Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kanuni Windy S

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #581
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Alıntı ozgurkurdas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar şöyle bi 30-40km gidince . sanki motor debriaj kaçırıyo gibi geldi neden acaba yani debriajı bıraktıktan bi saniye sonra kavrıyo motor. acaba boğulduğu içinmi yoksa başka sebeptenmi. benim motorunda bakım tarihi yaklaştı ustaya söylücemde genede sorayım dedim belki bilen vardır.
    debriyaj telini kontrol ettir.
    112ciyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #582
    130'u_gördüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Şehir
    Doğduğu Yer Artvin - Doyduğu Yer Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS & Kanuni Windy S
    bu benim ibrede sorun var sanırım yukarı aşağı oynuyor özellikle 100'ü geçince sabit durmuyor yav bozuk mu acaba ibre ?
    Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...

  3. #583
    130'u_gördüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Şehir
    Doğduğu Yer Artvin - Doyduğu Yer Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS & Kanuni Windy S
    hani olurda bu windy s lerin egzozu olmasa acaba nasıl ses verir diye merak edenler varsa merakını gidereyim :D

    http://www.izlesene.com/video/kanuni...s-sesi/2735933
    Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...

  4. #584
    sherrnova - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF250L & Kawasaki Versys 650
    Alıntı 130'u_gördüm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hani olurda bu windy s lerin egzozu olmasa acaba nasıl ses verir diye merak edenler varsa merakını gidereyim :D

    http://www.izlesene.com/video/kanuni...s-sesi/2735933
    mümkünse egzoslu kalsın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:28 ----------

    Alıntı cesur509 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Aşağı yukarı ilk 1000-1500 km motor parçaları birbirine alışmadığı için bazı sorunlar olabiliyo ama daha sonra parçalar birbirine alıştıktan sonra sorunlar kendiliğinden ortadan kalkar Bende motorumu yeni aldığımda (şuan 4500 km de )vitesler biraz zor geçiyodu motorda bi dengesizlik var gibi geliyodu ama sonra dediğim gibi sorunlar ortadan kalktı Kafana takma normal bi şey

    Benimde ilk başlarda kötüydü vites geçişleri ama şuan iyi durumda. Tek bir sorun var oda bazen 1 den ikiye geçerken geçmiş gibi gözüküyo ancak geçmiyo, trafikte sorun yaşıyorum, motor boşta kalıyo, arkamdaki fren yapmak zorunda kalıyo ben ivmeyi kaybedince haliyle kalayıda yiyoruz muhtemelen. bunun sebebi ne olabilir acaba?

  5. #585

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Dinar
    Motosikleti
    Kanuni Windy S
    Arkadaşlar vites geçişleri kanuni mühendislerinin ve servislerinin bir çözüm bulamadığı kronik hastalıktır.Nedenleri ise motoru ilk aldığımda vites geçişleri çok yumuşaktı motorun vitese geçtiğini hissedemiyordum vites göstergesi olmasa.Arkadaşımın Ybr sinde öyle değildi her vites geçişinde tık tık ses geliyor vitesin geçtiğini anlıyorsunuz.Nedenini araştırdım kanunide vites kolunun direk vitese bağlı olmadığını gördüm yamahada böyle değil ve bende direk vites miline bağladım kolu vites geçişleri yamahaya benzedi ama sadece vitesi boşa aldığımda sorun yaşıyorum.Vites boşa geçmiyor ya 1e geçiyor yada ye bazende öyle sertleşiyor ki vites boşa geçirmek için resmen tekmeliyorum vites kolunu.Servise götürdüm nasıl olacak diye hilalinin değişeceğini söylediler motor 600 km de hilal değişti olmadı.Motor 1300 km de subap kesti motor komple değişti yine aynı sorun bu motorun vites geçişleri kronik hastalıktır.şimdilerde ise 1. viteste giderken birden acayip ses geliyor motor boşa geçiyor.Bakalım servis bunun için ne diyecek?

  6. #586
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Alıntı Night03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar vites geçişleri kanuni mühendislerinin ve servislerinin bir çözüm bulamadığı kronik hastalıktır.Nedenleri ise motoru ilk aldığımda vites geçişleri çok yumuşaktı motorun vitese geçtiğini hissedemiyordum vites göstergesi olmasa.Arkadaşımın Ybr sinde öyle değildi her vites geçişinde tık tık ses geliyor vitesin geçtiğini anlıyorsunuz.Nedenini araştırdım kanunide vites kolunun direk vitese bağlı olmadığını gördüm yamahada böyle değil ve bende direk vites miline bağladım kolu vites geçişleri yamahaya benzedi ama sadece vitesi boşa aldığımda sorun yaşıyorum.Vites boşa geçmiyor ya 1e geçiyor yada ye bazende öyle sertleşiyor ki vites boşa geçirmek için resmen tekmeliyorum vites kolunu.Servise götürdüm nasıl olacak diye hilalinin değişeceğini söylediler motor 600 km de hilal değişti olmadı.Motor 1300 km de subap kesti motor komple değişti yine aynı sorun bu motorun vites geçişleri kronik hastalıktır.şimdilerde ise 1. viteste giderken birden acayip ses geliyor motor boşa geçiyor.Bakalım servis bunun için ne diyecek?
    Başına bayağı bişey gelmiş arkadaşım inş. düzelir kısa zamanda sana bi sorum olacak motorunun subab kestiğinden bahsetmişsin yüksek hızda giderkenmi oldu yani fazla zorlamadan yoksa başka şeyden mi, bilgilendirirsen bizi sevinirim

  7. #587

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Dinar
    Motosikleti
    Kanuni Windy S
    Alıntı cesur509 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başına bayağı bişey gelmiş arkadaşım inş. düzelir kısa zamanda sana bi sorum olacak motorunun subab kestiğinden bahsetmişsin yüksek hızda giderkenmi oldu yani fazla zorlamadan yoksa başka şeyden mi, bilgilendirirsen bizi sevinirim
    Motor hareket halinde değildi evin önünde vites boşta ceketimi bekliyordum birden patırtı koptu durduk yerde çalışmadı sonra servise gitti,servis dedi devirsiz kullanmışsın yok dedim öyle birşey sonra parçaları fabrikaya gönderdiler.Fabrika kendisi üstlendi suçu galiba garanti kapsamında değişti parçalar benim bi suçum yok

  8. #588
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Alıntı Night03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor hareket halinde değildi evin önünde vites boşta ceketimi bekliyordum birden patırtı koptu durduk yerde çalışmadı sonra servise gitti,servis dedi devirsiz kullanmışsın yok dedim öyle birşey sonra parçaları fabrikaya gönderdiler.Fabrika kendisi üstlendi suçu galiba garanti kapsamında değişti parçalar benim bi suçum yok
    Demekki fabrika hatası vardı Allah korumuş benim bildiğim genelde motoru çok zorladığın zaman subab kesiyomuş ve motoru kitliyomuş anca debriyaja basınca kurtarabiliyomuşsun kendini düşmekten

  9. #589
    adrenalin952 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2009
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    100 cc
    Alıntı Night03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar vites geçişleri kanuni mühendislerinin ve servislerinin bir çözüm bulamadığı kronik hastalıktır.Nedenleri ise motoru ilk aldığımda vites geçişleri çok yumuşaktı motorun vitese geçtiğini hissedemiyordum vites göstergesi olmasa.Arkadaşımın Ybr sinde öyle değildi her vites geçişinde tık tık ses geliyor vitesin geçtiğini anlıyorsunuz.Nedenini araştırdım kanunide vites kolunun direk vitese bağlı olmadığını gördüm yamahada böyle değil ve bende direk vites miline bağladım kolu vites geçişleri yamahaya benzedi ama sadece vitesi boşa aldığımda sorun yaşıyorum.Vites boşa geçmiyor ya 1e geçiyor yada ye bazende öyle sertleşiyor ki vites boşa geçirmek için resmen tekmeliyorum vites kolunu.Servise götürdüm nasıl olacak diye hilalinin değişeceğini söylediler motor 600 km de hilal değişti olmadı.Motor 1300 km de subap kesti motor komple değişti yine aynı sorun bu motorun vites geçişleri kronik hastalıktır.şimdilerde ise 1. viteste giderken birden acayip ses geliyor motor boşa geçiyor.Bakalım servis bunun için ne diyecek?
    ya arkadaşlar bu nasıl olur aklım almadı doğrusu. benim çok hoşuma gidiyordu windy s ama düşüncelerim değişti
    Motorsiklet değil ''MOTOSİKLET

  10. #590
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Alıntı adrenalin952 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar bu nasıl olur aklım almadı doğrusu. benim çok hoşuma gidiyordu windy s ama düşüncelerim değişti
    Arkadaşım fiyatına göre gerçekten güzel bir makina tabi ybr kadar olmaz ama ben motorumdan memnunum açıkcası şimdiye kadar ciddi bir sorun vermedi (4500 kmde) Ve gelecek sezon uzun bi geziye çıkmayı düşünüyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------

    Motoruna iyi bakarsan oda sana iyi davranır

  11. #591
    adrenalin952 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2009
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    100 cc
    kanuni elite 100 lük cup var 20000 i devirdi taş gibi. ama bu windy nasıl oldu hayret
    Motorsiklet değil ''MOTOSİKLET

  12. #592
    130'u_gördüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Şehir
    Doğduğu Yer Artvin - Doyduğu Yer Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS & Kanuni Windy S
    Alıntı adrenalin952 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanuni elite 100 lük cup var 20000 i devirdi taş gibi. ama bu windy nasıl oldu hayret
    her windy de bu sorun vardiye birşey yok mesela benimkinde yok böyle bir sorun
    Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...

  13. #593
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Alıntı Night03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar vites geçişleri kanuni mühendislerinin ve servislerinin bir çözüm bulamadığı kronik hastalıktır.Nedenleri ise motoru ilk aldığımda vites geçişleri çok yumuşaktı motorun vitese geçtiğini hissedemiyordum vites göstergesi olmasa.Arkadaşımın Ybr sinde öyle değildi her vites geçişinde tık tık ses geliyor vitesin geçtiğini anlıyorsunuz.Nedenini araştırdım kanunide vites kolunun direk vitese bağlı olmadığını gördüm yamahada böyle değil ve bende direk vites miline bağladım kolu vites geçişleri yamahaya benzedi ama sadece vitesi boşa aldığımda sorun yaşıyorum.Vites boşa geçmiyor ya 1e geçiyor yada ye bazende öyle sertleşiyor ki vites boşa geçirmek için resmen tekmeliyorum vites kolunu.Servise götürdüm nasıl olacak diye hilalinin değişeceğini söylediler motor 600 km de hilal değişti olmadı.Motor 1300 km de subap kesti motor komple değişti yine aynı sorun bu motorun vites geçişleri kronik hastalıktır.şimdilerde ise 1. viteste giderken birden acayip ses geliyor motor boşa geçiyor.Bakalım servis bunun için ne diyecek?
    Dostum senin motor bir istisna biliyorsun dimi yani belli ki bir üretim hatası varmış, o servis de(benim en yakın arkadaşımdır) windy s yerine "windy" parçalarını takmış. Sonunda senin motora olan olmuş. Senin yerinde olsam çoktan tüketici mahkemesine gitmiştim. Üzerindeki parçaların windy s e ait olmadığı belli.
    Benim motor 25000i devirdi masallahı var. Birkaç seferdir yağmurda gidip geliyorum(210km) taş gibi. Hatta motorda inadına bir açılma var.
    112ciyiz

  14. #594
    adrenalin952 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2009
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    100 cc
    tamam mesele şimdi anlaşıldı. meger suç servisteymiş
    Motorsiklet değil ''MOTOSİKLET

  15. #595

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Dinar
    Motosikleti
    Kanuni Windy S
    Alıntı adrenalin952 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam mesele şimdi anlaşıldı. meger suç servisteymiş
    Yok subap kesen parçalar orjinal ama yerine takılan parçalar windy e ait subap kesme suçu yine fabrikanın servisin hatası yanlış parça takması ama takılan parçalarla şimdiye kadar bir sorun yaşanmadı tek sorun vites geçişlerinde

  16. #596

    Üyelik
    21 Ocak 2009
    Şehir
    bursa
    arkadaşlar motor çok çabuk devirleniyor ya. şu dişlilerle oynasammı acaba. 5. vites 10 bin devire hemen gelio (110km) dahada devir istiyo motor. acaba ön dişiyi 1 büyütsem uzun yolda fln rahatlarmı ve son hızı artarmı ?

  17. #597

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Dinar
    Motosikleti
    Kanuni Windy S
    Alıntı ozgurkurdas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motor çok çabuk devirleniyor ya. şu dişlilerle oynasammı acaba. 5. vites 10 bin devire hemen gelio (110km) dahada devir istiyo motor. acaba ön dişiyi 1 büyütsem uzun yolda fln rahatlarmı ve son hızı artarmı ?
    Tavsiye etmem ben denedim sadece ön dişliyi büyüttüm motor çekişten düştü bir faydası yok 5. viteste 10 bin devirde 110 dan fazla sürat yapması gerekir.

  18. #598
    Acil112 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    önde 15 dişli var ben 16 denedim, 125 lik oldugu için seriliği çok etkileniyor. çekişten düşüyor.
    112ciyiz

  19. #599

    Üyelik
    02 Kasım 2010
    Alıntı derya_motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten yapılan çalışma karoser üzerine değil motor üzerine
    abi sen tarsustaki öğretmenler mah motorcu değilimisin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 ----------

    Alıntı 130'u_gördüm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her windy de bu sorun vardiye birşey yok mesela benimkinde yok böyle bir sorun
    abi sen orjinal motordamı 130 u gördün

  20. #600
    130'u_gördüm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2010
    Şehir
    Doğduğu Yer Artvin - Doyduğu Yer Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS & Kanuni Windy S
    Alıntı facia_çocuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi sen tarsustaki öğretmenler mah motorcu değilimisin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 ----------



    abi sen orjinal motordamı 130 u gördün
    evett
    Ey insan ! Yalnızlıktan şikayet etme sakın ! Öyle bir dostun var ki; şah damarından yakın...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler