Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Kasım 2014, 09:29
#11461
var olmazmı drifte kontrol bende ama pulsar kuş gibi sürüş halınde kendi kendine gidiyor o kadar hafif geliyor, şu anda 4000 devirde 55 km hızla gidiyorum yerler ıslak lastik rodaşı bitmedi 29 km yaptım şimdiye kadar hem lastik hem motor rodajı bu yağmurlu havada bitmez. düğme noktalarına alışmam lazım, ben 60 kilo insanım bu bakımdan motor pek fazla esneme yapamıyor amörtisorler sert geliyor. beğenmediğim bir noktası da vites göztergesi yok bazen durmak sorunda kaldığımda motor gitmiyor meğerse vitesim yüksekmiş, artık vites saymaya başladım yoksa motor beni sayacak.
Reklamlar
-
19 Kasım 2014, 01:34
#11462
Drifti daha bayiden çıkarmadan lastiklerini değiştireceğim kafamda Michelin Pilot Sporty var.
Şöyle bir durum var Driftin arka lastik 90/90-18 Michelin'inde 90/90-18 lastiği var arkada sıkıntı yok lakin, Driftin ön lastiği 3.00-18 Michelin'in lastik ebatı 2,75-18.
Lastik 2,75 - Jant 3.00 acaba bir sorun oluşturur'mu ?
-
19 Kasım 2014, 06:22
#11463
Selam arkadaşlar,güzel paylaşımlar oluyor bu sayfada.Driftle ilgili merak ettiğim bir konu var onu size danışacaktım.
Ybr 125 kullanıcısıyım ve genel olarak motorumdan memnunum yalnız arka amortisörleri normal yaylı. Daha evvel gazlı arka amortisörlü motor kullanmıştır ( Bajaj Discovery) çok rahat ve konforlu geldi. Drift'e ise Ybr amortisörü takan arkadaşlar olduğunu buradan okudum.Açıkcası bende gazlı Drift amortisörünü Ybr'me takmayı planlıyordum.
Merak ediyorum Drift'ci arkadaşlar neden stok amortisörlerini söküp Ybr'nin kini takma ihtiyacı hissettiler?
Mesela tek kişi kullanırken arka amortisörlerimden memnun gibiyim fakat artçılı bindiğimde sanki hiç amortisör yokmuş gibi hissediyorum.
Birde gazlı amortisörün gaz ayarı nasıldır?Günlük-Haftalık-Aylık yada belli km'de gaz basılması mı gerekir? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
-
19 Kasım 2014, 09:49
#11464
ben iki kişi binince arka amörtisörleri harika buluyorum ama tek kişi ile sert oluyor, sert olduğu için genelde ybr amörtisörleri takıyorlar ve daha rahat olduğunu söylüyorlar. lastik sorun değil 2,75 le 3,00 arasında çok büyük bir fark yok ve bu şekilde kullanan çok.
-
19 Kasım 2014, 17:58
#11465
Genelde tek kişi binerim artçım pek olmaz.Sadece yol konforunu biraz daha arttırmak istiyorum.Kullandığım Ybr'de amortisörleri Drift amortisörü ile değiştirmem konforu arttırırmı sizce,yoksa bozmadan böyle sürmeye devam etmelimiyim?
-
19 Kasım 2014, 18:19
#11466
bende tek kişi biniyordum, binde bir olurda alırsam, bir kaç defa aldım çok rahat oluyor. şu an pulsar sahibiyim o da aynı amörtisörler sert geliyor 60 kilo insanım baskı uygulamıyorum galiba sert geliyor.
-
19 Kasım 2014, 22:39
#11467
arkadaşlar 150 mr vulture ve mh drift arasında kaldım sizce hangisini seçmeliyim
-
19 Kasım 2014, 22:43
#11468
Hangisi size hitap ediyorsa onu alın, ikiside iyi motor mr gucu biraz daha yüksek.
-
19 Kasım 2014, 22:47
#11469
kdiner adlı üyeden alıntı
Hangisi size hitap ediyorsa onu alın, ikiside iyi motor mr gucu biraz daha yüksek.
teşekkür ediyorum bide birşey sorucam debriyajları çok sert geldi bana her iki motorunca ayarlanabiliyormu?
-
19 Kasım 2014, 22:54
#11470
Evet serttir 1000-2000 km kullandıktan sonra yine aynı ise ister koldan isterseniz motor üzerinden ayar yapabiliyorsun. Bunlar kuçuk işler, şimdiden hayırlı olsun! Motora bakarsanız motorda size bakar, bana ve motora birşey olmaz deyip motor kullanmayın altınızdaki motorun gucunu bilerek motor kullanın.
-
20 Kasım 2014, 00:17
#11471
Benim akü ile ilgili sıkıntılarım oldu ağustosta garantiden değişti mondial akü taktılar yine 3 ay geçti ve yine aynı arızayı yapıyor bende bu iş böyle olamayacak diye mondiale email attım bugün aramışlar babamı yarın tekrar arıyacaklar şasi no falan istemişler başka bayiye yönlendireceklermiş açık açık mondial akü yerine düzgün çalışan bir akü istiyoruz diye ilettik kendilerine inşallah bu kronik sorunu çözüme ulaştırırlar.Akü sabahları hava ılık olmasına rağmen sanki hiç şarjı yokmuş gibi iki gıyk gıyk ses çıkarıyor sonra ses kesiliyor ateşleme bile yapacak gücü yokmuş gibi servise baktırdım sağlam dediler yuasa falan olsa usta sorun çıkarmaz dedi.
-
20 Kasım 2014, 01:35
#11472
almpoz adlı üyeden alıntı
Benim akü ile ilgili sıkıntılarım oldu ağustosta garantiden değişti mondial akü taktılar yine 3 ay geçti ve yine aynı arızayı yapıyor bende bu iş böyle olamayacak diye mondiale email attım bugün aramışlar babamı yarın tekrar arıyacaklar şasi no falan istemişler başka bayiye yönlendireceklermiş açık açık mondial akü yerine düzgün çalışan bir akü istiyoruz diye ilettik kendilerine inşallah bu kronik sorunu çözüme ulaştırırlar.Akü sabahları hava ılık olmasına rağmen sanki hiç şarjı yokmuş gibi iki gıyk gıyk ses çıkarıyor sonra ses kesiliyor ateşleme bile yapacak gücü yokmuş gibi servise baktırdım sağlam dediler yuasa falan olsa usta sorun çıkarmaz dedi.
aynı sorun bende de var her sabah vurdurmaktan bıktım
Dört tekerlek bedenini,iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...
-
20 Kasım 2014, 02:18
#11473
Kendimi kross motor kullanıyor gibi hissediyorum resmen sürekli ayak marşıyla çalıştırmaktan :D Bence sizde mondiale bir mail atın ne kadar çok mail olursa o kadar iyi olur.Dilekçenizin sonuna numaranızı yazarsanız sizi hemen arıyorlar.
-
20 Kasım 2014, 04:30
#11474
2014 modellerde mi var bu akü sorunu ?
2012,2013 hiç duymadım,görmedimde
-
20 Kasım 2014, 12:29
#11475
ben 2013 model nisan ayında aldım bir hafta öncesine kadar aküyle ilgili hiçbir problem yaşamadım, marş otomatiğinede bir baktırın sorun ondada olabilir, akünün solunda silindir şeklinde bir parçadır. bu motor işi birazda şans işi sanırsam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------
marş rolesi akü boşalmaya başladığı zaman akünün şarz olmasını sağlayan parça.
-
20 Kasım 2014, 12:30
#11476
Arkadaşlar benim driftin far ampulu patlamış, tafsiye edeceğiniz kuvvetli ısık verecek ampul nedir. Birde birinci vitesten ikiye geçerken takılıyor, göstergede 2 yazıyor ama motor gitmiyor, hızlı geçirince üçe geçiyor sizde böyle sorun varmı? Şuan motordaki yağ Gulf pride 4T 10/40 Değerli tafsiyelerinizi bekliyorum.
-
20 Kasım 2014, 12:34
#11477
Arıcan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim driftin far ampulu patlamış, tafsiye edeceğiniz kuvvetli ısık verecek ampul nedir. Birde birinci vitesten ikiye geçerken takılıyor, göstergede 2 yazıyor ama motor gitmiyor, hızlı geçirince üçe geçiyor sizde böyle sorun varmı? Şuan motordaki yağ Gulf pride 4T 10/40 Değerli tafsiyelerinizi bekliyorum.
debriyaj ayarı yaptır veya yapabiliyorsanız kendiniz ayarlayın görüceksiniz tıkır tıkır geçtiğini, orjinal hali yüksek viteste aniden durursanız takılma vitese geçmeme boşa almama gibi sorun yapıyor, debriyajı ayarla sorun olmayan sorundan kurtul.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
20 Kasım 2014, 12:39
#11478
demirkask adlı üyeden alıntı
2014 modellerde mi var bu akü sorunu ?
2012,2013 hiç duymadım,görmedimde
Benim gözlemlerime göre bütün üretim yıllarında var sadece Driftte değil çin malı çoğu motorda bu şekilde akü sorunu oluyor, maliyetten kısmak için atıyorum 5 dolarlık akü değilde 3 dolarlık akü takıyorlar, sonucunda'da o taktıkları akü böyle 3 - 5 ay gidiyor.
Yani kısaca ne kadar ekmek o kadar köfte
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
20 Kasım 2014, 12:58
#11479
Evet balıkesir merkezde oturuyorum bende 10riders ekibine katıldım geçen ay çok güzel insanlar tek takılmak istemiyorum yollarda başıma birşey gelirse en azından yardımcı olurlar.ya en azından 1-2 sene idare etsin diyorum aküyü değiştirsinlerde ondan sonra satıp cbr 250 ye geçiş yapıcam şuan nakit olsa kesin satardım.
-
21 Kasım 2014, 21:05
#11480
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)