Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Mart 2015, 00:16
#22921
Genellikle tozlu yollarda sürüyorsan balata spreyi işini görecektir ama toz olmayan yollarda bence gereksiz balata spreyi ben kullandım oda disk e yanlışlıkla sıkılan wd40 tan ötürü gayette memnun kaldım bu arada motosikletinizin zincirini yağlarken motosikletiniz kapalı konumda olsun ve mutlaka lastik geri istikameti ne doğru iteklensin ki yaralanmalara sebebiyet vermeyelim.
Reklamlar
-
20 Mart 2015, 14:50
#22922
Lastik istikameti cidden önemli. Çalışmayan motora paşmarmağımı kaptırmıştım. Dişli başparmak tırnağımı delmişti. Tırnak acısı çok fena acı
-
20 Mart 2015, 15:13
#22923
Aynısını yaşadım ben de dikkat etmek gerek gerçekten ayrıca işlerinizi iyi aydınlatması olan bi yerde veya gün ışığında yapın derim
-
20 Mart 2015, 15:31
#22924
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
12000 km bakımda nelere baktırmak gerekli, madde madde yazabilecek var mı?
, ,
-
20 Mart 2015, 16:23
#22925
Yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.
O zaman kontak vs gibi paslanabilecek yerlere WD40
Zinciri temiz tut
Periyodik bakımları yap tamamdır.
-
20 Mart 2015, 16:33
#22926
forumcu adlı üyeden alıntı
Yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkürler.
O zaman kontak vs gibi paslanabilecek yerlere WD40
Zinciri temiz tut
Periyodik bakımları yap tamamdır.
Geçmiş sayfalarda gazyağı bulabilecek bir adres paylaşmıştım.
Zincir temizleme sonrası Wd-40 ile (sonrasından tamamıyla zincirden çıktığına emin olacak kadar kurulamak lazım) pas tutan veya inatçı yağ/kir kalıntılarının olduğu bölgeyi temizleyebilirsiniz. Mücahit (mucoist) önermişti, bir önceki temizlikte denedim gerçekten zincir sıfır alınmış gibi oluyor. Sonra ver Motul'u ver çcşkuyu
-
20 Mart 2015, 18:23
#22927
merhaba arkadaslar. Benzini 95oktan veya 97oktan hangisinden aliyorsunuz. Bir fark olur mu?
-
20 Mart 2015, 19:24
#22928
gaz yağı veya mazotla canınız sıkıldıkça temizleyin16000km oldu
-
20 Mart 2015, 19:28
#22929
Hocam servisin önerisi 95 oktan.. Bende kullandığım süre içerisinde hep 95 oktan aldım.. Shell'in yakıtı kaliteli olduğundan hep shell kullandım.. Aynı pompa ve güvendiğin bir yer olmasına dikkat et..
97 oktan 600-1000'lik gibi yüksek cc motorlara öneriyorlar performans yakıtı olduğu için bu araçlar daha rahat yakıyor.. Bilginiz olsun..
-
20 Mart 2015, 23:00
#22930
97 oktan bulunmuyor zaten artık üretimi ülkemizde durmuş durumda. Shellde nitro dedikleri olay var bi ara 97 oktan diye satılıyordu içinde katkı maddeleri varmış daha kolay yanıyormuş diye açıklama yaptılar. Dediğiniz gibi bizim motorlardan ziyade yüksek sıkıştırma oranına sahip motorlarda tavsiye ediliyor fakat artık bi önemi de kalmadı.
-
20 Mart 2015, 23:13
#22931
adasel adlı üyeden alıntı
bu fiyata bu motor çok satar arkadaşlar!
Emin misin
-
22 Mart 2015, 19:44
#22932
Mrblar arkadaslar cbr 125 r deneyimimden sonra cbr 250 r almaya karar verdim ve motosikletimi sattim.aklima takilan bir soru var ikinci el olanlara bakiyorum da yeni kasa cbr larda egzos sacinda yaniklari var gibi birde sanki eski kasa daha yakisikli gibi geliyor bi turlu isinamadim su yeni kasaya
-
22 Mart 2015, 20:10
#22933
Recogss adlı üyeden alıntı
Mrblar arkadaslar cbr 125 r deneyimimden sonra cbr 250 r almaya karar verdim ve motosikletimi sattim.aklima takilan bir soru var ikinci el olanlara bakiyorum da yeni kasa cbr larda egzos sacinda yaniklari var gibi birde sanki eski kasa daha yakisikli gibi geliyor bi turlu isinamadim su yeni kasaya
Yeni kasaların eksozlarında sararma oluyor sıcaklığa bağlı.. Krom parlatıcılar ile giderilebiliyor..
Yeni kasa veya eski kasayı almak tamamen göreceli hangisi hoşunuza gidiyorsa onu alın..
-
23 Mart 2015, 01:35
#22934
Arkadaşlar depomda diz darbesi var çok rahatsız edici değil ama aklımda hep işte. Sıfırı işçilikle birlikte 1000 tl masraf, düzeltme yaklaşık 300 - 350 tl dediler. Bir tane cbr 125 r deposu buldum 2012 model uyumlu diyor. Bu model cbr 250 ile uyumlu mudur. Cbr 250 13 lt cbr 125 ise kimi yerde 10 kimi yerde 13 lt yazıyor çıkamadım işin içinden. Depo da başka şehirde olmasa gidip göreceğim ama öyle bir imkanım yok. Sin ne diyorsunuz. 2012 cbr 125 ile 2013 cbr 250 deposu aynı mıdır?
-
23 Mart 2015, 10:47
#22935
forumcu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar depomda diz darbesi var çok rahatsız edici değil ama aklımda hep işte. Sıfırı işçilikle birlikte 1000 tl masraf, düzeltme yaklaşık 300 - 350 tl dediler. Bir tane cbr 125 r deposu buldum 2012 model uyumlu diyor. Bu model cbr 250 ile uyumlu mudur. Cbr 250 13 lt cbr 125 ise kimi yerde 10 kimi yerde 13 lt yazıyor çıkamadım işin içinden. Depo da başka şehirde olmasa gidip göreceğim ama öyle bir imkanım yok. Sin ne diyorsunuz. 2012 cbr 125 ile 2013 cbr 250 deposu aynı mıdır?
Muhtemelen degildir uyacagini sanmiyorum kardes.
-
23 Mart 2015, 11:21
#22936
depolar aynidir son kasa cbr125 in de 13 litredir. sitede yazan 10 litre eski kasa cbr125 aittir.
ama 125 ve 250 nin şaseler farkli oldugundan baglanti kisimlari ayni olmmama ihtimali var. servisi arayip sorman lazim
-
23 Mart 2015, 11:26
#22937
bırak öyle kalsın dostum. nazarlık olsun.
-
23 Mart 2015, 18:43
#22938
agrasiwe adlı üyeden alıntı
Muhtemelen degildir uyacagini sanmiyorum kardes.
Bağlantı noktalarına baktım aynı gibi duruyor ama resim yanıltabilir işte.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
bırak öyle kalsın dostum. nazarlık olsun.
Muhtemelen öyle kalacak gibi. Zaten ben de acemiyim şimdi yaptırır bir daha zarar veririz çok canım sıkılır. Böyle kalsın bakalım.
-
24 Mart 2015, 01:24
#22939
Merhabalar motorumun parçaları yarın veya ondan sonraki gün geliyor nasip olursa. Merak ettiğim birkaç şey var motor yaklaşık 2 aydır yatıyor içinde su olmadığı için hiç marşa basmadım akü başlarını söküp tekerleri yerden kesip bıraktım öylece. Şimdi tamirden çıktıktan sonra ne yapmam lazım yattığı günler içerisinde yağın özelliği falan bozulmuşmudur çünkü kış baya sert geçti zaten çıktığı ilk gün zinciri temizleyip yağlamayı düşünüyorum onun haricinde şuraya buraya wd-40 falan sık şunu şöyle yap diyeceğiniz var mı ?
-
24 Mart 2015, 17:39
#22940
Hakan kardeşim, sen yinede yağını filitreni değiştir, radyatör suyundan bahsediyosun sanırım onada antrifirizli radyatör suyu al, zincir temizle yağla, sinyal, korna, ateşleme tuşlarının olduğu yeri wd-40'la bas marşa devam et kardeşim.. Hayırlısıyla..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler