Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4561

    Üyelik
    12 Haziran 2012
    http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=1&theater maxı97 motorun hangi model bilmiyorum ancak normalden performans olarak düşükse adım adım yapacaklarını anlatmaya çalışayım motorun sbap ayarı yapıldımı, eğer yaspıldıysa ve motorun km düşükse yani eski bir motor değilse(20.00 altı) öncelikle tam gaz yaptığında motorun bayılarak gitmesi yedire yedire gaz verdiğinde daha iyi olmasının mantığı karbüratör benzin yetiştirmiyor demektir. sana önerim karbüratörle fazla oynama düzen tutmaz eğer fab. hatalı ise servise götür desem ilgilinmezler ver 80 şengwey yada zongshen 150 lik(motor125 isede olur) ve cdı ünitesinide de değiştir(125 ise 150, 150 ise 200) bu şekilde toplam 120tl bir masraf yaparsın ve uğraşmazsın tamiri ile olduydu olmadıydı demezsin) şu performans ünitesinide es geçme 20-25 lira bişey bu ateşlemeyi şiddetlendiriyor ve sayısını arttırıyor, ha o zaman iridyum bujiyi hissedersin yani bu motorlkarın ateşleme sistemi çok güçlü olmadığı için iridyum bujiden sadece sağlamlığından faydalanıyorsun. eğer amkaradaysan sana yardımcı olurum. değilsede ancak buradan yağ dada shell advance vsx 4t yi öneririm bu yağda dpa özelliği var bu motoru temizler motosiklette debriyaj balatası v

    yağın içinde çalışır ve yağa balata tozu karışır bu yüzden bu özellik bu yağı bir adım öne çıkarır ben her 1000 km yağı değiştiririm. YAZILARI OKUDUM ŞİKAYETLERİ BU DURUM ÜZÜCÜ TABİ AMA MOTOSİKLET ARABA GİBİ DEĞİL HER ZAMAN İLGİ İSTER ZİNCİRİ VİDALARI VB VB.. BEN MR150 KULLANIYORUM. YA YAPMADIĞIM İŞKENCE KALMADI MOTORU İLE OYNAADIM BEN SİLİNDİR PİSTON BİYEL KOLUNU DEĞİŞTİRDİM ÜST KAPAĞIN SBAPLARINI BÜYÜTTÜM(İLK ÖNCE 4SABAP KAPAK TAKTIM AMA ÇIKARTTIM SONRA) ANKARADA servise olesine uğradım ben servise el dahi değdirmiyorum yemişim garantisini usta israr etti şole 2 dakika bindi geldiğinde yüzü bem beyaz olmuştu tek soru abi bune yaaa. oldu 25 yıldır motoro bindiğim için ben naçizane bu işlerden anlarım. anlamayan arkadaşlar motorla oynamasın eğer güvenilir bir ustası yoksa. dedim ya iyi yağ zincir bakımı karbüratör memesini bir çıtır büyült birde cdı besleme regilatörü ve iyi bir buji size çığlık attırır benim motorumbu[IMG][/IMG]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4562
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kuzey kavak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.facebook.com/#!/photo.php...type=1&theater maxı97 motorun hangi model bilmiyorum ancak normalden performans olarak düşükse adım adım yapacaklarını anlatmaya çalışayım motorun sbap ayarı yapıldımı, eğer yaspıldıysa ve motorun km düşükse yani eski bir motor değilse(20.00 altı) öncelikle tam gaz yaptığında motorun bayılarak gitmesi yedire yedire gaz verdiğinde daha iyi olmasının mantığı karbüratör benzin yetiştirmiyor demektir. sana önerim karbüratörle fazla oynama düzen tutmaz eğer fab. hatalı ise servise götür desem ilgilinmezler ver 80 şengwey yada zongshen 150 lik(motor125 isede olur) ve cdı ünitesinide de değiştir(125 ise 150, 150 ise 200) bu şekilde toplam 120tl bir masraf yaparsın ve uğraşmazsın tamiri ile olduydu olmadıydı demezsin) şu performans ünitesinide es geçme 20-25 lira bişey bu ateşlemeyi şiddetlendiriyor ve sayısını arttırıyor, ha o zaman iridyum bujiyi hissedersin yani bu motorlkarın ateşleme sistemi çok güçlü olmadığı için iridyum bujiden sadece sağlamlığından faydalanıyorsun. eğer amkaradaysan sana yardımcı olurum. değilsede ancak buradan yağ dada shell advance vsx 4t yi öneririm bu yağda dpa özelliği var bu motoru temizler motosiklette debriyaj balatası v

    yağın içinde çalışır ve yağa balata tozu karışır bu yüzden bu özellik bu yağı bir adım öne çıkarır ben her 1000 km yağı değiştiririm. YAZILARI OKUDUM ŞİKAYETLERİ BU DURUM ÜZÜCÜ TABİ AMA MOTOSİKLET ARABA GİBİ DEĞİL HER ZAMAN İLGİ İSTER ZİNCİRİ VİDALARI VB VB.. BEN MR150 KULLANIYORUM. YA YAPMADIĞIM İŞKENCE KALMADI MOTORU İLE OYNAADIM BEN SİLİNDİR PİSTON BİYEL KOLUNU DEĞİŞTİRDİM ÜST KAPAĞIN SBAPLARINI BÜYÜTTÜM(İLK ÖNCE 4SABAP KAPAK TAKTIM AMA ÇIKARTTIM SONRA) ANKARADA servise olesine uğradım ben servise el dahi değdirmiyorum yemişim garantisini usta israr etti şole 2 dakika bindi geldiğinde yüzü bem beyaz olmuştu tek soru abi bune yaaa. oldu 25 yıldır motoro bindiğim için ben naçizane bu işlerden anlarım. anlamayan arkadaşlar motorla oynamasın eğer güvenilir bir ustası yoksa. dedim ya iyi yağ zincir bakımı karbüratör memesini bir çıtır büyült birde cdı besleme regilatörü ve iyi bir buji size çığlık attırır benim motorumbu
    Şu motorun fotoğraflarını bi göremedik facebookdaki grubu kapalı grup yapmışsınız şu fotoğrafları herkese açsanız bir de link verseniz tadından yenmez.

  3. #4563
    themask - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mondial 150 MCX Roadracer
    Beyler merhaba.
    Motosikletle başım dertte.Geçen gün yağmur yağdı ve 4 saatten fazla bir süre yağmurun altında rezil rüsvay oldum.

    yağmurlu havada sürerken ışıklarda beklediğim sırada motor stop etti ve bir daha çalıştırmak mümkün olmadı.yani marşa basa basa aküyü de bitirdim.elden-ayaktan-vurdurarak çalıştırıyorum gaz verince stop ediyor.veya kendi kendine stop ediyor.gazı kesince stop ediyor.

    4 km den fazla bir yolu motosiklet elimde götürdüm servise kadar.benzinin yok ondan olmuş dediler,yedek depo vanasını açtılar-kapattılar falan geri elime verdiler,ondan sonra çalıştı falan.o vaziyet benzinciye gittim doldurdum depoyu.sonuç yine aynı,stop etti

    neyse vurdurdum yine,çalıştı falan,gazı hiç kesmeden debriyaja basa basa geldim eve kadar.

    kuru havada sıkıntı yok,ama yaş değdiği zaman böyle bir huy çıkarttı.

    neden olabilir sizce?

    servisteki kalasların birşeyden anladığı yok.götürüyorsun 2 civata sıkıp gönderiyorlar.dünyanın da parasını istiyor yavşak herifler.

    geçenlerde düştüm,direksiyon yamulmuş,abi bu yamuk düzelt şunu diyorum,bi binip gidiyo geliyo,birşeyi yok düzgün diyo.ısrar edince bu bu kadar düzelir,daha iyi olmaz diyo.daha ısrar edince yok maşan yamulmuş,komple sökmek gerekir uzun sürer falan diye zırvalıklar çıkarıyorlar.

    neyse konudan saptık da,durum böyle.aldığım arkadaşa sordum,motor bloğunun oralarda enjeksiyon falan ıslanırsa yapar gibi birşeyler söyledi ama nedir durum sizce?

    ---------- Post added at 16:58 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

    ha bir de marş ve korna butonları da nasibini aldı bu işten.önceden dokunduğun anda çalışırlarken malum koşullarda sonuna kadar basacaksın ve 1 sn gecikmeyle çalışmaya başladılar.

  4. #4564
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı themask adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler merhaba.
    Motosikletle başım dertte.Geçen gün yağmur yağdı ve 4 saatten fazla bir süre yağmurun altında rezil rüsvay oldum.

    yağmurlu havada sürerken ışıklarda beklediğim sırada motor stop etti ve bir daha çalıştırmak mümkün olmadı.yani marşa basa basa aküyü de bitirdim.elden-ayaktan-vurdurarak çalıştırıyorum gaz verince stop ediyor.veya kendi kendine stop ediyor.gazı kesince stop ediyor.

    4 km den fazla bir yolu motosiklet elimde götürdüm servise kadar.benzinin yok ondan olmuş dediler,yedek depo vanasını açtılar-kapattılar falan geri elime verdiler,ondan sonra çalıştı falan.o vaziyet benzinciye gittim doldurdum depoyu.sonuç yine aynı,stop etti

    neyse vurdurdum yine,çalıştı falan,gazı hiç kesmeden debriyaja basa basa geldim eve kadar.

    kuru havada sıkıntı yok,ama yaş değdiği zaman böyle bir huy çıkarttı.

    neden olabilir sizce?

    servisteki kalasların birşeyden anladığı yok.götürüyorsun 2 civata sıkıp gönderiyorlar.dünyanın da parasını istiyor yavşak herifler.

    geçenlerde düştüm,direksiyon yamulmuş,abi bu yamuk düzelt şunu diyorum,bi binip gidiyo geliyo,birşeyi yok düzgün diyo.ısrar edince bu bu kadar düzelir,daha iyi olmaz diyo.daha ısrar edince yok maşan yamulmuş,komple sökmek gerekir uzun sürer falan diye zırvalıklar çıkarıyorlar.

    neyse konudan saptık da,durum böyle.aldığım arkadaşa sordum,motor bloğunun oralarda enjeksiyon falan ıslanırsa yapar gibi birşeyler söyledi ama nedir durum sizce?

    ---------- Post added at 16:58 ---------- Previous post was at 16:46 ----------

    ha bir de marş ve korna butonları da nasibini aldı bu işten.önceden dokunduğun anda çalışırlarken malum koşullarda sonuna kadar basacaksın ve 1 sn gecikmeyle çalışmaya başladılar.
    Hava filtresi tıkanmış olabilir kontrol ettiniz mi ?

  5. #4565
    kerem182 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    znu 125
    buji ve kapağı ıslanmıştır. bende yakalandım yağmura bikaçkez. aşırı yağmurda stop ediyor motor. bence bujidendir.hava filtreside ıslanırsa stop ettirir.

  6. #4566

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    slm arkadaşlar bu motorla en fazla km yapan kim 40000 km yi gören varmı acaba

  7. #4567
    themask - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mondial 150 MCX Roadracer
    akü kutup başları fena halde oksitlenmiş.çok fazla.o yüzden bujiye elektrik gitmiyor olabilir mi?

  8. #4568

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    Alıntı themask adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akü kutup başları fena halde oksitlenmiş.çok fazla.o yüzden bujiye elektrik gitmiyor olabilir mi?
    kenan bir kaç ihtimali var yamurdan etkilenmesin bende tvs var geçen yıl karlı havalarda sürereken yollardaki tuzlu karsuyu benim motorun İNDİKSİYON BOBİNİ yani ateşleme bobini içine bir şekilde girmiş tekleme yatırdı birde CDI BLOK denilen elektironik bir parça var bunun da fişleri ıslandıgında sitop ettierbilir
    ateşlem STATÖR,CDI BLOK,İNDİKSİYON BOBİNİ ve buji burda 3 parçanın CDI BLOK,İNDİKSİYON BOBİNİ in fişleri suyla temes etigi zaman bu durum ortaya çıka bilir

  9. #4569
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Akü yüzünden stop etmez çalışan motorun aküsünü söksen bile çalışmaya devam eder. Aküsüz de çalışır ayaktan yada vurdurarak.

  10. #4570
    themask - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Mondial 150 MCX Roadracer
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü yüzünden stop etmez çalışan motorun aküsünü söksen bile çalışmaya devam eder. Aküsüz de çalışır ayaktan yada vurdurarak.
    doğru söylüyorsun.büyük ihtimal karbüratörden.

  11. #4571
    sarıdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    Alıntı isak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar bu motorla en fazla km yapan kim 40000 km yi gören varmı acaba

    52000.....
    Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.

  12. #4572

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    Alıntı sarıdev adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    52000.....
    52 binde çok güzel artıları eksileri nedir hiç parça degiştirdinmi

  13. #4573
    resulyekeler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2011
    Şehir
    kocaeli/ gebze
    Motosikleti
    mondial mc 150
    ARKADAŞLAR 6 GÜNLÜK 2000 M LİK MARMARA AKDENİZ TURUNU TAMAMLAMIŞ BULUNMAKTAYIM.HİÇBİR SORUN ÇIKMADI.TEK SORUN ARKADAŞIMIN GİTMEYEN CBF Sİ OLDU.RESİMLERE BAKMAK İSTEYEN FACDEN GÖREBİLİR,TAMAMINI YÜKLEMEDİM.https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

  14. #4574

    Üyelik
    17 Mart 2011
    Motosikleti
    lifan kp 150
    slm harun türk ben de kendi motorumu bu sistemi denedim çalıştırdım ama şu amper olayı elimi kolumu bagladı akü çabuk deşarj oluyor bana dönersen sevinirim bilgi paylaştıkça çogalır

  15. #4575

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    bir çılgınlık yapmak üzereyim

    şehir içi kullanan arkadaşlar oturuş pozisyonu açısından sıkıntı çekiyorlar mı ?

    20 - 45 dkk kullanımda omuzlar, bilekler de ağrı oluşuyor mu ?

    acil cevap

  16. #4576
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı makseli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir çılgınlık yapmak üzereyim

    şehir içi kullanan arkadaşlar oturuş pozisyonu açısından sıkıntı çekiyorlar mı ?

    20 - 45 dkk kullanımda omuzlar, bilekler de ağrı oluşuyor mu ?

    acil cevap
    Ben 150MC'yi bizzat kullanmadım ama mondial'in bütün commuter'ları üç aşşa beş yukarı aynıdır duruş ve oturuş konularında diye düşünüyorum. Bende MX Grumble var şehiriçi gayet kullanışlı ve kıvrak bir motor. Her tür yol şartında kullandığımı düşünüyorum ancak ne selesi popomu ağrıttı nede gidon bileklerimi omuzlarımı ağrıttı. Bir de benim sağ bileğimde baya deformasyon var bilgisayarda sürekli fare tutmaktan dolayı ona rağmen ciddi bi sıkıntı yok.

  17. #4577

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 150MC'yi bizzat kullanmadım ama mondial'in bütün commuter'ları üç aşşa beş yukarı aynıdır duruş ve oturuş konularında diye düşünüyorum. Bende MX Grumble var şehiriçi gayet kullanışlı ve kıvrak bir motor. Her tür yol şartında kullandığımı düşünüyorum ancak ne selesi popomu ağrıttı nede gidon bileklerimi omuzlarımı ağrıttı. Bir de benim sağ bileğimde baya deformasyon var bilgisayarda sürekli fare tutmaktan dolayı ona rağmen ciddi bi sıkıntı yok.
    eyw.

    az önce @sarıdev Yılmaz abinin mesajını görünce kendim cevapladım zaten soruyu

    55 000 km ye gelmiş kendisi kuryelik yapıyormuş. sıkıntı olsaydı o kadar beklemezdi

  18. #4578
    wrcharun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MONDIAL MC 150
    Alıntı isak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm harun türk ben de kendi motorumu bu sistemi denedim çalıştırdım ama şu amper olayı elimi kolumu bagladı akü çabuk deşarj oluyor bana dönersen sevinirim bilgi paylaştıkça çogalır
    Selamlar herkese,
    Takip edenler bilecektir benzin ve hidrojenle çalışan hybrit sistemler üzerinde çalışıyordum. ar-ge çalışmaları yol testleri derken baya mesafe katettik çok iyi sonuçlara ulaştık. Birlikte çalıştığım mühendis arkadaşlarımında büyük emeği var. Şuanda sistemi seri üretiyorum ve 3 ayrı ülkeye ihraç ediyorum. Birçok ülkeden de ilgilenenlerle görüşme halindeyim.
    Geliştirme işinde mondialin rolü büyük. Yaklaşık 4000km lik testi motorumla yaptık. Aynı koşullarda normalde bir depo ile 420-450 km yol gidebiliyordu. Şuanda sistemle 620-650km gidiyor. Ayrıca yağ değişim süresini uzatması, egzos emisyonlarını düşürmesi, motor sesini azaltması gibi birçok faydası daha var.
    Burada tabi amaç motor değil hususi ve ticari araçlardı. toplamda yapılan testler 60.000km yi geçti. Araçlara göre değişmekle birlikte ortalama %15 ila 30 arasında tasarruf elde ettik.
    Foruma girmeyeli uzun zaman olmuştu. İsak arkadaşımızın sorusunu görünce ilgilenilmesine sevindim.
    Öncelikle sistemin verimli olması en önemlisi. Az elektrikle çok gaz üretmesi özellikle motorlarda çok önemli. Bundan sonra elektronik devreyle akımın kontrolünü sağlamalısınız. Çünkü motor sadece 7amp üretebiliyor.
    Motoruma koyduğum sistemi 4,5amp de çalıştırıyorum. Bunu kontrol devresi olmadan yapmak imkansız.






  19. #4579
    sarıdev - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf 150
    Alıntı wrcharun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese,
    Takip edenler bilecektir benzin ve hidrojenle çalışan hybrit sistemler üzerinde çalışıyordum. ar-ge çalışmaları yol testleri derken baya mesafe katettik çok iyi sonuçlara ulaştık. Birlikte çalıştığım mühendis arkadaşlarımında büyük emeği var. Şuanda sistemi seri üretiyorum ve 3 ayrı ülkeye ihraç ediyorum. Birçok ülkeden de ilgilenenlerle görüşme halindeyim.
    Geliştirme işinde mondialin rolü büyük. Yaklaşık 4000km lik testi motorumla yaptık. Aynı koşullarda normalde bir depo ile 420-450 km yol gidebiliyordu. Şuanda sistemle 620-650km gidiyor. Ayrıca yağ değişim süresini uzatması, egzos emisyonlarını düşürmesi, motor sesini azaltması gibi birçok faydası daha var.
    Burada tabi amaç motor değil hususi ve ticari araçlardı. toplamda yapılan testler 60.000km yi geçti. Araçlara göre değişmekle birlikte ortalama %15 ila 30 arasında tasarruf elde ettik.
    Foruma girmeyeli uzun zaman olmuştu. İsak arkadaşımızın sorusunu görünce ilgilenilmesine sevindim.
    Öncelikle sistemin verimli olması en önemlisi. Az elektrikle çok gaz üretmesi özellikle motorlarda çok önemli. Bundan sonra elektronik devreyle akımın kontrolünü sağlamalısınız. Çünkü motor sadece 7amp üretebiliyor.
    Motoruma koyduğum sistemi 4,5amp de çalıştırıyorum. Bunu kontrol devresi olmadan yapmak imkansız.

    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0d9.jpg
    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0gt.jpg
    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0k3.jpg
    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0ku.jpg
    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0lf.jpg
    Yaptığınız çalışmaların burada paylaşmaya devam ederseniz sevinirim.
    Akilzsizlar hirsizlarin en zararlilaridir: Zamaninizi ve nesenizi çalarlar.

  20. #4580
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı wrcharun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar herkese,
    Takip edenler bilecektir benzin ve hidrojenle çalışan hybrit sistemler üzerinde çalışıyordum. ar-ge çalışmaları yol testleri derken baya mesafe katettik çok iyi sonuçlara ulaştık. Birlikte çalıştığım mühendis arkadaşlarımında büyük emeği var. Şuanda sistemi seri üretiyorum ve 3 ayrı ülkeye ihraç ediyorum. Birçok ülkeden de ilgilenenlerle görüşme halindeyim.
    Geliştirme işinde mondialin rolü büyük. Yaklaşık 4000km lik testi motorumla yaptık. Aynı koşullarda normalde bir depo ile 420-450 km yol gidebiliyordu. Şuanda sistemle 620-650km gidiyor. Ayrıca yağ değişim süresini uzatması, egzos emisyonlarını düşürmesi, motor sesini azaltması gibi birçok faydası daha var.
    Burada tabi amaç motor değil hususi ve ticari araçlardı. toplamda yapılan testler 60.000km yi geçti. Araçlara göre değişmekle birlikte ortalama %15 ila 30 arasında tasarruf elde ettik.
    Foruma girmeyeli uzun zaman olmuştu. İsak arkadaşımızın sorusunu görünce ilgilenilmesine sevindim.
    Öncelikle sistemin verimli olması en önemlisi. Az elektrikle çok gaz üretmesi özellikle motorlarda çok önemli. Bundan sonra elektronik devreyle akımın kontrolünü sağlamalısınız. Çünkü motor sadece 7amp üretebiliyor.
    Motoruma koyduğum sistemi 4,5amp de çalıştırıyorum. Bunu kontrol devresi olmadan yapmak imkansız.

    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0d9.jpg
    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0gt.jpg
    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0k3.jpg
    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0ku.jpg
    http://c1211.hizliresim.com/13/u/gb0lf.jpg
    Ben bu fuel cell'lerin dersini bahar döneminde aldım ama çok garip bir teknoloji yada bizim derse gelen hoca garipti hiç bişey anlamadım, hoca mezun olacaz diye D verdi de geçtim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)