Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2361
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Bakın 100 km uzağımdaki Suzuki Fiyatına

    http://www.wheelbynet.com/docs/moto/...model=GSXR-600
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2362
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaslar Merhaba bende kawasakı er6n aldım 2010 kasa sımdı sıze sorularım olucak.
    1.motor yandan cok ruzgar yıyor neler yapmalıyız bunun ıcın sorunu cozen puf noktası olan varmıdır? motorun onune cam koysak farkedermı bıde 2010 modellerın camları farklı ıstanbul veya turkıyede taktıran varmı varsa nerede kac tl yaptırdı fotoraf ekleyebılırmı.

    2.sorumda motorun egzozunda bır oynama degısıklık yapan varmı veya sokup baska egzoz takan taktıysanız yakıt (harcamasında artma) oluyormu? ve performans sesı nasıl oluyor (kac beygır katıyor).

    3.sorumda motorum rodajda 36tl benzıne 200km yaptım rodajda oldugu ıcınmı bıraz fazla yakıyor?

    sızden onerı ve cevaplanızı beklıyorum

  3. #2363
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Eylül 2010
    Motosikleti
    yamaha cygnus rs
    Yahu vallahi deliricem 650 cc lik motosiklet 36 lira ile 200 km gidiyor benimki 125 cc lik yamahanin scooter i 40 liralık benzin ile 200 km gidiyo bence siz dua edin

  4. #2364
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    az bıle 300km goturuo er-6n ler. neyse sorularıma kım cevap verebılır??

  5. #2365
    motorhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    er6-f
    Alıntı Altone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az bıle 300km goturuo er-6n ler. neyse sorularıma kım cevap verebılır??
    Ne kadar yaktığı konusundaki soruna güncel bir yanıt verebilirim. 2 gün önce Erdek e gidip geldik. Makina 2006 er6-f, 33000 km civarında.
    evden çıkarken benzin ışığı yanmaya başlamıştı yani benzin alıp öyle yola çıktık. 40 tl lik 97 oktan benzin aldım. yaklaşık 10 lt yapıyor. Erdek e vardık hala benzin ışığı yanmamıştı. Baya bi dolaştık Erdek içinde sonra benzin ışığı yandı. baktığım da 305 km civarı yol yapmıştım 40 liraya. İstanbul - Erdek arası yol boyunca ortalama 90 km hızda gittik. sonuç olarak;

    100 km de 3.5 lt civarı bir yakıt tüketimi oldu. Tabi 90 km hızı neredeyse pek geçmedik. Şehir içinde çok dur-kalktan biraz daha çok yakıyor tabi. Şehir içi sakin kullanımda 4 - 4.5 lt arası.

  6. #2366
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    pekı rodaj bıtınce cıdden dusecekmı yakısı? motorumun

  7. #2367
    motorhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    er6-f
    Alıntı Altone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pekı rodaj bıtınce cıdden dusecekmı yakısı? motorumun
    Aslına bakarsan rodaj bitince az yakar mı tam bilmiyorum. Ama geçen arkadaşla konuşuyoruz, en iyisi rodajı tek seferde uzun yolda sakin sakin kullanarak halletmek. kilometreyi doldurmak. Ondan sonra zaten neyse o. bendeki er6-f in ilk sahibi olmadığım için nasıl olur tam emin değilim.

    Şu yandan rüzgar vurma olayına gelince onu bende yaşıyorum ama tam bi çözümü olduğunu sanmıyorum. Zaten motor hafif yanlarda tamamen grenaj olunca ister istemez rüzgar iyi sallıyor. Ama depo full olunca ağırlıktan en azından biraz daha az sallıyor. Özellikle köprüden tam ayaklardan geçerken dikkat.

  8. #2368
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    benımkı bıde N kasa yanları ful acık. ıste depo fullıcez ruzgarda agır olmaya calıscaz. belkı 2 kısıyken agırlık olur bıde bacaklar yanları kapar. pekı egzoz ve on cam konusu hakkında bılgın varmı

  9. #2369
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Altone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benımkı bıde N kasa yanları ful acık. ıste depo fullıcez ruzgarda agır olmaya calıscaz. belkı 2 kısıyken agırlık olur bıde bacaklar yanları kapar. pekı egzoz ve on cam konusu hakkında bılgın varmı
    Motorun naked olması yan rüzgarlarda daha avantajlıdır, rüzgarın direnç göstereceği yer daha azdır.
    Full grenajlı makineler yan rüzgardan daha çok etkilenir.
    Bence sen şu sert rüzgarlara denk gelmişsin yoksa öyle ufak rüzgardan etkilenicek hafif bir motor değil.

    Yakıt konusuna gelince rodaj dönemi boyunca çok yakması normal, daha silindirleri kurum bağlıycak, parçalar birbirine alışıcak, daha az ısınıcak acele etme

    Egzoz konusuna gelince bizim grupta 1 N 2 de F vardı biri egzozlu ve egzozlu olan F performans konusunda daha iyiydi, 0-100 kalkış yaptığımızda 2 motor aynı giderken egzozu açık olan motorun stop lambasını görüyorduk yani 1 boy önde gidiyordu. Yakıt konusunda bilgim yok ama her şeyin bir bedeli vardır bir boy önde gitmenin bile

  10. #2370
    motorhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    er6-f
    Alıntı Altone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benımkı bıde N kasa yanları ful acık. ıste depo fullıcez ruzgarda agır olmaya calıscaz. belkı 2 kısıyken agırlık olur bıde bacaklar yanları kapar. pekı egzoz ve on cam konusu hakkında bılgın varmı
    egzoz hakkında pek fikrim/bilgim yok. Bana kalırsa orijinal egzozu her zaman daha iyidir ki er6 larda egzoz (şekil olarak diyorum) çok güzel. Ses olarak da fena değil iyi bence. Başka bişey takınca çok çirkin duruyor. Sende duyarsın zaten milletten bunun egzozu yok mu diye soranlar oluyor. Şimdi bağırsın diye egzoz değiştirirsin hem çok yakar diye düşünüyorum. Hem de öyle aham şaham bir ses çıkacağını sanmıyorum. Zaten 2 silindir. Youtube da baya egzoz değiştirip video ya alan pek çok kişi var. izleyip görebilrisin.
    Cam için, senin makina N boş geliyor bildiğim ya da çok ufak bişey takmışlardır, bendeki F olduğu için zaten üzerinde geliyor. Cam olması uzun yolda seni çok rahatlatır. Yandan rüzgar konusu için soruyorsan bence ön camın yan rüzgarları kesmeye hiç bir etkisi olmaz. Ama dediğim gibi uzun yolda karşıdan gögüs boşluguna çarpan rüzgardan kurtarır yormaz seni.

  11. #2371
    biteme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul / göztepe
    Motosikleti
    Z750 R
    benim motor 30 tl lik benzin ile şehir içi 140 km yapiyor cok yakiyor sanirim yahu : )
    trust no one

  12. #2372

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı Altone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Merhaba bende kawasakı er6n aldım 2010 kasa sımdı sıze sorularım olucak.
    1.motor yandan cok ruzgar yıyor neler yapmalıyız bunun ıcın sorunu cozen puf noktası olan varmıdır? motorun onune cam koysak farkedermı bıde 2010 modellerın camları farklı ıstanbul veya turkıyede taktıran varmı varsa nerede kac tl yaptırdı fotoraf ekleyebılırmı.

    2.sorumda motorun egzozunda bır oynama degısıklık yapan varmı veya sokup baska egzoz takan taktıysanız yakıt (harcamasında artma) oluyormu? ve performans sesı nasıl oluyor (kac beygır katıyor).

    3.sorumda motorum rodajda 36tl benzıne 200km yaptım rodajda oldugu ıcınmı bıraz fazla yakıyor?

    sızden onerı ve cevaplanızı beklıyorum
    Hayırlı olsun..

    1. Sen son günlerdeki aşırı rüzgarlara denk geldin sanırım. Ben de Cuma günü baya bi cebelleştim rüzgarla. Merak etme. Normal havalarda rüzgar sorun olmaz. Olsa bile bil ki her motor o kadar etkilenir. Ön cam rüzgarda fayda sağlamaz hatta zararı olabilir.

    2. Ben LeoVince slip-on taktırmıştım. Performans artışı belki olmuştur ama benim taktırma nedenim trafikte daha iyi farkedilmekti. O bakımdan çok işe yarıyor. Bir de 3000-3500 devir arası gazda hafif bir dengesizlik oluyor (Power Commander olmadığından). Sadece slip-on takıp enjeksiyon ayarı yapmamanın dez avantajıdır bu. Yakıt artışı da farkedilir düzeyde olmadı. Tavsiyem garanti süresi boyunca oynama yapmaman.

    3. Yaktığın benzin bana aşırı fazla gelmedi ama nedeni hem motorun rodajda olması hem de senin motora tam alışmamış olmandır. Ben de ilk zamanlarda aşırı fazla yakmıştım (100km'de 6 litre üzeri).

  13. #2373
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    cok tesekkurler ılgınız ıcın. evet o sıddetlı cuma gunlu ruzgara denk geldım kopruden gecerken yana dogru savuruyordu motoru. acıkcası gıdıyordum 120 ıle ama ondan korkuyordum yanı grenajsız olması daha ıyı her motoru guclu ruzgar etkıler dıyorsunuz. bıde ruzgarlı havalarda depomu fullıyecegım.
    egzoz konusuna gelınce bı 650lık baska motor gecınce ınleterek gecıyor (tatlı bır ses) ondan benımde hevesım oldu hem farkedılmek hem ses olsun dıye. dedıgınız gıbı orjınal egzozu cok guzel gorunum olarak hem garantısı var degıstırmek ıstemıyorum ama bu egzozla oynama yaparak ses alamazmıyız? susturucusunu sokup vs gıbı sız daha ıyı bılırsınız. yakıt konusundada dedıgınız gıbı zamanla rodaj bıtınce hem onun yakıtı azalıcak hem ben alısacagım.

    1.sorum baska sorularımda olucak yagmurlu havalarda suren oluyormu? rahat surulebılıyormu lastıklerın yol tutusu nasıl puf noktalar nelerdır? kayma oluyormu
    vede asıl 2.sorum motorda vıtes dusururken hangı devırlere gelınce vıtesı aşagı almak dogru? bıde 1 debrıyaja basıp 1 vıtes dusurup alıyorum dururken N de dur ve ışıklarda sıkısık trafıkde N de bekle dedı bır abım. sızde durmaya Yakın 2.vıtesden N ( boşamı atarak duruyorsunuz?) bıde bu debrıyaj vıtes konusunda bılgı verırsenız cok sevınırım

  14. #2374

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı vlad1462 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    er-6 motorları yağ eksiltiyor. kullanım tarzı ve özellikle ilk kullanıcının rodajını nasıl yaptığıyla alakalı olarak erken yada biraz daha geç yağ yakmaya başlayabilir. sıfır km olara alacak arkadaşlar rodajına çok dikkat etmeleri gerekiyor. 50.000 km gibi km lere gelindiğinde yağ yakması normal karşılanıyormuş ama kullanım tarzı ne kadar agresifleşir ve hor kullanmak gibi tabir edeceğimiz şekilde kullanırsa bu yağ yakma sorunu daha alt km lerde başlıyormuş. motor yağ yaktığı zaman normalde egzozdan duman atarak kendini belli eder fakat bu motorlar belli etmiyor. zaten başkada eksilebileceği bi yer yok. tahliyeden atsa zaten okadar yüksek yağ eksiltme durumunda arka tekerleğe yağ bulaştırır, motorun arka tarafları yağ ile dolar ve kendini belli eder. malesef yağ yakma sorunu er-6 larda mevcut ve sorunun giderilmesi gayet masraflı oluyor.
    Arkadaşlar bu yağ eksiltme ve yağ yakma mevzularını karıştırıyoruz bazı durumlarda.

    ER6'lar yağ yakmıyor, eksiltiyor. Bu bir sorun değildir.

    Bakınız Castrol yağları resmi internet sitesi:
    Alıntı CASTROL adlı üyeden alıntı

    Motorlar neden yağ eksiltir?

    Yağ eksilmesi motorun teknolojisiyle ilgilidir. Yeni teknolojilerle üretilen modern motorlarda yüksek performans sağlamak amacıyla metaller (silindirler, pistonlar) birbirine daha yakın tasarlanmıştır. Motorlarda ki bu özellik yağın yıpranmasına, dolayısıyla da eksilmesine yol açar. Araç üreticileri, araçların belirli km. aralıkları için yağ eksiltme paylarını araç kitapçıklarında belirtmişlerdir. Sentetik yağlar mineral yağlara oranla daha az eksiltme yapmaktadırlar.
    http://www.castrol.com/castrol/faq.d...urrentPage=1#3
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  15. #2375
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    bir motor yağ yakmıyor ama yağ seviyesi düşüyorsa, bir taraflarından yağ kaçırıyordur veya sıkıştırıldığı için tahliyesinden atıyordur. motorun dışardan bakıldığında sağında solunda yağ kalıntısı yoksa ve bu motor radikal biçimde yağ eksiltiyorsa yağ yakıyor demektir. motosiklet motorları otomobil motorlarından daha yüksek devirlere ulaşabilmektedir, dolayısıyla daha az toleranslı makinelerdir. verdiğin castrol yazı örneği zaten beni doğruluyor. günümüzde daha az motor hacimlerinden daha yüksek hp elde ediliyor ve egzoz emisyon değerlerini tutturmak amaçlı yapılan çalışmalar sonucu motor içi kurumlanma daha fazla oluyor. bu yağ kurumları yağ segmanlarının çevresini sararak görev yaptıkları kanallarda sıkışmasına neden oluyor. bu düşük toleranslı birbirine çok yakın segman ve silindir çok çabuk sıkışıyor. sıkışan yağ segmanları görevlerini yerine getiremiyorlar ve araç yağ eksiltmeye başlıyor. er-6 ya gelince yağ eksiltme sorununu doğrulayan kişi z-moto. özellikle yağ yakıyormu, yoksa bir taraflarından dışarımı atıyor diye sorduğumda yağ yaktığı yönünde cevap aldım. zaten hepi topu 2 lt yağ alıyor. yağ lambası yandığında 1 lt civarı yağ kalmış oluyor motorda. yanarak eksilen yağ,egzozdan siyah duman olarak çıkması gerekirken er-6 larda bu siyah duman görülmüyor. gizli yağ yakma denildi ama o tür bir yağ yakma konusunda benimde bilgim yok ama başkada mantıklı açıklama olmadığından inanmak durumundayım. eksilen bu 1 lt kadar yağı ne kadar km içerisinde eksilttiği motorun durumu hakkında fikir verebilir. yüksek devirli kullanımda eksiltme daha fazla olacaktır. yağ yakma oranını ölçmek isteyenler yağ seviyesinin tam olduğuna emin olduktan sonra yağ lambası yanacağı km lere kadar ortalama süratlerde gitsinler, lamba kesik kesikte olsa yanarak kendini göstermeye başladığında motorun içinde 800-900 ml kadar yağ kalmış oluyor. motorun durumu hakkında bilgi sahibi olunması çok önemli. misal uzun yolculuklara falan çıkılacak olursa ortalama yağ tüketimini göz önünde bulundurarak hareket edebilirler (yanlarına yedek yağ alabilirler, yolculuk öncesi yağ değişimi yapabilirler vs.) motor yağlarını sürekli kontrol etmek gerekiyor, zaten yüksek devirli ve hassas motorlar. ufak bir yağlama kesilmesinde yatak sarabilir, yüksek devirde bu olay gelişirse blok bile patlayabilir, piston kolları dışarı çıkabilir. motor revizyon ortalama fiyatlarını sormayın
    bu yağ yakma olayı sorunmudur peki. ustanın dediğine göre bu radikal biçimde yağ yakma seviyeleri, örneğin 1000 km de 500 ml. kadar diyelim. yani 2000 km de yağ lambası yanıyor. böylesi bir yağ yakma olayı için motorun ortalama 50.000 km civarında olması normal karşılanıyor. kullanıcının sürüş tarzına göre bu seviyeler daha düşük veya yüksek km lere çekilebilir. bu yağ yakma oranı ne kadar ileri giderse sorun okadar büyük olacaktır.
    bu yazıyı er-6 kullanıcılarının canını sıkmak veya bu motora ilgi duyanları soğutmak için yazmıyorum. kendi bildiklerimi ve en doğru kişilerden birinci ağızdan aldığım (z-moto) bilgileri paylaşmak istedim. yağ yakma sorunu can sıkıcı bir durum fakat bundan haberi olmayan kullanıcılar dikkat etmezlerse motoru patlatmaya ve hatta sürat halinde gerçekleşirse kaza yapmaya kadar ilerleyecek istenmeyen sonuçlarla karşılaşılmasını istemem. kullanıcıların motorlarından soğumalarınıda istemeyiyorum. sorunun farkında olarak yağ seviyesini sürekli kontrol ederek motorlarına gönül rahatlığıyla binebilirler.

  16. #2376
    motorhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    er6-f
    Alıntı Altone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok tesekkurler ılgınız ıcın. evet o sıddetlı cuma gunlu ruzgara denk geldım kopruden gecerken yana dogru savuruyordu motoru. acıkcası gıdıyordum 120 ıle ama ondan korkuyordum yanı grenajsız olması daha ıyı her motoru guclu ruzgar etkıler dıyorsunuz. bıde ruzgarlı havalarda depomu fullıyecegım.
    egzoz konusuna gelınce bı 650lık baska motor gecınce ınleterek gecıyor (tatlı bır ses) ondan benımde hevesım oldu hem farkedılmek hem ses olsun dıye. dedıgınız gıbı orjınal egzozu cok guzel gorunum olarak hem garantısı var degıstırmek ıstemıyorum ama bu egzozla oynama yaparak ses alamazmıyız? susturucusunu sokup vs gıbı sız daha ıyı bılırsınız. yakıt konusundada dedıgınız gıbı zamanla rodaj bıtınce hem onun yakıtı azalıcak hem ben alısacagım.

    1.sorum baska sorularımda olucak yagmurlu havalarda suren oluyormu? rahat surulebılıyormu lastıklerın yol tutusu nasıl puf noktalar nelerdır? kayma oluyormu
    vede asıl 2.sorum motorda vıtes dusururken hangı devırlere gelınce vıtesı aşagı almak dogru? bıde 1 debrıyaja basıp 1 vıtes dusurup alıyorum dururken N de dur ve ışıklarda sıkısık trafıkde N de bekle dedı bır abım. sızde durmaya Yakın 2.vıtesden N ( boşamı atarak duruyorsunuz?) bıde bu debrıyaj vıtes konusunda bılgı verırsenız cok sevınırım
    -Çok rüzgarlı havalarda açık alanlarda etkiler zaten, çok fazla bi rüzgar yoksa anlamazsın bile.
    -Bence egzoz olayını hiç takma kafana kalsın öyle durduk yere garantiden de olursun.
    -Yağmurlu havalarda kullanıyorum motoru. Şu an üzerinde Bridgestone lastikler var. Yol tutuşu çok iyi. Yağmurlu havada yüksek devirdeyken vites düşürmemeye dikkat yoksa kıç anlık olarak kitliyo ve sallayabiliyo arkayı sağa sola. Özellikle hafif viraj olsada dönüşlerde çok dikkat etmek lazım ki kuru yolsa bile viraja az biraz eğilme girdiğinde vites düşürürsen arka kısım kitliyo bırakıyo ama alışıyorsun. İlk yağmur düştügü zaman zaten en tehlikelisi sende biliyosundur lastik ve yer tamamen ıslanmadıysa ilk yağmurun yağdığı zaman her motor kayabilir.
    -Işıklarda veya normal durma olayına gelince, mesela ışıklara yaklaşırken bakıyorum daha çok var yeşile. çok hızlı değilsem 2 den yarım basıp boşa alıp öyle duruyorum. veya biraz sonra yeşil yanacaksa direk 1. viteste bekliyorum.

    Sana da denk gelmiştir en sevmediğim şey, tam boşta ayaklarını yere koyacakken çat yeşil yanar gıcık bir durumdur.
    Bazen de 2 den yarım değil yanlışlıkla tam basıyorum 1 e geçiyor. Yeşile çok varsa boşa atıyorum.

    Arada unuttum, ben şu sıralar 2000 civarında iken vites düşüyorum. 3000-4000 arası devirde düşürünce pek bi işe yaramıyor. hatta az sirkeleniyorsun motorun üstünde durduk yere.

  17. #2377
    wax021 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Motosikleti
    er 6 f

    Herkese merhabalar

    Sonunda rüyama kavuştum bende, 2006 model er6 f aldım, ilk motorum ürkerek oldu yawaş yawaş ısınmaya başladım, motorun vites geçişleri çok sert ve sesli , normal olup olmadığını merak ediyorum bilgi verirseniz sevinirim...

  18. #2378
    biteme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul / göztepe
    Motosikleti
    Z750 R
    Alıntı wax021 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonunda rüyama kavuştum bende, 2006 model er6 f aldım, ilk motorum ürkerek oldu yawaş yawaş ısınmaya başladım, motorun vites geçişleri çok sert ve sesli , normal olup olmadığını merak ediyorum bilgi verirseniz sevinirim...
    hayirli olsun sende sansli bir insansin : )))
    trust no one

  19. #2379
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    İstanbul
    1.sorum baska sorularımda olucak yagmurlu havalarda suren oluyormu? rahat surulebılıyormu lastıklerın yol tutusu nasıl puf noktalar nelerdır? kayma oluyormu
    vede asıl 2.sorum motorda vıtes dusururken hangı devırlere gelınce vıtesı aşagı almak dogru? bıde 1 debrıyaja basıp 1 vıtes dusurup alıyorum dururken N de dur ve ışıklarda sıkısık trafıkde N de bekle dedı bır abım. sızde durmaya Yakın 2.vıtesden N ( boşamı atarak duruyorsunuz?) bıde bu debrıyaj vıtes konusunda bılgı verırsenız cok sevınırım

  20. #2380
    motorhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    er6-f
    Alıntı wax021 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonunda rüyama kavuştum bende, 2006 model er6 f aldım, ilk motorum ürkerek oldu yawaş yawaş ısınmaya başladım, motorun vites geçişleri çok sert ve sesli , normal olup olmadığını merak ediyorum bilgi verirseniz sevinirim...
    Hayırlı olsun. Vites geçişleri kemikli, normal yani biraz sert ve sesli olması. alışıyorsun.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler