Merhaba arkadaşlar , 2tane sorum olacaktı
1. 1yıldır şarjlı motor sürem birisi bu mondial 100 mfh cup'ıda sürebilirmi sizce?
2. (Biraz alakasız olcak ama) şu Supersport modelli motorlarda vites geçişi cuplardaki gibi ayaklamı oluyor? :D
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
Slm arkadaşlar, sizce bu 4yıl içinde mondial'in yeni bir cup modeli çıkarmı? (4yıl sonra ehliyet alcamda)
konumuz üstte kalsın
en az yakan cup hangisi ????
mondial 100 mfh 100 km de ne yakar?
mondial bir elemanda gördüm
51.500 km de
dişli değiştirmiş
yağ akıtma sorunu olmuş keçelerden sanırım
zincir değiştirmiş
200 tl civarı masraf etmiş şimdiye kadar
200 verip plastik aksamı komple değiştirecekmiş
2005 model civarı sanırım
ukh modelını 40 bin kullandım sattıgımda fabrıkadan cıkmıs gıbıydı o kadar ıyı baktım yanı ıyı bakarsan zorlamazsan en ıyı cup motorlardan bırıdır ama benzın konusunda 70 85 km arası gıdersen 2 lt yemıyodu sehır ıcı kullanım ıcın almayı dusunuyorum.....
merhabalar, bende ukh var. ben 110 luk yaptım. 2.yağ degisimi yapıldı 110 luk silindir atıldıktan sonra hız 80 i geçmiyor. 100 lükkende 80 i geçmezdi. şimdide geçmiyor. motor 2010 model ukh serisi. benim boy 180 cm kilo 140 kg lastik ölçülerim arka 2.75 Irc marka dubleks ön 2.50
Sen ne yaptın hocam motorun yanmadıgına şükür et ben 58kiloyum boyum 168 motorum 80-90 rahat buluyor Pek tasvip etmem ama üstüne yattıgınızda yada pustugunuzda kafanızı aradaki boşluga indirin yolu değil altınızdan geçen şeritleri görüyorsunuz kollarınızı ve ayaklarınızıda kanatların arkasına koydugunuzda 100-110 yokuş aşağı 120 yapıyor ibreyide kontrol ettirdim bora ile 0 hata yani bu motorların ideal hızı zaten 70dir sizin boy kilo oranınıza göre gayet iyi gidiyor daha kaç yapsın gariban biz şekilden şekile giriyoruz anca düzde 110na geliyor tabi bu seferde 2 katı yakıt yakıyor bence rejim yaparsanız motorunuz dahada hızlanacaktır.... :D
Sen rodahjı ayarlayamıyorsun heralde benim motor şuan 100-110 yapıyor yokuş aşağı 120 90nıda 2 kişi görüyor 10cc yaptırmak için 200lira masraf gidiyor bence çok gereksiz ben şuan 3 litre ile 160 km gittim ve stabil hızımda 80-90 zaten frenler 90 nı bırak 60dan sonra Allah^a emanet ben benim motorumda 1 kere 120 gördüm o gün bu gündür bom boş düz yolda 80-90 şehir için 60 marifet hız yapmakda değil o hızı güven ile yapmakda bi kerede 90 da arka balatamın yayımı kırılmış bişe fln oldu dediler arka lastik kitledi gece yarısı o fren sesini duysaydın bak bakim 100değil 60a zor çıkardın bizim motorlar ekonomik ve vergisiz full tasarruf yok ben illa hız istiyorum diyiyorsan 125cc silindir piston üst kapak alacaksın blokları tornacılar bi şekilde uyduruyor sonra 200lük karbüratörüde atacaksın jantları tele çevireceksin egsozu değiştireceksin 120-140 arası hız yaparsın bizzat arkadaşım yaptı sonucuda söyliyeyim motor 10 numara oldu görüntü ses vs benzin 2 katına çıktı orjinalde 90 da havalanan motoru 120+ sen düşün en önemliside frenler 0 oluyor orjinal frenler normalde yetersiz yapılı olunca motor zaten hiç fren hisside olmuyor ... ve ortalama masrafı 500tlyi bulmaz yeni motor alsan 125cc lik noter sigorta derken zaten 200lira gidiyor işinize geliyorsa yaptırın 110cc silindiride bana yollarsanız sevinirim yada orjinal silindir piston elinizdeyse oda olur
sanırım en son çare dediklerini yapmak kalıyor. orjinal silindir ve pistonu tamircime verdim. ama 125 lik yaptırırsam 110 luk silindiri sana veririm . mersindeymişsin zaten . birde kilo ve boy benim sorunlu onunlada ilgisi varmı . şimdi 125 lik silindir falan vs. attık beni rahat bir şekilde 100 ü görürmü fazlası değil .100 km . boy 180 kilo 140 kg
Evet ben mersindeyim 125 cc yaptırdıgın zaman 100ü çok rahat görürsün yanlız dişli oranların ile sakın oynama çünkü kilo boy oranın yüksek 125 cc yaptırdıgında 200lük püskürtmeli karbüratör alacaksın shengwey tamirciler genelde onuda 125 lik takar ama sen gene bi konuş 125lik taptırdıgında da hemen basim deme 100km boyunca 60mı geçmeyeceksin 500kmye kadar zorlamayacaksın 500kmden sonra yavaş yavaş 80 ne getireceksin hızı 1-2 saniye geri, düşüreceksin ben kendimi tutamadım normalde 2000kmden sorna basılır ben 1000den sonra zorlamaya başladım otobanda yokuş aşağı bi yerde yokşu aşağı olması sebebi motor daha rahat açılsın aşırı zorlanmasın 90-100-110 derken 120ye dayandı geçenlerde gene adana tarafından mersin merkeze bastım stabil 90 ile gittim arada 100 yanlız benim kilo boy oranım düşük kilo 58 boy 168 servisimde çevremdekilerde hayran motora servis ön dişlimi büyütmeyi teklif etti çünkü ön dişli büyürse çekiş tork oranında hafif bi düşme yaşanacak ve stabil 90-100 gittigim yerde 95-105 civarı gidecem bu arada siz nerde oturuyorsunuz ? 110cc gönderirseniz sevinirim tamirciyede kaptırmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------
Not debriyajınızada baktırın gerekliyse değiştirin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
Not 125cc olurken krankı değiştirmeniz lazım orjinal krankı kısa kalıyor bide jantları tele çevireceksin dublex lastik kullanmayacaksın 100ü daha geçebilir bu durumda....
Mesela eski mondial 110 ftlerde krank 100lüge göre uzundu ve 125 cc bi silindir atıldıgında sonuç...
(Çoğu videolardaki motorların ibresi yanlıştır ama bu doğrru çünkü rüzgar ve motorun feryatları açıkca duyuluyor... Bende çekecektim ama bi türlü kamerayı nereye katacam onu bulamadım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)