Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Kanuni Tiger 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Mendizabal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    just life yazı yazmıyorum ama inan hergün sayfayı kontrol ediyorum yeni bir yazı var mı diye. yazı yazmıyor kimse diye okuyoruz da zannetme. arada iletmek istediğin birşeyler olursa yazarsın. görüşmek üzere


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Crosstown_Traffic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Regal Raptor Daddwy 250cc
    Tüm Motorsiklet.net camiasına yeni bir üyeden selamlar!

    Yaş kemale erdi, yıllardır ertlenen bu aşkın mutlu sona ermesi gerektiğini düşünerek haftasonu Ankara'daki motorsiklet bayiilerini ziyaret ettim. Mondial ve Jinlun marka motorsikletleri kimlerin, hangi şartlar altında montajını yaptığını gördükten sonra kafamda şüphe kalmadı; Kanuni Tiger.

    Fiyat uygun, görüntü güzel, kalitesi fiyatına göre iyi... tek bir sorunum var:

    Ayaklarim tam yere basmiyor, yani ayağın yarısı basıyor, topuklar 2-3 cm havada! (boy 1.69). Belki tecrübeli bir motorcu olsam önemsenmeyebilir ama bir çaylak olarak biraz endişelendim.

    1.Sizce bu motoru alcaltmanın bir yolu varmıdır? Süspansiyonlar ayarlanabiliyorsa en mantikli çözüm bu gibi.
    2. Motor üzerinde güvenim pekişinceye kadar artcı almak istemiyorum, bu yüzden arka selenin sökülmesinin mümkün olup olmayacağını merak ediyorum.

    Teşekkür ediyorum, yolunuz açık olsun.

  3. #83
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    Mendizabal, Bugünlerde bende Tiger Hakkinda daha az yazi yazmaya basladim fakat bunun sebebi Tiger Benim gözümde ilk 1500 km'yi Hakkini vererek sorunsuz bir sekilde gecti bu süre icerisinde karsilastigim butun olaylari yazmaya calistim. Ve daha devam edecegim Tiger hakkinda yazi yazmaya.

    Su anda Motor 1750 Km oldu ilk servisten sonra yag degisimi yapildi ve 1000 km'yi gectikten sonra artik motorun gücünü biraz daha gorme zamani geldi. Su anda Motoru biraz daha zorlamaya basladim. Motorun gün gectikce acildigini ve biraz daha rahatladigini gördüm. Su anda 5. Vites 1100 Devir Son hiz 130 km ye ulasabiliyor bundan sonra cok iyi rodaj sonucunda Maximum Yapabilecegi hizin 130/140 km olacagini tahmin ediyorum ama 160 km hiza kesinlikle ulasmaz. Sunuda belirtmeliyim ki bu bir Racing tarzi olan bir motor degildir. Bunun disinda verdigi artilar olarak Yapabilecegi ve verebilecegi en iyi rand1manin ne oldugunu goremem gerekir. Ve ald1g1m en iyi sonuclarda bundan sonra daha net belli olmaya basladi.

    Vibrasyon konusunu merak edenlerde vardir Kanunide bildim bileli degismeyen cozulemeyen bir sorun haline gelen vibrasyon malesef Tigerda'da var. Vibrasyonun hissedilmeye basladigi an ise Motorunun yüksek devirde kullanimi sirasinda ortaya cikmakta. Hizli kullanimlarda ortaya cikmakta. Sunuda belirtmeliyimki kendi motorumda ilk vibrasyonu hissetme s1n1r1m 70 km lerde idi simdi 90 km hiza kadar cikti bir sekilde motorun acilmasi ve alismasi sonucunda azalma oluyor.

    Gün gectikce daha cok bütünlestigim motorumla sürüs acisindan cok zevkli olan yolculuklar yapiyorum. Motor kullanimi yormuyor zevk veriyor. Oturus pozisyonuna bagli olarak bende biraz bel agrisi oluyor. Arka koltuk artci icin güzel bir gorus ac1s1 olusturuyor arkaya takm1s oldugum sissy bar yaslanma koltugu sayesindede daha rahat bir yolculuk sagliyor.

    Tigerda iki kisi bindiginiz de cok yak1s1kli oluyor Tamemen motorla bir butun oluyorsunuz. Fakat K1z arkadas1n1zla veya daha once motora binmemis birisi ile binerseniz mutlaka uyarmalisiniz ki motorun eksoztlarina dikkat etmeliler ve ayaklarini Eksoztlarin üzerine koymamalilar bu yüzden hem ayakkabilari zarar gorebilir hemde ekzostunuz.

    Su ana kadar olusan Sorunlar.

    ---- ilk problemim vida dusmesi sonucu motorun yag bosaltmasi oldu
    Cozum: Servis motoru oldugu yerden geldi aldi sorunu 1 saat icinde cözdü.

    ---- Vites göstergesi gayet güzel düsünülmüs.

    ---- Ön panelde kilometre göstergesinde elektrikte sase vardi.
    Cözüm: 1 saat icinde yapildi.

    ---- Zamanla gevseyen Motor zinciri
    Cözüm: 2. bakimda halledildi.

    ---- ilk yakit testlerinde 5000 devir kullaniminda tüketimin km'de 86 Ykr civarinda oldugunu hesapladim.

    ------Bakimdan sonra bunun düsecegini belirtir herkes. Ben bakimdan sonra yüksek devir ve hizli sartlarda kullandim. Km basina 86 ykr olan benzin tüketimi
    bunun sonucunda Km basina 90 ykr'ye yükseldi ki buda demek oluyor ki motorun yakit tüketimi kullanima bagli olarak degisiyor. Fakat 90 ykr yi gecemedim henüz

    Alıntı Crosstown_Traffic adlı üyeden alıntı
    Ankara'daki motorsiklet bayiilerini ziyaret ettim. Mondial ve Jinlun marka motorsikletleri kimlerin, hangi şartlar altında montajını yaptığını gördükten sonra kafamda şüphe kalmadı; Kanuni Tiger.
    Bu konuda bir arastirma yapmissin ve secim olarakda En iyi olani secmissin Ankara rahatca binmek ve servis ve parca sorunu yasamak istemiyorsan tek secenegin Tiger. Junlini gordüm gayet hosumada gitti ama servis olarak güvenemedim zaten Ankarada Junlini getiren bir yer buldum. Bu kiside Tamir islerine bakan bir Usta isterseniz siparis verip getirtiyor olay bu. Ama usta olarak cok iyi birisidir titizligi ve özem gostermesi ilgilenmesi



    Alıntı Crosstown_Traffic adlı üyeden alıntı
    Ayaklarim tam yere basmiyor, yani ayağın yarısı basıyor, topuklar 2-3 cm havada! (boy 1.69). Belki tecrübeli bir motorcu olsam önemsenmeyebilir ama bir çaylak olarak biraz endişelendim.

    1.Sizce bu motoru alcaltmanın bir yolu varmıdır? Süspansiyonlar ayarlanabiliyorsa en mantikli çözüm bu gibi.
    2. Motor üzerinde güvenim pekişinceye kadar artcı almak istemiyorum, bu yüzden arka selenin sökülmesinin mümkün olup olmayacağını merak ediyorum.
    Boy olarak ayni boydayiz fakat tecrübe olarak ayni boyda olmadigimiz kesin. Fakat motor kullanim olarak cok rahat ve dengeli ben bunu sürerim deyip binersen uzerine sürecegine eminim. Tabi bir süre antreman yapman gerekebilir. Motorun alcaltma yolu yok Amortisörler ayarlanabiliyor bunu servis ile konusarak deneyebilirsin ama ne kadar alcalir bilemem.

    Arka seleyi sökebilirsin veya kendi istegine göre dizayn da edebilirsin ama bu motorun goruntusu ile ne kadar butunlesir bilemem su anki Koltugu Artcilar icin gayet guzel ve rahat bir yolculuk sunuyor. Artci almak istemiyorsan bindirmessin olur

    Motor üzerine ayrica Taktirmis oldugum bir sistem ise Uzaktan kumanda ve Alarm sistemi. Motor uzaktan kumanda ile eger vites bosta ise calisabiliyor ve park ettikten sonra alarm sistemini devreye sokabiliyorsunuz. Ustaya danisarak taktirdigim bu sistemin Motora zarari varmi diye sordum. Hic bir zariri yok dedi fakat yinede Alarm olarak kullanmami tavsiye etti uzaktan kumanda ile gayetde güzel calisiyor ama beynine zarar verebilir diyede uyardi oda emin deil bende.



    Sevgilerle

    T i g e r ve B e n
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'

  4. #84
    Crosstown_Traffic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Regal Raptor Daddwy 250cc
    Zaman ayırıp tecrübelerini paylaştığın için eline sağlık just_life. Jinlun'u toplayan usta ile tanıştım, hatta adam tam motoruna binmiş gitmek üzereydi. "Motorla gezmeye herhalde?" diye takıldım, meğersem Gerede'de bir müşterisi yolda kalmış, ona servis vermeye gidiyormuş. İllaki maddi olarak karşılığını alacaktır ama her halukarda darda kalındığında aranabilecek birisi olması güzel.

    Bu forumda birisini Tiger'ını 5.000ytl ve 12 taksitten aldığını okumuştum. Yiba çarşısında bayi (sanırım sizinde aldığınız yer) Worldcard'a yıllık %14 faiz + plaka masrafları (yani 5350 ytl) dedi. Sorması ayıptır (ayıpmıdır?) siz ne koşullarda alınız?

    Saygılar.

    Özgür

  5. #85
    Hakan02 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2005
    Şehir
    ADIYAMAN
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R
    Arkadaşım hayırlı olsun çok güzel bir tercih aynen KYMCO nun Venox 250 sine benzetmişler. Bence harika.Kazasıs belasıs binmen dileğiyle (Allah) Esirgesin Cümlemizi.

  6. #86
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı Crosstown_Traffic adlı üyeden alıntı
    Bu forumda birisini Tiger'ını 5.000ytl ve 12 taksitten aldığını okumuştum. Yiba çarşısında bayi (sanırım sizinde aldığınız yer) Worldcard'a yıllık %14 faiz + plaka masrafları (yani 5350 ytl) dedi. Sorması ayıptır (ayıpmıdır?) siz ne koşullarda alınız?
    Saygılar.

    Özgür
    Ben Motoru almaya karar verdigim de Mz 301'im vardi zamaninda cok uzun yollar katetmistik onunlada. Tigeri gorunce ve artik degistirmemin zamani geldigi düsüncesi ilede Mz301'imi 2.100 ytl ye sattim. Elimdeki imkanlar elverdigince Elimde toplam nakit 3.000 ytl param oldu. Ulustaki yaycilar bayisine gidip önce konustum kredi,taksit ve bunun gibi olaylari Bana satin alma kolayliklarindan bahsettiler ve Kolay kredi veren Cetelem diye bir firmadan bahsettiler. Cetelemden kredi cektim fakat biraz kredi faizleri bankalara göre yüksek almasi kolay bir kredi.

    3.000 ytl pesin Kalani 8 ay taksit ile Plaka ve ruhsat dahil Motorum bana 4.848 ytl ye mal oldu. Arti olarak 100 Ytl Arka sisy barlar 60 ytl Alarm seti.

    Hakan iyi dileklerinden dolayi tesekkür ederim
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'

  7. #87
    esadikoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2005
    Motosikleti
    BMW R1150GS
    just_life, arkadaşım yukarıda 5. viteste 1100 devirde 130 demişsin 11000mi demek istedin acaba merak ettim de . eğer 1100 doğru ise daha yüksek devirlere çıkıp ta daha hızlı gidemiyomu acaba motor????
    ayrıca bizi bilgilendirdiğin için de çok teşekkür ederiz arkadaşın da dediği gibi herzaman cevap yazmasak ta devamlı takip ediyorum bende tiger ile honda cbr arasında kaldım baharda ikisinden birini alıcam fakat boyumun 1.90 olmasından dolayı tiger daha uygun gibvi geliyo birde tabiki tarzı daha çok hoşuma gidiyo bakalım artık.........

  8. #88
    Mendizabal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Alıntı Crosstown_Traffic adlı üyeden alıntı
    Tüm Motorsiklet.net camiasına yeni bir üyeden selamlar!

    Yaş kemale erdi, yıllardır ertlenen bu aşkın mutlu sona ermesi gerektiğini düşünerek haftasonu Ankara'daki motorsiklet bayiilerini ziyaret ettim. Mondial ve Jinlun marka motorsikletleri kimlerin, hangi şartlar altında montajını yaptığını gördükten sonra kafamda şüphe kalmadı; Kanuni Tiger.
    mondial ve jinlun marka motosikletlerin kimlerin ne şartlarda yaptığı hakkında bize biraz bilgi verebilir misin pek bilgimiz yok bu konuda jinlun almayı düşünen arkadaşlarımda var o açıdan. birde tiger ın italyada üretildiğini okumuştum sanırım bu doğru bir bilgimi. bu konu hakkında bilgisi olan var mı?

  9. #89
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    esadikoglu, Evet Orada yanl1s yazm1sim 11000 Devir dogrusudur. Motor ne kadar yüksek devirde calisirsa o kadar da güc üretmekte buna göre dahada hizlanmaktadir. Devir saatinde 1.4000 devir göstergesi bulunmakta.

    Mendizabal, Tiger italyada üretilmemekte'dir tamamen yanlis bir bilgi edinmissin. Ankarada Junlin getiren bir kisi taniyorum kendiside benim motorumun bakimini yaptirdigim usta hem servis hemde bayilik yapiyor. Fakat junlinmi mondialmi dersen Junlin derim ben.
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'

  10. #90
    barisci26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2005
    Rodaj öncesinde ilk hesabimda Km'de 86 kurus yak1yordu.
    Demişsin ama 86 kuruş 860 000 tl demek
    http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
    http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
    http://twitter.com/bariskaykusuz

  11. #91
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    barisci26, Haklisin yanlis yazmisim.

    Tabiki 860.000 tl yakmasi imkansiz bir sey. 8.6 kurus desem sanirim düzeltmis olurum.
    Bu arada Tiger ile ilgili bir cok yazilarida takip etmekteyim. Bazi yazilarda ve bazi satici bayiilerde duydugum ve okudugum yorumlarda. Motorun 150/160 km hiza ulastigindan bahsediliyor kesinlikle bunun dogru olacagina inanmiyorum. Tigerin rahat ve ekonomik kullanimi icin Maximum hizi 90 km ile en fazla 110 km dir. Zorlarsam 120 km yi gecermiyim derseniz Motorun ulasabilecegi hiz düz yolda tek kisi ile 120 km cok kez denedim bunu 10,000 devirde son hizi 120 km dir. Bu hizdan sonraki zorlamalarin motora zarari olacagini düsünüyorum.

    Motoru temizlemek amaci ile garaja aldim bu arada temizlik yaparkende motorun gözle görülen kisimlarini tek tek elden gecirdim gevseyen yerleri tek tek kontrolden gecirdim. Sonuc olarak da pek gevseyen bir yeri yoktu ama kontrol etmek kontrol altinda tutmak güvenli bir surus icin sarttir.

    Bu arada bazi Tiger kullanicisi arkadaslarin genel bir sikayeti dikkatimi cekti Motorun vites pedali tarafindan devamli gelen bir yag sikayetiydi buda. Ayni sorunu bende düsünmüstüm acaba bu Vites kolunun yanindan damlayan yag nedir diyede sormustum servise. Bu yagin ise tamamen zincir yagi oldugu ortaya cikti ilk montajda kullandiklari zincir yagi biraz ince oldugundan zincir yagi cok cabuk atmakta ve bu arada pedala yakinda bulunan ufak disliden s1zan yagin vites kolu yanindan disari atildigini gordum. Bunun icinde bir Tavsiyem en güzeli Sprey olarak satilan motor yaglarindan kullanmalari sprey ve donuk olarak uygulandigi icin herhangi bir yag akintisida yapmamaktadir. Zincirin yagsiz kullanilmasida motordan ses gelmesine ve zincire zarar vermesine sebeb olabilir.
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'

  12. #92
    Heyula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2005
    Bu motorun görünümü çok hosuma gidiyor, ama Kanuni olmasi sebebiyle uzak duruyorum. Nedir ne değildir aslında iyice bir arastırmak lâzım. Yoksa çok yırtıcı bir görünümü var... ama performans ve kalite konusunda çekinceliyim.
    Yokuşta geçme beni, düzde ezerim seni !

  13. #93
    BARBOOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul(avrupa)
    arkadaşlar ilgilenenlere için yazıyorum
    sanırım ortada şöyle bir durum var aslında tiger ın orjinal cc 250 değil 350cc
    neden böyle düşündüğmü merak eden varsa buyursun

    http://www.bikez.com./bike/pictureonly?id=20522
    http://www.bikez.com./bike/pictureonly?id=20794
    sanırım anldaınız şimdi neden tigerın kilosu bu kadar ağar 250 ccye göre
    kanuni ithal ederken daha ucuza gelsin diye motor hacminde 100 cc indirmiş
    emin diğilim ama sanırım öyle ( yorum sizin arkadaşlar )
    işte geldim burdayımmmmm

  14. #94
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    Evet resimdeki motorun Türkiyeye uygulanmis halidir. Fakat 350cc olarak gelse fiyatindada bir degisiklik olmasi durumu soz konusu olurdu ve ayrica resimdeki Beta Euro adindaki motor ile Tr ye gelindiginde isim degisikligi ile Tiger adini alm1s.

    Ama suda varki motor kapasitesi olarak gayet güzel ve sorunsuz bir sekilde üzerine binmekteyim. Cin de üretimi yapilmis olmasi demek bu motorun kullanilmaz olmasi demek degildir. Ve bunun Türkiyeye getiren Kanuni firmasi en azindan sattigi malin arkasinda oldugu icin parca ve genis servis agi ile asilamayacak sorunu bence bulunmamaktadir.

    Evet agirligi ile gönül isterdiki 350 cc olsun ve rahat rahat hiz yapalim diyorsaniz o zaman da fiyatinda bir miktar yükselme olacaktir mutlaka ama motorun bu hali ile güzel görüntü ve uygun fiyati ile keyfi cikarilabilecek bu fiyata güvenle alinabilecek bir motordur.

    Ayrica bir ihtimalde 350cc motoru 250cc düsürmek yerine 250cc lik bir motor uyarlamis da olabilirler.
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'

  15. #95
    BARBOOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul(avrupa)
    just_life
    ben bu resmleri, tiger ı karalamak açmaçlı koymadım. almayı düşünen arkadaşalar bir fikir edinsinler diye koydum.ayrıca tiger almayı bende düşünüyorum hatta arıyorum.
    işte geldim burdayımmmmm

  16. #96
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    tigerın kıyak duruyor just_life
    sen motorunu sev gerisini boşver.

  17. #97
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    tatarx, Sagol güzel düsüncelerin icin. Bu arada senin motor ne durumda bir sey yazmadin merak ediyorum.
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'

  18. #98
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    motoru rodajda fazla zorlamışım sorun çıktı biraz ama hallettiler gibi birşey.yarın lacam motoru

  19. #99
    kurt_kapani_mos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2005
    Şehir
    eskisehir
    Motosikleti
    pegeout 103 simsek+honda cbr 125 r
    henüz bu forumda hiç mesaj yazmamıştım ama bu gün ilk defa mesaj yazacağım....
    öncelikle biraz geç olmakla beraber motrun hayırlı uğurlu olsun abicim...
    just_life, bu motoru ben de almak istiyorum ama bir yönüm kanuni 250c ile tiger arasında kaldım bana bu konuda yardımcı olabilirmisin?
    şimdiden çok teşekkür ederim...
    en iyi sürücü en dikkatli olandır...
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    bu vatanın ekmeğini yiyip ihanet eden bir gün ekmeği yediği yerden kurşunu yer....
    kurt_kapani

  20. #100
    just_life - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Fazer
    kurt_kapani_mos, Kanuni 250c ile ilgili pek bir bilgim yok bir kac kere denedim okadar ama forumu takip ederek bastan sona olan bütün kullanim kolayl1klarini ve sorunlarini yazmaya calisiyorum. Bana sorarsan eger Kanuni 250c Seyhan mi Tigermi dersen Tiger derim. Seyhanda 2 silindirli bir motor fakat su anda bulursan 2, el olarak bulabilirsin diye tahmin ediyorum. Fakat ikisinide test ettigimde Sürüs zevki olarak Tigerdan daha cok zevk aldim
    \'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler