan vermesi

    Gibi avantajları elde etti.

    Kawa ise yıllardır üretiği çift silindiri bloğu kullanmaya devam ediyor. zaten bu motorlarda hafif üretim teknolojisi bulunmuyor. CBR600RR 4 silindirle 155 kilo iken 250cc çift silindir kawa da aynı Hacmine oranla agır olduklarından de üst devirlerde gelen güç yerine alt ve orta devir güç daha önemli. Tek silindirli motorlardan da 30-31 beygir rahat çıkıyor(WR250 yamaha) Honda bu motoru 26.5 beygir yerine 30 hp güç çıkışı vericek şekilde fuel map hazırlayabilirdi. Ama yapmadı çünkü böyle yaparsa alt ve orta devirleri feda edicekti bu da yolda değil yarış pistinde istenen bişey.



    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bırak volkan ya bunlar bahane hyosung şahane :D:D:D cbr yağ yakıyor bi kerem gp500 de dedi ninjanında torku düşük :D:D:D çöp çöp hepsi :D (şaka yapıyorum gece bazen sıkıntıdan oluyor böle :D )
    Bu testin videosunda adam en iyi güç dağılımının v twin motorda olduğunu söylüyor. Zaten grafikten belli hyo 2-4 bin devir arası da dolu. Ama bunu yola veremiyor işte büyük ve ağır kasadan dolayı.

    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    saol teşekkürler bende aslında cbr250r alıcaktım çevremdeki nerdeyse herkezde 250cc olunca hyo var benide ikna ettiler yok sen iri adamsın altında gitmez falan aldık öle seninde hayırlı olsun gerçi ilk aldığındada mesajlaşmıştık tebrik etmiştim ama olsun :D
    Hyo görüntü olarak 1 numara Honda kawa yan yana gelmeye dursun
    overcloud bunu beğendi.

  10. #5470

    Üyelik
    04 Ocak 2012
    Şehir
    Kadıköy / İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR250r
    Alıntı enginozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    zippo kanki ben anese gidip şahsen sordum müsterih olun
    bi de sen nerde oturuyorsun c.tesi can'ı (abi) ziyaret edicem senle de tanışmak isterim
    Yalnis hatırlamıyorsam umraniye deydi ben yakın sayılırım sorun olmazsa bende gelebilirim. Kimseyle tanisamadik kısmet olmadı. Cumartesi hava kısmen iyi olacak gibi.

  11. #5471
    Okur_tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr250r
    Cumartesi ben de a2 sınavına gireceğim umraniye lisesinde.

  12. #5472

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cebere 250 re
    Alıntı cngzaltn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnis hatırlamıyorsam umraniye deydi ben yakın sayılırım sorun olmazsa bende gelebilirim. Kimseyle tanisamadik kısmet olmadı. Cumartesi hava kısmen iyi olacak gibi.
    arkadaşlar ne olursa olsun hava önemlideğil eğer ALLAHtan bişey olmazsa ben motorsuzda olabilir tanışmak ve bilgi paylaşımı içincan abi
    zippo's ile buluşmayı düşünüyorum gelen veya gelmek isteyen varsa buluşalım ümraniyede
    honda cbr 250r siyah

  13. #5473
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı enginozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ne olursa olsun hava önemlideğil eğer ALLAHtan bişey olmazsa ben motorsuzda olabilir tanışmak ve bilgi paylaşımı içincan abi
    zippo's ile buluşmayı düşünüyorum gelen veya gelmek isteyen varsa buluşalım ümraniyede
    Araçsız çok zor oluyo,gelemiyorum.Motoru çıkarsam kaçırmam böyle bi buluşmayı.
    En kısa zamanda bi dahakine inşallah.

  14. #5474
    Yuce123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2011
    Şehir
    Aydın Söke-İzmir
    Motosikleti
    2013 Honda Cbr 600f -- 2015 Honda Cbr 1000rr
    Arkadaşlar bende motoru kullanırken vites deiştirirken birden stop etti son 5 günde 2 kere falan.acaba bi ara yazılmıştı akünün yanındaki garanti belgesi kağıdı hava filtresinemi ne kaçıyordu acaba ondanmı yapıyodur servise gidip açtırmalımıyım aküyü sizce? birde 4-5 bin devirlerde ön cam titriyo ses yapıyor bunu önleyebilme şansım varmıdır

  15. #5475

    Üyelik
    11 Ocak 2012
    Motosikleti
    honda cbr250r hussar 125
    geçen gün benim motorda aaynı şeyi yaptı ama motor tam ısınmamıştı hararet 3 kademeye cıktığında bidaha yapmadı bende ewe gelince hava filtresine baktım ama benimkinde kkağıt falan cıkmadı

  16. #5476

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acun0 bi süre buralara uğramaz sanırım...

    - Neee beşş kat daha uzun süre hijyenmiii !!! Buda yenimi çıktı ???

    http://www.youtube.com/watch?v=SUswgo_2sRM
    gp 500 bu senin verilerin deki motor. kalbüratörlü modelidir. arlarında 2 hp fark var bu bir.
    cbr 250 r modeline yada ninja 250 modeline hatta haysung gtr 250 ye bindinmi de bu yorumları yaptın. bence binmediğin tamamen ortada
    şehir içi kullanımında torktan bahsetmişsin kullandığım ninjadan söz edeyim. kalkışta 2 vites te unutup birinci viteste kalktığımı bilirim ki 85 kg bir insan için oldukça iyi bir durum. hatta 3 vites ninjayı yerinden istenilirse kaldırabilirsin. bunu cbr 250 de denersen sevinirim ki ben denedim. 2 viteste bile kalkarken öyle sırsılıyorki motor stop edecek duruma geliyor. hatta bazen 1 vitesi 2 vitestemiyim diye yokladığım oldu.
    ha bu arada ninjayı 6 vites 60 km hıza alıp artık scooter gibi kullanma imkanında var. yeterki hızın 60 dan aşağı düşmesin o torku az dediğin motor her türlü hızlanmayı başarabiliyor.
    çoğu uzun yolda bir çok kez denedim. vitesleri 9 bin 12 bin devir aralığında atarak hızlandım. birde 80 km hızdan sonra 6 vites hızlandım. aralarında çok az bir fark oldu. daha sonraları vitesi düşürmek yerine sadece gaza bastım.
    bu yazılarımı önemsemeyen arkadaşlarım. size tavsiyem istanbuldakiler özellikle bir ninja ile cbr 250 motorunuzu değişerek kullanın
    hem sürüş hem sessizlik hem titreşimlerdeki farkı hatta torku görün.
    burda yazan overli linkli arkadaş ile buluşup denemek çok zor değil.
    eğer ben istanbulda olsam zaten bir buluşma ayarlardım. bu konular burda yazmakla olmaz. bire bir deneyeceksin. ben denedim. bir kere ninja ile cbr arasında seçim yapacak olsam. hiç tereddüt etmezdim. sırf şu titreşim farkına yine ninja alırdım.
    gp 500 şu şimdiki kullandığın motorda cbr 125 de işte tork olayında senin motor ile cbf 150 yi kıyaslanman daha doğru olur. şehir içinde her türlü senin motoru cbf 150 yer. cbr 125 de senin bir acın var. motor malesef ağır daban motoru devirlendirmez yüksek devirde tutamazsan yığılma yapıyor. cbf 150 de öyle değil. senin birinci vites çıktığın yere cbf 150 2 ile çıkar.
    şimdi demekki cbf 150 torklu olduğu için cbr 125 den oldukça avantajlıdır. piste çıkmadığımız sürece.

    ama senin cbr125 gibi ninja yavan bir motor değildir.
    siz bu yollara giderken ben geri dönüyordum.
    motor konusunda yazmakla tartışmak çok uzun sürüyor. sözün bittiği yer vardır. ben işte oralarda olmayı çok severim.

  17. #5477

    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Kocaeli/İzmit
    Motosikleti
    Honda CBR 250
    arkadaşlar bu muhabbet sağlıklı bir noktaya gitmez o yüzden lütfen üslubumuza dikkat edelim.

  18. #5478

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Arkadaşlar herkes kendi motorundan memnun ise problem yoktur üstünlük tartışması aşağılık kompleksi olan insanlarda olur.. boş verin böyle şeyleri bilgi paylaştıkça çoğalır gereksiz işleri boşverelim.. benim sizden ricam daha önce GSR600 k8 kullanan bir arkadaşımız varmı? veya bu motor hakkında bilgisi olan varmı bana biraz bilgi verebilirmi? bu motorunda konu başlığı var ama çok hareketsiz..bilgisi olan arkadaşları paylaşıma davet ediyorum
    >>>CBR250R<<<

  19. #5479

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    2010 gsr 600 kullandım. k8 derken aklıma gsxr geliyor. aklına geleni sorabilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------

    mesala en basidinden 72 hp lik er 6 ile kendi aramızda küçük bir kalkış yaptık. er6n 55 kg ben 85 kg başa baş 220 ye kadar gittik.

  20. #5480
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    bilgi paylaşımının yanısıra her modelin kötü ve iyi yönler ve diğer modellerle karşılaştırması tabiki yapılacak hiç karşılaştırılma yapmayıp gözü kapalı markaya bakarak bir mal almak aptallıktır.Fakat bu şekilde değil.acun0 hocam sen aslında burada hondanın reklamını yapıyosun fakat farkında değilsin umarım bi gün bunu anlar yaptığın gereksiz eleştriler yerine sadece yapıcı eleştrilerde bulunursun.o zaman herkes daha samimi cevaplar verir arkanızdan laf değil övgü yersiniz.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler