Bi manyak gene konu açmış japona binin diye wolf ün nesini beyenmiyosa aklına yandığım
Bide zarar edersin diyo 2.500 e almıştık motoru enişteyle :2.600 veriyolarmış eniştenin motoruna ne diyim ben daha
Bi manyak gene konu açmış japona binin diye wolf ün nesini beyenmiyosa aklına yandığım
Bide zarar edersin diyo 2.500 e almıştık motoru enişteyle :2.600 veriyolarmış eniştenin motoruna ne diyim ben daha
facebook.com/SalcanoMotosiklet
Elalemin söylediğini boşver sen Enes biz memnunmuyuz memnunuz sıkıntısı varmı yok bitti daha ne olsun
Doğru diyon abi kimin ne dediği lazım değil
Zaten 3 gündür memleketteyim(mudurnu) özledim keratayı
hacı 5700 abartı oldu 4700 e aldım ben. ertesi gün zam geldi.
ama şu var 250 cc den tek farkı son hızı geri kalan herşey hemen hemen aynı 80 e kadar cbf 250 yle kadar kafa kafaya gidiyor. son hızı 20 30 km daha azdır 250 lilige göre
10 11 12 bine kız gibi fazerler varken gidipte 9 10 bin 250 cc ye vermem aga.
inazuma nın ön koruma demir + canta demiri + tur camı 900 liraymış suzuki de bi arkadaş aldı o söyledi.
gidip bizim irfan ustaya yaptırmışlar..
# motosikletle.blogspot
iyi satan motorun fiyatı herzaman artar. Mesela cbf 150, ybr, apaci. Satılmazsa kampanyaya gidilir, fiyat düşer. Onun için çok satılan motor herzaman pahalanır.
Arz talep dengesi diyorsun yani
Bu arada Sındırgı gezi yazıma başladım yarında devamı gelir inş.
http://www.motosiklet.net/forum/t118353/#post3080366
benim inazumayı deneme şansım oldu mototaşta. abartılacak birşey bulamadım. cbf 150 gibi konfor var. hissiz hantal geldi. egzoz çamurluk sohc motor olması eksik yönleri
orta ayakalık yok motorun kendisinde 100 küsür lira ekstradan alınıyor. koruma demirleri canta demiri tur camı 800 900 lira imiş.
11 bin sıfır motora vericem birde 1000 masraf edicem 12 12.5 mal olacagına 2007 fazer onun yapacagı işin 4 mislini yapar diye düşünüyorum.. en azından hava filtresi 18 dolar. cogu parcası cok ucuz. bu motosikletin fiyatı gereksiz arttı. fiyat olarakda 11 12 ye cıktgın zaman fazer düzgün bulunur zaten.
birde şu var tabi yakıt meselesi. inazuma 3.5 - 4 ltre yakar iken fazer 5 ltre civarında yakıyor.
# motosikletle.blogspot
tsubasa ben 2 ci el fazer alacağıma sıfır inazuma tercih ederim. Varsın olsun bana 13 bin tl ye gelsin herşeyiyle. Sıfır motorun tadı başka olur. Ben 2 ci el aldım hep bugüne kadar. Kullanılmış yani. Dul bayanla evlenmek var, bide el değmemiş kızla evlenmek var. Bu söz biraz ağır oldu ama durum böyle. Ömrümde ilk defa sıfır almaya niyetlendim, dur şimdi içine etme 2 ci el 150 cc den yukarı alınmasına biraz farklı gözle bakıyorumki, bi bozulursa 10 kusur bine 2 ci el aldığın motor, 3-5 bin de masfraf yaptınmı hiç kıymeti yok. Benim sattığım r1 i alan adam motoru bozmuş. Nasıl kullandıysa artık. 3-5 bin liradan aşada çıkmaz. 2 ci el 125-150 cc alınır. Niye biliyomusun? Komple motoru yenilesen 600-800 tl taş çatlasa. Adama fazla dokunmaz. 600 cc ve üstü motor bozuldumu sıç üstüne. Hele 10 bin liralarla alınan o modellere hiç güvenilmez. Ben şahsen güvenmem. Alırım sıfır inazumayı keyfime bakarım. Sadece konfor için alıyorum. Uzun yolda yormasın. Keyifle gezeyim
hemde kaza yapmadıktan sonra yıllarca sorunsuz binerim.
yanlış düşünüyorsun
iki motoru da kullandım. ben alacaksam gidip o paraya fazer alırdım. suzuki parcada cok iyi geçiriyor. sonuçta muhakkak bişeyler girecek.
konfor olayına girersen 250 cc içersinde cbf 150 konforu gibi konfor var. cbf 150 alınabilir büyük beklenti yoksa. sonuçta alacagın suzuki de 30 40 km farkedecek hızda değer mi değmez tartışılır.
fazerin parcası cok uygun ybr nin debriyaj balatası bile oluyor. ama suzuki de bişi oldu mu parca arar durursun.
fazerdeki konforu anca bmwlerde gördüm ben. hisli güçlü ekonomik karizmatik bi motosiklet. alıcısı bol piyasası sürekli olan bi motosiklet
inazuma cbf 150 den esinlenerek yapılan bir motosiklet. 250 cc alıcak olsam genelde şehir içinde kullanacagım için ekonomik olan cbr 250 alırdım.
ben cok niyetlendim fazere ama evin önünde araba olmadan gidip 10 küsür milyarı motosiklete baglarsam. annemin cenesinden kurtulamazdım bir de bu tarafı var işin
# motosikletle.blogspot
tsubasa fazer beni aşar. Bana inazuma yeter. Ben düşüncemi yazdım zaten. İnazumadan sonrada artık model yükseltmeyide düşünmüyorum. Neyime yetmiyor 140-145 km hız? Rampalarda 125-150 cc ler gibi bayılmasın yeter. Yani rahat rahat yol yapayım yeter. Bana göre 250 cc den yukarısı israf zaten.
Tsubasa, motor tecrüben ne kadardır bilemiyorum ama Fazer genel olarak o hacimdeki en konforsuz modellerden biridir denir. Özellikle artçı için çok rahatsız bir model olduğunu defalarca okudum. Artçı olarak kullanma imkanım olmadı ama sürücü olarak BMW aramaya gerek yok. Bir VFR800, GSR600, CBF600 yada (çift silindir olsada) ER-6F ve DL650 falan.. Bunlar Fazer'a göre 'şahsi fikrimce' daha konforlu makineler.
Evet, güçlü - piyasası çok iyi - yedek parçası bol - görece olarak yakışıklı ama konfor olarak daha iyileride var.
Inazuma konusu ise bambaşka bir dünya. Cidden çok çok konforlu, hacmine göre gayet yeterli güçte ve ekonomik, görece olarak karizmatik ve zaman içerisinde piyasası oturacak bir motor. Suzuki'nin sorunsuzluğunu da eklersek bence 250cc'de en iyi alternatif.
Bu arada seni yakalamışken TVS Apache'nin yeni kasasında güç değişikliği var mı onu sorayım..? Eski kasayla farkı var mı güç olarak? Motor aksamı aynı diye biliyorum ama..?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
arkidişler salcoyu sattık pişmanım sıfır motor aldık arızalı motor kaktırmışlar,
dünden beri forumda yazıyorum mondial diye bir firmaya ikinci sefer düdüklenmek zoruma gitti ağa
sıfırında bari hata yapmayın,,,,
bayi gereken neyse yapacağız diyor,,,,
servis biz buna onay verdik kurulumda sıkıntı yoktu diyor nasıl servisse
motorun arka teker yamuk duruyor çamurluga sürtüyor iki kişi binince
servis beşik değişecek yazdık parçayı gelecek diyor,,
düzelecegine emin değilim ama burdan yazıyorum
mondial senin kaliten yerlerde be gülüm,,,
rezil ettin beni bende seni rezil edecem yere bat mondi
60 bin km olacak 500km sonra tecrübem küçük cc de . calıştıklarımı saymıyorum bile.
konforsuz dedikleri motosiklet artcı arkadaki kuyruk panzılotlarının ayak padlerinin oldugu düzgün basamadıgındandır. onunda caresi var 50 liraya. bir demir ile yerini değiştirtikten sonra herşeyi artcı için normale dönüyor.
direksiyon ve oturuş pozisyonu geregince tüm sslerden daha rahat oldugu. ve touring motosiklet melezi oldugu için bindiğim dl650 den farkı sadece yüksekliği olabilir.
geri kalan duydukların sadece kulaktan dolma şeyler.
parcayı sipariş ediyorsun internetten montajlayabiliyorsun 600cc sınıfında onun kadar parcası ucuz olan başka motosiklet daha yoktur. yakıt olarak hyosung 250 kadar yakıyordur.
fazerden memnun olmayan bir kişi daha duymadım bugune kadar. facebooktan beni takip edebiliyorsanız. arkadaşımıza aldıgımız motosiklet debriyaj balatası haricinde amortisör keçelerini fren balatası bujilerini herşeyini ikimiz taktık bakımını beraber yaptık. motosikletin herşeyini kendimiz değiştirdik
aynı şekilde cbf 600 ün depoyu kaldırdıgımız anda fazer gibi herşeyin farklı yerlerde oldugunu gördük. bu anlamada ybr deki zihniyet gibi fazerinde herşey yerli yerinde ve basitti.
cbf 600 de hondadan başka caren yok yedek parcada. ön amortisör kecesi fazerde 40 lira iken, honda da 90 liraydı.
yamahanın yaptıgı en iyi motosiklet. bir kaç eksik haricinde .
tvs deki güç olayına gelince motor aynı motor . bir kaç oynama vardır deniyor ama ben farkedemedim. tüm grenajlar değişik. toplamda 17 değişiklik yapmışlar. titreşim olayı 80 düzelmiş diyorlardı. bende şöyle söyliyim 2 gömlek farketmiş. titriyor fakat ybrdeki gibi 8 bin devirden sonra 105 ten sonra filan titriyor. yoksa 80 90 la giderken bişey yok.
hız olayını soruyorsan 2 motorla denedik cevremizde arkadaşlarımızla olan. cbf 250 yle kalkışta 80e kadar kafa kafaya gidiyor 80 den sonra cbf 250 geçiyor.
cbr 125le denedik 100 e kadar tvs önde gidiyor 100den sonra geçebiliyor cbr 125 yeni kasa. apache nin 6.viteslisi cbr 125
ybr yle cbf yle kıyaslama yapmaya zaten gerek yok 4.viteste geçiyorsun. hatta bir cbfylenin gözünün içine bakarak 5. vitese atarak geçip gittip 90 dan sonra.
motosikletin torku devri cok hoş 5. viteste 5 bin devirde 78 gösteriyor gösterge.
250 cc arıyordum gereksiz oldugunu anlıyorsunuz tvs ye bindiğinde..
# motosikletle.blogspot
Yaklaşık 10.000km kadar TVS Apache kullandım zaten. Makinenin karakterini biliyorum. Sadece yeni kasada bir fark varmı diye merak ediyordumki, performans anlamında yokmuş söylediğine göre...
Fazer'a gelince.. Dediğim gibi şahsen CBF600 ve DL650'nin üzerinde çok daha rahat ediyorum. Ki büyük konuşmak istemem ama 4 silindir 600cc bir motor modeli ne olursa olsun benim için israf. Zevk renk tercih meselesi tabii. Dilerim birgün sahip olursun Fazer'a.
yapılır ramazan merak etme.
ama daha sıfır motor da bu sorunlar ürkütücü elbet.
bende mondi servisinde hyena 100x teslimatı gördüm. motoru sahibi dükkandan çıkarıncaya kadar 1 sinyal 2 plastik parça düştü motordan. bazı mondi modellerini alıp 40000 50000 km kullanmak zor iş vesselam...
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
sonuç olarak tahsins mondial=pişmanlık,,,,,,,,,,
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)