Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #601
    takendy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    K 1300 GT
    Alıntı jam session adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sipariş verip de motorunu teslim alan var mı ilk partiden?..
    Bir çok bayiyi aradım. İkinci parti teslimi için mayıs ortası diyorlar.
    Ne kadar güvenilir sizce, gelir mi gerçekten verdikleri tarihte 2. parti?
    n'oldu fazerin yanına yedek mi ?
    "Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
    "Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #602

    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı takendy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    n'oldu fazerin yanına yedek mi ?

    Valla olsa ne güzel olur be Oguz Abi!
    Taş gelmedi dimi bu tarafa.
    İş arkadaşım bu defa ciddi ciddi niyetlendi almaya, onun için aranıyoruz.

  3. #603
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Rakamların ne dediği umrumda değil.
    Makine bariz olarka kawasaki ve hoyosungdan çok daha dar dır.(hyonun yavrusu gibi hatta) Gördük kıyasladık.
    Kanat gibi ayna var motor kollarını açmış geliyor gibi. Gidondan yada aynalardan ölçülüpte daha geniş denemez. Gövde yapısı çok dar. Ön lastik ve maşalar cbf 150 gibi duruyor.
    Ben de hevesli ve umutluydum ama etrafında bir tur atınca hüzünle uzaklaştım. Benim beklentimi karşılamadı.
    Motoru olmayan yada ybr cbf150 kullanıcılarının beklentilerini karşılayabilir fakat daha üstünde motor kullananlara bisiklet gibi gelicektir.
    Yorumlar bu nedenle çok çelişkili. Düşünen varsa motoru yakından görüp incelemeden hayal kurmaya başlamasa iyi olur. Sonra hayalleriniz suya düşebilir (benim gibi)
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  4. #604
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rakamların ne dediği umrumda değil.
    Makine bariz olarka kawasaki ve hoyosungdan çok daha dar dır.(hyonun yavrusu gibi hatta) Gördük kıyasladık.
    Kanat gibi ayna var motor kollarını açmış geliyor gibi. Gidondan yada aynalardan ölçülüpte daha geniş denemez. Gövde yapısı çok dar. Ön lastik ve maşalar cbf 150 gibi duruyor.
    Ben de hevesli ve umutluydum ama etrafında bir tur atınca hüzünle uzaklaştım. Benim beklentimi karşılamadı.
    Motoru olmayan yada ybr cbf150 kullanıcılarının beklentilerini karşılayabilir fakat daha üstünde motor kullananlara bisiklet gibi gelicektir.
    Yorumlar bu nedenle çok çelişkili. Düşünen varsa motoru yakından görüp incelemeden hayal kurmaya başlamasa iyi olur. Sonra hayalleriniz suya düşebilir (benim gibi)
    aynen teknik verilerde rakamlar birbirine çok yakın gözüksede kawasakiden yükseklik olarak kısa hyonunsa tam anlamıyla yarısı kadar bi motor videoları izlerseniz boyutları hakkında fikir sahibi olursunuz.
    bi önceki sayfadaki verilen resimlerde mankenin boyu 1.86 denilmiş ama bence o rakam imkansız gibi bişey belki stand yukarıda olduğundan fotoğrafta aşağıdan çekildiği için o açıdan öyle gözükmüş olabilir ama 186 boya sahip birisi çok rahatlıkla bu motor üzerinde sırıtır. hatta 2011cbr125 alan arkadaşlar var forumda 1.75 boyla motor üstünde tam kip gözüküyolar 1.86 boy aşırı sırıtır zaten üstüne bindiğinizde yanınızdakilere sorun onlarında yorumu bu şekilde olacaktır.ben fuarda inceledim detaylı olarak ama üstünde fotoğrafım yok yoksa eklerdim
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  5. #605
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen teknik verilerde rakamlar birbirine çok yakın gözüksede kawasakiden yükseklik olarak kısa hyonunsa tam anlamıyla yarısı kadar bi motor videoları izlerseniz boyutları hakkında fikir sahibi olursunuz.
    bi önceki sayfadaki verilen resimlerde mankenin boyu 1.86 denilmiş ama bence o rakam imkansız gibi bişey belki stand yukarıda olduğundan fotoğrafta aşağıdan çekildiği için o açıdan öyle gözükmüş olabilir ama 186 boya sahip birisi çok rahatlıkla bu motor üzerinde sırıtır. hatta 2011cbr125 alan arkadaşlar var forumda 1.75 boyla motor üstünde tam kip gözüküyolar 1.86 boy aşırı sırıtır zaten üstüne bindiğinizde yanınızdakilere sorun onlarında yorumu bu şekilde olacaktır.ben fuarda inceledim detaylı olarak ama üstünde fotoğrafım yok yoksa eklerdim
    2-3 güne kalmaz motosikletler piyasada olmaya başlıcak ne olup olmadığı ortaya çıkacak, Motokurt abi alır almaz onun yanına gidip resimleri çekicem ve tüm izlenimlerimi sizinle paylaşacağım, şimdilik fazla söze gerek yok
    Girerken Yalvarmadık ki, Çıkarken İcazet Alalım.

  6. #606
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    abicim motor daha gelmedi herşeyi çözmüşünüz gelmesine gerek kalmadı vala :D arka lastik ebadları ne onuda söleyin oldu olcak :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  7. #607
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim motor daha gelmedi herşeyi çözmüşünüz gelmesine gerek kalmadı vala :D arka lastik ebadları ne onuda söleyin oldu olcak :D
    Arka lastik 140 ama sen 150 lik tak
    Girerken Yalvarmadık ki, Çıkarken İcazet Alalım.

  8. #608

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    gün geçtikce fikirlerimin ne kadar doğru olduğunu daha iyi anlıyorum.
    ben bu işin uzmanıyım ya

  9. #609

    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gün geçtikce fikirlerimin ne kadar doğru olduğunu daha iyi anlıyorum.
    ben bu işin uzmanıyım ya
    Kendini hafife alma bence...

    Sen bir fenomensin


  10. #610
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    resimleri inceledikten sonra karar verdim. bu motorun en güzel rengi bence siyah olanı. ayrıca bu motor tam sport touring bence yani kesinlikle (R) ekiyle yakında uzaktan alakası yok. güzel bir 3 lü çanta takımıyla küçük bir vfr olur gibime geliyor. 100 - 130 km arası süratlerde keyif verici bir sport touring olur ve bence gayet yeterli...

  11. #611

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    250 liklerin sayısı artsın çünkü hep diyorum demeyede devam edicem 250cc türkiyeye uygun hacimdir perfromansı fazlasıyla yeterlidir benzin tüketimi ekonomikdir benzinin litresi 5 tl ye doğru 4 nala koşturuyor..

    anlamadığım şu var yalnız super sport motor sürat demekdir güç demekdir ekonomi ön planda olmaz hatta super sport motor alıcaksan ekonominin e sini ağzına almıycaksın ne kadar yüksek kadran o kadar çok yakış. yani bu ferrari lamborgini gibi bir araba alıpda ağa çok yakıyor lpg takıcam demeye benzer...

    250 lik motordan super sport yapılması bana saçma geldi o motorları alanlar yollarda normal 600 lük yada üstü gerçek super sport kullanıcılarının şamar oğlanı olucaklardır.. dalga konusu olucaklar.. buda bir gerçek.. (bu dediğimi her cbr250 sahibi üstüne alınmasın eğerki 600 lük yada üsüt motorlarla kapışırlarsa olucak olan budur)

    arkadaşa katılıyorum 250 cc lik cbr yapıcağına 250 lik enduro touring chopper cruiser tarzı motorları yaygınlaştırsalar firmalar hem daha makbule geçer hemde daha çok satarlar amacına uygun ibr şeyler yapmış olurlar..

    honda şu fiyata 250lik cbr yapıcağına 250 lik vrf yapsaya yada st250 falan..

  12. #612

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    resimleri inceledikten sonra karar verdim. bu motorun en güzel rengi bence siyah olanı. ayrıca bu motor tam sport touring bence yani kesinlikle (R) ekiyle yakında uzaktan alakası yok. güzel bir 3 lü çanta takımıyla küçük bir vfr olur gibime geliyor. 100 - 130 km arası süratlerde keyif verici bir sport touring olur ve bence gayet yeterli...
    bu motora niye cbr demişler zaten onu anlamadım heleki r ile alakası yok.dediğin gibi tam bir vfr bu.



    Uploaded with ImageShack.us

  13. #613

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bu kadar eleştiri almasının tek nedeni de isminin CBR olması zaten. Motor SS değil ama hala bunu kabullenmeyip SS sürüşlü Ninja ve GT250 ile kıyaslayanlar var. Malesef bazı arkadaşlarımız için motorda görünüş, heybet ve ses herşeyden önce geliyor. Nasıl bir çevrede yaşıyorlarsa artık birileri sürekli yollarda onlarla kapışmaya falan çalışıyor, onlar da rezil olmamak için bu motoru almak istemiyorlar. Bana gerçekten garip geliyor bu yazılanlar. Artık jenerasyon farkından mıdır nedir bilmiyorum ama çok farklı açılardan bakıyoruz motorlara.

  14. #614

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 liklerin sayısı artsın çünkü hep diyorum demeyede devam edicem 250cc türkiyeye uygun hacimdir perfromansı fazlasıyla yeterlidir benzin tüketimi ekonomikdir benzinin litresi 5 tl ye doğru 4 nala koşturuyor..
    Bu yoruma sonuna kadar katılıyorum. Hatta ara modeller 350 ve ya 400lüklerinde piyasaya çıkması hoş olur.

    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlamadığım şu var yalnız super sport motor sürat demekdir güç demekdir ekonomi ön planda olmaz hatta super sport motor alıcaksan ekonominin e sini ağzına almıycaksın ne kadar yüksek kadran o kadar çok yakış. yani bu ferrari lamborgini gibi bir araba alıpda ağa çok yakıyor lpg takıcam demeye benzer...
    Ancak bu yoruma katılamayacağım. SüperSport demek güç değil bence görüntü demektir. Sportif görüntü sergileyen her araç sporttur. aynı cc de başka modeller altında güçlü makineler var. Güç olsaydı onlarada ss denirdi gibime geliyor ki bu benim görüşüm sadece beni bağlar

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 ----------

    Alıntı motokurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nette Tek arkadaşımın görüşlerine tamamiyle katılıyorum benim içinde az ses çıkaran eksoz makbuldür.
    Görüşüme katılmana sevindim sayın abim. Yaş otuz oldu demekki İnsan belli bir yaştan sonra sessiz sakin bişeyler istiyor.

  15. #615

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı NetteTek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SüperSport demek güç değil bence görüntü demektir. Sportif görüntü sergileyen her araç sporttur. aynı cc de başka modeller altında güçlü makineler var. Güç olsaydı onlarada ss denirdi gibime geliyor ki bu benim görüşüm sadece beni bağlar[COLOR="Silver"]
    ne yapdınız görüntü olurmu tamam çakma özenti havalı görünmek isteyen motorun m sinden anlamayıp ömrü boyu seleye bile oturmadan racing alıp cafe önünde motoru çekip gelene geçene hava atan insanlar var onlara lafım yok ama onlara ben motorcu bile demem zaten dikkat ederseniz demedimde insanlar dedim..

    racing makinanın üretilme amacı belli safkan sürattir buda güç demekdir.. sportif görüntü segileyen her araçda sport olabilir ama racing olmaz buna örnek pek çok klassmandan motor verebilirim.. chopper lar içindede sportif duranlar vardır endurolar touring motorlar içindede duranlar vardır ama klassmanları üretilme amaçları bellidir.. hondanın st seriside buna güzel bir örnekdir st nin açılımı Sport Touring dir ama neticede makina touringdir.. sportif duruş başka bir şeydir super sport makine olmak ve o klassmanda üretilmek bam başka bir şeydir..


    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar eleştiri almasının tek nedeni de isminin CBR olması zaten. Motor SS değil ama hala bunu kabullenmeyip SS sürüşlü Ninja ve GT250 ile kıyaslayanlar var. Malesef bazı arkadaşlarımız için motorda görünüş, heybet ve ses herşeyden önce geliyor. Nasıl bir çevrede yaşıyorlarsa artık birileri sürekli yollarda onlarla kapışmaya falan çalışıyor, onlar da rezil olmamak için bu motoru almak istemiyorlar. Bana gerçekten garip geliyor bu yazılanlar. Artık jenerasyon farkından mıdır nedir bilmiyorum ama çok farklı açılardan bakıyoruz motorlara.

    merhaba bu kadar eleştiri almasının sebebi tabiki cbr olması cbr daki r harfinin anlamı racingdir tam açılımıda city bike racing dir.. bir motorun ibaresinde race geçiyorsa tabiki o motor üretilme amacını klassmanının ve isminin hakkını vermeli.. siz yazınızda çelişkiye düşüyorsunuz race olan super sport klassmanında üretilen bir motora ss değil diyorsunuz fabrika bunu ss olarak üretmiş ama.. tabiki super sport makinede motor önemli faktör tasvip etmesemde racing ciler sık sık birbirleriyle yarışıyorlarda öyle bir ortamda bu tip bir motorun tabiki bir iddası olamaz

    hayatım boyu ss makine sevmedim uzakda durdum bana hep anlamsız gelmişdir ama ne olursa olsun bir ürünü incelerken kendinizi bir racingcinin yerine koymanız lazım empati yapmanız lazım..

    bazı fabrikalar küçük hacimlide olsa iddalı ss motorlar üretmişlerdir misal aprilla rs125 rs250 bu makineler boylarından büyük motorlara bile kafa tutmuşlardır küçük hacimlerine rağmen pek çok motorcununda saygısını kazanmışlardır..
    yani olay cüsse motor olayı değil.. sizin dediğiniz gibi hondanın bu motorunda oda yok üstünde gayet mütevazi bir motor var sanırsın racing değil öyle sıradan cbf tarzı bir motor.

    benim fikrim honda bu motorla sadece racing makinaya ulaşamayanlara yada yüksek hacimli ss motor süremem ben diye düşünenlere tamamen sadece görüntü ve cbr a biniyorum dedirtmek için yapdığı bir motor..

    şunuda söyliyim bu yanlış anlaşılmasınki ben karşıyım ben tam aksine destekliyorum umarım her klassmanda bu 250 cc lik yeni nesil enjeksiyonlu akıllı ekonomik motorların sayısı artar.. bunlar türkiyeye kazanımdır bize güçlü seri az yakan motorlar lazım hep diyorum benzin 5 tl oldu olucak yıl sonu allah bilir kaç lirayı bulur mantığımızla hareket etmeliyiz zevklerimizdende ödün vermeden bununda en güzel yanı 250cc çapında yeni nesil motorlu araçlardır..

    motorun gücü biraz yetersiz geldi bana honda cbr 250 de 19kw yazmış güce ortalama 26 beygire denk gelir ama yanılmıyorsam vtr250 sinde 23kw yani 32 beygirdi keşke bunada aynı motoru koysaydı niye böyle bir şeyyapmış garip doğrusu arada 6 beygir oynuyor az değil..

  16. #616
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    r ekine bu kadar çok takılmayın bi nokta daha belirteyim cbr250r demişler cbr250rr dememişler Cbr600rr, Cbr1000rr gibi çift r eklerlerdi. Tek r demek anlayınki sporsport'a giriş başlangıç modelinin olduğunun göstergesidir. Supersport motorları hava atmak için öttürüp, kasksız-korumasız ve caka satmak için kullanan varsa bilinki onlar apaçi tipli insanlardır. Onları motosiklet sürücüsü olarak saymam bile. O nedenle herkesin bir tercihi olabilir kimisi ss,st sever kimisi naked, enduro, cruiser sever. Bence bu model alınabilinecek bir motordur. (Apaçiler hariç)
    Volki34 bunu beğendi.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  17. #617

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    logaritma,

    Bence motor SS olarak üretilmemiş ama SS gibi adlandırılmış. Benim de SS motorlar hiç mi hiç ilgimi çekmez ama bu motor çekiyor. Bu da zaten onun SS olmadığının bir göstergesidir .

    Benim bakış açım bu motor iyi midir değil midir şeklinde ve kullanıcılar motoru alıp aksini ispatlamadıkça bu motor bu fiyata çok iyi bir motor. Hatta SS olmadığı için şu anda Türkiye'de satılan en iyi 250 cc motor. Bazı arkadaşlar gibi daha motor çıkmadan çamur atılmasından hoşlanmam ben. Gücü de gayet yeterli bence. 6 BG fark son hızı en fazla saatte 10 km arttırır ki o da benim için önemli değil. Eğer V motor olsaydı fiyat 3 - 4 bin TL oynardı emin ol.

  18. #618

    Üyelik
    16 Mart 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco agility city 200i
    Alıntı MotoGT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r ekine bu kadar çok takılmayın bi nokta daha belirteyim cbr250r demişler cbr250rr dememişler Cbr600rr, Cbr1000rr gibi çift r eklerlerdi. Tek r demek anlayınki sporsport'a giriş başlangıç modelinin olduğunun göstergesidir. Supersport motorları hava atmak için öttürüp, kasksız-korumasız ve caka satmak için kullanan varsa bilinki onlar apaçi tipli insanlardır. Onları motosiklet sürücüsü olarak saymam bile. O nedenle herkesin bir tercihi olabilir kimisi ss,st sever kimisi naked, enduro, cruiser sever. Bence bu model alınabilinecek bir motordur. (Apaçiler hariç)

  19. #619

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı MotoGT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r ekine bu kadar çok takılmayın bi nokta daha belirteyim cbr250r demişler cbr250rr dememişler Cbr600rr, Cbr1000rr gibi çift r eklerlerdi. Tek r demek anlayınki sporsport'a giriş başlangıç modelinin olduğunun göstergesidir. Supersport motorları hava atmak için öttürüp, kasksız-korumasız ve caka satmak için kullanan varsa bilinki onlar apaçi tipli insanlardır. Onları motosiklet sürücüsü olarak saymam bile. O nedenle herkesin bir tercihi olabilir kimisi ss,st sever kimisi naked, enduro, cruiser sever. Bence bu model alınabilinecek bir motordur. (Apaçiler hariç)
    en başda harfler motorun kodu dur fabrika o harfleri zevkine keyfine gösteriş olsun diye koymuyor sevgili arkadaşım rr dediğin şeyin açılımı racing replica dır yani pist motorlarının replicasıdır.. r serisi ss klassmanında üretilir o yüzden takılmak lazım r ekine . yani tek r çift r bir fark yok ikiside ss dir..


    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    logaritma,

    Bence motor SS olarak üretilmemiş ama SS gibi adlandırılmış. Benim de SS motorlar hiç mi hiç ilgimi çekmez ama bu motor çekiyor. Bu da zaten onun SS olmadığının bir göstergesidir .

    Benim bakış açım bu motor iyi midir değil midir şeklinde ve kullanıcılar motoru alıp aksini ispatlamadıkça bu motor bu fiyata çok iyi bir motor. Hatta SS olmadığı için şu anda Türkiye'de satılan en iyi 250 cc motor. Bazı arkadaşlar gibi daha motor çıkmadan çamur atılmasından hoşlanmam ben. Gücü de gayet yeterli bence. 6 BG fark son hızı en fazla saatte 10 km arttırır ki o da benim için önemli değil. Eğer V motor olsaydı fiyat 3 - 4 bin TL oynardı emin ol.

    güle güle kullanın honda bu neticede kötü motor üretmez motorunda kötü olmadığına eminim zaten bunu yazılarımdada defalarcana belirttim bence bu tip motorlar üretilmeli ve türkiyeye gelmeli sadece gereksiz bence yani ss olarak ben ufak hacimli motorun mantığını anlayamıyorum o kadar.. chopperda enduroda touringde bile anlarım ama ss de anlayamıyorum çünkü ss de tüm olay sürat üstüne kurulu..

    basit bir örnek veriyim motorsiklet filmlerine bakdığınızda genelde uzun yol filmiyse ağırlıklı chopper yada touring motorlar kullanılır ama ss motorlu filmlerde hep sokak yarışları asi gençler sürat bol andrenalin vardır.. yani ağzımızla kuş tutsak ss motorun kullanım alanı ve amacını biz nedersek diyelim değiştiremeyiz..

    size göre cbr250 ss olmaya bilir ama ancak size göre olmayabilir bütün motor dergileri motor programları motor duayenleri bu motoru ss olarak değerlendirip öyle ölçüp biçip tartıcak haklı olarak.. yani size göre ss olmaması ss olduğu gerçeğini ne yazık ki değiştirmez..

    motorun zaten kasası tipik bir ss kasası bir arkadaş touring falan benzetmişde yok yani alakası yok onun neresine çanta takıcan.. bildiğin arı kanat tasarımı yapmış honda diğer cbr lardaki gibi tipik cbr tarzı..

    alınmıycak motr değil bence gayet güzel ama daha iyisi varmı derseniz bence var vtr 250 bundan daha iyidir ss takıntınız yoksa vtr nin hem motoru daha iyidir hem kasası bence daha şık bildiğiniz ducati monster kasası.. 6 beygir deyip geçmeyin o 6 beygir yeri gelir hayat kurtarır.

  20. #620
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    [QUOTE=logaritma;2319096]en başda harfler motorun kodu dur fabrika o harfleri zevkine keyfine gösteriş olsun diye koymuyor sevgili arkadaşım rr dediğin şeyin açılımı racing replica dır yani pist motorlarının replicasıdır.. r serisi ss klassmanında üretilir o yüzden takılmak lazım r ekine . yani tek r çift r bir fark yok ikiside ss dir.. /QUOTE]

    Yazdıklarımı yanlış anlamışsın, tekrar okumanı rica ediyorum. Motorun esas fabrika kodu o değildir. Ruhsatta uzunca bir açılımı vardır (şase ve motor nolarını kastetmiyorum) Zaten zevkine konulduğuna da söylemedim. Sadece ss sınıfında başlangıç serisi olduğunu belirttim. tek r çift r nin farkı yok demişsin kendi anlatımınla çelişkiye düşüyorsun eee adamlar zevkine mi koydu çift yada tek r yi))) Anlayan anlamıştır.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler