Ben sana yine de okumanı tavsiye ederim, bu motor ve arızaları hakkında bulamayacağın şey yoktur.
Benim motor şu anki benzin fiyatı ile 17 kuruş yakıyor, yani 25 tl ile 150 km yol alıyor. 2013 'te ilk aldığımda da durum böyleydi hiç değişmedi. Ancak ben her zaman tapa gaz sürerim, yani üst limit 3 aşağı 5 yukarı bu diyebiliriz.
Koltuğu çok rahat değildir, ama çita dan beş kat daha rahattır. Şehir içi sıkıntı çıkarmaz, uzun yolda dötün uyuşur.
Titreşim tek silindir olması sebebi ile var, ayrıca balansör dişlisinin yanlış montajı veya ne bileyim zamanla bozulması gibi sebeplerden dolayı artabilir, ancak ben hiç titreşimden rahatsız olmadım.
Ben 15 bindeyim herhangi bir arızası olmadı, forumda 25 - 30 binleri görüpte motor bloğu arızası ile tanışan yoktur. Apaçilik yapmazsan, her 2000 km de yağını kaliteli bir yağ ile değiştirirsen 3 yıl sıkıntısız kullanırsın.
kardeşim merhaba sana motoru anlatayım 2013 yılında almıştım halen kullanıyorum şuan 38 binlerdeyim sanırım 3 kez gösterge değiştim biri km az gösteriyodu garantiden değişti 2.olan 8 binde değişti devir saati anormaldi stabil durmuyordu bu en son göstergem bunda sıkıntı yok hatta gösterge yüzünden yolda kalmıştım usta beyin değiştirelim devir saati ordan okuyor dedi değiştirdik motorla uyum sağlamadı 1-2 km gittim motor stop etti çalışmadı soğuyunca düzeldi tekrar gittim eski beyni taktım düzelmişti motorun subaplarınla çok oynadım elle ayarladım ustalara ayarlattım aslında motor istemiyor benim karıştırasım geliyor açıp oynuyorum 33 binlerde debraj baskı değiştirdim uzun yollar yaptığım oldu çok kötü yollarda kullanıyorum alt yapı çalışması var ne furş takımı bozdu nede ammortisörlerim patladı motoru cg ler gibi değiş balansörlü ve üstten egzantriklidir bazı yağlar sanki titreşimi arttırıyor gibi geliyor bana ipone 10/40 koyuyorum titreşim bariz artıyor castrol iyi gidiyor bu motora alırsan apaçilik yapmazsan kolay kolay pişman olacağın motor değil selesi bana rahatta artçı için bunu söyleyemem kasislerde çok darbe alıyor artı arka amortisörler bbana sert geliyor 70 kg yim ön fren bir süre gıcırtı yapıyor sonra düzeliyor şimdilik bu kadar söyleyeiblirim
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim zaten apacilik yapmak için almıyorum işimi görmesi ve maddi olarak fazla cepten para yememesi önemli benim için kılasik motor zaten benim hoşuma gitmiyor sadece parça sıkıntısı yaşamıyacağım ve ikinci elin hıslı gitmesinden dolayı düşünüyordum ama 125 mh drift ybr tarzında olup, uygun olmasıyla almayı düşündüm ikinci el almayı düşünüyorum bugün buldum bir tane 2011 model 1900 diyor temiz ise alacağım inşallah.
kullanıcısınada bakın apaçiliği varmı yokmu parça sıkıntısı çekmezssiniz her istediğim parça 3 güne elime ulaşıyor benim bu servisle alakalı birazda sanırım şimdiden hayırlı olması dileğimle
Sağol kardeşim motor temiz duruyor sadece solt ayak katılan kısımdan darbe almis kirilmis oda tekrardan kaynatilmis Galiba. motorda veya gider aksaminda sikintisi yok yarın kismetse alacam motoru atikliğide 10 numara sağlam motor.
Arkadaslar birinci vitesde kalkarken yarim debriaj kalkip hafiften birakirken garc gurc diye ses yapiyor debraj ayarimi gidik acaba
Birde cukarlarda tak tak diye vurma sesi gelmesi nedeni cozemedim varmi bilen on taraftan sanirim birde zincir alttaki demire surtuyor gibi birazda gevsek gibi ama zinciri sikinca bu seferde teker zor donuyor zincir cok sert oluyor degistirsemmiki zinciri bi tarafinda bolluk oluyor zincirin tekeri ceviriyon sertlesiyor cozemedim 😃
zincir maşaya sürtmemesi için plastik bir parça var oraya sürtmesi gerekir o bittiyse demire sürter ve kolay kolay bitmez zincirin tekerleği çevirirken bollaşıp geriliyosa yeni zincir takımı istiyor demektir ya zincir uzamıştır yada dişliler düzensiz aşınmıştır zincir dişliye tam oturmuyordur vurma sesini bilmiyorum
Benim dusuncemde zincirde sorun var sanirim motor daha 900 kmde cunku driftlerin zinciri iyi degil diyolar surten yer o kapali yerden degil ama allttaki ayalligin ordaki demire surtuyir sanirim
arkadaslar motoru satip bajaj pulsar 200 ns almayi dusunuyorum,cok ufak kaliyor artimda gidonu cok alcak selesi kisa geliyor bajaj nasildir?
Kdnier abimizde driftten pulsara geçti görürse cevaplar
ya zincir ayarınız karşılıklı olarak denk değil yada apaçilik yapmışsınız, zincirin belli bölümü uzamış belli bölümü normal kalmış, kontrol ettikten sonra yeni zincir alıp almayacağınız ortaya çıkar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------
şimdi sen diyorsun ki driftin gidonu alçak, pulsar aldıktan sonra benimle irtibata geç sana pulsar için gidon yükseltme aparatı satayım, fiyatı 60tl ve kargo ücreti sana ait.
uzerine bineyim lazim olursa mesaj atarim hocam tesekkurler
Arkadaşlar Merhaba,
Pulsar 200 NS veya RS alacağım için 2013 model 13500 km'deki siyah Mondial Driftimi satıyorum. Motor Ankara'da.
Bir kaç tane vidasında paslanma var, krom kaplamalar kaliteli olmadığı için, sola düştüğü için sol ayna ve aynanın bağlı olduğu sol kütük değişmiştir. Bunun hariinde motor daha yatmıştır ama yerle teması olmamıştır, zaten koruma demiri var.
Her 2000 km'de bir 100% sentetik Shell veya Motul yağ kullanarak bakımını yaptım. NGK CR7E harici buji kullanmadım.
*Uzaktan kumandalı alarm ve yine kumanda üzerinden çalıştırılabilme özelliği var.
*33 litre arka çanta var, 150 TL değerinde, gayet esnek bir plastikten, güneşte rengi atan veya çatlayanlardan değil.
*Aküsü yeni değişti, kuru akü, kışın donmaması için. Bakım gerekmez.
*428H zincir taktım, uzama sünme vs gibi bir problemi yok.
*12 Volt çakmaklık çıkışı ve USB üzerinden navigasyon cihazı veya cep telefonu şarj edebilecek çıkışı var.
*Koruma demiri var
*80% uzun yolda yapılmıştır kilometresi, forumda var olan gezi fotoğraflarına bakabilirsiniz, yada watsapp üzerinden yollarım hepsini.
Motor yaklaşık 4000 km civarındayken km saati çalışmayı durdurdu, 3546 gibi son rakam 9 olunca tur atmıyordu, sıkıştı kaldı. Elle sıfırlıyorduk ancak her 9 kilometrede bir uğraşmak can sıkıcıydı tabi. Garantiye götürdüm motoru, servisteki elemanlar motora açık yağ koyunca adamlarla tartıştık, 65 TL de para aldılar, yan dükkanda MOTUL koydurdum hemen, bundan sonra km saati bozuk diyince bana küfür ettiler, üzerime yürüdüler tabi saate de bakmadılar. Mondiale mail attım, mondialde benim attığım maili adamlara yollamış, beni telefonla arayarak tehdit ettiler, ...seler senin motora garantiden bakmıyoruz lan dediler, vs. 3 ay garantiden ibre bekledim, 4. ayda ibre geldi. Başka servise gittim, o servisteki elemanda garantiden iş yapmam ben dedi. Sonra bu ibrenin parasını mondial benden kesiyor dedi. Bende yeni ibreyi taktırmadan servisten ayrıldım, garanti belgesini de yırttım servise verdim. Bir daha da uğramadım, bozulan ibreyi kendi imkanlarım ile tamir edip düzelttim, çalışmadığı zamanlarda gittiğim yolu elimdeki benzin fişleri ile hesaplayarak tamir işleminden sonra 4000 km'nin üzerine ekleyerek kendim düzelttim. Aynı zamanda hız göstergesinin nasıl kalibre edileceğini öğrendim, GPS ne gösteriyorsa ibre de onu gösteriyor şu an Yani uzun lafın Türkçesi km sayacının üst kısmı çalışıyor alt kısmı çalışmıyor. Yani sıfırlanabilen takım çalışmıyor ancak üst taraftakiler çalışıyor.
Bundan başka bir entir küntür işi yok motorun. Epey gezdim, daha bir kere yolda kalmadım, tekrardan forumdaki gezi resimlerine bakabilirsiniz.
Şayet alıcı çıkarsa 14000 bakımını yanında yapıp vereceğim, zincir yağını, WD 40'ını, brandasını yukarıda ne saydıysam hepsi motorla beraber verilecek.
Fiyat olarak 2300 lira istiyorum, o da bu forum vasıtası ile gelene, pazarlık söz konusu değil, verdiğim aksesuarlar zaten epey bir pazarlık ederinde. yaklaşık 400 TL değerinde. Pulsar veya İnazuma ile takas olur, üzerine 7500 liraya kadar nakit veririm. Motor alacak olan arkadaşlarınız varsa, ve özellikle yeni başlayansa benzin ve yağ masrafı dışında sıkıntısı olmayan benim kerata onun işine yarar.
Satılmazsa Haziran gibi fethiye - çanakkale veya adana - güneydoğu - van - doğu karadeniz gezime pampa arıyorum. Tek başına sıkıcı oluyor.
Selametle.
satılmazsa birlikte çıkabiliriz benimde öyle bir planım var
yok yok yok, adam 10bin km'deki motoruna 2900 lira para istiyor. İzmir'de adam akıllı drift'ini satacak tanıdığınız falan varsa bir yardımcı olun. Sıfır almak istemiyorum ancak ikinci eldeki ne koparırsam kar mantığındaki satıcılar beni sıfıra yönlendiriyor.
let your soul be your pilot
Sonuçta bir yamaha veya Honda değil bu motor değil mi? Bence siz YBR, CBF veya CB125 bakın. Zaten kasisten geçerken ikiye bölünüyormuş bu motorlar.
40 bin km'deki ybr ve CBF lere 3500 - 4000 lira istiyorlar, bu motorun onlardan eksik yanı ne anlamadım? Maksat 125'lik alıp, öğrenip değişmekse 5-6 bin lira başka motora vermenin alemi yok,ancak satacak olunca adı çin malı oluyor. İhtiyacı olmayan adam da aşırı fiyat kırmayacağı için, 2750 lira istemeleri normal. izmirde ben kısaca ilanlara baktım, onlarca 2300 liraya motor gördüm 5-8 bin km'de. Bunlardan bir tanesine yönelebilirsiniz.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)