Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
20. sayfa BirinciBirinci ... 101819202122 ... SonuncuSonuncu

Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #381
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Alıntı ibo8316 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba
    2 gun evvel Siyah Renk MFH sahibi oldum.
    Suan 168 KM de.sag aynanin cizir-cizir titremesi goruntunun titremeden gozukmemesi haricinde sikayetim yok.

    Gidisi-Cekisi guzel yalniz anlayamadim 1sey
    3.Viteste 40-50-60-70 hatta 80 ne yaklasiyor ayni yol da
    4.Vitese atiyorum 60-70-80 ni gecmiyor 3.vites bu kadar rhat 80 ni buluyorsa 4.vitesin 100km bulmasi/cikmasi gerekmezmi?
    Varsa dikkat etmem gereken birsey lutfen paylasin.
    motor yenı oldugu çin henuz rodajda fazla zorlamayın. İlk yag değişiminden sonra 4te 100'e rahatlıkla cıkar. Yan sitede komsuda var bi tane 10binin ustunde km'si gayet guzel ve saglam biir motor. hayırlı olsun sizede


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382
    Memolale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Falcon- Active 1200
    Merhaba arkadaşlar , 2tane sorum olacaktı

    1. 1yıldır şarjlı motor sürem birisi bu mondial 100 mfh cup'ıda sürebilirmi sizce?

    2. (Biraz alakasız olcak ama) şu Supersport modelli motorlarda vites geçişi cuplardaki gibi ayaklamı oluyor? :D

  3. #383
    Memolale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Falcon- Active 1200
    Cevap yokmu??

  4. #384
    Memolale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Falcon- Active 1200
    Psssttt looo

  5. #385
    Murat 48/30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    BODRUM/MUĞLA
    Motosikleti
    Salcano Wolf 11 (gri)
    Alıntı Memolale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar , 2tane sorum olacaktı

    1. 1yıldır şarjlı motor sürem birisi bu mondial 100 mfh cup'ıda sürebilirmi sizce?

    2. (Biraz alakasız olcak ama) şu Supersport modelli motorlarda vites geçişi cuplardaki gibi ayaklamı oluyor? :D
    Ben yazayım birşeyler,

    Bisiklet sürüyorsan cupları rahat sürersin.Sadece ayak frene alışmak az biraz zaman alabilir.SS modellerin vitesi ayakta olmakla beraber ek olarak debriyaj oluyor.
    CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
    Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )

  6. #386
    Memolale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Falcon- Active 1200
    Cok sagol hocam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    Alıntı Murat 48/30 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yazayım birşeyler,



    Bisiklet sürüyorsan cupları rahat sürersin.Sadece ayak frene alışmak az biraz zaman alabilir.SS modellerin vitesi ayakta olmakla beraber ek olarak debriyaj oluyor.
    Sagol hocam

  7. #387
    Memolale - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Motosikleti
    Falcon- Active 1200
    Slm arkadaşlar, sizce bu 4yıl içinde mondial'in yeni bir cup modeli çıkarmı? (4yıl sonra ehliyet alcamda)

  8. #388
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    konumuz üstte kalsın

  9. #389
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    en az yakan cup hangisi ????

    mondial 100 mfh 100 km de ne yakar?

  10. #390
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    mondial bir elemanda gördüm
    51.500 km de

    dişli değiştirmiş
    yağ akıtma sorunu olmuş keçelerden sanırım
    zincir değiştirmiş

    200 tl civarı masraf etmiş şimdiye kadar
    200 verip plastik aksamı komple değiştirecekmiş

    2005 model civarı sanırım

  11. #391
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı yigido_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ortalama 100 km 1.8 lt yakmaktadır km babında hesap ıse benzin fıyatlarına göre degişir
    ortalama hala ayni mi

    daha alt degerler yakaladiniz mi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

    mondial 100 mfh peşin kaca fiyatları bilen var mi?

  12. #392
    baris21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2009
    Şehir
    kocaeli-diyarbakır
    Motosikleti
    cbf 250
    ukh modelını 40 bin kullandım sattıgımda fabrıkadan cıkmıs gıbıydı o kadar ıyı baktım yanı ıyı bakarsan zorlamazsan en ıyı cup motorlardan bırıdır ama benzın konusunda 70 85 km arası gıdersen 2 lt yemıyodu sehır ıcı kullanım ıcın almayı dusunuyorum.....

