Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
21. sayfa BirinciBirinci ... 111920212223 ... SonuncuSonuncu

Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #401
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanırım en son çare dediklerini yapmak kalıyor. orjinal silindir ve pistonu tamircime verdim. ama 125 lik yaptırırsam 110 luk silindiri sana veririm . mersindeymişsin zaten . birde kilo ve boy benim sorunlu onunlada ilgisi varmı . şimdi 125 lik silindir falan vs. attık beni rahat bir şekilde 100 ü görürmü fazlası değil .100 km . boy 180 kilo 140 kg
    Hocam insaf yani bence bir cup motordan çok fazla şey istiyorsunuz. Kesinlikle sizi incitmek olarak algılamayın, ama kilonuz bir hayli fazla. Cuplar da nihayetinde 4 vitesli debriyajsız motorlar. Orjinal halinde bile o kadar titreşim yaparken 125liği kaldıracağını hiç sanmıyorum. Yani siz takarsınız ama motor uzun vadede çok sıkıntı çıkarır. 125cc o motora büyük gelir bana sorarsanız. Boş yere masraf yapmanıza gerek yok gibime geliyor. Tabiki de düşüncenize sonuna kadar saygılıyım ama düşüncemi belirtmek istedim maddi açıdan zarara girmemeniz için..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ben mersindeyim 125 cc yaptırdıgın zaman 100ü çok rahat görürsün yanlız dişli oranların ile sakın oynama çünkü kilo boy oranın yüksek 125 cc yaptırdıgında 200lük püskürtmeli karbüratör alacaksın shengwey tamirciler genelde onuda 125 lik takar ama sen gene bi konuş 125lik taptırdıgında da hemen basim deme 100km boyunca 60mı geçmeyeceksin 500kmye kadar zorlamayacaksın 500kmden sonra yavaş yavaş 80 ne getireceksin hızı 1-2 saniye geri, düşüreceksin ben kendimi tutamadım normalde 2000kmden sorna basılır ben 1000den sonra zorlamaya başladım otobanda yokuş aşağı bi yerde yokşu aşağı olması sebebi motor daha rahat açılsın aşırı zorlanmasın 90-100-110 derken 120ye dayandı geçenlerde gene adana tarafından mersin merkeze bastım stabil 90 ile gittim arada 100 yanlız benim kilo boy oranım düşük kilo 58 boy 168 servisimde çevremdekilerde hayran motora servis ön dişlimi büyütmeyi teklif etti çünkü ön dişli büyürse çekiş tork oranında hafif bi düşme yaşanacak ve stabil 90-100 gittigim yerde 95-105 civarı gidecem bu arada siz nerde oturuyorsunuz ? 110cc gönderirseniz sevinirim tamirciyede kaptırmayın

    http://u1312.hizliresim.com/1j/8/v9rvz.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

    Not debriyajınızada baktırın gerekliyse değiştirin...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

    Not 125cc olurken krankı değiştirmeniz lazım orjinal krankı kısa kalıyor bide jantları tele çevireceksin dublex lastik kullanmayacaksın 100ü daha geçebilir bu durumda....

    Mesela eski mondial 110 ftlerde krank 100lüge göre uzundu ve 125 cc bi silindir atıldıgında sonuç...
    (Çoğu videolardaki motorların ibresi yanlıştır ama bu doğrru çünkü rüzgar ve motorun feryatları açıkca duyuluyor... Bende çekecektim ama bi türlü kamerayı nereye katacam onu bulamadım

    http://www.youtube.com/watch?v=JjKuIFqQWSc

    ben adanadayım. bu krank olayını tamirciye sormuştum . 110 ft nin krankı uzunmu kısamı diye bana aynı dedi .senin söylediklerini uyguladığımızda ne kadara patlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

    Alıntı fatek95 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam insaf yani bence bir cup motordan çok fazla şey istiyorsunuz. Kesinlikle sizi incitmek olarak algılamayın, ama kilonuz bir hayli fazla. Cuplar da nihayetinde 4 vitesli debriyajsız motorlar. Orjinal halinde bile o kadar titreşim yaparken 125liği kaldıracağını hiç sanmıyorum. Yani siz takarsınız ama motor uzun vadede çok sıkıntı çıkarır. 125cc o motora büyük gelir bana sorarsanız. Boş yere masraf yapmanıza gerek yok gibime geliyor. Tabiki de düşüncenize sonuna kadar saygılıyım ama düşüncemi belirtmek istedim maddi açıdan zarara girmemeniz için..
    güzel düşüncelerin için teşekkür ederim. ama bende cup rahatsızlığı var. trafikte hem atik olsun hemde yarı otamatik olsun istiyorum . birde kilodan dolayı en rahat cupa oturuyorum inanmıcaksın , bendeki kh ın selesini bile özel kalın ve dolu sünger yaptırdım döşemeciden . sonuç süper oldu . şimdi biraz performansı artırmaya geldi. yoksa hızda gözümüz yok . ama en azından 150 km lik yollarda 100 ü görsün istiyorum ,fazlasını değil .

  3. #403
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Şuan mondialin yedek parça sitesinde 125 cub parçalarının güncel fiyatları sana lazım olanlar

    Motor Aksamı: İşçilik hariç...
    125cc silindir piston komple : 88tl
    125cc Silindir üst kapak : 73tl
    125cc Krank : 83tl
    200lük karbüratör : 60tl
    Toplam---------------------- :304tl işçilik hariç....

    Jantlarıda değiştirirsen oda 150 lira (Daha ucuzada bulabilirsin ) telli jant alacaksın dublex lastiği çıkartıp onun yerine önle eşit bi lastik alacaksın



    Not: Madem Adanadasın buralarda Cg dolu hocam Cub motorda Tekten olursun senden hafif ve kısa boylu biride motora binse (yapılırsa eğer) motorun 100den aşağı düşmeyeceği kaanatindeyim.. Jantıda isteğe bağlı lakin arka lastiğiniz dublexmiş onu kesin eski lastiğinizle geri değiştirmeniz lazım hız istiyorsanız....

  4. #404
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel düşüncelerin için teşekkür ederim. ama bende cup rahatsızlığı var. trafikte hem atik olsun hemde yarı otamatik olsun istiyorum . birde kilodan dolayı en rahat cupa oturuyorum inanmıcaksın , bendeki kh ın selesini bile özel kalın ve dolu sünger yaptırdım döşemeciden . sonuç süper oldu . şimdi biraz performansı artırmaya geldi. yoksa hızda gözümüz yok . ama en azından 150 km lik yollarda 100 ü görsün istiyorum ,fazlasını değil .
    Sizi çok iyi anladım ben acemi sayılırım çok bilmem ama tek korkum şudur: cuplar yüksek hızda çok titriyor. Ve aşırı zorlandığında vidaları dahi çıkıyor yerinden o derece. Kaporta plastik olduğu için çok titreme yapması uzun vadede iyi değil. Ama benim 100lük motorla yaptığım hızı siz 125lik motorla yapacaksınız bu yönden düşünürsek aynı titreme olabilir diye fikir yürütebiliriz. Bu işi bilen birine danışsanız( bilenden kastım bir usta) sizin için çok sağlıklı olur. Üstteki arkadaş tel jant alırsan daha hızlı gidersin demiş doğru olabilir sonuçta daha hafif. Ama kilondan dolayı tel jantı önermem çelik jant varsa onunla devam et. Yine üstte verilen bilgiye göre lastiklerin dublexse değiştirmeni şahsen tavsiye etmem... Bu motorlara dublex olduğunu dahi bilmiyordum. Oluyorsa ben de taktıracağım. Artık iç lastiğin patlamasını çekmek istemiyorum

    Ose de size yardımcı olmaya çalışıyor ben biraz zıt görüşüm ona göre ose hocam beni yanlış anlama lütfen ben de fikirlerimi söylüyorum size karşı değilim yoksa

  5. #405
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı fatek95 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizi çok iyi anladım ben acemi sayılırım çok bilmem ama tek korkum şudur: cuplar yüksek hızda çok titriyor. Ve aşırı zorlandığında vidaları dahi çıkıyor yerinden o derece. Kaporta plastik olduğu için çok titreme yapması uzun vadede iyi değil. Ama benim 100lük motorla yaptığım hızı siz 125lik motorla yapacaksınız bu yönden düşünürsek aynı titreme olabilir diye fikir yürütebiliriz. Bu işi bilen birine danışsanız( bilenden kastım bir usta) sizin için çok sağlıklı olur. Üstteki arkadaş tel jant alırsan daha hızlı gidersin demiş doğru olabilir sonuçta daha hafif. Ama kilondan dolayı tel jantı önermem çelik jant varsa onunla devam et. Yine üstte verilen bilgiye göre lastiklerin dublexse değiştirmeni şahsen tavsiye etmem... Bu motorlara dublex olduğunu dahi bilmiyordum. Oluyorsa ben de taktıracağım. Artık iç lastiğin patlamasını çekmek istemiyorum

    Ose de size yardımcı olmaya çalışıyor ben biraz zıt görüşüm ona göre ose hocam beni yanlış anlama lütfen ben de fikirlerimi söylüyorum size karşı değilim yoksa
    Şimdi öncelikle kardeşim Cub motor Yani City Urban Bike şehir içi ekonomik vergisiz yarı otomatik bi motosiklet türüdür lakin nasıl Racing motorların hastası cglerin hastası varsa bizde Cubların hastasıyız dedigim uygulamaları daha önce yaptık arkadaşlarımızın motoruna ve bunlar lafta kalmayıp yapılan işlemler oldugu içinde getirisini götürüsünü önceden belirttik yukaRıdaki siyah mfh üstünde shellin yağı var benim motorum fark ettiysen orjinal yağ değişimi yaptıgımız sıra hava filtresini sökmüştü arkadaş sonradan ben geri taktım forumda arattırırsan onuda bulursun... Şimdi orjinal ise senin motorun sürekli 100le gitmesi imkansız ben adana mersin arası benim motorla stabil 90 ile gittim 80ne düşmedim lakin full 100lede gitmedim sen 100yaptıgını bi anlık son hız görme olarak diyorsan haklısın doğrudur ama stabil 100 yapıyorum diyorsan ibreni kontrol ettir zira bana ışıklarda 120 bastım sana yetişemedim 110la geldim sen kaç la gidiyordun lafını çok duydum... çoğunuda benim ibreye göre 80-90 arası solladım şuana kadar yanımda giden bi cub görmedim Ben motorumu ilk aldıgımda titreşimden sağ kanat vidası (egsozdan dolayı) çıkmıştı zamnla o vidalar alışır ve kolay kolay çıkmaz benim motorun koltuk altıda daima 8-9 anahtar vardır genelde ön vidalar titreşimden gevşerdi artık oda olmuyor çünkü plastik aksam belli bi süre sonra alışıyor yani titreşimden motor dağılmaz bu japoncuların uydurdugu bişedir evet motorlarımız titriyor ama fiyatının hakkınıda veriyor titreşim genelde kullanıcı ile alakalıdır motoru sıkıştıtsan ha bide titrer üstte demiştim adana mersin arası 90-100 ile gittim titreşim beni gram rahatsız etmedi çünkü 100lük motor daha ne yapsın (3lt/160km) yakıt tüketimide diğer motorlara göre bayağı iyi Gelelim diğer konuya cglere binen kişileri ne kadar görmüşsündür bilemem yanlız yukardaki arkadaşımız adanalı oldugu için bayağı görmüştür 150-160 kilo kişiler biniyor ve tel jantın kilodan dolayı yamuldugunu daha ne gördüm ne de duydum diyorsun ki mesela çelik jant kalsın daha doğrusu döküm jant mesela döküm jantla ters bi çukura girersem zıplatır seni zıplayan top misali yada jant kırılırsa 360 değil 720p görürsün ama tell jant ya esneme yaparak durumu kurtarır yada yamulur senin yere düşmeni engeller ben benim jantlarla hafif bi çukura girdigimde amerikalı kovboylar gibi zıplıyorum (aşırı hız) kısacası : ben otoyolda 90-100 arası gittigimde cgden daha fazla ilgi uyandırıyor millette ve bunu biz bi arkadaşımız 125lik yaptı video ve resimler mevcut motordan çıkan ses görüntü çok hoş ve şahane idi motorun maks hızıda 130du .. Ve Son oalrak bende kendi motoruma dublex lastik takmayı düşünüyorum çünkü şehirler arası gidip geldigimde arka lastigimden otomobillerin ön camının parçaları diken ufak çapta cam parçaları çıkardım Mesela sen Konfor istiyorsun Ben standart Arkadaşda hız ve bu 3 uygulamanında kendine göre avantajı ve dez avantajı vardır ondan dolayı benim yorumlarım sana garip gelirken arkadaşa mantıklı geliyordur... ama konfor arıyorsanda kusura bakma yanlış motor seçmişsin abi param yok mecbur aldım param vardıda japon almadım diyorsan susup motorunun kıymetini bileceksin

    Diyelimki yeni bi motor alacaksınız ve motorunuzu takas edeceksiniz çıkacak masraflar
    * Notere direk 100lira devir işlemi ödeyeceksiniz
    * Sigorta yaptıracaksınız oda 100-150 lira bişe
    * motoru mecbur yeni 2 . el aldınız servise full bakım yaptıracaksınız 50 lirada oraya
    * aaa motorun muanesi bide vergi borcu çıktı 200 de o de yada 100 de
    TOPLAM: 400-500 lira masraf çıkar bu masrafa yeni motor alacagıma kendi motorumu kafama göre yaptırırım Special Edition ben tabi bu kişiden kişiye değişir

  6. #406
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Ose hocam mesajınızı alıntı yapmıyorum direk yazayım söylediklerinize ben de katılıyorum. Zevklere ve ihtiyaca göre bu işlemler yapılabilir. Bende snappyx var başlangıç motoru olarak aldım. Ve vida sorunu beni şaşırtmıştı. Uzun yol yaptığımda dip gaz gidiyorum bu yüzden yolculuğum bittikten sonra vidaları sıkmak zorunda kalıyorum hafif gevşemeler oluyor. Zamanla bu sorun geçiyorsa çok iyi hızıyla ilgili dediğim mevzu şuydu. Mesela ben zayıf birisiyim. Arkadaşımız bana göre kilolu. Benim 100lük motorla yaptığım hızı arkadaşımız 125lik motorla yaptığı andaki titreşimleri karşılaştırmaya çalıştım.. Ben sizin görüşlerinize canı gönülden katılıyorum ama kafamda acabalar oluştu. 125lik bi makina 5 viteste bile titreşim yaparken, 4 viteste ne tür sorunlar oluşur buna kafam takıldı. Mesela ben 45 kiloyum o derece zayıfım. Benim motorun 125lik yapıldığını düşünsenize zaten frenler Allah'a emanet. Tek rakibim Türk hava yolları olurdu sanırım en son dediğiniz gibi. Kişiden kişiye değişiyor. Benim için gerekli olmayan bu yükseltme arkadaş için çok büyük bi önem arz ediyor. Ben bu konuda sadece endişelerimi dile getirdim

  7. #407
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    45 kilo ? Bencede endişe et + snappy mondialin en kötü motorlarından biridir (hız ve agresif kullanım için) plastik aksamı aşırı kötüdür plastik aksamdan çalıp fara stoba ibreye yönelmişler motor aksamıda ukh-mfha göre düşükdür sen o motordan zevk almaya bak az yakar dağ taş gezersin zaten hız sana göre değil yazdıklarından gayet olgun bi birey gözü ile bakarak sanada tavsiyem dublex lastik tak çelik jantın sadece sibop kısmını genişletiyorlar motorunu yıpratmadan temiz kullan baktın motorun çokmu titriyor vites yükselt gazı birden açma motoruna yedire yedire yavaş yavaş aç 4.vitesde bak ozaman sürüş keyfi nasıl daha rahat oluyor mesela 60-80 ne birden çıkma yavaş yavaş çık ozman titreşimin bi nebzede olsa azaldıgını anlayacaksın (Motor Isındıktan sonra Titreşim 0a iniyor yada ben hissetmiyorum o titreşim geçince o zaman bu söylediklerinede kendin güleceksin (Titreşimi Japon motora bi ton para verenler takılır hep çünkü kuyruk açısı vardır ;) (Gerçek konfor isteyenler dışında) Bide birgün Mz marka bi motora denk gelirsen üstüne bime sadece bi seyret titreşim gör nasıl olur tabi bu zamanla alakalı motorun ne kadar verimli açılırsa okadar daha rahat daha hızlı titreşimide ona göre orantılı olacaktır...

  8. #408
    fatek95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2013
    Şehir
    Denizli
    Ben motorun titreşiminden şikayetçi değilim aslında ama uzun yolda yorulduğunu fark ediyor insan. Titreşimden dolayı mıdır yoksa rüzgar yemeden dolayı mı onu tam kavrayamadım snappy'i başlangıç motoru olarak aldığım için beni tatmin ediyor. Motoru ilk aldığım zamanlar bu kadar bilinçli değildim. Arkadaşın iyi dediği bu motoru aldım direk. Şehir içinde binerim diye almıştım zaten. Forumun çok büyük katkıları oldu bana. Ekipmanlarımı tamamladım, uzun yollar yapmaya başladım. İşte o düzeyden sonra motor yetmemeye başlıyor insana. Allahıma çok şükür şimdiye kadar kaza geçirmedim. Acemiliğimi attım bu motorla hocam konu nerelere geldi böyle :D bi çay katıp geleyim bari öyle devam edelim

  9. #409
    HanzoLife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2013
    Ose hocam 3 Litre 160km diyorsunuz karbüratör hava yakıt ayarından anlarmısınız tarif edin sizinkine göre ayarlayayım ben 85kiloyum 125km zar zor yapıyorum

  10. #410

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan mondialin yedek parça sitesinde 125 cub parçalarının güncel fiyatları sana lazım olanlar

    Motor Aksamı: İşçilik hariç...
    125cc silindir piston komple : 88tl
    125cc Silindir üst kapak : 73tl
    125cc Krank : 83tl
    200lük karbüratör : 60tl
    Toplam---------------------- :304tl işçilik hariç....

    Jantlarıda değiştirirsen oda 150 lira (Daha ucuzada bulabilirsin ) telli jant alacaksın dublex lastiği çıkartıp onun yerine önle eşit bi lastik alacaksın

    http://i.hizliresim.com/xRYdR1.png

    Not: Madem Adanadasın buralarda Cg dolu hocam Cub motorda Tekten olursun senden hafif ve kısa boylu biride motora binse (yapılırsa eğer) motorun 100den aşağı düşmeyeceği kaanatindeyim.. Jantıda isteğe bağlı lakin arka lastiğiniz dublexmiş onu kesin eski lastiğinizle geri değiştirmeniz lazım hız istiyorsanız....
    jant haricinde diğer işlemleri yapabilirim. jantı telli kullanırsam lastik dubleks olmayacak. lastik patlamasını sevmiyorum ben .2 tekerde nefret verici bir olay. jantı takmasak çelik kalsa diğer işlemleri yapsak motora , birşeyler olurmu etki edermi. mesela dubleks olup sürat lastiği taksak varmı öyle lastikler.

  11. #411
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jant haricinde diğer işlemleri yapabilirim. jantı telli kullanırsam lastik dubleks olmayacak. lastik patlamasını sevmiyorum ben .2 tekerde nefret verici bir olay. jantı takmasak çelik kalsa diğer işlemleri yapsak motora , birşeyler olurmu etki edermi. mesela dubleks olup sürat lastiği taksak varmı öyle lastikler.
    Hocam şimdi siz zaten ağırsınız + dublex lastiklerde ağır olacak hem fazla yakıt tüketimi hemde hızdan bayağı kısar bu daha çok kullanım şekline bağlı benim lastikler normal çok şükür daha bi lastik ile sorunum olmadı zaten çivi dışında lastiğe ne girerse fazla sorun olmuyor genelde lastiğin dişlerine battığı için mesela ben arabanın camı kırılmış yola saçılmıştı üstünden geçtim ertesi gün lastiği kontrol ettim hep dişlerine girmiş kontrol edip temizlemesen 2 güne inerdi lastik siz dikkatli olursanız lastiğiniz kolay kolay patlamaz tel jantı isteğe bağlı önerdim fakat dublex lastikleri atacaksınız.... tabi önce motor aksamını bi yaptırın baktınızı sorun olmuyor takılı bırakın..... baktınız istediğiniz verimi alamadınız önce dublex lastiği çıkarıp normal lastik takın ondanda verim alamaz iseniz tel jant ince lastik olayında kesin çözüm alısınız.. Ama dediğim gibi önce motor aksamını yaptırıp bi görmek lazım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

    Alıntı HanzoLife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ose hocam 3 Litre 160km diyorsunuz karbüratör hava yakıt ayarından anlarmısınız tarif edin sizinkine göre ayarlayayım ben 85kiloyum 125km zar zor yapıyorum
    Tek ayarlayamadığım olay odur hocam lakin cub motorlar çok narinlerdin sizin kilonuzdan dolayı benden çok yakar yalnız gidip karbüratörünüzü kıstırırsanız bu sorunda ortadan kalkar

  12. #412

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam şimdi siz zaten ağırsınız + dublex lastiklerde ağır olacak hem fazla yakıt tüketimi hemde hızdan bayağı kısar bu daha çok kullanım şekline bağlı benim lastikler normal çok şükür daha bi lastik ile sorunum olmadı zaten çivi dışında lastiğe ne girerse fazla sorun olmuyor genelde lastiğin dişlerine battığı için mesela ben arabanın camı kırılmış yola saçılmıştı üstünden geçtim ertesi gün lastiği kontrol ettim hep dişlerine girmiş kontrol edip temizlemesen 2 güne inerdi lastik siz dikkatli olursanız lastiğiniz kolay kolay patlamaz tel jantı isteğe bağlı önerdim fakat dublex lastikleri atacaksınız.... tabi önce motor aksamını bi yaptırın baktınızı sorun olmuyor takılı bırakın..... baktınız istediğiniz verimi alamadınız önce dublex lastiği çıkarıp normal lastik takın ondanda verim alamaz iseniz tel jant ince lastik olayında kesin çözüm alısınız.. Ama dediğim gibi önce motor aksamını yaptırıp bi görmek lazım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------



    Tek ayarlayamadığım olay odur hocam lakin cub motorlar çok narinlerdin sizin kilonuzdan dolayı benden çok yakar yalnız gidip karbüratörünüzü kıstırırsanız bu sorunda ortadan kalkar
    jantlar en son çare olarak kalır. motor ile işlemleri yapim ozaman. benim tamirci bugun beni aradı, cup motorlar için 150 cc silindir piston gelmiş dedi. yapalımmı dedi seninkine bende şimdilik dursun dedim . araştırayım dedim olurmu olmazmı diye. gerçekten 150 cc olurmu cuplara acaba?

  13. #413
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    jantlar en son çare olarak kalır. motor ile işlemleri yapim ozaman. benim tamirci bugun beni aradı, cup motorlar için 150 cc silindir piston gelmiş dedi. yapalımmı dedi seninkine bende şimdilik dursun dedim . araştırayım dedim olurmu olmazmı diye. gerçekten 150 cc olurmu cuplara acaba?
    150 cc mi kaça yapacakmış hocam öyle bi imkanınız varsa bütçenizede uygunsa yaptırın ne kadara mal oluyor onu sorsaydınız keşke bide kartel ufak gelmezmi 150cc için onuda sorun değişecek parçalarıda ....

  14. #414

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 cc mi kaça yapacakmış hocam öyle bi imkanınız varsa bütçenizede uygunsa yaptırın ne kadara mal oluyor onu sorsaydınız keşke bide kartel ufak gelmezmi 150cc için onuda sorun değişecek parçalarıda ....

    sordum tamirciye, yanma odası genişletilecek dedi. krank değişecek dedi. 200 lük pompalı karbüratör takılacak dedi. ortalama 600 lirayı bulur dedi(işçilik dahil). bende şimdilik kalsın dedim. aslında yapılır .güzelde olur hani . motor zorlanmadan 100 ü görür. düşük devirde 100km hızla uzun yolda seyredersin.

  15. #415
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sordum tamirciye, yanma odası genişletilecek dedi. krank değişecek dedi. 200 lük pompalı karbüratör takılacak dedi. ortalama 600 lirayı bulur dedi(işçilik dahil). bende şimdilik kalsın dedim. aslında yapılır .güzelde olur hani . motor zorlanmadan 100 ü görür. düşük devirde 100km hızla uzun yolda seyredersin.
    boşver hocam ozman senin işini 125lik görür zaten 600tlye sıfır 140cc yarış tipi alt takım satılıyor komple parça full alt takım
    300lira nerden 600 nerde 125 lik yap en son gitsin... bide o motorcudan uzak dur pompalı karbüratör ne ?? benzini daha fazla yakar motoru boğar en kral karbüratörler püskürtmelilerdir... motoru yaptırma kalsın 125lik yaptıracaksan ilerde yaptır..

  16. #416

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boşver hocam ozman senin işini 125lik görür zaten 600tlye sıfır 140cc yarış tipi alt takım satılıyor komple parça full alt takım
    300lira nerden 600 nerde 125 lik yap en son gitsin... bide o motorcudan uzak dur pompalı karbüratör ne ?? benzini daha fazla yakar motoru boğar en kral karbüratörler püskürtmelilerdir... motoru yaptırma kalsın 125lik yaptıracaksan ilerde yaptır..
    evet dediğin gibi. 125 lik şuan için yeterli gibi. birde ben bir hız deneyi yaptım . gps üzerinden hızımı ölçtüm. benim motordaki ibre 80 de iken gps 70 i gösteriyordu. yani biz 80 de gitmiyoruz 70 de mobilet gibi takılıyoruz bunca zaman 80 diye aldanmışım . o yetmedi. 2013 model çelik vardı cg tipli tel jantlı ince lastikli 5 vitesli motora bindim . ibre 100 e gelmişti çelikte . ama gps 79 gösteriyordu. çelik bizim cuptan daha bonkör çıktı km konusundao yetmedi 125 lik kt var onuda denedim birde kt nin üstünde 150 lik silindir vardı.oda ibre 100ü gösterirken gps 82 yi gösteriyordu. şimdi diyorum kendi kendime 80 i geçmiyo diye uğraşıyordum . şimdi 90 yapsın yeterli gibi . daha fazlasını yaptıramam sanırım. ibresi 140 gösterse ne olacak, gps doğrusunu ölçüyor nasıl olsa. şimdi 90 km hızla gitmek için ne yapmamız gerekir bunun araştırmasına girmemiz lazım . .

  17. #417
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    araştırmaya gerek yok 125lik yaptıgında 90 kesin yapar benim motorum 100lük 90-100 yapıyor test etmedigimiz araç gps de kalmadı 90 ile giderken sollamadıgım motorda kalmadı cg tipi motorlar çok bonkör :D 90 ile gittigimde bi motoru sollamıştım adam arkadan bana baka kaldı kim bilir ibresinde kaç yazıyordu :D bide 100lük motor olunca tam dikkat çekiyorsun ama dedigim gibi hocam senle benim aramda boy kilo oranı fazla bunuda 25cc kapatır diye düşünüyorum roday flnda size kalmış... 125lik yaptırdıgınız zaman 110luk silindiri bana hediye ederseniz sevinirim kendi motoruma taktıgımda sizinde 125lik cubla karşılaştırırız

  18. #418

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    araştırmaya gerek yok 125lik yaptıgında 90 kesin yapar benim motorum 100lük 90-100 yapıyor test etmedigimiz araç gps de kalmadı 90 ile giderken sollamadıgım motorda kalmadı cg tipi motorlar çok bonkör :D 90 ile gittigimde bi motoru sollamıştım adam arkadan bana baka kaldı kim bilir ibresinde kaç yazıyordu :D bide 100lük motor olunca tam dikkat çekiyorsun ama dedigim gibi hocam senle benim aramda boy kilo oranı fazla bunuda 25cc kapatır diye düşünüyorum roday flnda size kalmış... 125lik yaptırdıgınız zaman 110luk silindiri bana hediye ederseniz sevinirim kendi motoruma taktıgımda sizinde 125lik cubla karşılaştırırız
    açıkçası 125 lik yaptırmak içimden gelmiyor artık . yine aynısı olacak gibime geliyor. çünkü 100 lükken ,dedilerki 110 luk rahatlatır 10 yada 15 km hız artar dediler. benim cihaz 100 lükkende 80 de kalıyordu tabi km saatine göre 110 lukkende 80 de kaldı. şimdi 125 lik yapsam yine aynısı olursa hayal kırıklığı yaşarım.sadece silindir piston atmak yalnışmı acaba . krank falanda mı değişmesi gerek.

  19. #419

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    bugün itibariyle kanuni windy aldım 2006 model. cubada artık yol göründü.

  20. #420
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün itibariyle kanuni windy aldım 2006 model. cubada artık yol göründü.
    Hayırlı olsun


    REKLAM ALANI
21. sayfa BirinciBirinci ... 111920212223 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)