Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1001

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    junlin çin malı olduğu için aynı dedim.Hepiniz orayı yanlış anladınız.V motorların sarsıntısız olduğunu falanda biliyorum.junlin in salkanonun mct kanuni nin silindirleri yan yana bunda biliyorum.onlar rüzgarla doğrudan temas ediyor ve daha iyi soğuyor.yağlama sistemleride daha iyi.Bizimkilerde ise arka piston iyi soğumuyor.ayrıca erken ısınıyor.iyi yağlanmıyor.Ve arka pistonlar erken bozuluyor.Piyasadaki tamirciler bu V motorlardan anlamıyor.Ayrıca parça bulmak zor.Bunlarıda biliyorum.Ve herkesin bilmesinide istiyorum.Yanlışsam düzeltin.
    Ve burada olma nedenim bilen arkadaşlardan yararlanmaktır.Yaşadığım sıkıntıları söylerken sizin motorlarınızı kötülemek niyetinde deyilim.Acizane bilgilerimide paylaşıyorum.Mesela benim YATAKLARIN YERİNE MİTSUBİSHİ ARACIN EKSANTRİK YATAKLARINI KOYDUM.ve çok daha sağlam.Bu şekilde faydalı bilgi verebilecek arkadaşların bilgi vermelerini istiyorum.Şu an beynim(CDI) arızalı ve nereden alabileceğimi yazabilecek arkadaş varsa telefonunu yazsın.Teşekkürler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 AM ----------

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Volkan birader kaç yaşındasınız merak ettim?
    ayrıca şu tırnakla çizilen krank ve yataklara helalinden 100 Tl vermek istiyorum ama tırnakla cizilmesini gördükten sonra.
    Sayın Savaşkayan bey kırankta sorun olmadı ama yatakların 100 tl edeceğini bilseydim asla onları ustanın yanında bırakmazdım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1002

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ybr
    volkan senin hangi yataklardan bahsettiğini ben anlamadım!!! kranklardan bahsediyorsan eğer benim bildiğim onlar bilyalı olması lazım yataklı değil....

  3. #1003
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı volkanboz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    j
    Sayın Savaşkayan bey kırankta sorun olmadı ama yatakların 100 tl edeceğini bilseydim asla onları ustanın yanında bırakmazdım.
    valla ben 100 Tl yi feda etmeye hazırım,yatakları görelim hele.
    Beni bilen bilir,sözümden dönmem.
    tırnakla çizilsin,cash on the table

    Lifan'ın arka silindirinin soğutma problemi olsaydı ilk önce( benim önceden kullandığım) şimdi Süleyman'daki motorun dağılması gerekirdi.

    Geçen Temmuz'da 39 derece sıcakta 8 saat dağlarda dolaştık.o kadar çok rampa çıktık ve indik ki 8 saatte sadece 180 km yol yaptık.İki Bisan aynı yollardaydı.Ortalama sürat 20 km civarında idi hatta en az 20 km 1 ve 2.vitesleri kullanarak tırmanmak zorunda kaldık,2.vitese çıkabilmek bizi sevindirmişti.O gün kullandığımız iki motor da bugün taş gibi.Her iki motor da arkadaşlarımıza satıldı.Benim önceki motorum
    şimdi Süleyman'da.ömerşirin'in motoru da komşum olan bir avukatta.ömerin motorunu da satarken ben aracı oldum,
    1-Motorlar kötü olsa arkadaşlarımıza satmazdık,satışlarına aracı olmazdık.2-3 milyarlık motor için dostluklar ve itibar zedelenmez.
    2-ben motorumu değiştirmeme rağmen hala roadstar topiğine uğruyorsam o motordan memnuyetimden ve motoru bir çok arkadaştan biraz daha
    fazla tanıyor olmamdandır.İkinci bir motor alacak olsam tercihim roadstar olur,Şu an kullandığım motor 192 kg'lık bir enduro ve şehir içinde Roadstar'ı aratır.
    3-Aynı şekilde Mersin'den bir arkadaşım da enduro aldı.Keeway SS ini halen günlük olarak kullanıyor.
    Roadstar'ın kullanıcılarının genel beklentisi üç bin liralık motorla yüzbinlerce km yi sorunsuz gitmek yönünde de değil.
    Roadstar da en belirgin tercih sebebi Yakışıklı,pratik,albenisi olan bir motor oluşudur.
    Bunu dikkate almasak hepimiz aynı fiyata YBR 125 alırdık.
    V motorun ustalığı zor değil aslında.Hatta basit bile sayılabilir.Motorunuzu sadece işine aşık,ne yaptığını bilen bir ustaya elletin.
    Yabancı forumları da takip ediyorum,
    oralardaki kullanıcıları görünce" biz kazmayız,her şeyi ustalardan bekliyoruz"dememek mümkün değil.
    örneğin advrider.com da teknik sorunlar için adamlar tamir aletleri kadar repair manuelin de şart olduğunu peşinen kabullenmişler.
    Alet çantasında muhakkak repair manuel taşınıyor.Bu sayede yol dışı parkurlarda yüzlerce km yaptıkları gibi,dağ başında karbüratör dağıtıp toplayabiliyorlar.Biz onların yanında"direksiyon motorcusu" kalıyoruz maalesef.
    Burada bir çok kişide Roadstar var ama sadece benim elimde repair manuel var.Yani tamirin nasıl yapılması gerektiğini anlatan metin.Ama okumadım şahsen.
    Zaten millet olarak ne alsak kullanım kitapçığını okumayız ki repair manuel okuyalım.Televizyon alırız,kanalları usta ayarlar,
    biz de açma kapama ve kanal seçme düğmelerini öğrendik mi işimiz tamam zannederiz.
    Her birimiz daha yüksek cc hastalığına tutulduğumuz için ilk fırsatta motorumuzu daha büyük motorla değiştirmezsek tatminsizlikten öleceğimizi zannederken elbette motorumuzu tanımak için çaba sarfetmeyiz.
    yine advrider.com da aynı motorla 20-30 yılda 250-300.000 km yapan bir çok motorcu var,adamlar motorlarını ezberlemişler.Uzun yıllarca kullanmalarına rağmen sıkılmamışlar,çünkü motorcu ruhlarını daha yüksek cc hastalığı ile kirletmek yerine kendi kendilerine duydukları güveni bilgi ile destekleyip akıllıca arttırarak geliştirmişler.Motorla ne kadar uyumlu olduklarını gösterebilmek uğruna aynı motorla kaç yıl geçirdikleri ve kaç km yaptıklarıyla övünüyorlar.
    Siz tork anahtarı olan kaç tane motosiklet ustası gördünüz?
    Ben tamir çantasında tork anahtarı taşıyan motorcu gördüm.
    Üstelik adamın kullandığı motor her ustanın el atmaktan çekineceği kadar yüksek teknolojili,pahalı bir motordu.
    Servis yada repair manuel ne işe yarar?
    Bayilerin motoru alırken bize verdikleri kullanım kitapçığından kesinlikle farklıdır.
    Üretici firmalar kendi servislerini eğitirken zaman içinde hangi bakımların nasıl yapılacağını,o motorda hangi sorunların çıktığını,çıkabileceğini de bildikleri için ustaları için bir kılavuz hazırlarlar,usta rastgele sağı solu sökmesin,belli bir düzen içinde arızayı doğru yerde arasın,bakımı,söküp takmayı usulüne göre yapsın ki hem iş çabuk bitsin,hem sorun çözülsün diye hazırladıkları servis manuel yada repair manuel'i sadece servislerine verirler.Elinde servis manuel olan usta da hangi somunu nasıl sökeceğini,hangi torkla sıkacağını bilir.
    Şimdi neredeyse tüm motorların servis manuelleri internette dolaşıyor.

    bakın servis manuel/repair manuel'de Karbüratör'ün nasıl söküleceği ,hangi sırayla toplanacağı,hangi civatasının hangi torkla sıkılacağı,hangi ayarın nasıl yapılacağı yazılı.
    Ha bu resimdekiler İngilizce,heves eden Türkçe karşılıklarını bulur ,bilene sorar sorununu çözer nihayetinde.




    V motorlarda arka silindirin yeteri kadar soğumaması sorunu, sadece malzeme kalitesizliğinden kaynaklanan bir sorundur.
    Hava soğutmalı motor rüzgardan çok kanatçıklı yapısı sayesinde silindirin ısısını yayarak soğur.
    Yani asıl soğutan rüzgar değildir ve arka silindirin yeterince rüzgar alıp almamasının çok önemi yoktur.
    Kaldı ki özellikle yoğun trafikte şehir içi kullanımında önden ciddi bir rüzgar bile alınmaz.
    Dizayn hatası olsaydı tüm viragolarda,lifan türevlerinde aynı sorun yaşanır ve böyle bir olası soruna karşı su soğutmalı bir teknolojiye dönüş olabilirdi.
    Metalurji mühendisi değilim ama bizim bulunduğumuz iklim kuşağında silindirde çabuk ısınan geç soğuyan bir alaşım kullanılırsa elbette sorun yaratacaktır.
    Aynı alaşım belki Sibirya'da çok daha kullanışlı da olabilir.

    Şimdi silindir neden ısınır sorusunun cevabını da servis manuelinde yazmışlar;
    Kısıtlı ingilizcem ile açıklayayım.
    1-kötü buji
    2-Buji tırnak aralığının hatalı olması
    3-CDİ arızası
    4-Karbüratör ayarsızlığı
    5-Kirli hava filtresi
    6-kötü yakıt
    7-hatalı yağ seviyesi
    8-kalitesiz yağ
    9-yanlış yağ vizkozitesi
    10-sıkı frenler.
    Koskoca "Yamaha rüzgar yetmiyor olabilir" dememiş nedense,bilmiyorlar bu işi

    CDİ ünitesine gelince İzmir Bisan'ı ara onlar sana kargo ile gönderirler.Çok paragöz bir distribütor değil zaten.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 PM ----------

    işte ortalama hava sıcaklığına göre tavsiye edilen yağ ve yağ viskozitesi;


    buji tavsiyesi ve tırnak aralığı ölçüsü


    Ben Roadstar'da fabrikanın koyduğu muhtemelen çin malı yağ ile tek bir km bile yapmadan yağı değiştirip,karbüratör ayarı,sibob ayarı yaptırmıştım.
    CDİ ünitesine gelince İzmir Bisan'ı ara onlar sana kargo ile gönderirler.Çok paragöz bir distribütor değil zaten.

  4. #1004

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ben 100 Tl yi feda etmeye hazırım,yatakları görelim hele.
    Beni bilen bilir,sözümden dönmem.
    tırnakla çizilsin,cash on the table

    Lifan'ın arka silindirinin soğutma problemi olsaydı ilk önce( benim önceden kullandığım) şimdi Süleyman'daki motorun dağılması gerekirdi.

    Geçen Temmuz'da 39 derece sıcakta 8 saat dağlarda dolaştık.o kadar çok rampa çıktık ve indik ki 8 saatte sadece 180 km yol yaptık.İki Bisan aynı yollardaydı.Ortalama sürat 20 km civarında idi hatta en az 20 km 1 ve 2.vitesleri kullanarak tırmanmak zorunda kaldık,2.vitese çıkabilmek bizi sevindirmişti.O gün kullandığımız iki motor da bugün taş gibi.Her iki motor da arkadaşlarımıza satıldı.Benim önceki motorum
    şimdi Süleyman'da.ömerşirin'in motoru da komşum olan bir avukatta.ömerin motorunu da satarken ben aracı oldum,
    1-Motorlar kötü olsa arkadaşlarımıza satmazdık,satışlarına aracı olmazdık.2-3 milyarlık motor için dostluklar ve itibar zedelenmez.
    2-ben motorumu değiştirmeme rağmen hala roadstar topiğine uğruyorsam o motordan memnuyetimden ve motoru bir çok arkadaştan biraz daha
    fazla tanıyor olmamdandır.İkinci bir motor alacak olsam tercihim roadstar olur,Şu an kullandığım motor 192 kg'lık bir enduro ve şehir içinde Roadstar'ı aratır.
    3-Aynı şekilde Mersin'den bir arkadaşım da enduro aldı.Keeway SS ini halen günlük olarak kullanıyor.
    Roadstar'ın kullanıcılarının genel beklentisi üç bin liralık motorla yüzbinlerce km yi sorunsuz gitmek yönünde de değil.
    Roadstar da en belirgin tercih sebebi Yakışıklı,pratik,albenisi olan bir motor oluşudur.
    Bunu dikkate almasak hepimiz aynı fiyata YBR 125 alırdık.
    V motorun ustalığı zor değil aslında.Hatta basit bile sayılabilir.

    Her birimiz daha yüksek cc hastalığına tutulduğumuz için ilk fırsatta motorumuzu daha büyük motorla değiştirmezsek tatminsizlikten öleceğimizi zannederken elbette motorumuzu tanımak için çaba sarfetmeyiz.
    yine advrider.com da aynı motorla 20-30 yılda 250-300.000 km yapan bir çok motorcu var,adamlar motorlarını ezberlemişler.Uzun yıllarca kullanmalarına rağmen sıkılmamışlar,çünkü motorcu ruhlarını daha yüksek cc hastalığı ile kirletmek yerine kendi kendilerine duydukları güveni bilgi ile destekleyip akıllıca arttırarak geliştirmişler.Motorla ne kadar uyumlu olduklarını gösterebilmek uğruna aynı motorla kaç yıl geçirdikleri ve kaç km yaptıklarıyla övünüyorlar.
    Siz tork anahtarı olan kaç tane motosiklet ustası gördünüz?
    Ben tamir çantasında tork anahtarı taşıyan motorcu gördüm.
    Üstelik adamın kullandığı motor her ustanın el atmaktan çekineceği kadar yüksek teknolojili,pahalı bir motordu.

    V motorlarda arka silindirin yeteri kadar soğumaması sorunu, sadece malzeme kalitesizliğinden kaynaklanan bir sorundur.
    Hava soğutmalı motor rüzgardan çok kanatçıklı yapısı sayesinde silindirin ısısını yayarak soğur.
    Yani asıl soğutan rüzgar değildir ve arka silindirin yeterince rüzgar alıp almamasının çok önemi yoktur.
    Kaldı ki özellikle yoğun trafikte şehir içi kullanımında önden ciddi bir rüzgar bile alınmaz.
    Dizayn hatası olsaydı tüm viragolarda,lifan türevlerinde aynı sorun yaşanır ve böyle bir olası soruna karşı su soğutmalı bir teknolojiye dönüş olabilirdi.
    Metalurji mühendisi değilim ama bizim bulunduğumuz iklim kuşağında silindirde çabuk ısınan geç soğuyan bir alaşım kullanılırsa elbette sorun yaratacaktır.
    Aynı alaşım belki Sibirya'da çok daha kullanışlı da olabilir.

    Şimdi silindir neden ısınır sorusunun cevabını da servis manuelinde yazmışlar;
    Kısıtlı ingilizcem ile açıklayayım.
    1-kötü buji
    2-Buji tırnak aralığının hatalı olması
    3-CDİ arızası
    4-Karbüratör ayarsızlığı
    5-Kirli hava filtresi
    6-kötü yakıt
    7-hatalı yağ seviyesi
    8-kalitesiz yağ
    9-yanlış yağ vizkozitesi
    10-sıkı frenler.
    Koskoca "Yamaha rüzgar yetmiyor olabilir" dememiş nedense,bilmiyorlar bu işi

    CDİ ünitesine gelince İzmir Bisan'ı ara onlar sana kargo ile gönderirler.Çok paragöz bir distribütor değil zaten.[COLOR="Silver"]


    Ben Roadstar'da fabrikanın koyduğu muhtemelen çin malı yağ ile tek bir km bile yapmadan yağı değiştirip,karbüratör ayarı,sibob ayarı yaptırmıştım.
    CDİ ünitesine gelince İzmir Bisan'ı ara onlar sana kargo ile gönderirler.Çok paragöz bir distribütor değil zaten.

    yani bunların üstüne bir lafda edilmez ben keeway cilerin konusunda da arkadaşa dedim arkadaş motoru ikinci el almış sanırım önceki sahibide motoru çok kötü kullanmış şansa arkadaşın elinde motor patlamış..

  5. #1005
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani bunların üstüne bir lafda edilmez ben keeway cilerin konusunda da arkadaşa dedim arkadaş motoru ikinci el almış sanırım önceki sahibide motoru çok kötü kullanmış şansa arkadaşın elinde motor patlamış..
    Hayatında hiç motor kullanmamış,muhtemelen ilk motorunu alıp,rodajı beceremeyen savruk bir adamdan yada motor kasabından aldıysa veya o motor kötü bir motor ustasından geçmişse ister Keeway,ister BMW olsun sonuç değişmez.

    Üstelik" biz hep iyi motorcuyuz,kötü olan motordurr" ön yargısını kıramadığımız sürece bu böyle olacaktır.
    öncelikle sorgulanması gereken motor kalitesi değil,ne kadar bilinçli motorcu olduğumuzdur.
    Bizde ortalama motosiklet sürücüsü basit bakımlarını kendi yapamıyorsa,zorda kaldığında bir debriyaj telini kendisi değiştiremiyorsa,lastiğini tamir edemiyorsa,karbüratör ayarını yapamıyorsa,motorunun sınırlarını bilmiyorsa bunu kendi eksikliği olarak görmez,telin,lastiğin,karbüratörün,motorun kalitesizliğini döktürür de döktürür.
    "En iyi kalite zinciri alıyorum yine kopuyor,mal kalitesiz demekten çekinmez" ama o zinciri temizleyip iki damla yağı damlatmaya,dişlilerini kontrol etmeye de üşenir.
    Özellikle forumlarda öyle tipler var ki,hayatlarında görmedikleri motorlar hakkında inanılmaz bir kendine güven,cahil cesaretiyle bilir bilmez sallayabildiği sürece,meydan bunlara kaldıkça hep motorlar kötü olacaktır.

    yukarıda yazdığım hararet sebeblerinin tamamı temelde iki sebebtendir.
    1-Bakımı ihmal eden,motorunu tanımak istemeyen motorcudan
    2-bilgisiz,beceriksiz ustadan kaynaklanır.

    kalitesizlik ya da imalat hatası bence istisnai bir durumdur.

  6. #1006
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    savaskayan;

    emeğine,eline,vaktine sağlık...

    bu paylaştıkların aslında,anlayan için çok değerli bilgilerdir....

    teşekkürler....

  7. #1007
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı AYBERK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savaskayan;

    emeğine,eline,vaktine sağlık...

    bu paylaştıkların aslında,anlayan için çok değerli bilgilerdir....

    teşekkürler....
    Dostum bunları bedavadan yazmadım.Çiğ köfte ısmarlarsın artık
    Süleyman'a da servis manuel vereceğim rakı karşılığında

    kimin gönlünden ne koparsa

  8. #1008

    Üyelik
    11 Haziran 2008
    Şehir
    LÜLEBURGAZ
    Motosikleti
    BİSAN LİFAN 250

    Bisan roadstar250 beyin problemi...

    Selam arkadaşlar benim roadstar250 beyin arızası yaptı giderken stop ediyo,patlatma yapıyo ve bazende hiç çalışmıyo.sordum beyin 250tl. Diyolar bu konuda yardım bekliyorum.daha ucuz bulabilirmiyim yada başına böyle bişey gelen varmı?varsa nasıl çözdü?yardımcı olursanız sevinirim.saygılar...
    MADEM Kİ TÜRKSÜN....GÖSTER Kİ ÜRKSÜN..!

  9. #1009
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı kymco39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar benim roadstar250 beyin arızası yaptı giderken stop ediyo,patlatma yapıyo ve bazende hiç çalışmıyo.sordum beyin 250tl. Diyolar bu konuda yardım bekliyorum.daha ucuz bulabilirmiyim yada başına böyle bişey gelen varmı?varsa nasıl çözdü?yardımcı olursanız sevinirim.saygılar...
    sorun CDI ünitesinde olmayabilir,İnternetten virago 250 servis manuel i bul indir
    orada ateşleme hatalarını tek tek yazıyor.
    bence CDI ünitesi en son akla gelecek arızadır.Onu da başka bir motorun CDI ını deneyip karşılaştırmadan alma
    konuya ait etiketlere bakınca bir facia başlangıcı sezerek büroya geri döndüm.servis manuel'in ilgili olduğunu sandığım sayfasını buldum,yükledim
    Manuel'e göre bahsettiğin arızalarda CDI dan önce yakıt sistemini değerlendirmek gerek
    Benzin filtren var mı?Bazı bisanlarda yok.
    artık bu gece biraz İngilizce çalışırsın






    bu arada CDI ünitesine giden tüm kablo başlarını,bujileri temizlemeyi unutma.Mümkünse elektronikçilerin kullandığı sprey temizleyicileri dene.Şarjı bir elektrikçiye kontrol ettir.

  10. #1010

    Üyelik
    11 Haziran 2008
    Şehir
    LÜLEBURGAZ
    Motosikleti
    BİSAN LİFAN 250
    Teşekkürler savaş abi.bi bakayım usta beyin dedi ben o kadar anlamam.
    MADEM Kİ TÜRKSÜN....GÖSTER Kİ ÜRKSÜN..!

  11. #1011
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı kymco39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler savaş abi.bi bakayım usta beyin dedi ben o kadar anlamam.
    Ben de usta değilim ama kara kaplı kitap ustalara" önce yakıt sistemine bak" diyorsa vardır bir bildiği yazanın
    Bu arızayı Bisan'da ilk defa duydum.Sonucu merak ediyorum
    Bi de illa bisan beyni arama alacak olursan
    muadilleri de var diye biliyorum.
    Keeway topiğini de baştan sona oku istersen:

  12. #1012

    Üyelik
    11 Haziran 2008
    Şehir
    LÜLEBURGAZ
    Motosikleti
    BİSAN LİFAN 250
    abi çok sağol bu dediklerini yapıcam inşallah düzelir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 PM ----------

    bide abi aklıma gelmişken söyleyim usta karbüratör temizledi buji değiştirdi ama motor ateşleme kesiyo ve patlatma falanda ondan bence.
    MADEM Kİ TÜRKSÜN....GÖSTER Kİ ÜRKSÜN..!

  13. #1013
    SimurG_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2008
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    [QUOTE=savaskayan;1622228]Dostum bunları bedavadan yazmadım.Çiğ köfte ısmarlarsın artık
    Süleyman'a da servis manuel vereceğim rakı karşılığında

    kimin gönlünden ne koparsa
    [/QUOT

    Savasakayan abi müthişsiniz
    yola bir düşüldü mü ömür boyunca gidilir ekmeğin ve şarabın peşinden turnaların peşinden
    büyük şehirler büyük aşklar çığlık çığlığa terkedilir...

  14. #1014
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    ateşlemeyi kesiyorsa CDI a akım geliyor mu düzenli olarak?
    onu ölçtünüz mü?

  15. #1015
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Alıntı kymco39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi çok sağol bu dediklerini yapıcam inşallah düzelir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 PM ----------

    bide abi aklıma gelmişken söyleyim usta karbüratör temizledi buji değiştirdi ama motor ateşleme kesiyo ve patlatma falanda ondan bence.
    Taktığı bujinin marka ve modeli nedir acaba ?
    Tekirdağ-Çorlu

  16. #1016
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı _SuLeYMaN_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taktığı bujinin marka ve modeli nedir acaba ?
    Süleyman sen de yukarıdaki mavi tabloyu incelesen iyi olur.
    Karbüratör ayarında kimseye ihtiyacın kalmaz

  17. #1017

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ybr
    savaskayan'abi'yine döktürmüşsün valla helal

  18. #1018
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı ferhat_se adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    savaskayan'abi'yine döktürmüşsün valla helal
    Sadece içimdekileri döktüm
    bi sürü işime rağmen,topic hareketsiz kalmasın diye

  19. #1019
    _SuLeYMaN_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Honda XL 650 V Transalp
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece içimdekileri döktüm
    bi sürü işime rağmen,topic hareketsiz kalmasın diye
    Servis manueli alacagım abi kısmetse senden. Manueli aldıktan sonra ilk işim tercüme ettirmek olacak

    Arkadaşın kulandığı buji yi merak ettim. Servis değiştirdi demiş ya. Bizim motorların tavsiye ettiği buji zaten belli. Bunun dışında bir bujimi kullandılar acaba ?


    Bu arada abi bu akşam fabrikada motoru bir güzel yıkayıp parlattım. Eve dönerken sana uğrayayım da biraz göz banyosu yapasın diyordum ama vazgeçtim sonradan
    Tekirdağ-Çorlu

  20. #1020
    taylo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    CBF 150 Honda
    arkadaşlar izninizle küçük bir ilave de ben yapayım virago250 ve türevi motorların arka pistonları ön pistona göre küçüktür bilginize yani arka piston daha az ısınır herkese kazasız belasız sürüşler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler