ohhh benzin 5 tl 20 tl koyar adama beee gklp
ohhh benzin 5 tl 20 tl koyar adama beee gklp
merhaba herkese..beyler benim amortisörler çok yumuşaktı çukurda pat diye diibe oturuyodu..dedim serviste hava basayım..
sibop gibi bişey var onu açmaya çalışırken bi çevirdik hop elimize geldi kırıldı..
diger tarafa hava bastık dengesiz oldu o taraf almadı..
amortisor tanesi 100 tll..bizde gittik ybr amortisörü aldık 50 liraya..taktık motora...
motorun kafası zaten yüksekti arkası basık şimdi tam eşit oldu..
yaylanmada son derece güzel sona gelip tak tuk etmiyo ...
4 cm uzun geldi ama motorun arkasını biraz kaldırdı..
benim çok hoşuma gitti..
İyi olmuş benim 100'lük moped'de bile ybr amortisörü var, driftin neyi eksik Arkasını kaldırdığı iyi olmuş zaten orta sehpa çok uzun şimdi normal olmuştur. Bu arada umarım arka fren çubuğu bu durumdan olumsuz etkilenmez. Fren tutmayıp tutmayıp takkk diye tutmaya başlarsa bilinki arka amortisörlerin daha uzunuyla değiştirilmesinden oldu bu.
yoo arka firen gayet güzel tutuyo...
hatta benim arka firen ön disk frenden daha iyi tutuyo ..
şuana kadar bi sorun çıkarmadı fren olarakk...
apmış ama ön balatanın arasına bişiy girmiş ve diskte iz yapmışş.bugun onu zımparaladık düzelttik...
Hayırlı olsun ümit abi. Inşallah daha rahat ettirir seni sonra da bizi.
Bir sorumda olacak arkadaşlar. Bu vitesler debriyajda elimiz yokkende geçebiliyormu yoksa bana mi denk geldi. 2 seferdir debriyajda elim yokken vitese ayağım dokunup vites attı yalnız göstergede hiçbirşey gözükmüyor. Bu durumda sonra ben kendim değiştiriyorum vitesi tekrar gösterge bir üzerine yada altina iniyor panelde de gösteriyor.
4'ten 5'e debriyajsız çok rahat geçer pek bi zararı da olmaz gazı iyi ayarlarsan motorun tam boş anını yakalarsan, diğer viteslerin arası daha uzun denemeni tavsiye etmem, aynı şekilde vites küçültürken de debriyaj kullanmak gerekli. Normalde debriyajsız vites değiştirmek motor için hiç hoş bir davranış değil ama, debriyaj teliniz koparsa yolda kalıp motoru çektirmeye değmez debriyajsız da motor sürülebilir 2. 3. viteslerde rahatlıkla. Kalkış da motoru ayakla itekleyip gaz vermeden 1'e takarak yapılıyor.
Anladım yani debriyaj telinin çok gergin yada gevşek olmasıyla alakalı bir durum değil. Bunu istem dışı yaşadım 2. Oldu devamlı yapacağımi sanmıyorum. Cevap için çok teşekkürler. Bugün eşimle birlikte eskihisar sakız ağacı çay bahçesine indik.
Şimdi eve girdim farlar hoşuma gitmedi sadece şu ana kadar kalan herşey çok iyi inşallah böyle devam kullanmaya
arada yap ki her ihtimale karsı elin alıssın
eger devrınde yaparsan herhangi bir zararı yok diye okumustum forumun bir kösesınde
ben deniyorum ama sadece vites yukseltirken
vites düşürürken denemedim henüz
vaybe 4019. yorum bunların hepsini okusan adam gibi driftin olur :D
Yok neymis ybr 990000km yapmis cinliler 100000km gecemiyomus.ee 220000 geliyo arkadan.mondialin driftin gururu olacak
220 000 ne yahu
merhaba herkese..bugün bursa trilye gezisine katıldım güzel bi gün geçirdim 440 km toplam..
donuş yolu zevkliydi 1 ybr 1 cbf 1 mc 1 drift açtık gazıı..
Umit masallah tekerin hic durmasin kardesim fotolari cekmisindir insallah
mesut kardeşim radyatör olan motorlarda mutlaka fan vardır. benim motorda da fan var ama yeterli değil. normal şartlarda radyatör önden aldığı soğuk ve temiz havayla soğur. fan ancak sıkışık trafikte radyatörün rüzgar almadığı zamanlarda devreye girmesi gerekmektedir. bende bu yüzden fiber glass bi hava kanalı yapmayı düşünüyorum ki tekerin üstünden gelen soğuk havayı radyatöre ulaştırabileyim
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
motor enduro gibi oldu..sele ile teker arası açıldı..
çift tırnaklı ngk buji taktırdım dün ybr amortisörüde takınca motora yabancılık çektim..
ama alıştım ilk bindigimde ayak uçlarım yere degiyodu..
amortisörler ilk seviyede..üç seviye vr en sona alırsam motora binemem heralde
---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:13 ----------
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)