Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde)
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    Alıntı Arthas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunlarda yolda çekilmiş fotoları.




    fotoğraflara dikkat ederseniz bariz bir şekilde kafa grenajının ekleme olduğu belli oluyor bence
    yani malesef bu fotoğraflar photoshop
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  3. #223
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  4. #224
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @Shrieker
    Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde)
    Yeni modellere her zaman ilk görüldüğünde tepki gösterilir. Daha sonra zaman geçtikçe de göz alışır ve göze götü gelmez. Ben de ilk gördüğümde hiç beğenmemiştim ancak şimdi çok da kötü değil diyorum. Performans konusunda haklısın, 1000cc leri ezecek gibi gözüküyor, zaten güç olarak ezemediği bir Suzuki vardı, onu da virajlarda eziyordu. R1 zaten 2006 model 1000RR çıktığında tarihe karıştı...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  5. #225

    Üyelik
    14 Eylül 2007
    Motosikleti
    yamaha yzf R6
    R1 , 2006 1000RR cıkrıgında tarihe karıstı demişsin, bu diğer modellerdeki güç üstünlüğü ve viraj içinde geçerli, konuyu biraz daha açarmısın.

  6. #226
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @tayfunnn
    R1 , 2006 1000RR cıkrıgında tarihe karıstı demişsin, bu diğer modellerdeki güç üstünlüğü ve viraj içinde geçerli, konuyu biraz daha açarmısın.
    2004-2005 model 1000RR, aynı senenin R1 karşısında güçsüz kalıyordu ancak 2006 model ile motorda yapılan değişiklikler ile R1 performansının üzerine çıkıldı.







    Bu arada çoğu kişinin yanlış kıyaslama yaptığını söylemek istiyorum. Fabrikanın söylediği güç değerlerinin hiçbir önemi yoktur, bu değer motorun üretebildiği maksimum güçtür ancak bu güçte aktarma organları nedeniyle, tekerleğe gelene kadar kayıplar olur.

    Örneğin;

    2007 model Yamaha R6 133 hp gücündedir, 2007 Honda CBR 600RR 120 hp gücündedir. Aradaki fark 13 hp gibi gözükse de aslında aradaki fark sadece 1 hp kadardır. Neden mi? Çünkü Honda diğer tüm markalara göre güç aktarma organlarında en az güç kaybı olan motordur. R6 tekerleğe 104 hp verebiliyorken, 600RR 103 hp verir. 600RR'ın diğerlerine göre çok daha hafif bir motor olduğunu da bu hesaba katarsak, kilo başına düşen beygir gücü diğer tüm modellerden daha fazladır.





    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  7. #227
    B-king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2004
    Şehir
    Kadıköy-İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde)
    superbike'ta ducatiler 1200 cc mi? bilmediğiden soruyorum yarışlarda tüm takımların motor hacmi aynı olmuyo mu?

  8. #228
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Boy'dan sazı ben alayım.
    Biraz da ben tıngırdatayım şunu.

    Boy'un da dediği gibi kağıt üzerinde yazan beygir gücü ve tork kağıt üzerinde kalır.



    Bu resimde anlamanız gereken bir şey daha var.

    Alttaki devir ve güce bakın.

    Honda 11300 devirde gücünün en üst seviyesine çıkıyor.
    R1'in gücünün en üst seviyesine çıkabilmesi için daha 1100 devire ihtiyacı var ve bu da daha kalkarken bir saniye demek.

    Yukarıdaki tabloda bu işi en iyi başaran Suzuki
    Zaten yıllardır böyle..
    En yüksek beygir gücüne ulaşmak için 11100 devire çıkması yetiyor.
    Yani tam gücüne diğerlerinden daha önce ulaşıyor.

    Motosikletler hakkında atıp tutarken elimizde kesin veriler olması gerekir.
    Çünkü motosikletler arasındaki güç yarışında, sadece fabrika faktörü yok.
    Pilotaj'da önemli bir yer tutar.
    Yarış sonuçlarına göre değerlendirme yaptığımızda kesin sonuç verecek bilgilere ulaşmak zor oluyor.

    Bir tek 600cc kategorisinde bir değerlendirme yapmak mümkün.
    Çünkü 600cc kategorisinde (Süpersport) son altı yıldır yapılan yarışlarda hep aynı marka şampiyon oluyor.
    Hemen her yıl pilotlar değişse de kazanan marka değişmiyor.
    Bu yıl da aynı marka şampiyonluğunu ilan etti.
    Fakat bu yılın bizim için çok özel bir anlamı var.
    Bu yıl o markanın üzerinde bir Türk pilot vardı.
    Bu sonuçlara bakarak, demekki en iyisi bu demek mümkün.

    İş pist dışına çıkınca değişiyor.

    Sonuç olarak bizler profesyonel pilotlar değiliz.
    Bu nedenle motosiklet seçiminde bana göre en önemli unsur, içimize sinen, beğendiğimiz, fakat en önemlisi kullanabileceğimiz motosikleti almak.
    Marka konusunda karar verebilmek için hemen her markayı belli bir süre kullanmak gerekiyor.
    Ancak o zaman sizin sürüş stilinize en uygun markayı seçebilirsiniz.
    Seçtiğiniz marka sizin en iyinizdir.
    Eğer bir motosikleti limitlerinde kullanabiliyorsanız, karşınızda hangi rakip olursa olsun, şansınız %50 dir.

    CBR1000RR bu yıl radikal bir değişiklik yapmış.
    Tepki çekmesi son derece normal.
    Aynı şeyi bir kaç yıl önce otomobil dünyasından BMW yapmış ve bir hayli tepki toplamıştı.
    Ama sürüş kriterleri göz önüne alınınca, beklendiğinin aksine satışları daha da arttı.

    Benim Honda'nın yeni modelinden anladığım şey, daha fazla cadde kullanımına yönelik bir motosiklet hazırlamışlar.
    Burada satışları arttırma hedefinde oldukları açıkça anlaşılıyor.
    R1 cadde konusunda gerçekten iyi bir motosiklettir.
    Kullanımı diğer binliklere göre daha kolay ve rahattır.
    Honda bu yeni modelle, R1'in cadde üstünlüğüne son vermeyi hedefliyor.
    Hondalar oldum olası bilek gücü isteyen motorlardır.
    Belki de ülkemizde bu kadar tutulmasının sebebi de budur.

  9. #229
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı B-king adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    superbike'ta ducatiler 1200 cc mi? bilmediğiden soruyorum yarışlarda tüm takımların motor hacmi aynı olmuyo mu?
    Superbike'da seri üretim (gavurcası production bikes) motorlar yarışabiliyor sadece.Normalde bu kategori 1000cc ve ducati'de bu sezon sonuna kadar 999'la yarıştı.Ancak ducati "ben 999'un üretimini durdurdum, artık onun yerine 1200cc'lik bir model üreteceğim, onu yarıştırmak istiyorum" diyerek bir nevi çirkeflik yaptı.Superbike yönetimi de ducati'yi (ve onun uydu takımlarını) kaybetmemek için bir nevi göz yumdu.Gelecek sezon 1200cc lik makinayla yarışacak ducati.Ancak mücadelenin adil olması için (diğerleri 1000cc olacağından) bazı sınırlamalar olacak bu yarıştıracakları motorda(mesela azami devir sınırlaması gibi).Yine de diğerlerine göre hissedilir derecede fazla torku olacağından başetmesi zor bir motor olacak.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  10. #230

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    ducatiyle bas etmek zaten zordu şimdi hayli hayli zorlasacak :S

  11. #231

    Üyelik
    14 Eylül 2007
    Motosikleti
    yamaha yzf R6

    tşk. BOY

    saol boy teşekkür ederim doru aslında makinalar arasında aman aman bi fark yok.fiyat farkları ucuk o da sadece türkiyede nedense.

  12. #232
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @tayfunnn
    saol boy teşekkür ederim doru aslında makinalar arasında aman aman bi fark yok.fiyat farkları ucuk o da sadece türkiyede nedense.
    Kulaktan dolma bilgilerle, konuya hakim olmadan kıyaslama yapan o kadar çok insan var ki.. Kıyaslama tek bir kritere göre yapılmaz, sadece güç unsuruna bakılacaksa da doğru şekilde bakılmalı. Ne yazık ki bu konuda da çok bilgisiz bir toplumuz...
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  13. #233
    alper_satriani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2007
    Şehir
    Heaven
    Motosikleti
    Nokia 6300 Gri
    arka kısım çok küçük;bence en çok göze batan ayrıntı bu.artçı otursa kırılacak gibi duruyor. eski 1000rr derim ben.ve sele altı egzoz gitmiş,üzücü bişey daha...
    BAŞKALARINI SIK SIK AFFEDİN, AMA KENDİNİZİ ASLA

  14. #234
    ERGENE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2006
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    B-King
    motorun arka kısmı özellikle plakalık resmen Yamaha'dan kopya egzos ve ön aynallarda Suzuki'den kopya eeeeeeee neresi kaldı farlarda Ducati'yi andırıyor honda bu sene iyi iş çıkarmış ne demişler honda hayat onda.
    THRACE

  15. #235
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    ben hondacıyım ama bu 2008 model nefret ediyorum
    ve tipine gülüyorum yazık yani
    o kadar tipsiz yapmışlar tamam anlarım ancak o zaman beygiri yüksek tutmuşlardır dedim ama dahasına beygir gücünüde düşürmüşler
    123kw (165hp)yapmışlar
    walla beni bile çokk ama çok şaşırttı
    yorum sizin
    Mustafa Kemal Atatürk

  16. #236
    Bicak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    nihayet çıktı yani...

    tip göreceli bir kavramdır ben şahsen honda çizgilerinden ödün verilmiş olsa da beğendim...marka fanatiği değilim...
    SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!

  17. #237
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    2008 Honda CBR 1000RR Test



  18. #238

    Üyelik
    24 Kasım 2007
    Şehir
    _07_
    Motosikleti
    Domalınan moturlardan.Rayzink
    bu motor sankı honda deılmıs gıbı gelıyo bana:D

  19. #239
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    07 Haziran 2007
    Bunlarda benden olsun;



    ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::

  20. #240

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul/rumeli hisar
    Motosikleti
    sym mio
    Adam motoru yatırdıkça ,kendim yapıorum sandım..
    Paylaşım için teşekkürler ayecan, adamda pek bi rahat
    [B]Bahar geri gelir biz olsak da olmasak da....[/B]::melek02:
    Apti mi kim o:cherry:,kımılcan:silent:
    ::fool::


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler