Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261

    Üyelik
    01 Mayıs 2010
    650cc de hep bu arıza var


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Birinci viteste sarsma olayı hemen hemen her motorda var
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  3. #263

    Üyelik
    25 Şubat 2010
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birinci viteste sarsma olayı hemen hemen her motorda var
    Benim eski motorumda GTR 250 idi Hyodan baska motora binmek kısmet olmadı bu nedenle karsilastiramiyorum tabi

  4. #264
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birinci viteste sarsma olayı hemen hemen her motorda var
    Evet her motorda olur bu çok normaldir.Hani gtr bakıyodun neden er 6 f aldın açıkla bakalım.
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG

  5. #265
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    GT650R 'ın ikinci elinin neredeyse hiç olmadığı bu piyasada bile temiz GTR bulup 8000 in altında almak imkansız oldu
    Ben de Cok uygun fiyata ER6F bulunca; satılma kolaylığını düşününce; ve kawasaki markası olunca hiç düşünmeden aldım. iNanılmaz memnunum; bu kadar beklemiyodum gercekten
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL

  6. #266
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    650cc de hep bu arıza var
    Arkadaş gerçekten komikmiş. Demek 1. vites geçişindeki sarsma arıza oluyormuş. Bu zamana kadar 6 tanesi 600cc üzeri 9 tane motosiklet kullanmış biri olarak demek ki hep arızalı motorlar denk gelmiş bana. Küçük cc kullanan biri ilk defa yüksek cc bir motor kullanıyorsa özellikle 1. ve 2. vites geçişlerindeki sarsma ve sesi sorun olarak algılayabilir. Ama aslında çok normal bir durumdur. Ama işte yorum yapmaktan da kendini alamaz işte orası ayrı :-)

  7. #267

    Üyelik
    08 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gt650 comet
    Selam arkadaşlar bende yaklaşık 9 aylık 2005 gt650 comet kullanıcısıyım ilk motorum motordaki ufak bi ses sebebiyle servise götürdüm ve 3 ay gibi kısa bi sonra çıkartabildik ama kış ayları olduğu için hararet yarıyı hiç geçmemişti şu anda trafiğe girince hemen yarı üstü oluyor ve fan kırmızıya gelmeden açmıyor normalmidir?

  8. #268

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Alıntı U g u r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar bende yaklaşık 9 aylık 2005 gt650 comet kullanıcısıyım ilk motorum motordaki ufak bi ses sebebiyle servise götürdüm ve 3 ay gibi kısa bi sonra çıkartabildik ama kış ayları olduğu için hararet yarıyı hiç geçmemişti şu anda trafiğe girince hemen yarı üstü oluyor ve fan kırmızıya gelmeden açmıyor normalmidir?
    Hocam ben motoru alalı yaklaşık bir ay oldu. Gösterge hep ortada,bi anormallik var gibi senin motorda

  9. #269
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Kırmızı kısımda fan açması normal değil yarının biraz üzerinde açıyor benim makine kırmızı zaten tehlike çizgisi demek bence zaman kaybetmeden göster sonra üst kapak contayı yakmıyasın hararet yapmasın motor.Su seviyesi antifiriz yoğunluğunu ve termostatını kontrol ettir.
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG

  10. #270

    Üyelik
    08 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung gt650 comet
    arkadaşlar cevaplar için teşekkürler su ve antifiriz seviyeleri normal bende servise kırmızıda açması tuhaf dedim ama bana gv650 liyi örnek gösterdi oda dijitalde son iki diş kala fan açıyormuş. heralde fan müşüründe bi arıza var fakat benim asıl takıldığım nokta bu motor bende bu zamana kadar(servisten alana kadar) hiç fan açıcak seviyede yani yarının üstüne çıkmamıştı havalardanmı bi arızadanmı onu çözemedim.bu arada bu motorlarda üst kapak contası metal olduğu için conta yakmıyor.

  11. #271
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Isınma ve fan konusu açılmışken ben de birkaç şey söyleyeyim. Hyosung Gt650 soğutma konusunda çok başarılı bir motosiklet bence. 9. motosikletimi kullanıyorum ve 8. si gt650'ydi 1 yıl boyunca 7000 km kadar kullandım ve en fazla 3-4 kez fanın çalıştığını hatırlıyorum.

    Ha şimdi demekki müşürde problem var diyeceksiniz ama ilgisi bile yok. Çünkü eğer motor ısınsa en azından bacaklarınızda o ısıyı hissedersiniz. Mesela şu an kullandığım XT 660 da fan özellikle şehiriçinde uzun süre kullandıktan sonra sıkça devreye giriyor ve kesinlikle söyleyebilirim ki GT650'den daha fazla ısınıyor.

  12. #272

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Arkadaşlar bizim motorlar kaç litra yağ alıyor? Bir de yağ göstergesi yok mu? Bittiği zaman nasıl anlıyoruz? Ben göstergeyi göremedimde.

  13. #273
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Alıntı mcyassin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim motorlar kaç litra yağ alıyor? Bir de yağ göstergesi yok mu? Bittiği zaman nasıl anlıyoruz? Ben göstergeyi göremedimde.

    3 litre alıyor, gösterge yok ama yağ karterine doğru eğilip bakarsan küçük bi cam görebilir, seviyeyi ordan takip edebilirsin.

  14. #274

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Alıntı TanImsIz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 litre alıyor, gösterge yok ama yağ karterine doğru eğilip bakarsan küçük bi cam görebilir, seviyeyi ordan takip edebilirsin.
    Çok fazlaymış yaa Benim suzukinin 4 katı O camı hatırladım şimdi,teşekkür ederim.. Peki o yağ bitince mi değiştirmem lazım? Slamdunk 2 bin km sonra değiştirirsin demişti ama motoru yakmıyım bi de gerçi yanar mı onu da bilmiyorum ki Cahillik başa bela

  15. #275
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Alıntı mcyassin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok fazlaymış yaa Benim suzukinin 4 katı O camı hatırladım şimdi,teşekkür ederim.. Peki o yağ bitince mi değiştirmem lazım? Slamdunk 2 bin km sonra değiştirirsin demişti ama motoru yakmıyım bi de gerçi yanar mı onu da bilmiyorum ki Cahillik başa bela

    650 lik makine kullanıyosun, 1 litre yağ konmasını beklemedin dimi benim motor 4 litre 100 gr alıyor mesela. Yağ ın min ve max ibareleri var onları takip edersin camdan, her 2000-2500 km de yağ değişimi yaparsan motorun ömrü uzar tabiki.

  16. #276
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    gv650 de 3.5 litre alıyor. Kaliteli yağ koyacaksanız 4 adet 3 litre(castrol için 4x18 tl) tutar. Kafanıza takmadan 3.000-4.000 km arası kullanırsınız.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  17. #277

    Üyelik
    14 Ağustos 2006
    Şehir
    İST/Levent
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250
    Arkadaşlar ben ST kulanıcısıyım yanlız benimki 250 lik bizim için ayrı bir konu başlıgı acılmamıs genelde çoğu hyosung kullanıyor.O yüzden buraya sorim dedim benzin göstergenizde en sona vardığınızda son cizgi yanıp sonuyorya yanıp sönme başlayınca kac kilometremız kalmış oluyor ölcen varmı ? vereceginiz rakkama ben 5km eklicem cc farkından

  18. #278
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Yasin o motosikletin yağı sana satmadan hemen önce değişti. O nedenle için rahat olsun. Ayrıca öyle ustanın kafasına göre sırf 3-5 kuruş daha ucuz diye alakasız yağlar koydurursan performanstan birşeyler kaybedersin. En basit örnek olarak vites geçişlerinden bariz hissedersin. O motosiklet için en iyi yağ Mobilin yarı sentetik 10w40 yağı ve yaklaşık 3.5 litre yağ alıyor.

  19. #279

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Gts 250i Evo
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yasin o motosikletin yağı sana satmadan hemen önce değişti. O nedenle için rahat olsun. Ayrıca öyle ustanın kafasına göre sırf 3-5 kuruş daha ucuz diye alakasız yağlar koydurursan performanstan birşeyler kaybedersin. En basit örnek olarak vites geçişlerinden bariz hissedersin. O motosiklet için en iyi yağ Mobilin yarı sentetik 10w40 yağı ve yaklaşık 3.5 litre yağ alıyor.
    Evet abi söylemiştin zaten 9000'e kadar gidersin diye.. Yağ ne işe yarıyo anlamadığım için sorayım dedim arkadaşlara bi ;) Zaten senin dediğin yağı not etmiştim abi ben ondan koyacağım yani vakti gelince.. Abi bir de ben bu motoru kaç bin devirde kullanmalıyım ortalama? Arabada 2000-3000 arası normaldir ya? Yani devir kaç bine gelince vites değiştireyim?

  20. #280
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Kırmızıya girmeden ve torkun kurtardığı her devirde kullanabilirsin ama 6 binde vites yükseltip ortalama 4-5 bin devir civarlarında kullanırsan yakıt olarak ekonomik dolaşabilirsin.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler