Mondial 150MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Haziran 2015, 16:58
#1341
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Gökhan_Aygün bir haftadır foruma bakamadığım için doğal olarak önerini göremedim ama lastikleri değiştirdim elbet bu süre zarfında, arka lastik ölçüsünde sıkıntı yok rahat bulabildim ama ön ölçüler biraz sıkıntı. 3.00 18 bulamadım onun yerine 2.75 18 vardı piyasada hep, biraz araştırınca 90 90 18 gibi bir ölçü tavsiye eden satıcının söylediği mantıklı geldi, 2.75 18 olan ölçüden daha kalındı. Yol tutuşunu çok fazla etkileyeceğini düşünmüyorum ama görünüş olarak arka lastikle daha iyi uyum sağladı. Anlas (İRC) tavsiyemdir.
Anlas ön:90 90 18 arka 110 90 16
Reklamlar
-
02 Haziran 2015, 13:31
#1342
Umut26 adlı üyeden alıntı
Gökhan_Aygün bir haftadır foruma bakamadığım için doğal olarak önerini göremedim ama lastikleri değiştirdim elbet bu süre zarfında, arka lastik ölçüsünde sıkıntı yok rahat bulabildim ama ön ölçüler biraz sıkıntı. 3.00 18 bulamadım onun yerine 2.75 18 vardı piyasada hep, biraz araştırınca 90 90 18 gibi bir ölçü tavsiye eden satıcının söylediği mantıklı geldi, 2.75 18 olan ölçüden daha kalındı. Yol tutuşunu çok fazla etkileyeceğini düşünmüyorum ama görünüş olarak arka lastikle daha iyi uyum sağladı. Anlas (İRC) tavsiyemdir.
Anlas ön:90 90 18 arka 110 90 16
Kardeşim hayırlı olsun ancak öne de tam olarak uyan sava marka bir lastik vardı.Belki bizden sonra gelenlerin işine yarar.
http://www.sanalpazar.com/Sava-3.00-...i__isp31605358
-
03 Haziran 2015, 20:32
#1343
Garantiden değişen yeni egzozum sonunda geldi ve taktırdık. Yaklaşık 3 haftada anca geldi. Ama sonunda halloldu. Vulture nin kronik problemlerinden birisi imiş egzoz içindeki saçların kopması ve o iğrenç ses ile gezmenize neden olan durum. 3000 km ye yaklaşırken bakalım başka bir sıkıntımız yok. Eskişehir' de Vulture sahipleri ile buluşmak isterim. Bu aralar trafikte çok gezen var. Müsait bir vakitte buluşup tanışmak isterim. Allah hepimizi kazadan beladan korusun...
mondial 150 mr vulture / 2014
-
03 Haziran 2015, 22:09
#1344
benim motor 90-100 gelince şöyle bir yığılma yapıyor, sanki frene basıp basıp bırakıyormuş gibi, neden kaynaklanır acaba, başına gelen var mı? motor daha rodajda..
-
05 Haziran 2015, 16:30
#1345
asde06 adlı üyeden alıntı
benim motor 90-100 gelince şöyle bir yığılma yapıyor, sanki frene basıp basıp bırakıyormuş gibi, neden kaynaklanır acaba, başına gelen var mı? motor daha rodajda..
motorda devir kesici var. 100-110 km hıza yaklaşınca daha sık yapmaya başlar motor vites boşta iken 10bin devir çevirirken,yolda giderken yani yükte 8500-9000 devir arası kesiciye giriyor yani korumaya alıyor kendini korkmana gerek yok rodajı bitirince daha geç yapmaya başlayacaktır ki herkezde durum aynıdır.
-
05 Haziran 2015, 21:54
#1346
lucky_664 adlı üyeden alıntı
motorda devir kesici var. 100-110 km hıza yaklaşınca daha sık yapmaya başlar motor vites boşta iken 10bin devir çevirirken,yolda giderken yani yükte 8500-9000 devir arası kesiciye giriyor yani korumaya alıyor kendini korkmana gerek yok rodajı bitirince daha geç yapmaya başlayacaktır ki herkezde durum aynıdır.
" devir kesici olduğunu biliyorum, sorun şu ki, motoru alırken bu devir kesiciyi iptal ettirmelerini istedim ve motorun beynini değiştirdiler, üstündeki orijinal beyni de verdiler..ama ya beyinleri karıştırdılar tekrar orjinalini taktılar yeni diye, bu da olabilir, 7000 devire gelince veya biraz geçince fren yapıyor gibi oluyor, sollamalarda ciddi tehlike atlattım geçen..bu sorun olmasa motor harika, 120 km hıza çok rahat çıkacak..
-
05 Haziran 2015, 22:31
#1347
otobeygir adlı üyeden alıntı
Garantiden değişen yeni egzozum sonunda geldi ve taktırdık. Yaklaşık 3 haftada anca geldi. Ama sonunda halloldu. Vulture nin kronik problemlerinden birisi imiş egzoz içindeki saçların kopması ve o iğrenç ses ile gezmenize neden olan durum. 3000 km ye yaklaşırken bakalım başka bir sıkıntımız yok. Eskişehir' de Vulture sahipleri ile buluşmak isterim. Bu aralar trafikte çok gezen var. Müsait bir vakitte buluşup tanışmak isterim. Allah hepimizi kazadan beladan korusun...
Hocam yer ve zaman söylemen yeter
Motoru aldık ama bir türlü başka bir motorcu gurubuyla gazlamadım hep self takıldım.
asde06 adlı üyeden alıntı
benim motor 90-100 gelince şöyle bir yığılma yapıyor, sanki frene basıp basıp bırakıyormuş gibi, neden kaynaklanır acaba, başına gelen var mı? motor daha rodajda..
Hocam 100-105 den sonra sanki birden rüzgar çarpıyor ama hemen geçiyormuş gibi bir his var diye anllattığımda ustama: olur o, ona yapılıcak bir şey yok motor benzin yetiştiremiyor dediğini hatırlıyorum. bir süre öyle gittikten sonra yapmamaya başlıyor bende de.
-
05 Haziran 2015, 23:09
#1348
7000 devir civarında sürat 100 km hıza ulaşıyor, sonra bu süratlerde teklemeye başlıyor, tekliyor resmen ve 80 km hıza düşmek zorunda kalıyorum, ustaya soracağım da 500 km olunca getir demişti, sanırım onların bir hatası var, motorun benzin yetiştirememesi gibi bir durum değil, bence bilmediklerinden sallıyorlar..
-
06 Haziran 2015, 00:23
#1349
asde06 adlı üyeden alıntı
" devir kesici olduğunu biliyorum, sorun şu ki, motoru alırken bu devir kesiciyi iptal ettirmelerini istedim ve motorun beynini değiştirdiler, üstündeki orijinal beyni de verdiler..ama ya beyinleri karıştırdılar tekrar orjinalini taktılar yeni diye, bu da olabilir, 7000 devire gelince veya biraz geçince fren yapıyor gibi oluyor, sollamalarda ciddi tehlike atlattım geçen..bu sorun olmasa motor harika, 120 km hıza çok rahat çıkacak..
Akü destekli performans beyinler var ama bizim motorlarda ne kadar işe yarar onu bilmiyorum.aslında sorun şu arka teker 16 jant olduğu için motorun deviri çabuk bitiyor çekişi torku bu sayede sağlıyor aslında.6. Vites olsa bu motor tadından yenmez. Benzin yetiştirememe olayını 200 yada 250 cc lik karbüratör takıp denemek lazım lakin bence sorun cdi beyinden kaynaklanıyor. Çok takma kafana 100 110 iyi sürat bu motor için.
-
06 Haziran 2015, 00:29
#1350
lucky_664 adlı üyeden alıntı
Akü destekli performans beyinler var ama bizim motorlarda ne kadar işe yarar onu bilmiyorum.aslında sorun şu arka teker 16 jant olduğu için motorun deviri çabuk bitiyor çekişi torku bu sayede sağlıyor aslında.6. Vites olsa bu motor tadından yenmez. Benzin yetiştirememe olayını 200 yada 250 cc lik karbüratör takıp denemek lazım lakin bence sorun cdi beyinden kaynaklanıyor. Çok takma kafana 100 110 iyi sürat bu motor için.
motor bence fiyatından fazlasını hakkediyor, ona sözüm yok ancak mesele sürat değil, 100-110 km hız civarındayken birden teklemeye başlıyor ve mecburen 80e kadar düşüyorum, geçen uzun yolda araç sollarken tekledi, tehlikeli oluyor..90 ortalama hız ile geldim..
-
06 Haziran 2015, 00:43
#1351
Acaba karbüratöre pislik gelmiş olabilir mi? Onu temizlettir.Hava filtreni buji başlığını kontrol ettir derim.anlattığın olay normal değil kardeş.
-
06 Haziran 2015, 00:57
#1352
lucky_664 adlı üyeden alıntı
Acaba karbüratöre pislik gelmiş olabilir mi? Onu temizlettir.Hava filtreni buji başlığını kontrol ettir derim.anlattığın olay normal değil kardeş.
benzinden diyeceğim ama shellden alıyorum hep..bir de aynı devirlerde yapıyor..