  13. #393

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    merhabalar, bende ukh var. ben 110 luk yaptım. 2.yağ degisimi yapıldı 110 luk silindir atıldıktan sonra hız 80 i geçmiyor. 100 lükkende 80 i geçmezdi. şimdide geçmiyor. motor 2010 model ukh serisi. benim boy 180 cm kilo 140 kg lastik ölçülerim arka 2.75 Irc marka dubleks ön 2.50

  14. #394
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar, bende ukh var. ben 110 luk yaptım. 2.yağ degisimi yapıldı 110 luk silindir atıldıktan sonra hız 80 i geçmiyor. 100 lükkende 80 i geçmezdi. şimdide geçmiyor. motor 2010 model ukh serisi. benim boy 180 cm kilo 140 kg lastik ölçülerim arka 2.75 Irc marka dubleks ön 2.50
    Sen ne yaptın hocam motorun yanmadıgına şükür et ben 58kiloyum boyum 168 motorum 80-90 rahat buluyor Pek tasvip etmem ama üstüne yattıgınızda yada pustugunuzda kafanızı aradaki boşluga indirin yolu değil altınızdan geçen şeritleri görüyorsunuz kollarınızı ve ayaklarınızıda kanatların arkasına koydugunuzda 100-110 yokuş aşağı 120 yapıyor ibreyide kontrol ettirdim bora ile 0 hata yani bu motorların ideal hızı zaten 70dir sizin boy kilo oranınıza göre gayet iyi gidiyor daha kaç yapsın gariban biz şekilden şekile giriyoruz anca düzde 110na geliyor tabi bu seferde 2 katı yakıt yakıyor bence rejim yaparsanız motorunuz dahada hızlanacaktır.... :D

  15. #395

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen ne yaptın hocam motorun yanmadıgına şükür et ben 58kiloyum boyum 168 motorum 80-90 rahat buluyor Pek tasvip etmem ama üstüne yattıgınızda yada pustugunuzda kafanızı aradaki boşluga indirin yolu değil altınızdan geçen şeritleri görüyorsunuz kollarınızı ve ayaklarınızıda kanatların arkasına koydugunuzda 100-110 yokuş aşağı 120 yapıyor ibreyide kontrol ettirdim bora ile 0 hata yani bu motorların ideal hızı zaten 70dir sizin boy kilo oranınıza göre gayet iyi gidiyor daha kaç yapsın gariban biz şekilden şekile giriyoruz anca düzde 110na geliyor tabi bu seferde 2 katı yakıt yakıyor bence rejim yaparsanız motorunuz dahada hızlanacaktır.... :D

    Hani 110 cc olunca 100 görsün istedim. ama görmüyor. başka 110 luk denedigimde 110 rahat yapıyor. anlayamadım bu işi.

  16. #396
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hani 110 cc olunca 100 görsün istedim. ama görmüyor. başka 110 luk denedigimde 110 rahat yapıyor. anlayamadım bu işi.
    Onun ibresi yanlıştır :D ben 90 ile giderken arkamdan kanuninin cubu ile gelen birisi ben 120 ile geliyorum sana yetişemiyorum dedi senin motor kaç yapıyor diye sordu bide iyi bi rodaj dönemi geçirmen lazım motorunla

  17. #397

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onun ibresi yanlıştır :D ben 90 ile giderken arkamdan kanuninin cubu ile gelen birisi ben 120 ile geliyorum sana yetişemiyorum dedi senin motor kaç yapıyor diye sordu bide iyi bi rodaj dönemi geçirmen lazım motorunla
    araba ile ölçtük ibreler doğru. acaba 2000 km sonra mi tam açılır. ben 29000 de 110 luk yaptım. şu an 30000 de.

  18. #398
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Alıntı samet6630 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    araba ile ölçtük ibreler doğru. acaba 2000 km sonra mi tam açılır. ben 29000 de 110 luk yaptım. şu an 30000 de.
    Sen rodahjı ayarlayamıyorsun heralde benim motor şuan 100-110 yapıyor yokuş aşağı 120 90nıda 2 kişi görüyor 10cc yaptırmak için 200lira masraf gidiyor bence çok gereksiz ben şuan 3 litre ile 160 km gittim ve stabil hızımda 80-90 zaten frenler 90 nı bırak 60dan sonra Allah^a emanet ben benim motorumda 1 kere 120 gördüm o gün bu gündür bom boş düz yolda 80-90 şehir için 60 marifet hız yapmakda değil o hızı güven ile yapmakda bi kerede 90 da arka balatamın yayımı kırılmış bişe fln oldu dediler arka lastik kitledi gece yarısı o fren sesini duysaydın bak bakim 100değil 60a zor çıkardın bizim motorlar ekonomik ve vergisiz full tasarruf yok ben illa hız istiyorum diyiyorsan 125cc silindir piston üst kapak alacaksın blokları tornacılar bi şekilde uyduruyor sonra 200lük karbüratörüde atacaksın jantları tele çevireceksin egsozu değiştireceksin 120-140 arası hız yaparsın bizzat arkadaşım yaptı sonucuda söyliyeyim motor 10 numara oldu görüntü ses vs benzin 2 katına çıktı orjinalde 90 da havalanan motoru 120+ sen düşün en önemliside frenler 0 oluyor orjinal frenler normalde yetersiz yapılı olunca motor zaten hiç fren hisside olmuyor ... ve ortalama masrafı 500tlyi bulmaz yeni motor alsan 125cc lik noter sigorta derken zaten 200lira gidiyor işinize geliyorsa yaptırın 110cc silindiride bana yollarsanız sevinirim yada orjinal silindir piston elinizdeyse oda olur

  19. #399

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı Ose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen rodahjı ayarlayamıyorsun heralde benim motor şuan 100-110 yapıyor yokuş aşağı 120 90nıda 2 kişi görüyor 10cc yaptırmak için 200lira masraf gidiyor bence çok gereksiz ben şuan 3 litre ile 160 km gittim ve stabil hızımda 80-90 zaten frenler 90 nı bırak 60dan sonra Allah^a emanet ben benim motorumda 1 kere 120 gördüm o gün bu gündür bom boş düz yolda 80-90 şehir için 60 marifet hız yapmakda değil o hızı güven ile yapmakda bi kerede 90 da arka balatamın yayımı kırılmış bişe fln oldu dediler arka lastik kitledi gece yarısı o fren sesini duysaydın bak bakim 100değil 60a zor çıkardın bizim motorlar ekonomik ve vergisiz full tasarruf yok ben illa hız istiyorum diyiyorsan 125cc silindir piston üst kapak alacaksın blokları tornacılar bi şekilde uyduruyor sonra 200lük karbüratörüde atacaksın jantları tele çevireceksin egsozu değiştireceksin 120-140 arası hız yaparsın bizzat arkadaşım yaptı sonucuda söyliyeyim motor 10 numara oldu görüntü ses vs benzin 2 katına çıktı orjinalde 90 da havalanan motoru 120+ sen düşün en önemliside frenler 0 oluyor orjinal frenler normalde yetersiz yapılı olunca motor zaten hiç fren hisside olmuyor ... ve ortalama masrafı 500tlyi bulmaz yeni motor alsan 125cc lik noter sigorta derken zaten 200lira gidiyor işinize geliyorsa yaptırın 110cc silindiride bana yollarsanız sevinirim yada orjinal silindir piston elinizdeyse oda olur
    sanırım en son çare dediklerini yapmak kalıyor. orjinal silindir ve pistonu tamircime verdim. ama 125 lik yaptırırsam 110 luk silindiri sana veririm . mersindeymişsin zaten . birde kilo ve boy benim sorunlu onunlada ilgisi varmı . şimdi 125 lik silindir falan vs. attık beni rahat bir şekilde 100 ü görürmü fazlası değil .100 km . boy 180 kilo 140 kg

  20. #400
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    100MFH
    Evet ben mersindeyim 125 cc yaptırdıgın zaman 100ü çok rahat görürsün yanlız dişli oranların ile sakın oynama çünkü kilo boy oranın yüksek 125 cc yaptırdıgında 200lük püskürtmeli karbüratör alacaksın shengwey tamirciler genelde onuda 125 lik takar ama sen gene bi konuş 125lik taptırdıgında da hemen basim deme 100km boyunca 60mı geçmeyeceksin 500kmye kadar zorlamayacaksın 500kmden sonra yavaş yavaş 80 ne getireceksin hızı 1-2 saniye geri, düşüreceksin ben kendimi tutamadım normalde 2000kmden sorna basılır ben 1000den sonra zorlamaya başladım otobanda yokuş aşağı bi yerde yokşu aşağı olması sebebi motor daha rahat açılsın aşırı zorlanmasın 90-100-110 derken 120ye dayandı geçenlerde gene adana tarafından mersin merkeze bastım stabil 90 ile gittim arada 100 yanlız benim kilo boy oranım düşük kilo 58 boy 168 servisimde çevremdekilerde hayran motora servis ön dişlimi büyütmeyi teklif etti çünkü ön dişli büyürse çekiş tork oranında hafif bi düşme yaşanacak ve stabil 90-100 gittigim yerde 95-105 civarı gidecem bu arada siz nerde oturuyorsunuz ? 110cc gönderirseniz sevinirim tamirciyede kaptırmayın



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:37 ----------

    Not debriyajınızada baktırın gerekliyse değiştirin...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

    Not 125cc olurken krankı değiştirmeniz lazım orjinal krankı kısa kalıyor bide jantları tele çevireceksin dublex lastik kullanmayacaksın 100ü daha geçebilir bu durumda....

    Mesela eski mondial 110 ftlerde krank 100lüge göre uzundu ve 125 cc bi silindir atıldıgında sonuç...
    (Çoğu videolardaki motorların ibresi yanlıştır ama bu doğrru çünkü rüzgar ve motorun feryatları açıkca duyuluyor... Bende çekecektim ama bi türlü kamerayı nereye katacam onu bulamadım



    REKLAM ALANI
20. sayfa BirinciBirinci ... 101819202122 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)