slm arkadaşlar motorumun vites geçişlerinde bi zorlanma oldu servise götürdügümde ise yagının degişmesi söylendi yagı degişeli daha 900 km olmuş bu defa servise götürmicem yagını kendim degiştirmeyi düşünüyorum hangi marka kaç numara yag önerirsiniz bizim buralar baya sıcak kışında o kadar cok soguk olmaz bide bu sentetik yaglar varmış bilginiz varmı acaba ?
Temiz kullanmışsın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 ----------
Vites geçişlerinin sertleşmesinin nedenlerinden biri yağın özelliğini kaybetmesi diğeride sıcak havalarda (yazın) ince yağ kullanılması 10 40 gibi...
900 km de yağ özelliğini yitirmez heralde senin yağ ince geliyo heralde...
Arkadşın dediği gibi yarı sentetik 15 50 yağ çok iyi olur , Tam sentetik yağlar daha kaliteli ama debriyajda sorun çıkarabiliyo ve bizim 125 cc motorlar için iyi deil diyo ustalar..
Yardımcı olabildiysem sevininirim
Vites geçişlerinin sertleşmesinin nedenlerinden biri yağın özelliğini kaybetmesi diğeride sıcak havalarda (yazın) ince yağ kullanılması 10 40 gibi...
900 km de yağ özelliğini yitirmez heralde senin yağ ince geliyo heralde...
Arkadşın dediği gibi yarı sentetik 15 50 yağ çok iyi olur , Tam sentetik yağlar daha kaliteli ama debriyajda sorun çıkarabiliyo ve bizim 125 cc motorlar için iyi deil diyo ustalar..
Yardımcı olabildiysem sevininirim
debriyajda ne gibi sorun olcakki teknnik acıdan yag ile debriyajın pek alakası yok gibi bi acıklama yaparsan sevinirim
motorun debriyajı ıslak yani yağ ile çalışıyor debriyaj plakalarının arasına yağ giriyor yani çalışırken full sentetik yağlar kaçırtma yapabiliyor plakalarda ondan dolayı konması pek tavsiye edilmiyor yarı sentetik en ideal olanıdır saygılardebriyajda ne gibi sorun olcakki teknnik acıdan yag ile debriyajın pek alakası yok gibi bi acıklama yaparsan sevinirim
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
tşk ederim arkadaşlar bilmiyodum ögrenmiş olduk sayenizde artık yarı sentetik yagla dewam
ALLAH kazasız belasız sürüşler nasip etsin :d
bunu bende sevmıyom http://img148.imageshack.us/i/ortasehpa1dw9.jpg/ bu dağa ii
arkadaşlar şu vites sorunu sizdede varmı. mesela 1'den 2'ye atıcağım zaman taş gibi oluyor vites geçmiyor. mecburen boşa atıp öyle 2'ye atmak zorunda kalıyorum herzaman olmuyor ama bazen. arasıdada 2'den boşa geçiyo. neden yapıyo bunu acaba yağını değiştirsem düzelirmi
Benim motorda aynısıydı 2000 km ye kadar vites sorunu oluyodu alışma süresi olduğu için. şimdi ise nadir oluyo . Birde bu sıcaklarda ince yağ koyma( 10 40 gibi ) biraz kalın olsun yağ ve yarı sentetik olsun kullandığın yağ. İnş yardımcı olabilmişimdir kazasız sürüşler dilerim
Arkadaşlar bizim motorlarda yağ filtresi var galiba? hiç değiştirdinizmi kaç km bir değişiyo Benim motor 3600 km de daha hiç yağ filtresi değişmedi Sizinkilerdemi aynı yoksa
Arkadaşlar geçenlerde motorumun sübab ayarlarına baktırdım adam depoyu söktü anca öyle kapağı çıkarabildi Bu motoru yapanlar düşünmemişmi sübab ayarı diye bişey var onu yapmak için depoyu söktürmeyelim diye
Sizde sübab ayarı yaptırdınızmı hiç sizinkindede depo vs söküldümü Saygılarımla...
Daha önce bahsetmiştik, Windy S in kronik sorunu olan egzoz vidalarının kırılması konusunda, kırılan vida parçasını çıkarmak için ustaca bir kaynak operasyonu yapılabilecekken, onun yerine motoru indiren servisler de vardı.
112ciyiz
guzel motor ....
Herkese merhabalar. Geçenlerde küçük bir kaza yaptım. Aslında daha büyük sonuçlar dooğruabilirdi ama ucuz atlattım. windy'mi sola yatırmak zorunda kaldım. ve sol aynam kırıldı. Yine klasik araba sürücülerinin "görmedim" mazertleri. her neyse. Kırılan dikiz aynasının orjinalini internette http://www.yesilyurtmotor.com/yedek_parca.aspx adresinde buldum. Telefonlada görüştüm. 20 TL Kredi kartı ödemesi ile yedek parça tarafıma gönderildi. siparişi verdiğim gün kargoya verdiler. Tavsiye olunur. Herkeze kazasız sürüşler..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)