-
06 Haziran 2015, 09:37
#1353
asde06 adlı üyeden alıntı
7000 devir civarında sürat 100 km hıza ulaşıyor, sonra bu süratlerde teklemeye başlıyor, tekliyor resmen ve 80 km hıza düşmek zorunda kalıyorum, ustaya soracağım da 500 km olunca getir demişti, sanırım onların bir hatası var, motorun benzin yetiştirememesi gibi bir durum değil, bence bilmediklerinden sallıyorlar..
Bajaj Pulsar 200, 7000 devirde 100km yapıyor. 150MR ile arada 10-11 beygir güç farkı var. Bence o hız için motorunuzun devri çok düşük. Benim Mondial 150MX 8000 devirde 93 km yapıyor bence çok ideal bir hız, Motor 125'likken 15 dişli vardı 150'lik yapınca 16 yaptım önü. 10000 devirde de 120 yapıyor.
-
06 Haziran 2015, 09:44
#1354
EsHero adlı üyeden alıntı
Hocam yer ve zaman söylemen yeter
Motoru aldık ama bir türlü başka bir motorcu gurubuyla gazlamadım hep self takıldım.
Hocam 100-105 den sonra sanki birden rüzgar çarpıyor ama hemen geçiyormuş gibi bir his var diye anllattığımda ustama: olur o, ona yapılıcak bir şey yok motor benzin yetiştiremiyor dediğini hatırlıyorum. bir süre öyle gittikten sonra yapmamaya başlıyor bende de.
Havalar düzelsin önümüzdeki hafta buluşuruz o zaman.
-
06 Haziran 2015, 16:04
#1355
beyler bizim motorlar için fabrikasyon 200 cc parçalar çıktı.silindir,silindir kapak ve contaları.motoru güçlendirip dişlileri birer boy önden ve arkadan küçültürsek güzel olur diye düşünüyorum.mantıklımı sizce?
-
06 Haziran 2015, 16:09
#1356
lucky_664 adlı üyeden alıntı
beyler bizim motorlar için fabrikasyon 200 cc parçalar çıktı.silindir,silindir kapak ve contaları.motoru güçlendirip dişlileri birer boy önden ve arkadan küçültürsek güzel olur diye düşünüyorum.mantıklımı sizce?
O parçalarla motor 181 cc oluyor bilginize. Daha fazla hacim için krank'ı değiştirmek gerekiyor. Motoru hızlandırmak için ön ve arka dişli beraber küçültülmez ya arka dişli küçültülür ya da ön dişli büyütülür.
-
06 Haziran 2015, 18:03
#1357
Mengu16 adlı üyeden alıntı
O parçalarla motor 181 cc oluyor bilginize. Daha fazla hacim için krank'ı değiştirmek gerekiyor. Motoru hızlandırmak için ön ve arka dişli beraber küçültülmez ya arka dişli küçültülür ya da ön dişli büyütülür.
uyumlu krank var mı peki?
-
06 Haziran 2015, 19:16
#1358
lucky_664 adlı üyeden alıntı
uyumlu krank var mı peki?
Mondial 180 Z-One krankını takarsan 190cc'ye çıkar ama değer mi tartışılır. O krank 240 lira.
-
07 Haziran 2015, 16:05
#1359
-
07 Haziran 2015, 23:49
#1360
Bugün motoruma tekrar aşık oldum
Bileciğe git gel toplam 160 km yol yaptım. Giderken 80 km yolu molasız dönerken yolda çok fena yağmur bastırdığı için bi 10 dk mola vermek zorunda kaldım onun dışında bütün yol 90 km/h hızın altına düşmedim ve hiç banamısın demedi.
Özellikle de Bilecik'e gelirken ki mezit virajları yağışsız geçtiğim için aşırı keyif aldım üzerindeki dandik naylon markası bile belli olmayan lastiğe rağmen. Ancak şunu çok ferah söyleyebilirim ki her zaman az yakıyor işte efenime söyliyim şehir içinde bile 15 krş u geçmiyor dediğim motor yolu çoğunda tapa gaz gittiğim için 20 krş civarı yaktı kilometre de buda 100 km de 4 litre ediyor sanırsam az mı çok mu siz yorum yapın bana biraz fazla geldi.
Ha bide motorun şanzıman o kadar uzun yoldan sonra şehre gelince sapıtmaya başladı hatta Eskişehir'e geldiğim de Baksan tarafından girdim ilk ışıklarda boşa almama rağmen debriyajdan elimi çekince istop etti ve bunu 2 ışıkta yaptı sonra düzeldi.
Yani yakıt ve şehire grince şanzımanın kısa süreli de olsa sapıtması dışında çok şükür şıkır şıkır bir motor.
Aldığım için çok mutluyum.
Bu arada Baksan'ın orda ışıklarda motorun istop etti dediğim yerde camiinin hemen önünde ki ışıklarda benden başka da bir vulture vardı o arkadaş burda mı acaba?
Tekrardan hayırlı forumlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)