Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104 ... SonuncuSonuncu

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vıceroy köşesi... benden başka uğrayan yok.
    Eksozu çift eksoz yaptıran varmı gv650 de!
    Cevap gelmesede sormuş bulundum.
    Biraz bekle lütfen !

    Çok yakında

    Not : Yaptığım bazı başka ufak tefek değişiklikleri bir yerlerde göstermiştim ama boş bir zaman bulursam buraya eklerim.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Ledo memnun oldum.
    Arkadaşlar ilk 400 km de yakıt hesaplarım 1 lire 26.6 km olarak açıklamıştım. Dün 1000 km yi beklemeden 600 km de ilk bakımı yaptırdım (yağ,yağ filtresi...)
    100 km sonrası benzini tekrar fulledim.Bu kez 1 litre ile 20 km gidebildiğim sonucu çıktı. Düşüncem şu...makinayı ne kadar sıkıştırırsanız benzini de o oranda içiyor. Yüksek performansın da bir maliyeti bu olsa gerek! Saygılar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  3. #63

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    süper bir makine ya.. Naked motorlı bir cruiser!!
    aslında tam aradığım makine ama üzerinde Yüce ÖNDER'in resimlerinin bulunduğu kağıt parçalarından bolca bulmam lazım!

    Bu arada ST-Kanuni'ler enjeksyonlu olacakmış.
    Yakıt açısından olumlu olur muhtemelen?
    nastyboy bunu beğendi.
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  4. #64
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Globalin sattıkları da enjeksiyonluya çevirilebilir o zaman.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #65
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ledo memnun oldum.
    Arkadaşlar ilk 400 km de yakıt hesaplarım 1 lire 26.6 km olarak açıklamıştım. Dün 1000 km yi beklemeden 600 km de ilk bakımı yaptırdım (yağ,yağ filtresi...)
    100 km sonrası benzini tekrar fulledim.Bu kez 1 litre ile 20 km gidebildiğim sonucu çıktı. Düşüncem şu...makinayı ne kadar sıkıştırırsanız benzini de o oranda içiyor. Yüksek performansın da bir maliyeti bu olsa gerek! Saygılar.
    Bence baştan yaptığın hesaplarda bir yerde yanılgın vardı. Bu motor 100 km de 5 ila 5.5 litre benzin yer. Bu rakam da muadili sayılabilecek ama bu kadar performansı olmayan 1000 cc altındaki Japon cruiserlardan 1-1.5 litre daha düşüktür.

    Yani diğer bir deyişle, hem performansı yüksektir hem de tasarrufludur.
    Tabii performans kelimesini hızlanma ve son sürat için söylüyorum. Tork olarak pek kuvvetli bir motoru yok.

    Not: Egsozu amerikadan sipariş verdim. Gelmek üzeredir. İddiaya göre hem sesi daha iyi hem de performansı arttırıyor. Tabii mitralyözden kurtulmak da işin cabası...
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  6. #66
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Elbette performansı arttıracaktır. 1995 yılında meraklısının dergilerden okuyabildiği Remus eksozu, 1995 yılında 320i BMW de ben kullanıyordum beygir gücünü boydan olduğundan 5 bg kadar artırıyordu sesi nefisti... Darısı gv650 için.
    Sonuçları ve maliyeti değerlendirelim mümkünse.
    LEDO,Max Tork: 61.6 Nm @ 7500 dd, az sayılmaz!
    Tork değeri yüksek olan motorda, yüksek motor devirlerine yük altında tırmanması daha hızlı ve tatmin edicidir. Tork ancak his verir...beygir görev-iş yapar... beygiri yüksek olanın son sürati daha fazladır.Doğrumu?
    Honda ya da hyo için bulamadım ama madem sv-650 kopyası onu bulabildim. Grafiği değerlendirelim.

    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  7. #67
    megadeth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2007
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    bir motorum bile yohhh
    bu makinelere hastayım güç ve görüntü olarak 10 numara bi alet

  8. #68
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    LEDO,Max Tork: 61.6 Nm @ 7500 dd, az sayılmaz!
    Tork değeri yüksek olan motorda, yüksek motor devirlerine yük altında tırmanması daha hızlı ve tatmin edicidir. Tork ancak his verir...beygir görev-iş yapar... beygiri yüksek olanın son sürati daha fazladır
    İşte bazısı için o his önemli, bazısı için de o hız
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  9. #69
    superzzt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    BWS 135 + GT650 Comet
    2 ay gt650 comet kullandım,motoru 3 aşağı 5 yukarı aynı sayılırdı gv650 ile ancak 5-5,5 litre değil normal sakin kullanımda 6,5 litre devirlide 7-7,5 arasıydı.Yani benzini içiyordu.Geçen sene 3 ay gv 250 kullandım o bile 4-4,5 litre benzin tüketimi vardı.Sizin hesaplardamı bir yanlışlık var yoksa ben mi çok gereksiz yükleniyordum bir karar veremedim.Gerçe gt650 79bg.,gv650 72bg....?Ama yinede anlayamadım.Bütün kullandığım hyo.larda diğer kullanıcılarla konuştuğumda benim sarfiyatım hep fazla çıkıyordu,servise götürdüğümde normal sarfiyat diyordu.Çokta devirli kullanmayı seven bir insan değilim...

  10. #70
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı superzzt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 ay gt650 comet kullandım,motoru 3 aşağı 5 yukarı aynı sayılırdı gv650 ile ancak 5-5,5 litre değil normal sakin kullanımda 6,5 litre devirlide 7-7,5 arasıydı.Yani benzini içiyordu.Geçen sene 3 ay gv 250 kullandım o bile 4-4,5 litre benzin tüketimi vardı.Sizin hesaplardamı bir yanlışlık var yoksa ben mi çok gereksiz yükleniyordum bir karar veremedim.Gerçe gt650 79bg.,gv650 72bg....?Ama yinede anlayamadım.Bütün kullandığım hyo.larda diğer kullanıcılarla konuştuğumda benim sarfiyatım hep fazla çıkıyordu,servise götürdüğümde normal sarfiyat diyordu.Çokta devirli kullanmayı seven bir insan değilim...
    bence 650cc makinalar +/- 0,5 lt ile 1 lt arası bir fark gösteriyor sarfiyatta! bu da fazlaca abartılmamalı ama 650cc bir motosikletin 4,5-5 lt / 100km de yakması çok nortmal ve aşağısı pek normal ve sağlıklı olmaz sanırım?
    çoğu 250cc Cruiser'ın 4-4,5lt civarında yaktığını düşünürsek, 650cc V Stromla yaktığım 5lt/100km bana hiç dokunmuyor doğrusu
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  11. #71
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence 650cc makinalar +/- 0,5 lt ile 1 lt arası bir fark gösteriyor sarfiyatta! bu da fazlaca abartılmamalı ama 650cc bir motosikletin 4,5-5 lt / 100km de yakması çok nortmal ve aşağısı pek normal ve sağlıklı olmaz sanırım?
    çoğu 250cc Cruiser'ın 4-4,5lt civarında yaktığını düşünürsek, 650cc V Stromla yaktığım 5lt/100km bana hiç dokunmuyor doğrusu
    650 cc makinalar derken, cruiser modellerinin diğerlerinden en az 60-70 kg daha ağır olduğunu da hesaba katmak lazım. Yani şunu söylemek istiyorum : Eğer bir v-strom 100 km de 5 l yakıyorsa, GV650 nin 5.5 l yakması düşük, Dragstarın ise 6,5 l yakmasını normal karşılamak lazım.

    Bu arada benim 250 cc Beverly de 3-3.5 l yakıyor 100 km de. Üstelik de 140 ı rahat gören bir motor. Ehh bi de beni taşıyor (110 kg)

    Burada benzin sarfiyatın şikayet eden dostlar, motorlarının bakımlarına çok dikkat etsinler.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  12. #72
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    oh ya bende kendimden ve motordan şüphe ediyordum.Gv250 100km de 4lt civarı yakıyor. Gv650 1lt ile 26.6km denincee şok olmuştm. hemen hemen aynı yakışı diyordum. Az kalsın 250cc den yukarı terfi edecektim
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  13. #73
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    mrock, 1 litre 26.6 km ile 20 km sonuçları arasında 500 km üstü yol yapmadığın taktirde (19.2 Litrede 114 km hata! ya da 100 km de 4 ytl hata!) insanı bu oranda şaşırtacak bir sonuç varmı ytl bazında sence (500 km yi anca 40 günde yapıyorum,bu manav,market veya pazara gidilecek motor değil;onun için 250 cc var bende zaten) .(sonuçta sıkıştırınca yakıt yüzdesi arttı diyorum.)
    Teknik bulguları,araştırmalarımı ve çevirilerimi yazıyorum birkişi bile teşekkürü gereksiz görürken yakıtta 6 km fark yaşamam heyecan yaratıyor.
    GV650 nin motoru SV650 ve dl 650 kopyası olduğuna göre benzeri oranda yakıt tüketmesi sıra dışı değildir. Saygılar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  14. #74
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrock, 1 litre 26.6 km ile 20 km sonuçları arasında 500 km üstü yol yapmadığın taktirde (19.2 Litrede 114 km hata!) insanı bu oranda şaşırtacak bir sonuç varmı ytl bazında sence (500 km yi anca 45 günde yapıyorum,bu manav,market veya pazara gidilecek motor değil;onun için 250 cc var bende zaten) .(sonuçta sıkıştırınca yakıt yüzdesi arttı diyorum.)
    Teknik bulguları,araştırmalarımı ve çevirilerimi yazıyorum birkişi bile teşekkürü gereksiz görürken yakıtta 6 km fark yaşamam heyecan yaratıyor.
    GV650 nin motoru SV650 ve dl 650 kopyası olduğuna göre benzeri oranda yakıt tüketmesi sıra dışı değildir. Saygılar.
    Sevgili viceroy,

    Öncelikle haklı olduğunu belirteyim. Güzel araştırmalar yaptın ve yayınladın. Ben kendi adıma teşekkür ederim.

    Diğer yandan şaşırtıcı benzin tüketimi verileri ile ilgili birçok kişinin meraka kapılmasını da normal karşılamak gerekir. Çünkü verdiğin ilk bilgilerde 3,76 l / 100 km gibi bir sonuç çıkıyor ki, hakikaten insanların kafalarını darmadağan etmeye yetecek bir sonuç

    Ben kendi adıma pek şaşırmadım. Yani tüketim değerlerini şaşırmana şaşırmadım , çünkü bu motoru ilk aldığında insanın nasıl bir dünya haline girdiğini iyi bilirim

    Neyse, artık şu sarfiyat meselesini hallettiğimize göre önümüze bakalım

    Bu motoru nasıl customize ederiz ? Neler yapılabilir ? Ne nerede ucuz ? vs. vs.

    Sanıyorum ben sizlerden bir adım ilerdeyim o yüzden yaptıklarımı anlatayım.

    Zaten orjinal tüm aksesuarlarını taktırtıp almıştım. Bunları üstüne :

    Aynalar değişti ( Highway Hawk ) Deponun altına siyah conta yapıştırıldı , Ön sinyal çubuğu üzerine 2 adet sis lambası, orjinal korna olması gereken yere taşındı ve depo altına havalı korna takıldı. Bir de switch düğmesi ile kontrol sağlandı, tüm vidalar paslanmaz çelik ile değişti. Plastik tıkaçlar, krom ile değişti. küçük krom plakalılk takıldı, Gidon yanında çirkin gözüken başlara krom başlık takıldı

    Belki şimdi hatırlayamadığım bir iki şey daha vardır.

    Sıradakiler : çift egsoz ve jet kit, sele ( daha rahat ve şık tasarım)
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  15. #75
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Haklısın dostum. Bugünkü halinin resmini ve çift eksozlu halini resimler ve paylaşırsan senden edineceğim tecrübenin çok olduğu kanaatindeyim. Ben GV650 siyah sıfır km 2007 ithalatı olduğundan 2007 model(takipçi oynama yapmadı!),orjinal koruma demiri,ön cam ve sisibar takılmış satın aldım. Piyasa değerinin altında değeri düşürmemek adına yazmıyacağım. Şimdilik memnun olmadığım hiç bir şey yok ama modifiye etme adına yakışan herşeyi düşüneceğim. Sevgilerimle.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  16. #76

    Üyelik
    01 Eylül 2007
    Şehir
    anKara
    Motosikleti
    150-zAt
    Almak istediğim tek crusier budur heralde.Görünüş zaten 10 numara,Hem çok sportif duruyor hemde bazı cruiser lardaki hantal görünümden eser yok.Keşke gv 250 nin de dizaynı böyle olsa. En azından onu almak daha muhtemel.


    bu arada motokeyf testinide buldum.
    direk youtuba girebilirsiniz burdan
    http://www.vtunnel.com/index.php/101...e92bfcdb516424

  17. #77
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Ledo,dostum bahsettiğin plastik tıkaçlar aşagı resimdekimi acaba?


    Benim gv de 2 yerin kapağı düşmüş! Nasıl oldu bilmiyorum. Bu kısımlara ne uydurabilirim fikrin varmı? Teşekkürler.(düşen tıkaç yerlerini resimledim.)

    İki eksoz borusu arasındaki tıkaçın yeri boş kaldı!
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  18. #78
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    ledo;
    hocam zevkine ve birikimine güveniyorum. Eminim makinen şahane olmuştur. Takmak istediğin çift egzoz neye benziyor acaba? bence gv650'nin orjinal egzozu yıkılıyor çünkü =) çok şık bir egzozu var
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  19. #79
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    viceroy ;

    evet, bahsettiğim tıkaçlar onlar. Bunların yerine bir torna tezgahında metallerini yaptırtabilirsin.

    ketchup;

    İşte senin o beğendiğin egsozu ben maalesef hic beğenmiyorum. Arkadan sanki mitralyöz gibi duruyor. Bir gün arkamdan gelen arabalardan biri tehdit adledip ateş edecek diye korkuyorum. Zaten değiştirme sebebim de bu, yoksa sesinden memnunum. benim daha fazla sese ihtiyacım yok ama yenilerle hem ses hem performans çok artacak.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  20. #80
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Eksoz konusunda Ledo'ya kesinlikle katılıyorum,bakalım çift eksozun uyan markası ve fiyatı ne olacak.4 Temmuz Antalya düşünüyorum,resimleri burda paylaşırım.Düşük vites ve sıcakta artçılı yolculukta gv650 bir testten daha geçmiş olacak inşallah
    Baba tornacıda yaptıracağım tıkaçları birde krom kaplatıcaz değilmi!Maliyet tahmini ne tutacak?
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler