Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #621
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektrik macerası devam ediyor.
    valla bilmiyorum noldu. baya yağmurda çamurda kullanmıştım. belki kutup başları nem kapmıştır bi de önceki tamiratta sonraki bakımlarda toplarım diye kablo bağlantılarına pek özenmemiştim. :( umarım statordan değildir :(
    !?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #622
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla bilmiyorum noldu. baya yağmurda çamurda kullanmıştım. belki kutup başları nem kapmıştır bi de önceki tamiratta sonraki bakımlarda toplarım diye kablo bağlantılarına pek özenmemiştim. :( umarım statordan değildir :(
    halledersin sen kolay gelsin

  3. #623
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    slm arkadaşlar...
    kusura bakmayın biraz uzun ve biraz da karışık oldu sanırım ama yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
    ben de 2 aya kadar gt650 comet almaya karar vermiştim... takii buradakileri tecrübelerinizi okuyana kadar....
    alacagım motoru uzun yıllar kullanacagım...
    ama genede belki ileride fikir değişir enduro alırız yada satar evlilik masraflarına katkıda bulunmasını sağlarız...vs vs leri de göz ardı etmek lazım....neyse bunu geçelim....
    1 sene sonra az gelir düşüncem yok...çünkü gsxr1000 k8 de kullandım, z750 de, er6n de...
    4 silindir kesinlikle almam...
    bana uygunu bu sanırım...bu arada kısa mesafede olsa gt650r de kullandım 180 ide gördüm tabi ondaki sorunlar ap ayrı...yağa su karıştırıyordu hallettik....sonradan arkadaş yagsız bındı ve motor kıtledı 7 ye aldıgı motoru 3 e sattı....bunu da sorun etmiyorum...
    aslında suzuki sv650,kawasaki er6n de almayı düşündüm ama hyo daha yeni motor oldugu için yedek parça temini daha kolay gibime geliyor....kanuni racer200 kullanıyorum hiç yedek parça sıkıntısı cekmedım hyonunda yedek parçasını kanuniden alacagımız için en azından nerden alacagımızı biliyorum ( tabi varsa ) .... dersinizki racer200 ün parçaları bi çok çinliyle aynı....hyoya belki kawa er6n nın yedeğini takamayacagız ama kawadan suzukiden daha kolay parça temin edileceginden eminim...
    bu motoru tercih etmemdeki amaç gücü,torku, yedek parça sorununun olmaması....
    aslında tam olarak vazgeçmedim ama gene de tekrar bir görüşünüzü alayım dedim...

    genel olarak işe gidip gelmek için kullanacagım...iş yerim ile evim arası 11 km.... ankaranın en işlek yerine gidiyorum..kızılaya ama nasıl trafik var anlatamam...devlet memuru değilim...genel olarak tüm vatandaşlarımızla işe gidiş geliş saatlerimiz aynı....9:00--19:00
    dur kalk olacağı için yarım debriyaj gaz fren olayını yazmışsınız....ondan dolayı şuan vazgeçecek gibi görünüyorum...
    yakıtına diyecek sözüm yok....motor tamirinden de iyi anlarım... elektrik sorununu kendime sorun olarak görmüyorum...
    ama şehir içindeki dur kalklardan dolayı sizlere göre motorum daha cok yorulacak yıpranacak sanırım....
    motor normal sıcaklıga ulaşmadan hareket etmeyi önermiyorsunuz...
    ee birde önümüz kış ...gideceğim yer 11 km....motor ısınana kadar bekleyecegiz... gerçi evim tepelik yerde biraz ettiriverdim mi ana yola inene kadar (300-400 m )rölantide kendi ısınır...
    kısaca genel olarak şehir içinde kullanacagım için bu motoru öneriyor musunuz....
    yoksa daha düşük cc li bir motor mu alayım....


    tabi bunları kullanıcılarına sormak lazım ama genede bu modellere de bineniniz belki vardır....
    suzuki gs500, er5, cbf500(pek önermiyorlar ama) yada xt600 mü alayım....
    derseniz ki boşver naked ı felan...yollar berbat enduro da şehir içide daha kıvrak olur hemde 200 kg değil...
    derseniz ona da uyarım....bı xt600 yada 660r...
    neyse cok kafa şişirdim sanırım....
    saygılar sevgiler...

  4. #624
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ben şehir içinde kullanıyorum gayet kıvrak geliyor, işte trafiğe dalınca biraz yakıt sarfiyatımız artıyor haliyle. Hal böyle olunca küçük motor mu alsaydım diye içinden geçiriyorsun doğal olarak. Sonra bir düzlük görüp gazı açınca motor hakkındaki fikirleriniz derhal iyimserleşiyor. Evin yolunu falan uzatmaya başlıyorsunuz zamanla, e keyifli alet.

    Bu motosikleti tercih etmenin tek sebebi kesinlikle ikinci eldeki uygun fiyatları. Neredeyse 250 cc fiyatlarına satılıyorlar.
    www.motorumla.net

  5. #625
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şehir içinde kullanıyorum gayet kıvrak geliyor, işte trafiğe dalınca biraz yakıt sarfiyatımız artıyor haliyle. Hal böyle olunca küçük motor mu alsaydım diye içinden geçiriyorsun doğal olarak. Sonra bir düzlük görüp gazı açınca motor hakkındaki fikirleriniz derhal iyimserleşiyor. Evin yolunu falan uzatmaya başlıyorsunuz zamanla, e keyifli alet.

    Bu motosikleti tercih etmenin tek sebebi kesinlikle ikinci eldeki uygun fiyatları. Neredeyse 250 cc fiyatlarına satılıyorlar.
    niye yazıyorsun böyle şeyler abi yaa...

  6. #626
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ya şimdi bu aletin 4. viteste bile arkası çıldırıp gidona yanaşabiliyor. Sevilmez mi beee!
    www.motorumla.net

  7. #627
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya şimdi bu aletin 4. viteste bile arkası çıldırıp gidona yanaşabiliyor. Sevilmez mi beee!
    bir daha sizin yaptığınız yorumlara bakmayacagım... görmezden geleceğim....

  8. #628
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    GT 650 Comet gerçeğini görmezden gelemezsin.
    www.motorumla.net

  9. #629
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar...
    kusura bakmayın biraz uzun ve biraz da karışık oldu sanırım ama yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
    ben de 2 aya kadar gt650 comet almaya karar vermiştim... takii buradakileri tecrübelerinizi okuyana kadar....
    alacagım motoru uzun yıllar kullanacagım...
    ama genede belki ileride fikir değişir enduro alırız yada satar evlilik masraflarına katkıda bulunmasını sağlarız...vs vs leri de göz ardı etmek lazım....neyse bunu geçelim....
    1 sene sonra az gelir düşüncem yok...çünkü gsxr1000 k8 de kullandım, z750 de, er6n de...
    4 silindir kesinlikle almam...
    bana uygunu bu sanırım...bu arada kısa mesafede olsa gt650r de kullandım 180 ide gördüm tabi ondaki sorunlar ap ayrı...yağa su karıştırıyordu hallettik....sonradan arkadaş yagsız bındı ve motor kıtledı 7 ye aldıgı motoru 3 e sattı....bunu da sorun etmiyorum...
    aslında suzuki sv650,kawasaki er6n de almayı düşündüm ama hyo daha yeni motor oldugu için yedek parça temini daha kolay gibime geliyor....kanuni racer200 kullanıyorum hiç yedek parça sıkıntısı cekmedım hyonunda yedek parçasını kanuniden alacagımız için en azından nerden alacagımızı biliyorum ( tabi varsa ) .... dersinizki racer200 ün parçaları bi çok çinliyle aynı....hyoya belki kawa er6n nın yedeğini takamayacagız ama kawadan suzukiden daha kolay parça temin edileceginden eminim...
    bu motoru tercih etmemdeki amaç gücü,torku, yedek parça sorununun olmaması....
    aslında tam olarak vazgeçmedim ama gene de tekrar bir görüşünüzü alayım dedim...

    genel olarak işe gidip gelmek için kullanacagım...iş yerim ile evim arası 11 km.... ankaranın en işlek yerine gidiyorum..kızılaya ama nasıl trafik var anlatamam...devlet memuru değilim...genel olarak tüm vatandaşlarımızla işe gidiş geliş saatlerimiz aynı....9:00--19:00
    dur kalk olacağı için yarım debriyaj gaz fren olayını yazmışsınız....ondan dolayı şuan vazgeçecek gibi görünüyorum...
    yakıtına diyecek sözüm yok....motor tamirinden de iyi anlarım... elektrik sorununu kendime sorun olarak görmüyorum...
    ama şehir içindeki dur kalklardan dolayı sizlere göre motorum daha cok yorulacak yıpranacak sanırım....
    motor normal sıcaklıga ulaşmadan hareket etmeyi önermiyorsunuz...
    ee birde önümüz kış ...gideceğim yer 11 km....motor ısınana kadar bekleyecegiz... gerçi evim tepelik yerde biraz ettiriverdim mi ana yola inene kadar (300-400 m )rölantide kendi ısınır...
    kısaca genel olarak şehir içinde kullanacagım için bu motoru öneriyor musunuz....
    yoksa daha düşük cc li bir motor mu alayım....


    tabi bunları kullanıcılarına sormak lazım ama genede bu modellere de bineniniz belki vardır....
    suzuki gs500, er5, cbf500(pek önermiyorlar ama) yada xt600 mü alayım....
    derseniz ki boşver naked ı felan...yollar berbat enduro da şehir içide daha kıvrak olur hemde 200 kg değil...
    derseniz ona da uyarım....bı xt600 yada 660r...
    neyse cok kafa şişirdim sanırım....
    saygılar sevgiler...

    motor soğukken hareket etmemek gerçeği gt650'ye has bir durum değil. hiç bir içten yanmalı motorda önerilmeyen bir durum. yani ferrari de alsan ducati de alsan mercedes de alsan, pistonu varsa soğukken hareket etmek hoş değil... ha nedir, devirlenmeyeceğiniz, çekiş gücü gerektirmeyecek düzlük ve yolun ilk aşamalarında agresif kullanamamak gibi ısınma sürecini hafifletebilirsiniz...


    ben gt650'yi hemen her gün beşiktaş - levent - ikinci köprü - kavacık - beykoz istikametlerinde kullanıyorum. özellikle beşiktaş ve ikinci köprü arası hem gidiş hem gelişte iğrenç bir trafik olur. bilmiyorum ankarada ne kadar trafik olur. ama istanbulun şu iğrençliğine yaklaşamaz bence ...

    inzell arkadaşımızın da dediği gibi, trafikte en büyük sıkıntın fazladan yakıt sarfiyatı olacaktır. ancak, daha önceden gt250r kullandığım zamanlarla kıyasladığımda, çok da farklı değil yakıtı yani yüksek devirli kullanmazsanız trafikte bile nerdeyse 250'ler kadar ekonomik... tabi bakımları yapmak şartıyla....

    şehir içinde endurolar ile kıyaslarsak, kesinlikle ortalama endurolardan daha çekilir bir hali var trafikte. ufacık tefecik 125'lik kurye motorlarının girdiği her deliğe girebiliyorum gt650 ile. bi tek 50'lik ve 100'lük skutırların her girdiği deliğe giremiyorum :D özellikle gidon turu gayet geniş.. özellikle trafikte bence son derece rahat. sadece bazen aynaların genişte durması trafikte hafif olumsuz kalıyor


    yarım debriyaj olayına gelirsek, tam sentetik motor yağı kullandığınızda debriyaj ömrünüz oldukça uzar. eğer yarım debriyajdayken gazı köklemezseniz, debriyaj öyle kolay aşınan birşey değildir.

    yarım debriyaj yapıp yüksek devirlere çıkmak çok tehlikelidir... ama trafikte dur kalk ve ufak ufak ilerlemekte iken yapacağınız yarım debriyajlar pek de önemsenecek durumlar değil.


    bahsettiğiniz yağa su karıştırmak gibi konularda ben şöyle düşünüyorum. bu spor motordur verirsin ayarı gider deyip gazı her düzlükte diplerseniz her motor sorun çıkartır..

    dünya genelinde testlere baktığımızda hyosung'u hep kötülüyorlar.

    şimdi şöyle diyebiliriz. evet. birinci sınıf işçilik ve malzeme yok. ama arkadaşım, hiç bir testte inzell arkadaşın bahsettiği o 4. viteste gazı koydun mu gidecek yol arıyor demiyo kimse.


    gt650 her türlü er6'dan daha güçlü bi motor. iyi bir fren balatası kiti ile fren performansı oldukça iyi. amortisörleri özellikle hem düzgün, hem de bozuk asfaltta son derece yeterli...

    özellikle er6 ile bozuk asfaltlı bir yolda gidin bakalım...


    eğer uzun zaman kullanmak istiyorsanız, hor kullanmıyorsanız, gt650 bence en çok tercih edilebilecek şehir motosikletlerinden... ortalama 250cc'lere yakın yakıt ekonomisi, düşük bakım masrafları da yanında... yapmanız gereken şey, bütün motorlar gibi, yağını tuzunu ihmal etmemek, kaliteli balata buji filtre kullanmak.

    bence manyağın birinin eline düşmemiş, doğru düzgün kullanılmış, bakımları ihmal edilmemiş bir gt650 rahatlıkla 100.000 km üstünü görür...

    ..... motorumu savunurum arkadaş :D

    şaka bi yana, er6 ile gt650 arasında epey gittim geldim. şehir içi ekonomi bakımından 250'lik mi alsam diye de çok düşündüm.

    ama kullanım şartların gereği eğer trafikte asılman gerekiyosa bazen gaza, 250'lik gitsin diye çok daha yüksek devirlere çıkıyosun. bu da yakıt sarfiyatını çok artırıyo. hele düzlüklerde, 250'likle ortalama iyi bir hızda gitmek için gaz açmak zorundasınız.

    gt650 6. viteste yaklaşık 4000 devir civarı 100 km hızı görüyor. aynı şartlarda 250'likte 5. viteste 7000 - 8000 devirde olmanız gerek. dolayısı ile gt650 makul süratlerde 250'liklerle aynı yakıt ekonomisine sahip. yüksek süratlerde biraz içiyo tabi her doğa kanunu gibi :D...
    -----------------------

    şehir içinde kesinlike enduro tavsiye etmem. gidon turu geniş bir naked bence her zaman daha iyidir. gt650 de bu bakımdan son derece uygun bi model. levent - beşiktaş arasında bir çok maksi scooter'ın nası geçsem dediği aralardan tıngır mıngır geçebiliyosunuz.. tecrübeyle sabit...
    !?

  10. #630
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    motorun ısınmasını bekleme olayını neden kendime sorun ettim bilmiyorum....
    şuanda kullandıgım racer200 üde ilk çalıştırma anında 30-40 sn ısınana kadar bekletiyorum...
    aslında ankaranın trafiğini 2-3 tane öküz yapıyor...2 şeritli yolda 3 araba yan yana durunca ister istemez aralardan geçemiyoruz...
    dur kalk olayını da 26.sayfadaki 2. msj ınızı okuyunca yazma gereği duydum....
    aslında cokta fazla sıkışık trafik olmuyorda....bende bayagı tecrübeliyimdir.... öyle yarım debrıyaj yapıyım, sert kalkıyım felan öyle şeyleri yapmam...yeri gelınce cabuk hızlanmasını sağlamak için elimden geleni yaparım ama motoru limitlerine getirmeden yaparım....
    kullanacagım yag kitabında ne yazıyorsa o olur...10-40 tam sentetik yağ....
    bakımlarını çok çok iyi yaparım....parayı kolay kazanan birisi değilim...baba parasıda olmadıgı ıcın kendi malımın kıymetini iyi bilirim ve ona göre kullanırım....
    şuanki racer200 üm 30000 km de....şeytan kulagına kursun daha hiç bir sıkıntı vermedi.... gerek şehir içinde gerekse şehir dısında...
    2 kişi ilede çok gezdim genede canavar gibi....
    şuanda aklıma tek takılan şey...motorun kg ı....196 aha 200 de....
    aslında büyük motorlarda da fazlasıyla tecrübem var....motoru aldıktan sonra 1 aya kalmaz buna da alışırım sanırım...
    neyse sonuç olarak kurban bayramına yakın bu motordan alacagım...

    ilgilerinizden dolayı teşekkürlerimi sunar, kazasız belasız günler dilerim....
    bundan sonra yada motoru aldıktan sonra bu sayfanın da daimisi olacagım....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

    bir soru daha
    ön tekeri geriye çevirdiğiniz de km si düşüyor mu....

  11. #631
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun ısınmasını bekleme olayını neden kendime sorun ettim bilmiyorum....
    şuanda kullandıgım racer200 üde ilk çalıştırma anında 30-40 sn ısınana kadar bekletiyorum...
    aslında ankaranın trafiğini 2-3 tane öküz yapıyor...2 şeritli yolda 3 araba yan yana durunca ister istemez aralardan geçemiyoruz...
    dur kalk olayını da 26.sayfadaki 2. msj ınızı okuyunca yazma gereği duydum....
    aslında cokta fazla sıkışık trafik olmuyorda....bende bayagı tecrübeliyimdir.... öyle yarım debrıyaj yapıyım, sert kalkıyım felan öyle şeyleri yapmam...yeri gelınce cabuk hızlanmasını sağlamak için elimden geleni yaparım ama motoru limitlerine getirmeden yaparım....
    kullanacagım yag kitabında ne yazıyorsa o olur...10-40 tam sentetik yağ....
    bakımlarını çok çok iyi yaparım....parayı kolay kazanan birisi değilim...baba parasıda olmadıgı ıcın kendi malımın kıymetini iyi bilirim ve ona göre kullanırım....
    şuanki racer200 üm 30000 km de....şeytan kulagına kursun daha hiç bir sıkıntı vermedi.... gerek şehir içinde gerekse şehir dısında...
    2 kişi ilede çok gezdim genede canavar gibi....
    şuanda aklıma tek takılan şey...motorun kg ı....196 aha 200 de....
    aslında büyük motorlarda da fazlasıyla tecrübem var....motoru aldıktan sonra 1 aya kalmaz buna da alışırım sanırım...
    neyse sonuç olarak kurban bayramına yakın bu motordan alacagım...

    ilgilerinizden dolayı teşekkürlerimi sunar, kazasız belasız günler dilerim....
    bundan sonra yada motoru aldıktan sonra bu sayfanın da daimisi olacagım....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

    bir soru daha
    ön tekeri geriye çevirdiğiniz de km si düşüyor mu....
    şindi bu son soruya ne cevap verilir bilmem hiç denemedim. sanırım alacağınız motorun km'sine güvenip güvenemeyeceğinizi merakla bunu soruyor olmalısınız.

    söylemek gerekir ki, km göstergesi mekanik. yani mesela ben canım sıkılsa bi tornavida ya bakar sökerim takometreyi manuel sararım geriye...

    adam hile yapmak istedikten sonra yapar
    !?

  12. #632
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    hile olacaksa adam 20000 tl daha fazlaya satmak için yeni gösterge bile alır...
    insanın aklına her türlü şeytanlık gelir....

    alın terimle alacagım için ister istemez herşeyini düşünmem lazım...
    alıp da elimde patlarsa o zaman yanarım.... 50000 kmde de olsa ne oldugunu bilmem cok cok yararıma olur... zaten o km de bir motoru istisnalar hariç almam...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------

    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla hacı orjinali hep işimi gördü iyiydi yani
    konjektör gittiği zaman sıkıntı değil alternatör gidince bloğu sökmek zoruma gidiyor arkadaş
    bu arada arkadaşlar suzuki an 125 in hem alternatörü hem konjektörü bizim motora uyuyor
    iş yerinde kullandıgım motor an125.... cometi alınca statör arızalanırsa 2 dakika değiştiririm....
    endodan da yenisi tedarik ederiz....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------

    sahibindende an125 statörü 70 tl....

  13. #633
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    an125 statorunun uydugundan emin misiniz?
    !?

  14. #634
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    AN 125 statörü uymuyor. Büyük bir boyut farkı var zaten.
    www.motorumla.net

  15. #635
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    buyur burdan yak.
    !?

  16. #636
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ben de ilk duyduğumda çok umutlanmıştım. İkisini karşılaştırınca olmayacağını anlıyorsunuz zaten. Rotorün içinde kaybolur stator, o derece.
    Sonunda dayanamayıp yeni kasa Hyosung'ların statoründen aldım. (275 lira)
    Tel kalınlıklarını biraz arttırmışlar ve izolasyonu daha iyi yapmışlar.

    Aslında daha ucuz yollu bir çözüm bulacaktım yalnız statorun olmadık zamanda sürpriz yapmasından korktum. Bu motoru çalışmadığı zaman itmesini hiç sevmiyorum çünkü.
    www.motorumla.net

  17. #637
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    seninki kaç modeldi?
    !?

  18. #638
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    2007 model.
    www.motorumla.net

  19. #639
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    ne biliyim önceki sayfalarda otopsici abi yazmıştı....ben de ona istinaden yazdım...
    şimdi gene içime kurtlar düşmeye başladı...
    statörün yenisini alıp takanda da belli bir süre (senesi bile dolmadan) sonra gene arızalanıyor... vardır bu işte bi ibinelik...
    bence buy motorların elektrük tesisatlarından kaynaklanan başka sorunları olabilir...herhangi bir yerinde şase vs vardır...
    bu nedir böyle yaw..yenisini de alsalar 3-5 ay sonra gene elinde patlıyor....örnek otopsici abinin motoru...önceki sayfalarda var...
    inzell arkadaşımız yenisini alıp takmış....
    bakalım kurban bayramına kadar sorun çıkaracak mı...

  20. #640
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne biliyim önceki sayfalarda otopsici abi yazmıştı....ben de ona istinaden yazdım...
    şimdi gene içime kurtlar düşmeye başladı...
    statörün yenisini alıp takanda da belli bir süre (senesi bile dolmadan) sonra gene arızalanıyor... vardır bu işte bi ibinelik...
    bence buy motorların elektrük tesisatlarından kaynaklanan başka sorunları olabilir...herhangi bir yerinde şase vs vardır...
    bu nedir böyle yaw..yenisini de alsalar 3-5 ay sonra gene elinde patlıyor....örnek otopsici abinin motoru...önceki sayfalarda var...
    inzell arkadaşımız yenisini alıp takmış....
    bakalım kurban bayramına kadar sorun çıkaracak mı...
    ben iki kere kendim sardim statoru.ilkinde idareten sarmistim. onun patlamasi cok normal. ikincisinde son derece ozenle ve tel kalinligini epey artirarak sardim. su sartlarda stator arizasi olmamasi lazim. bi kac saat sonra atelyede olacagim. eger gene statorse ciddi bir elektrik tesisati bakimi yapmam gerek.
    !?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler