Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Kanuni Breton 125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    -Motor : 1 Silindir 4 Zaman
    -Silindir Hacmi : 124 cm3
    -Silindir Çapı ve Strok : 56,5x49,5 mm
    -Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
    -Maks. Güç : 9,84 HP / 7820 d/d
    -Maks. Tork : 8,65 Nm / 7052 d/d
    -Soğutma Sistemi : Hava
    -Çalıştırma : Elektrikli/Pedal
    -Ön Fren : Tambur
    -Arka Fren : Tambur
    -Yağlama Tipi : Yağ Pompası
    -Ateşleme : CDI
    -Akü : 12V / 7 Ah
    -Ön Süspansiyon : Teleskopik
    -Arka Süspansiyon : Helezonik yaylı çift amortisör
    -Yakıt Tankı Kapasitesi : 9 Lt
    -Ön Lastik : 2,50-18
    -Arka Lastik : 2,75-18
    -Boyutları : 1885x750x1005
    -Ağırlığı : 102 Kg
    -100 km'de ort. yakıt maliyeti : 2,7lt
    -Sele Yüksekliği : 745 mm
    -selam arkadaşlar bu motosikletin özellikleri doğrultusunda ve arkadaşlarınızdan,kullananlar karşılığında kalitesi ve kullanımının yanı sıra dayanıklılığı hakkında bilgileriniz doğrultusunda yorumlar yaparmısınız mesela piyasadaki bu tipte bulunan marka olarak ör:better-mondial-presto gibi bu tip motorlar arasında kaçıncıdır cevaplarınız ve o değerli önerilerinizin yanı sıra bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim



    Kullanım Kılavuzu


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    sonofwind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen Zs 200 ve Honda Transalp xl650v
    Bu motorla fiyatında dolayı bi ara bende ilgileniyordum.Tipi yok ama vites geçişlerini öğrenmek için ideal gibi.Kullanan yok galiba +'sı ne -'si ne o belli değil.Tek bilinen fiyatı o da gayet düşük.
    ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
    HORATIUS

  3. #3

    Üyelik
    29 Nisan 2005
    Motosikleti
    kanuni breton 125
    arkadaşlar motoru almaya karar vermeden önce tipini hiç beğenmezdim. ama gel gör ki almak durumunda kaldım.İşçiliği pek ii sayılmaz takdir edersiniz ki. ama yeni başlayan biri için ki +1 fiyatı ve kullanımı açısından ideal.

  4. #4

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    breton 120 basio rahat hemde ekonomik bir motorsklet

  5. #5
    motor18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    120 mi?ybr bile 115 hız saatin yanlış!!!
    KONTROLSÜZ GÜÇ,GÜÇ DEĞİLDİR-
    BİNDİM KAWASAKİ ZZR1400'ÜN ÜSTÜNE KÖKLEDİM BEN GAZINI ARKAMDAN GELEN F-16 YESİN EGZOS GAZIMI

  6. #6
    devil_driver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2007
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    Kanuni Zebra 90
    daha dün akşam ayıkladım bi tane ybr yalansız 135 yapıo motor sözde anahtarına kapıştık çocuk yarıştan sonra kaçtı gitti
    UZUN YOLDA KASK KULLANMAYI İHMAL ETMEYİN

  7. #7
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    slm arkadaşlar kanuni bretonların km saatleri motor 140 diyorsa o motor 120 ile gidiyordur çünkü bende breton var km saatini 120 km olanla değiştirdim ondan biliyorum ve binilecek motor parçaları çok ucuz yamaha ve hondaya göre ve onların yaptığı işi o da yapıyor

  8. #8
    hüseyinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    seneye...
    kanuni breton 125...
    ARTILARI
    1)fiyatı uygun
    2)yokuş yukarı vb yerlerde çekişi süper(yaklaşık 10 bg)
    3)yakıt tüketimi minumum
    EKSİLERİ
    1)motorun tipi pek hoş deil
    2)bldiğinz gbi çinli motor
    3)hız göstergeleri hatalı
    4)ekzos sesi berbat

  9. #9

    Üyelik
    26 Temmuz 2009
    arkadaşlar bende kanuni breton var.şu an 14000 km de. motordan yana hiç bi şikayetim yok. adam gibi kullandım ve bakımlarını düzgün yaptırdım. tipi fazla yok ama bi kaç modifiye ile fiyakalı duruma getirilir.benzin de fazla yakmıyo.

  10. #10
    fıratmoda46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    BuRRsa/yıldıRRım
    Motosikleti
    loading...
    Alıntı RoTTaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende kanuni breton var.şu an 14000 km de. motordan yana hiç bi şikayetim yok. adam gibi kullandım ve bakımlarını düzgün yaptırdım. tipi fazla yok ama bi kaç modifiye ile fiyakalı duruma getirilir.benzin de fazla yakmıyo.
    sana katılıyorum..

  11. #11
    BerKToprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Burası İstanbul Hacı!
    Motosikleti
    HİLTİ
    YBR al bırakın şu çin mallarını bi motor parasıda bakımlarına arızalarına vermek istemiyorsanız japon alın adam akıllı tamiz bişey.
    Yolver gitsin .

  12. #12

    Üyelik
    26 Temmuz 2009
    Alıntı BerKToprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YBR al bırakın şu çin mallarını bi motor parasıda bakımlarına arızalarına vermek istemiyorsanız japon alın adam akıllı tamiz bişey.
    ''Bakarsan bağ,bakmassan bağ olur.'' demiş atalarımız.motosiklete iyi bakarsan,hız denemesi yapmazsan,kasislere hızlı girmezsen motorunu uzun seneler kullanırsın.Ama Yamaha,Honda gibi kaliteli motosikletlere ''aman nasıl olsa sağlam,bişey olmaz'' dersen çin malı motosiklet fiyatı kadar tamir parası verirsin.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:03 PM ----------

    Breton'da sevmediğim iki şey vardı; 1.çok vibrasyon olması 2.benzin göstergesinin olmaması(motoru sattım)

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    CBF150(inşallah 2 sene sonra)
    gerçekten kalite motor ya biz 4 kişi(1 i büyük diğer 3 kişi ise 14-15 yaşında) olmak üzere düz yolda 90 km yaptık ya nasıl yaptınız diye soracak olanlar biri zaten motoru kullanıyo biri depoda biri arka koltukta biri de yani ben arkadaki tutunma demirinin üstüne oturduk

  14. #14
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    Alıntı BerKToprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YBR al bırakın şu çin mallarını bi motor parasıda bakımlarına arızalarına vermek istemiyorsanız japon alın adam akıllı tamiz bişey.
    sen öyle diyorsun ama ybr de çin hemde bretonun 2 katı fiyatına
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  15. #15

    Üyelik
    12 Temmuz 2006
    Şehir
    Bosphorus
    Motosikleti
    YBR istiyor..
    bu yakıt göstergesi olmadan nasıl anlaşılacak yav ? :S

  16. #16

    Üyelik
    12 Temmuz 2006
    Şehir
    Bosphorus
    Motosikleti
    YBR istiyor..
    Alıntı Spist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yakıt göstergesi olmadan nasıl anlaşılacak yav ? :S
    fikri olan yok mu ?

  17. #17
    enes_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    ANTALYA/korkuteli
    Motosikleti
    Yamaha RX 135 KİNG(Fıghtıng Spırıt)
    kardeş bnde breton kullanıyorum bazı arkdaşlar irir.benm gibi sürekli redlne devir dip gaz binmiyceksen al fiyatıma göre memnun kalırın bnde ybr tokatladım iyi açılmışsa gerçeknten mümkünikm göstergesine gelince evet yalancı ibre 140 değil 120 dir aslında ama yinede kalibrasyonda hata payı vardır.
    Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black

  18. #18
    fıratmoda46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    BuRRsa/yıldıRRım
    Motosikleti
    loading...
    Alıntı hüseyinn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanuni breton 125...
    ARTILARI
    1)fiyatı uygun
    2)yokuş yukarı vb yerlerde çekişi süper(yaklaşık 10 bg)
    3)yakıt tüketimi minumum
    EKSİLERİ
    1)motorun tipi pek hoş deil
    2)bldiğinz gbi çinli motor
    3)hız göstergeleri hatalı
    4)ekzos sesi berbat
    bu arkadas gostergeler konusunda espri yapıyor galiba..citroen c4 ile olctuk her hızda aynı gidiyordu...bRReton bu yanlısı olmaz..

  19. #19
    enes_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    ANTALYA/korkuteli
    Motosikleti
    Yamaha RX 135 KİNG(Fıghtıng Spırıt)
    [QUOTE=fıratmoda46;1907353]bu arkadas gostergeler konusunda espri yapıyor galiba..citroen c4 ile olctuk her hızda aynı gidiyordu...bRReton bu yanlısı olmaz..[/QUOolmazmı hiç bnm motrda breton ibreyanlış 140 yazıyor ama normalde 120 km hızı.
    Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black

  20. #20
    sonserseri71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2010
    Şehir
    Kırıkkale
    selam arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum bi kaç sorum olcak bu
    -mondial UAG 125
    -mondial AGK 125
    -kanuni Breton 125
    kıyasladığımızda bana aranzda bu motorlardan birini tavsiyede bulanacak kimse var mı bide sunu al dediğinizde ise nedenini belirtirseniz cok sevniirm
    HEPİNİZE COK TESEKKÜR EDER SAYGILARIMI SUNARIM BEYLER...


    ANES MOTOR
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler