evet arkadaşlar irc yani bizim motorların üzerinde gelen lastiklerin sadece commuter model motor lastiği oluğunu öğrendim yani yüksek
performans lastiği değil elinden gelen m5 sportec e geçiş yapsın yoksa ani bir duruş veya sert bir viraj sakatlayak birimizi dikkatli olalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------
arkadaşlar şimdi barkın bayoğlu ile görüştüm 10numara bi abi konuştuk
inanamıyorum ya haftalardır bu motoru test etmesini bekliyorum bu sabah kalktım 11 cıvarı actım netten ortda bsy yok face sayfasına bır gırdım saattı degısmıs sımdı ısın yoksa nette yayınlamalarını bekle bolumu off offff artık kesin kararlıyım bu motoru alıcam barkın abimizde madem begenmiş cbr125 ninja 250 derken cbr 250 bence ortası ve ideali diye dusunuyorum benim gibi deneyimsiz bu sezon ehliyeti alıcak bırıne bile bari bu kacıncı bolumdu onu soylermisiniz netten yayını takıp ediyimde min . 4 hafta sonra yayınlanır
Başlamak için güzel temel bir modele benziyor. Sorunsuz olması da tabii ki önemli. Beklenmedik bir anda ön teker frenlerken kilitnenince nasıl toparlanılır, trafikte insan kendisini daha iyi nasıl kollar, arka teker kayınca ne yapılır vs. şeyleri "aman motor düşecek mundar olacak !!" diye endişe etmeden öğrenmek çok farklı bunu biliyorum. Ek olarak tavsiyem eğitim almanız ve size orada gösterilenleri en az haftada 1 tekrarlamanız yönünde. Bir süre sonra CBR 250'ye geçip geçemeyeceğiniz sorusunu kendiniz cevaplayabilecek hale gelirsiniz zaten.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
arkadaşlar bahsi geçen videoyu kolay erişim için youtube'a yükledim. isteyenler buraya tıklayarak izleyebilir.
metzeler lastikleri çok beğenmeme rağmen fiyatı çok fazla geliyor. daha uygun maliyetli iyi lastik tavsiyesi olan var mı?
ben şöyle söyleyeyim mıchelın pılot actıve var biraz daha ucuz ama mtzeler ile rekabet edermi bilemem
video için teşekkürler emeğine sağlık
ayrıca bende lastik bakıyorum hiç uygun birşey bulamadım michelin var onunda takımı 800 e geliyor.
---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:05 ----------
pilot road 2ct daha uygun heralde cbr 250r için pilot active ler touringler için üretilmiş öncelikli olarak
tabi yanlış görmediysem
iyi de bizim ebatlar başkasında yok diye ve mıchelının sitesinde marka model girildiğinde bu lastiği ön görüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:57 ----------
iyi de bizim ebatlar başkasında yok diye ve mıchelının sitesinde marka model girildiğinde bu lastiği ön görüyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:07 ----------
pilot road 2ct fiyatı ön 396 tl arka ise 504 tl bunuda gördünüzmü?
bu lastik olayı benimde çok canımı sıkıyor,2 tane motosiklet lastiği 4 tane araba lastiği fiyatından pahalı,bizim ülkemizdeki birçok motorcular soyguncu
Her asker yeşil bereli olamaz
Teşskkürler. Forumlarda biraz arattım. Metzeller m5 ile değil ama m1 ile kıyaslamışlar hep michelin pilot lastikleri. Açık ara michelin pilot demişler. Ama sonuçta metzeller takımı 900TL ve michelin takımı 800TL ise fiyat açısından benim için çok bir artı yaratmıyor. Benim kastettiğim daha düşük fiyat etiketli (mesela takımı 500TL altında) ve iyi olduğu kanıtlanmış başka modeller var mı?
ARTI: Bir de lastikleri arattırırken birşey dikkatimi çekti. Lastiklere 3000 ila 4000 km arasında ömür biçmişler. Çok az değil mi bu? Motor lastikleri yumuşak olduğu için daha çabuk yıpranıp daha sık mı değiştiriliyor yoksa? Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum.
tecrübeyle sabit bir yorum yapim : 15000 km den sonra markası ne olursa olsun lastik değişmeli,çünkü lastikleri değişince farkı görüyosunuz
michelin : kalitesi tartışılmaz ama michelin kullananların yorumları michelinin diğer markalara göre daha çabuk yıprandığı,hatta michelinde çalışan birisinin yorumunuda aktarim : michelin avrupa standardındaki yol yapısına göre lastik üretiyormuş ve malum türkiyedeki yollar berbat.
metzeler : daha önce kullanma fırsatım oldu,çok övdüler,zaten sümük lastik diyolar diyer lastikler gibi kolay kolay kaymıyo ve bmw marka motorların orijinal lastiği hep bu marka,kullandım farkı fark ettim şiddetle tavsiye ederim
Her asker yeşil bereli olamaz
merhaba. büyük ihtimalle yılbaşı gibi honda cbr 250 r almayı düşünüyorum. yurt dışında abs opsiyonu olduğu için honda türkiye web sitesinden form doldurarak 2012 modellerinde absli versiyonun ithal edilip edilmeyeceğini sordum. bu sabah 0 262 kodlu bir telefondan aradılar; honda türkiye olarak 2012 planlarında absli model ithalatının olmadığını söylediler.
motoru alır almaz lastikleri de değiştirmeyi düşünüyorum. hiç tecrübesi olmayan biri olarak sadece netten araştırarak dunlop lastiklerin ucuz bir alternatif olabileceğini düşündüm ama tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak isterim. şimdiden teşekkürler.
benim şu anda üzerinde orj. irc lastikler var 5000 km de ve daha ''0'' gibi 15000 rahat görür
birde metzeler yumuşak karakterli bir lastik olduğundan burn out yapılırsa anında biter ama doğru olarak
kullanıldığında ise zannetmiyorum ki 5000 lerde bitsin tabii ben teorik olarak konuşuyorum kullanan arkadaşlar daha iyi bilir
Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler. Zaten fiyatı biraz fazla gelmese düşünmeden metzeller interact m5 alıcam. İnternetten detaylı özelliklerini inceleyip çok beğendim. Benim derdim onun kadar kaliteli olmasa da yine de kaliteli ama daha ucuz bir lastik bulmak. Michelin ona rakip olabilecek düzeydeymiş sanırım ama onun da fiyatı yüksek. Dunlop lastikler için çok kötü diye duymuştum. Hatta bazı sıfır motorlar yurtdışında üzerinde dunlop ile geliyormuş. Alanlar ilk iş lastikleri değiştiriyormuş. Lastikleri kesin değiştiricem ama ne alıcağıma hala karar veremedim. 3000-4000km lastik ömrü bana çok az gelmişti. 15000km gider diyorsunuz. Bence 15000 makul.
barkın abimin tawsiyeleri yorumları artık kesinlstirdi cbr 250 alcazzz wolky-ksk hocam motor cok guzel nazar degmesin xenon cok yakısmıs hangi marka acaba .?
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)