Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8381
    khakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    malesef sattım
    Arkadaslar merhaba. 6binde 2012 model bi driftim var. Tartisilan konuyla alakasiz olacak ama bi problem yasiyorum. Motorumun devir saati gazlamalarima tepki vermemeye basladi. Tamamen durmadi ama cok gec ve agir tepki veriyor ve gercek devri gostermiyor
    Nedeni ve cozumu nedir acaba. Kapali garajda brandayla sakliyorum gozum gibi bkiyorum ama boyle oldu uyuz oldum acikcasi. Cozum nedir ki??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8382
    IsmetCan86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    125 MH Drift
    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son zamanlarda deil hep solluyorum ben çoğu motosiklet solluyo 140 yaptım diyenler yokuş aşşağıdır ama dişlilerle oynanıp üstüne kapanan yada yatanlar 140 görme ihtimalı war
    Çoğu Motorsiklet Solluyor Diyorsunda Motorsiklet Kazalarının %90'ı Ölümle Sonuçlanıyor Ben Driftle En Fazla 120 Gördüm Dahada Zorlamadım Zaten Canım Hız Yapmak İsterse Arabayı Alıyorum Radar Saati Olmayan Sakin Arabaların Pek Olmadığı Bir Saatte Dümdüz Yolda Basıyorum Yani Demek İstediğim Şu Motorun Dişlisiyle Falan Oynayıpta Orjinalliğini Bozmanın Hiç Anlamı Yok.
    Kaza En Ağır Cezadır...

  3. #8383

    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Alıntı gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    140 bastık dyenlere nasıl oluyor o falan deyince kızdılar şimdide 155 bastık diyenler çıktı ben bişey demiyorum artık :D
    bu motorun orjinal saatleri bozuk bence navigasyon cihazıyla baktım ben 60 la gidiyorum navigasyon 70 gösteriyor bende km saatlerini değiştirdim şimdi navigasyonla uygun çalışıyolar ve devir saati orjinalde zor kalkıyor ama ybr nin saatlerinde baya serileşti .

  4. #8384
    IsmetCan86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    125 MH Drift
    Alıntı 14veysel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorun orjinal saatleri bozuk bence navigasyon cihazıyla baktım ben 60 la gidiyorum navigasyon 70 gösteriyor bende km saatlerini değiştirdim şimdi navigasyonla uygun çalışıyolar ve devir saati orjinalde zor kalkıyor ama ybr nin saatlerinde baya serileşti .
    Ybr Esd Göstergesimi Yoksa Eski Ybrmi? Bence Drift Göstergesi Daha İyi En Azından Vites Göstergesi Var.
    Kaza En Ağır Cezadır...

  5. #8385
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    yakında 180 vurdum diyenleri duyarsam bu başlıkta hiç şaşırmayacagım
    viper17, murat0742 ve agrasiwe bunu beğendiler.

  6. #8386
    marakesh45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2011
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    mondial 125 mh drift 2012
    arkadaşlar öncelikle selamlar sonra soruma geçeyim driftimin arka lastiğini 110 80 x18 ebatlı lastikle değiştirmek istiyorum uyum sorunu yaşarmıyım yada bu gibi bişey deneyen var cevaplarını için şimdiden teşekkürler.

  7. #8387
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı marakesh45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar öncelikle selamlar sonra soruma geçeyim driftimin arka lastiğini 110 80 x18 ebatlı lastikle değiştirmek istiyorum uyum sorunu yaşarmıyım yada bu gibi bişey deneyen var cevaplarını için şimdiden teşekkürler.
    Jant aynı kalacağı için kalın lastik yanaklardan bombe yapar, virajlarınız kötüleşir, görüntü güzel olur.

    90/90/18 dir o motorun hakkı.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  8. #8388
    marakesh45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2011
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    mondial 125 mh drift 2012
    en azın dan 100 80 x 18 yapayım bari zaman yanak yüksekliğini düşüreceğim ve taban genişliğini arttıracağımdan dolayı virajlarım daha güvenli olur kayma riskim azalır sanıyordum ama.

    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jant aynı kalacağı için kalın lastik yanaklardan bombe yapar, virajlarınız kötüleşir, görüntü güzel olur.

    90/90/18 dir o motorun hakkı.

  9. #8389

    Üyelik
    23 Ocak 2013
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT
    Selam arkadaşlar bizim motorların hava ayarı tam olarak nasıl yapılır bilen var mı acaba

  10. #8390

    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Alıntı sakaryalı777 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar bizim motorların hava ayarı tam olarak nasıl yapılır bilen var mı acaba
    motorun sesinden nlarsın. tarif edilmez aslında ama hava ayarını tam tutturduğunda motorun redline'a tam girer yani orta sehpada iken tam gaz açtığında motorun sesi kulağına güzel geldiği ve tekerleğinin son hızda döndüğünde tamamdır

    bence karburatorle oynamamalısın ama yok ben öğrencem dersen de bişe diyemem kolay gelsn

  11. #8391
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    Alıntı astorojna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sinan meraba. yarın ankaraya geliyorum müsaitsen görüşelim bi çay içeriz.
    hocam çok iyi olurdu da ben memleketteyim.bu ayın sonunda geleceğim ankaraya.ondan sonra temmuza kadar ankaradayım bayramlar vs. hariç.inş. o zamanlarda nasip olursa görüşelim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

    Alıntı IsmetCan86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyide 5. Viteste 100 İle Giderken Gazı Kökle 5Dkde Anca 120'ye Çıkar. + Son Zamanlarda Motorlar Araba Sollayıp Sol Şeritten Gitmeye Başladılar Motorsiklet Dediğin En Sağ Şeritten Gitmesi Lazım Allah Korusun Uykusuzu Var Ayyaşı Var Türlüsü Var Dikkatli Olmak Lazım.
    arkadaşım 5. vites te gazı kökleyip bekleyeceğine at 4 e öyle kökle gazı bak nasıl gidiyor.ayrıca motosikletin en sağdan gitmesi gerek diye bi kural yok, her zaman demiyorum ama bazen sağdan gitmek solda gitmeden daha tehlikeli olabiliyor.uykusuzu var ayyaşı var haklısın ama en güvenli şeritin hangisi olduğuda trafiğe göre değişebiliyor. bir de şöyle bi durum var ki o bahsettiğin dengesiz sürücülerin arkasından yavaş yavaş gitmektense gazı kökleyip onları geçmenin daha iyi olduğu düşüncesindeyim.başkası farklı düşünebilir...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl desem bilmiyorum şans eseri gördüm muhabeti.
    cok yakın bir arkadaşımda drift var. bana dediği şey şu 135 görüyor benim motor diyor sizin 155 gören arkadaşlar gibi.
    dedim ki gel bi bakalım benim motorla, yanyana gidiyoruz.
    onda 135 iken benim motorda 123, gpse göre de 118 di, yani böyle şeylere pek inanmayın,
    dirft iyi güzel gidiyorda emsallerine göre.
    yok 150 yapıyor yok 155 yapıyor. ben inanmıyorum böyle şeylere
    bi tane analog göstergenin içine yazıcı cıktısı kagıt yapıştırıyorlar. buna göre yorum yapıyor millet.
    gecenlerde bi tane 100 lük cup motosiklet 2. viteste 90 yapmış vidyo cekiyor vatandaş.
    gel ölçelim bakalım kaç yapıyor gpsle? 50 mi 55 mi?
    motor orjinal haliyle ancak yokuş aşağı basınca 135 yapıyodu ibreye göre onda da motor son haddindeydi artık.ben dişliyi değiştirdim şu an kadranın sonunu geçiyo ama hatalı olabilir zaten bi çok motorda fazla gösterebiliyo bu konuda haklısın ama en yakın zamanda arabayla yan yana bi video çekip koymayı düşünüyorum bakalım bizde öğrenmiş oluruz doğru mu yanlış mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

    Alıntı marakesh45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en azın dan 100 80 x 18 yapayım bari zaman yanak yüksekliğini düşüreceğim ve taban genişliğini arttıracağımdan dolayı virajlarım daha güvenli olur kayma riskim azalır sanıyordum ama.
    hocam lastik kötü olduktan sonra ne kadar kalın olursa olsun hiç bir işe yaramaz.lastiği kalınlaştırmak yerine bir michelin takım lastik al ince göründüğüne bakma 100-120 gir viraja bak kayıyo mu..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

    ayrıca lastiği kalınlaştırmak çekişin düşmesine de sebep olur bilesin.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  12. #8392

    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Alıntı marakesh45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar öncelikle selamlar sonra soruma geçeyim driftimin arka lastiğini 110 80 x18 ebatlı lastikle değiştirmek istiyorum uyum sorunu yaşarmıyım yada bu gibi bişey deneyen var cevaplarını için şimdiden teşekkürler.


    ben 100 90 18 olarak değiştirdim yol tutuş özellikle şerit çizgilerinde olumlu oldu gayet memnunum bilseydim sıfır aldığım gibi değiştirirdim .

  13. #8393
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı dr.asc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor orjinal haliyle ancak yokuş aşağı basınca 135 yapıyodu ibreye göre onda da motor son haddindeydi artık.ben dişliyi değiştirdim şu an kadranın sonunu geçiyo ama hatalı olabilir zaten bi çok motorda fazla gösterebiliyo bu konuda haklısın ama en yakın zamanda arabayla yan yana bi video çekip koymayı düşünüyorum bakalım bizde öğrenmiş oluruz doğru mu yanlış mı?






    androidli gps özellikli telefon kullanıyorsan, cok basit bunu yapman
    android markette ulyyse speedometre gibi bi isimli gps hız ölçer var
    gps özelliğini aktif hale getirip, bu uygulamayı yükleyip en fazla kaç bastıgına bakabilirsin..

  14. #8394
    komançi1478 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2012
    Motosikleti
    kanuni leopart 150
    yükledim süper bir uygulama
    cesaretin yoksa!!!!!seyret

  15. #8395

    Üyelik
    12 Mart 2012
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    YAMAHA NMAX 155
    slm arkadaşlar 2012 model driftimle ayrılık zamanı geldi ilgilenenler bana ulaşsın istenildiği takdirde de foto yüklerim hatasız ve biraz aksesuarlı bi motordur.. ama orjinalliği korunmuştur.
    0543 316 06 01 nolu telden ulaşabilirsiniz....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

    olurda niyetlenen olursa yol masraflarımı ve biraz kapora ile burdur a 400-500 km mesafedeki yerlere teslim edebilirim...

  16. #8396
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı dr.asc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadasim senin motor gormuyosa bu o modelin kotu oldigu anlamina gelmez ki.benim motorda disliyi 16 lik takarak agirlastirmama ragmen goruyo.ayrica goruyorMUS diyosun boyle misli muslu sozlere pek inanma derim genelde dogru cikmiyo cunku.
    4 viteste sıkıştırmama rağmen devir en fazla 8100 felan dedi hızda 100
    Devri düşürmeden 5 vitese alıyorum devir düşüyor hemen oda en fazla 7200 devirde 100 oluyor rüzgar da olursa 7000 devri geçmemde zor

    Kesici varsa bu motorda neden 2 viteste 10 devir görüyor

    İyiki ön dişliyi değiştirmişim yoksa son hızım90

    Hava ayarı yapacam sonra cps ile ölçerim hızı olmassa satarım bunlamı uğraşacam

  17. #8397

    Üyelik
    29 Haziran 2011
    Şehir
    DÜZCE
    Motosikleti
    drifti sattık yenisini arıyoruz
    merhaba arkadaşlar
    ben bi konuda fikrinizi soracağım
    ben cbf 150 yan taşıma demirinden drift takmak istiyorum gezmeye giderke çadır felan sığmıyor düzcede aradım yok buna benzeyen yaptıran yada uyduran şunu yaptım uydu diyim bi resim atabilecek varsa
    iyi olur

  18. #8398
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 viteste sıkıştırmama rağmen devir en fazla 8100 felan dedi hızda 100
    Devri düşürmeden 5 vitese alıyorum devir düşüyor hemen oda en fazla 7200 devirde 100 oluyor rüzgar da olursa 7000 devri geçmemde zor

    Kesici varsa bu motorda neden 2 viteste 10 devir görüyor

    İyiki ön dişliyi değiştirmişim yoksa son hızım90

    Hava ayarı yapacam sonra cps ile ölçerim hızı olmassa satarım bunlamı uğraşacam
    Hocam bu kdr az olmamasi gerek senin kilo kac? Ben 2 kisi duz yolda 120 yokus asagi 130 goruyorum ibrede saka degil.
    Bende programi yukledim yarin cikip gps hizimiza bakacagim...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

    Kesici 10.500 11.000 de fln giriyor devreye.disliyi de degistirdiysen hizin daha fazla olmssi gerek.belki gostergeler hatalidir programdan bak yada arabayla fln olc derim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

    Alıntı oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar
    ben bi konuda fikrinizi soracağım
    ben cbf 150 yan taşıma demirinden drift takmak istiyorum gezmeye giderke çadır felan sığmıyor düzcede aradım yok buna benzeyen yaptıran yada uyduran şunu yaptım uydu diyim bi resim atabilecek varsa
    iyi olur
    Yan tasima demirini bikmem ama farkli birsey onerebilirim.normal omza takmali bir sirt cantasi alip kollarini koruma demirine baglayincada cok pratik faydali bi kullanim oluyo ben her yere oyle gidiyorum tavsiye ederim isini gorurse.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  19. #8399
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    3 vitese kadar 10.000 devri görüyorum fakat 4 ve 5 viteste devir yükselmesi lazım yükselmiyor ön dişli değişti 16 t ile

    8 devri görsem sevinecem sen 11.000 devir diyon mcx silindiri felan takılı değil orjinali

    Max torku bile vermiyor 7000 dd de max gücü 9000 dd de veriyor bende 9000 devri geçtim 8400 ü görüyüm yeter

    11000 devri görsem hız en az 125 felan olur ama nerde 7 devre çakılıyoruz hava ayarına bakacam gps ile ölçerim sonra basarım tekmeyi

  20. #8400
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Motorun son hızı 120 benim.Ama çok yakmamasını istiyorsanız hele bu devirde 80-90 km hız çok ideal.Türlü türlü arayışlara girmenizi pek tavsiye etmem.Ciğeri belli bu motorun.Hatta emsallerine ve parasına göre çok çok iyi.Ben satmayı düşünüp cc büyütmek istedim bi ara ama kaşınmanın alemi yok dedim ve açıkçası kıyamadım.Bazen değiştirmeyi arada bir gene düşünüyorum ama 20-30 km fazla hızlı gitmek için en az 2 drift parası verip motor almak mantıksız.Hemde o payara 2. el olur anca.Otoyol yerine tek şerit gidiş gelişli yollarda gitmek keyifli oluyo.Sizi tatmin edecek hızda bi motosiklet için 10-15000 TL harcamak şart.Bizim bütçeye göre drift biçilmiş kaftan.

    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    dr.asc ve COMTAN bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)