Ramzey 250cc Chopper Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Mayıs 2011, 23:17
#1421
abi o kadar da yazmıştım kablosuz bir koptu gitti yazdıklarım yazık oldu.ANIL kardeşim servisler böyle işte hep ben neden bunlara ateş püskürüyorum sebebi bu.edebsiz insanlar bunlar takozların tanesi 5 lira haberin olsun.3000 de debrijay değiştirdi ise motora piston sekman da atsalarmış ya ? hayret bişey ya.dolandırıcılık resmen. kardeşim bandırmaya gelcek olursan ben sana ayarlarım yanlız haber ver önceden.peki eski balataları verdiler mi sana baktın mı aşınmış mı gerçekten yoksa ellerinde onların dolu aşınmış balata vardır sana onu da verebilirler yani.benim korkum balataları acaba doğru mu dizdiler iyice sıktılar mı ? ali abi lastiklerin hayırlı olsun diyelim. ihsan abi sen fena hırs yaptın yanlız gördün harley sürüsünü için gitti tabi dimi. har har eksoz sesleri farlar çantalar kaçarmı senden. abi ön camı sor bakalım kaça yaparlar.şimdi abi bu tiger 250 lerin sanki ön amörtisörü uzun eğer u uyarsa şahane olur bide tek silindirli o motor deli gibi gidiyor abi ben denemiştim bizim motorlar yetişemez aslında harley işine en yatkın motor bence o. birde zealsun gy 200 zongshen 200 motorlarının ön takım uyar diye düşünüyorum. ama uzatınca ön tekeri inceltmelisin abi. sonra aklıma gelly 150 yada http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eksiyon/detay/ bu direksiyon diyorum.
Reklamlar
-
27 Mayıs 2011, 23:25
#1422
kasap35 adlı üyeden alıntı
yanlız resimler ben hariç 10 numara çıkmış telefonla çekmene rağmen, abi eline sağlık.
Resme dikkat etsinler bu resim çekilmeden 15 dk önce süper ötesi bir fırtına ve sağanak vardı ki bugün izmirde yağan yağmur ana haberlerde çıktı ki bazı bölgelere yumurta kadar dolu yağmış.Sen yine iyisin ya birde beni görselerdi ya afedersiniz donuma kadar ıslandım bugün
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------
Ihhh bu direksiyonu beyenmedim desem ayıp etmiş olurmuyum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------
Beycivan adlı üyeden alıntı
abi o kadar da yazmıştım kablosuz bir koptu gitti yazdıklarım yazık oldu.ANIL kardeşim servisler böyle işte hep ben neden bunlara ateş püskürüyorum sebebi bu.edebsiz insanlar bunlar takozların tanesi 5 lira haberin olsun.3000 de debrijay değiştirdi ise motora piston sekman da atsalarmış ya ? hayret bişey ya.dolandırıcılık resmen. kardeşim bandırmaya gelcek olursan ben sana ayarlarım yanlız haber ver önceden.peki eski balataları verdiler mi sana baktın mı aşınmış mı gerçekten yoksa ellerinde onların dolu aşınmış balata vardır sana onu da verebilirler yani.benim korkum balataları acaba doğru mu dizdiler iyice sıktılar mı ? ali abi lastiklerin hayırlı olsun diyelim. ihsan abi sen fena hırs yaptın yanlız gördün harley sürüsünü için gitti tabi dimi. har har eksoz sesleri farlar çantalar kaçarmı senden. abi ön camı sor bakalım kaça yaparlar.şimdi abi bu tiger 250 lerin sanki ön amörtisörü uzun eğer u uyarsa şahane olur bide tek silindirli o motor deli gibi gidiyor abi ben denemiştim bizim motorlar yetişemez aslında harley işine en yatkın motor bence o. birde zealsun gy 200 zongshen 200 motorlarının ön takım uyar diye düşünüyorum. ama uzatınca ön tekeri inceltmelisin abi. sonra aklıma gelly 150 yada
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eksiyon/detay/ bu direksiyon diyorum.
Ön cam fiyatları 300-400 arası başlıyor tabi motoruna göre dahada yükselebiliyor kullanılan hacim kromajlı yerler işçilik falan ama şu büyük sürüşden sağ salim dönsünler arkadaşı dükkanında ziyaret edeceğim.Öyle yada böyle bu camı yaptıracağım ki orada gördüğüm tüm Ramzeylerden,Skaygo lardan çok daha muhteşem olucak benimki.Yaptığım model gemilerden sonra şimdide motorumla kafayı yedim.Olacaksa en güzeli e
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
-
28 Mayıs 2011, 02:05
#1423
kasap35 adlı üyeden alıntı
sağlosın ihsan abi durumu ayarla sanada takalım zenon ışı süper demi,gözlerin kamaştı
emre gene yok piyasada nerelerdesin emreeeee.
Herkese selamlar.
Buralardayım da ayağım yeniden şişmeye başladı. Keyfim kaçık biraz. İşyerinde çok ayakta kalıyorum. Zor iyileşecek sanırım.
Ali bir ara foruma rolanti ayarıyla ilgili birşeyler yazmıştın. Belli bir devin altında kalırsa motora zarar verir demiştin. Rolanti ayarı için bir tavsiye var mı? Devir ne kadara ayarlanmalı?
Keyifli kazasız sürüşler...
-
28 Mayıs 2011, 08:42
#1424
Tiger 250 ön takımı uyuyor ramzeye, daha kalın amörtisör var ve daha kalıplı duruyor motorda, bir tanıdığım yaptırmıştı.
-
28 Mayıs 2011, 11:18
#1425
Ahmet Said adlı üyeden alıntı
Tiger 250 ön takımı uyuyor ramzeye, daha kalın amörtisör var ve daha kalıplı duruyor motorda, bir tanıdığım yaptırmıştı.
Bun dikkate alacağım notumu aldım.Teşekkür ediyorum.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
-
28 Mayıs 2011, 14:04
#1426
Amca harbiden sen motorla baya bir kafayı bozucan gibi geliyor bu harley ekibini bende görmeliydim. yaz sezonu erdeğe geliyorlar kısmetse görürüm. yanlız ön cam pahalı değilmi abi. 300 400 çok para yaw.7g24s kardeşim rolanti ayarı karbüratörün hemen yanındaki ayar vidasından yapılıyor devir 1250 de yapılsa iyi olur ama gaza tepkisine göre yükseltebilirsin. düşük olursa motor devamlı yerinde vuruntu yapar kranka zararı var yüksek yaparsan yerinde haraket yapar buji kurumlaşır. rolanti sadece gaz kullanılmadığında işe yarar. inşallah en kısa zamanda iyileşirsin.
-
28 Mayıs 2011, 14:19
#1427
Beycivan adlı üyeden alıntı
Amca harbiden sen motorla baya bir kafayı bozucan gibi geliyor bu harley ekibini bende görmeliydim. yaz sezonu erdeğe geliyorlar kısmetse görürüm. yanlız ön cam pahalı değilmi abi. 300 400 çok para yaw.7g24s kardeşim rolanti ayarı karbüratörün hemen yanındaki ayar vidasından yapılıyor devir 1250 de yapılsa iyi olur ama gaza tepkisine göre yükseltebilirsin. düşük olursa motor devamlı yerinde vuruntu yapar kranka zararı var yüksek yaparsan yerinde haraket yapar buji kurumlaşır. rolanti sadece gaz kullanılmadığında işe yarar. inşallah en kısa zamanda iyileşirsin.
Canım kankacım sen hele bir ön camların nasıl olduğunu gör o parayı hak ettiğini göreceksin.Çok sağlam ve bir okadar da gösterişli ve motorların ön maşa ve gidonlarına göre krom cam sabitleme aparatı ayarlanıyor.Yani kısacası her motun kendine ve sürücüsüne kişiye özel tasarlanıp ayarlanıyor.Ön cam her ne kadar sert flegsigalsdan olsada hem kalın hem çok kaliteli karşı rüzgara ve gelecek olan parçacıklara dayanıklı oluyor.Ya kısacası tarz meselesi,hele nasipse ben bir yaptırayım bakalım nasıl duracak sanıyorum Ramzeyin havası baya bir değişecek.Dediğim gibi ya birşeyi standardında sağlam ve tam yaptıracaksın yada hiç bulaşmıyacaksın bu nedenle heran kredi çekip zevkime ve sağlığıma uygun değişikliklere başıyabilirim.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:17 ----------
Bu arada Ali nin ön farını beyendin mi? Ön far resmini inceledin mi? Bu konudaki (OLUMLU) yorumlarını bekliyoruz...
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
-
28 Mayıs 2011, 23:32
#1428
7g24s adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar.
Buralardayım da ayağım yeniden şişmeye başladı. Keyfim kaçık biraz. İşyerinde çok ayakta kalıyorum. Zor iyileşecek sanırım.
Ali bir ara foruma rolanti ayarıyla ilgili birşeyler yazmıştın. Belli bir devin altında kalırsa motora zarar verir demiştin. Rolanti ayarı için bir tavsiye var mı? Devir ne kadara ayarlanmalı?
Keyifli kazasız sürüşler...
kardeşim geçmiş olsun sen otel ne iş yapıyorsun?rolanti devri aslında 1400 fabrika ayarı beycivan hocamın dediği gibi ne çok yüksek ne çok düşük bi 1400 ayarla eğer rahatsız ederse 1300 yap kardeşim 3 saat önce manisaya gittim sırıl sıklam oldum yağmurluklar yoktu yanımda motor açayip az yakıyor karsıyakadan benzin aldım çankakaya geldim ordan bayraklı adliyenin oraya gittim ordan manisaya gittim geldim bukadar yol 10tl benzinle hala yedeğe düşmedi ki ben yedeğe düştüğünde almıştım benzini ben şimdi gece foça yolcusuyum hem zenonu köy yolunda deneyeyim hemde biraz kafa dağıtayım kalın sağlıcakla bir ara senlede görüşelim kardeşim ihsan abi arada gelip gidiyor bak.
-
29 Mayıs 2011, 00:46
#1429
Beycivan adlı üyeden alıntı
... 7g24s kardeşim rolanti ayarı karbüratörün hemen yanındaki ayar vidasından yapılıyor devir 1250 de yapılsa iyi olur ama gaza tepkisine göre yükseltebilirsin. düşük olursa motor devamlı yerinde vuruntu yapar kranka zararı var yüksek yaparsan yerinde haraket yapar buji kurumlaşır. rolanti sadece gaz kullanılmadığında işe yarar. inşallah en kısa zamanda iyileşirsin.
kasap35 adlı üyeden alıntı
...rolanti devri aslında 1400 fabrika ayarı beycivan hocamın dediği gibi ne çok yüksek ne çok düşük bi 1400 ayarla eğer rahatsız ederse 1300 yap kardeşim ...
Rolanti konusundaki bilgiler için ve iyi dilekler için teşekkür ederim. Ben motoru ilk aldığımda rolanti konusunu ustaya sormuştum. O sırada devir 1500 civarındaydı. Usta 1000 civarına ayarladı. Daha da düşürebilir dedi. Bana fazla düşük gelmişti. Biraz vuruntu da olunca yükselttim. 1100 gibi kullanıyorum. Bundan sonra dediğiniz değerlere yükseltip öyle kullanayım.
kasap35 adlı üyeden alıntı
kardeşim geçmiş olsun sen otel ne iş yapıyorsun? 3 saat önce manisaya gittim sırıl sıklam oldum yağmurluklar yoktu yanımda motor açayip az yakıyor karsıyakadan benzin aldım çankakaya geldim ordan bayraklı adliyenin oraya gittim ordan manisaya gittim geldim bukadar yol 10tl benzinle hala yedeğe düşmedi ki ben yedeğe düştüğünde almıştım benzini ben şimdi gece foça yolcusuyum hem zenonu köy yolunda deneyeyim hemde biraz kafa dağıtayım kalın sağlıcakla bir ara senlede görüşelim kardeşim ihsan abi arada gelip gidiyor bak.
Ali ben Ege Palas'ta bilgi işlem sorumlusu olarak çalışıyorum. Bu sıra telaşlardan ve sağlık sorunundan gelemedim yanına ama ilk fırsatta söz seni ziyaret edeceğim.
Umarım üşütüp hasta olmazsın, bugün yağmur sürekli olmasa da bir ara iyi bastırmıştı. :(
Far konusunda xenon yerine led düşünmüştüm. Epey güçlü ve ekonomik ampuller var. Az enerji tüketimiyle çok ışık veriyor diye biliyorum. Ne dersiniz?
Yahu şu yakıt konusu da epey canımı sıkıyor. Rodaj dönemi geçse de gerçek tüketim değerlerini görebilsem diyorum. Şehir içi dur-kalk çok fazla oluyor. Sabah ve akşam trafik sıkışık. Henüz uzun yola çıkamadım. 100 km'de yaklaşık 7,5 lt tüketiyor :(
Arabam 5,5 lt tüketiyor
Herkese iyi akşamlar...
-
29 Mayıs 2011, 03:39
#1430
amca far olayı güzel ama gece acaba deneme yapılıp görüş mesafesi sınandımı merak ettim görünüş güzel kaçlık far var içinde far tası plastik mi cammı? 7g24s rodajda motor daha az yakar kardeşim ama şehir içi hangi motor az yakıyor ki ben ramzeye o kadar formul buldum en son şu an 4.25 kuruş olduğuna gföre benzin 125 krş yaktrırabilmiştim. herkes abi senin motor yakmıyor diyorlardı ama bana hep çok geliyordu sebebi sürekli sehiriçinde kullanıyor olmamdı. rodaj bitsin tam1 lt koy düz yola çık 30 km ve fazla gidiyorsa o yakış iyidir kardeşim hiç kurcalama. bak usta 1500 deki rolantiyi hemen 1000 devire çekmiş.sebebi ne düşünün bakalım.ihsan abi ali abi neden yapmış olabilir usta sizden yorum bekliyorum.bu iyimi kötümü iyiyse neden kötüyse neden?
-
30 Mayıs 2011, 00:08
#1431
-
30 Mayıs 2011, 00:30
#1432
Evet görüş sınırlamamış görünüyor buradan (: çünkü benim motorun farları bu kadar aydınlatmıyor :s, Beycivan abinin dediği gibi rölantinin 1500den 1000e çekilmesinin nedeeni nedir?
-
30 Mayıs 2011, 00:50
#1433
Ahmet Said adlı üyeden alıntı
Evet görüş sınırlamamış görünüyor buradan (: çünkü benim motorun farları bu kadar aydınlatmıyor :s, Beycivan abinin dediği gibi rölantinin 1500den 1000e çekilmesinin nedeeni nedir?
1000 devire çekip kaz tüyü yolmak için.
-
30 Mayıs 2011, 01:11
#1434
abi tabikide öyle ama şimdi o devirde rolantide çalışan motora neler oluyor onun cevabını soruyorum yüksek olursa ne olur düşük olursa ne olur yani hangi arızaya yol açıyor yoksa servislere yolunmaya hazır dünya kadar kaz var. bizde o kazlardan olmamak için bunları bilmek zorundayız sanırım bugün pazar herkes gezdi dolaştı forum -out - pozisyonunda şu an ama yorumları bekliyorum sizden.. ilaveden bizim motorun arka salıncak tabir edilen mafsal çok uzun bunu kısaltsak yani arka tekeri öne motora doğru yaklaştırsan ne gibi + veya - leri olur bunuda düşünelim.
-
30 Mayıs 2011, 02:15
#1435
Beycivan adlı üyeden alıntı
abi tabikide öyle ama şimdi o devirde rolantide çalışan motora neler oluyor onun cevabını soruyorum yüksek olursa ne olur düşük olursa ne olur yani hangi arızaya yol açıyor yoksa servislere yolunmaya hazır dünya kadar kaz var. bizde o kazlardan olmamak için bunları bilmek zorundayız sanırım bugün pazar herkes gezdi dolaştı forum -out - pozisyonunda şu an ama yorumları bekliyorum sizden.. ilaveden bizim motorun arka salıncak tabir edilen mafsal çok uzun bunu kısaltsak yani arka tekeri öne motora doğru yaklaştırsan ne gibi + veya - leri olur bunuda düşünelim.
Servis diye gittiğimiz insanlara güvenememek kötü bir his. Her an "Bu sefer beni nasıl kazıklayacak" ya da "Bu sefer beni hangi konuda yanıltacak" gibi sorularla o kapıdan içeri girmek zaten daha en baştan zaman ve para kaybetmek anlamına geliyor.
Çare yok, araştırıp, bilene sorup öğreneceğiz. Yoksa daha rodajı tamamlayamadan sekman attırmak zorunda kalabilirim
Arka tekerin öne doğru yaklaşması konusunda olumlu olarak ne etki yaratır bilmiyorum ama benim mantığıma göre sürüş konforunu etkilecek olumsuz bir yönü olabilir. Amortisör açılarının değişmesi gerekir diye düşündüm, haklı mıyım? Eğer böyle olursa yayların yerden gelen etkiyi absorbe edip doğru açıda şaseye aktaramaması yüzünden, tepki sürücünün havaya doğru hoplamasıyla sonuçlanabilir.
Aslında teker mesafesinin azalmasından dolayı yavaş harekette direksiyonun kırılmasıyla daha kolay dönüş yapılabilir. Belki artı yön olarak bu olabilir, ne dersiniz?
Herkese iyi geceler...
-
30 Mayıs 2011, 02:35
#1436
evet amortisör mesafeleride tekerlek gibi öne yaklaştırılarak daha eğimli şekilde değiştirilmesi gerek bu doğru.mesala apache 150 cc motorların arka tekeri motora çok yakın duruyor bu motorda diğer 150 cc lere göre ne gibi + durum var.
-
30 Mayıs 2011, 14:19
#1437
Beycivan adlı üyeden alıntı
evet amortisör mesafeleride tekerlek gibi öne yaklaştırılarak daha eğimli şekilde değiştirilmesi gerek bu doğru.mesala apache 150 cc motorların arka tekeri motora çok yakın duruyor bu motorda diğer 150 cc lere göre ne gibi + durum var.
Çok emin değilim ama bu sanırım motorun tahrik durumunu etkileyecek bir şey olabilir. Zincir mesafesinin de kısalmasıyla sonuçlanıp serileşmeyi sağlayabilir diye geliyor aklıma. Ama 250 cc motor olduğundan apache'deki 150 cc motorun tepkisine nazaran daha agresif bir kullanıma neden olmaz mı? Kalkışlarda fırlayabilir ama vites değişimlerinde daha sert geçiş ve dişlileri yıpratıcı etkisi olmaz mı?
Selamlar...
-
30 Mayıs 2011, 14:52
#1438
Beycivan adlı üyeden alıntı
abi tabikide öyle ama şimdi o devirde rolantide çalışan motora neler oluyor onun cevabını soruyorum yüksek olursa ne olur düşük olursa ne olur yani hangi arızaya yol açıyor yoksa servislere yolunmaya hazır dünya kadar kaz var. bizde o kazlardan olmamak için bunları bilmek zorundayız sanırım bugün pazar herkes gezdi dolaştı forum -out - pozisyonunda şu an ama yorumları bekliyorum sizden.. ilaveden bizim motorun arka salıncak tabir edilen mafsal çok uzun bunu kısaltsak yani arka tekeri öne motora doğru yaklaştırsan ne gibi + veya - leri olur bunuda düşünelim.
slm hocam evet pazar herkes yollardaydı galiba bende dahil çok matorsiklet gördüm yolda. rolanti ayarı düşük olusa vuruntu yapmaktan sibop kesmeye kadar diye düşünüyorum kalkışlardada stop ettirdiğini düşünürsek grank kolları,debraj balata, sanzıman bence bunlardan etkilenir düşük ayarda,yüksek ayarlarda hem motor çok yakıcak hem rolantide hava,benzin karısımı bozulucak ve motor ömrünü kısaltıcak diyede düşünüyorum benim fikrim..
benim zincir değişimden zincir germe yeri 2 çizgide ama bir sorun yaratmadı tabi lastikde önde bir kaç cm faydası 2 kişi vurmadı amatsörler suanda bu.
-
30 Mayıs 2011, 17:25
#1439
Forum bu aralar biraz yavaş ilerliyor elbette burdaki herkes iş güç meslek sahibi insanlar bende zaten mesleğim bilgisayar üzerine olduğu için girebiliyorum yoksa 3 ay sonra çocuk dünyaya gelince biraz zor olucak. şimdi arkadaşlar rolantinin düşük olması durumunda krank kolu krank milinde(krank yatağı) vuruntulu çalışacak ve bir süre sonra krankın bilyeleri aşınıcak silindir yuvası içerisinde dengesiz bir piston sürtünmesi başlayacaktır. Bu durumda sübaplar sente değerini kaybedecek ve eksozdan yanmamış çiğ benzin çatlamalara neden olucaktır. motorun en güçlü olduğu konum krank kolunun aşağı indiğindeki durumda oluşur buna ise tork adı verilir. cc ve tork iki ayrı güç birimidir. örneğin bir motor 750 cc dir ancak 55-60 bg gücündedir başka bir motorda 500 cc dir ancak 80-85 bg güce sahip olabilir. chooperlerin çoğu yüksek cc düşük bg gücündedir. rolantinin yüksek durmasındaki zarara gelelim: yakıt ve hava sabit kalmak üzere yerinde duran motor haraket haline geçene dek hararete kalkıcaktır. sübap şimleri kauçuk olan motorların sübapları sürekli kaçacaktır sık sık bujiler kurumlanacaktır.rolanti motorda sadece motorun boş vites ve yan ayaklıktaki konumunda etkilidir. ikinci soruda arka maşanın kısa olmasının ne gibi + ve - leri olur. eğer arka tekere aktarılan güç mafsal uzunluğundan zaman ve güç kaybına neden oluyorsa bu - bir durumdur. yada zincir ne kadar uzun güç kaybı ve serilik o kadar zayıf. racing motorları inceleyin arka teker hemen motor bloğunun dibindedir.hatta onlara ortadan tek amortisör konmasının bir sebebi de bu yakınlığı sağlamak içindir. ama maşallah chooplarda eşek kadar mafsal var traktör gibiler. kawasakinin chopları seridir. 2 sebebi var birisi saflı olması diğeri mafsalın çok kısa olması.mafsal ne kadar kısa amörtisörler o kadar yatay olmalıdır. evet yorum yapabiliriz arkadaşlar akşam görüşmek üzere.
-
30 Mayıs 2011, 18:15
#1440
Beycivan abi ne kadar güzel açıkladın, bilgiler için teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler