Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Eylül 2013, 20:57
#8381
Arkadaslar merhaba. 6binde 2012 model bi driftim var. Tartisilan konuyla alakasiz olacak ama bi problem yasiyorum. Motorumun devir saati gazlamalarima tepki vermemeye basladi. Tamamen durmadi ama cok gec ve agir tepki veriyor ve gercek devri gostermiyor
Nedeni ve cozumu nedir acaba. Kapali garajda brandayla sakliyorum gozum gibi bkiyorum ama boyle oldu uyuz oldum acikcasi. Cozum nedir ki??
Reklamlar
-
06 Eylül 2013, 21:57
#8382
utkan35 adlı üyeden alıntı
son zamanlarda deil hep solluyorum ben çoğu motosiklet solluyo 140 yaptım diyenler yokuş aşşağıdır ama dişlilerle oynanıp üstüne kapanan yada yatanlar 140 görme ihtimalı war
Çoğu Motorsiklet Solluyor Diyorsunda Motorsiklet Kazalarının %90'ı Ölümle Sonuçlanıyor Ben Driftle En Fazla 120 Gördüm Dahada Zorlamadım Zaten Canım Hız Yapmak İsterse Arabayı Alıyorum Radar Saati Olmayan Sakin Arabaların Pek Olmadığı Bir Saatte Dümdüz Yolda Basıyorum Yani Demek İstediğim Şu Motorun Dişlisiyle Falan Oynayıpta Orjinalliğini Bozmanın Hiç Anlamı Yok.
-
06 Eylül 2013, 22:01
#8383
gokhanbeyaz adlı üyeden alıntı
140 bastık dyenlere nasıl oluyor o falan deyince kızdılar şimdide 155 bastık diyenler çıktı ben bişey demiyorum artık :D
bu motorun orjinal saatleri bozuk bence navigasyon cihazıyla baktım ben 60 la gidiyorum navigasyon 70 gösteriyor bende km saatlerini değiştirdim şimdi navigasyonla uygun çalışıyolar ve devir saati orjinalde zor kalkıyor ama ybr nin saatlerinde baya serileşti .
-
06 Eylül 2013, 22:20
#8384
14veysel adlı üyeden alıntı
bu motorun orjinal saatleri bozuk bence navigasyon cihazıyla baktım ben 60 la gidiyorum navigasyon 70 gösteriyor bende km saatlerini değiştirdim şimdi navigasyonla uygun çalışıyolar ve devir saati orjinalde zor kalkıyor ama ybr nin saatlerinde baya serileşti .
Ybr Esd Göstergesimi Yoksa Eski Ybrmi? Bence Drift Göstergesi Daha İyi En Azından Vites Göstergesi Var.
-
07 Eylül 2013, 14:54
#8385
yakında 180 vurdum diyenleri duyarsam bu başlıkta hiç şaşırmayacagım
-
07 Eylül 2013, 15:01
#8386
arkadaşlar öncelikle selamlar sonra soruma geçeyim driftimin arka lastiğini 110 80 x18 ebatlı lastikle değiştirmek istiyorum uyum sorunu yaşarmıyım yada bu gibi bişey deneyen var cevaplarını için şimdiden teşekkürler.
-
07 Eylül 2013, 15:41
#8387
marakesh45 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle selamlar sonra soruma geçeyim driftimin arka lastiğini 110 80 x18 ebatlı lastikle değiştirmek istiyorum uyum sorunu yaşarmıyım yada bu gibi bişey deneyen var cevaplarını için şimdiden teşekkürler.
Jant aynı kalacağı için kalın lastik yanaklardan bombe yapar, virajlarınız kötüleşir, görüntü güzel olur.
90/90/18 dir o motorun hakkı.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
07 Eylül 2013, 15:44
#8388
en azın dan 100 80 x 18 yapayım bari zaman yanak yüksekliğini düşüreceğim ve taban genişliğini arttıracağımdan dolayı virajlarım daha güvenli olur kayma riskim azalır sanıyordum ama.
viper17 adlı üyeden alıntı
Jant aynı kalacağı için kalın lastik yanaklardan bombe yapar, virajlarınız kötüleşir, görüntü güzel olur.
90/90/18 dir o motorun hakkı.
-
07 Eylül 2013, 17:02
#8389
Selam arkadaşlar bizim motorların hava ayarı tam olarak nasıl yapılır bilen var mı acaba
-
07 Eylül 2013, 22:10
#8390
sakaryalı777 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar bizim motorların hava ayarı tam olarak nasıl yapılır bilen var mı acaba
motorun sesinden nlarsın. tarif edilmez aslında ama hava ayarını tam tutturduğunda motorun redline'a tam girer yani orta sehpada iken tam gaz açtığında motorun sesi kulağına güzel geldiği ve tekerleğinin son hızda döndüğünde tamamdır
bence karburatorle oynamamalısın ama yok ben öğrencem dersen de bişe diyemem kolay gelsn
-
07 Eylül 2013, 23:28
#8391
astorojna adlı üyeden alıntı
sinan meraba. yarın ankaraya geliyorum müsaitsen görüşelim bi çay içeriz.
hocam çok iyi olurdu da ben memleketteyim.bu ayın sonunda geleceğim ankaraya.ondan sonra temmuza kadar ankaradayım bayramlar vs. hariç.inş. o zamanlarda nasip olursa görüşelim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
IsmetCan86 adlı üyeden alıntı
İyide 5. Viteste 100 İle Giderken Gazı Kökle 5Dkde Anca 120'ye Çıkar. + Son Zamanlarda Motorlar Araba Sollayıp Sol Şeritten Gitmeye Başladılar Motorsiklet Dediğin En Sağ Şeritten Gitmesi Lazım Allah Korusun Uykusuzu Var Ayyaşı Var Türlüsü Var Dikkatli Olmak Lazım.
arkadaşım 5. vites te gazı kökleyip bekleyeceğine at 4 e öyle kökle gazı bak nasıl gidiyor.ayrıca motosikletin en sağdan gitmesi gerek diye bi kural yok, her zaman demiyorum ama bazen sağdan gitmek solda gitmeden daha tehlikeli olabiliyor.uykusuzu var ayyaşı var haklısın ama en güvenli şeritin hangisi olduğuda trafiğe göre değişebiliyor. bir de şöyle bi durum var ki o bahsettiğin dengesiz sürücülerin arkasından yavaş yavaş gitmektense gazı kökleyip onları geçmenin daha iyi olduğu düşüncesindeyim.başkası farklı düşünebilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
Tsubasa adlı üyeden alıntı
nasıl desem bilmiyorum şans eseri gördüm muhabeti.
cok yakın bir arkadaşımda drift var. bana dediği şey şu 135 görüyor benim motor diyor sizin 155 gören arkadaşlar gibi.
dedim ki gel bi bakalım benim motorla, yanyana gidiyoruz.
onda 135 iken benim motorda 123, gpse göre de 118 di, yani böyle şeylere pek inanmayın,
dirft iyi güzel gidiyorda emsallerine göre.
yok 150 yapıyor yok 155 yapıyor. ben inanmıyorum böyle şeylere
bi tane analog göstergenin içine yazıcı cıktısı kagıt yapıştırıyorlar. buna göre yorum yapıyor millet.
gecenlerde bi tane 100 lük cup motosiklet 2. viteste 90 yapmış vidyo cekiyor vatandaş.
gel ölçelim bakalım kaç yapıyor gpsle? 50 mi 55 mi?
motor orjinal haliyle ancak yokuş aşağı basınca 135 yapıyodu ibreye göre onda da motor son haddindeydi artık.ben dişliyi değiştirdim şu an kadranın sonunu geçiyo ama hatalı olabilir zaten bi çok motorda fazla gösterebiliyo bu konuda haklısın ama en yakın zamanda arabayla yan yana bi video çekip koymayı düşünüyorum bakalım bizde öğrenmiş oluruz doğru mu yanlış mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
marakesh45 adlı üyeden alıntı
en azın dan 100 80 x 18 yapayım bari zaman yanak yüksekliğini düşüreceğim ve taban genişliğini arttıracağımdan dolayı virajlarım daha güvenli olur kayma riskim azalır sanıyordum ama.
hocam lastik kötü olduktan sonra ne kadar kalın olursa olsun hiç bir işe yaramaz.lastiği kalınlaştırmak yerine bir michelin takım lastik al ince göründüğüne bakma 100-120 gir viraja bak kayıyo mu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
ayrıca lastiği kalınlaştırmak çekişin düşmesine de sebep olur bilesin.
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
08 Eylül 2013, 00:45
#8392
marakesh45 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle selamlar sonra soruma geçeyim driftimin arka lastiğini 110 80 x18 ebatlı lastikle değiştirmek istiyorum uyum sorunu yaşarmıyım yada bu gibi bişey deneyen var cevaplarını için şimdiden teşekkürler.
ben 100 90 18 olarak değiştirdim yol tutuş özellikle şerit çizgilerinde olumlu oldu gayet memnunum bilseydim sıfır aldığım gibi değiştirirdim .
-
08 Eylül 2013, 02:46
#8393
dr.asc adlı üyeden alıntı
motor orjinal haliyle ancak yokuş aşağı basınca 135 yapıyodu ibreye göre onda da motor son haddindeydi artık.ben dişliyi değiştirdim şu an kadranın sonunu geçiyo ama hatalı olabilir zaten bi çok motorda fazla gösterebiliyo bu konuda haklısın ama en yakın zamanda arabayla yan yana bi video çekip koymayı düşünüyorum bakalım bizde öğrenmiş oluruz doğru mu yanlış mı?
androidli gps özellikli telefon kullanıyorsan, cok basit bunu yapman
android markette ulyyse speedometre gibi bi isimli gps hız ölçer var
gps özelliğini aktif hale getirip, bu uygulamayı yükleyip en fazla kaç bastıgına bakabilirsin..
-
08 Eylül 2013, 04:19
#8394
yükledim süper bir uygulama
cesaretin yoksa!!!!!seyret
-
08 Eylül 2013, 12:37
#8395
slm arkadaşlar 2012 model driftimle ayrılık zamanı geldi ilgilenenler bana ulaşsın istenildiği takdirde de foto yüklerim hatasız ve biraz aksesuarlı bi motordur.. ama orjinalliği korunmuştur.
0543 316 06 01 nolu telden ulaşabilirsiniz....
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
olurda niyetlenen olursa yol masraflarımı ve biraz kapora ile burdur a 400-500 km mesafedeki yerlere teslim edebilirim...
-
08 Eylül 2013, 22:32
#8396
-
09 Eylül 2013, 00:56
#8397
merhaba arkadaşlar
ben bi konuda fikrinizi soracağım
ben cbf 150 yan taşıma demirinden drift takmak istiyorum gezmeye giderke çadır felan sığmıyor düzcede aradım yok buna benzeyen yaptıran yada uyduran şunu yaptım uydu diyim bi resim atabilecek varsa
iyi olur
-
09 Eylül 2013, 01:24
#8398
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
4 viteste sıkıştırmama rağmen devir en fazla 8100 felan dedi hızda 100
Devri düşürmeden 5 vitese alıyorum devir düşüyor hemen oda en fazla 7200 devirde 100 oluyor rüzgar da olursa 7000 devri geçmemde zor
Kesici varsa bu motorda neden 2 viteste 10 devir görüyor
İyiki ön dişliyi değiştirmişim yoksa son hızım90
Hava ayarı yapacam sonra cps ile ölçerim hızı olmassa satarım bunlamı uğraşacam
Hocam bu kdr az olmamasi gerek senin kilo kac? Ben 2 kisi duz yolda 120 yokus asagi 130 goruyorum ibrede saka degil.
Bende programi yukledim yarin cikip gps hizimiza bakacagim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
Kesici 10.500 11.000 de fln giriyor devreye.disliyi de degistirdiysen hizin daha fazla olmssi gerek.belki gostergeler hatalidir programdan bak yada arabayla fln olc derim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar
ben bi konuda fikrinizi soracağım
ben cbf 150 yan taşıma demirinden drift takmak istiyorum gezmeye giderke çadır felan sığmıyor düzcede aradım yok buna benzeyen yaptıran yada uyduran şunu yaptım uydu diyim bi resim atabilecek varsa
iyi olur
Yan tasima demirini bikmem ama farkli birsey onerebilirim.normal omza takmali bir sirt cantasi alip kollarini koruma demirine baglayincada cok pratik faydali bi kullanim oluyo ben her yere oyle gidiyorum tavsiye ederim isini gorurse.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
09 Eylül 2013, 14:15
#8399
3 vitese kadar 10.000 devri görüyorum fakat 4 ve 5 viteste devir yükselmesi lazım yükselmiyor ön dişli değişti 16 t ile
8 devri görsem sevinecem sen 11.000 devir diyon mcx silindiri felan takılı değil orjinali
Max torku bile vermiyor 7000 dd de max gücü 9000 dd de veriyor bende 9000 devri geçtim 8400 ü görüyüm yeter
11000 devri görsem hız en az 125 felan olur ama nerde 7 devre çakılıyoruz hava ayarına bakacam gps ile ölçerim sonra basarım tekmeyi
-
09 Eylül 2013, 17:47
#8400
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)