Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1341
    Grhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Demir At
    bur-k@ ve uğuR1000 ilgi ve bilgi için tşkler.

    Alıntı Grhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 2009 model 650 GS var. Sis farı takmak istiyorum. Usta elektrik tesisatına girmeden direk aküden alarak monte et ve en fazla 30 dakika kullan dedi. Motorun teknik verisinde 400 W alternatör, 12 V / 12 Ah akü görünüyor....
    Ledli sis lambası takmaya karar verdim. Kimden yada nereden alacağım kesin değil. Sistemi bağlamak için aklımda bir kaç şema tasarladım ama elektronik sistemlerden dolayı işe yararmı emin değilim. Öngördüğüm montaj planlarımı elim dilim döndüğünce anlatacağım.

    A PLANI
    1. Arka ve ya ön park lambasından RÖLEyi tetiklemek için ANAHTARa akım alacağım.
    2. Akımı ANAHTAR tarafından tetiklenen RÖLEye aktaracağım.
    3. RÖLEye AKÜden araya sigorta koyarak akım alacağım.
    4. RÖLEden aldığım akımı sis lambası sistemine aktaracağım.

    B PLANI
    1. Güç soketinden çakmak kiti ile ve ya sokete girmeden RÖLEyi tetiklemek için ANAHTARa akım alacağım.
    2. Akımı ANAHTAR tarafından tetiklenen RÖLEye aktaracağım.
    3. RÖLEye AKÜden araya sigorta koyarak akım alacağım.
    4. RÖLEden aldığım akımı sis lambası sistemine aktaracağım.

    C PLANI
    1. Aküden direk olarak araya selenin altından bir ara anahtar koyarak RÖLEyi tetiklemek için ANAHTARa akım alacağım.
    2. Akımı ANAHTAR tarafından tetiklenen RÖLEye aktaracağım.
    3. RÖLEye AKÜden araya sigorta koyarak akım alacağım.
    4. RÖLEden aldığım akımı sis lambası sistemine aktaracağım.

    Ben mümkün oldukça kontak anahtarına bağlı açılıp kapanan bir sistem kurmak istiyorum. Bizim motorların durumunuda göz önüne alarak bana görüşlerinizi anlatırmısınız?
    Dumanla haberleşmeye son.
    Her yer DUMANSIZ HAVA SAHASI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1342
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    yerinde olsam hiç kendi başıma uğraşıp işi karıştırmam .

    http://www.vstromturkiye.org/viewtopic.php?f=22&t=8472

    linki incele karar ver yaptır.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  3. #1343
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    Arkadaşlar bu gün 3-4 gün önce yağ kaçırmaya başlayan ön amörtisörümün keçelerini ve yağını değişmeye karar verdim.keşke bi kaç foto çekseydim .acele ve unutkanlıktan çekmedim.kısaca bu işi kendi yapmak isteyen arkladaşlara yazarakta olsa faydalı olmak için anlatıyorum.malzemeler.

    1-keçeleri sökmeden almak ve emin olmak zorunda olduğumdan borusan ist yede 70 tl kdv dahil 2.adeti
    2-servis manuelinde her amortisör için yağ miktarı 600 ml yazıyor 1.5 kg özel amortisör yağı ben kadosan sanayide ilk gördüğüm oto amortisör tamircisinden 20 tl karşılığı aldım
    3-alyan anahtar takımı,balata spreyi bos kova vs.10 lokma,tornavida takım taklavat işte

    motoru alt sehpaya alıp arkaya bastırarak motor koruma demirinin altına bir destek yerlestiriyoruz.ön lastik sökülünce ve işlem uygularken motor one düşmesin diye.sonra ön tekeri ve fren merkezini söküp el altından alıyoruz varsa ön çamurluğuda skmeli tabi.
    devamında iki amortisörde üzerinde çalışmaya uygun duruma geldiğinde mesnet lerin yanlarındaki cıvataları sökmeden önce gidonun altından görünen amortisör kapaklarını ince bir bıcak yada tornavida ile cıkartıyoruz.anaaa oda ne bu alıştığımızın dısında bir durum burda bir tıpa var ve sökmek için her hangi bir anahtar yeri yok,telaş etmiiyoruz görünen tıpa alt kısmından orıngli üstten farkedilmeyecek kadar ince bir tel segmanla sabitlenmiş durumda ,bunu küçük çekiç sapı yada uygun başka bir aletle bastırıyoruz mesnet civatalarını bu yüzden sökmedikki bastırırken aşşağı kaçmasın amortisör,merak etmeyin yay fırlamaz.yaklasık 1cm kadar bastırıp ben ince bir çakı kullandım tel segmanı çıkartıyoruz.
    tıpayı rahat bir şekilde cıkarıyoruz.her ıkısınıde bu sekılde söktükten sonra mesnet cıvatalarıonıda sökelim ve hiç kasmadan ufak bir sarsmayla aşşağı çekerek mesnetlerden çıkartıp amortisörleri yere alıyoruz,devamında tıpanı naltında sırasıyla 10 cm kadar bir boru bu boruyla yay arasında bir pul ve yay bulunur bunlarıda çıkartıp bir gazete bez vb. üzerine diziyoruz.sonra amortisörü kırlı yağı koyacağımız kovaya boca edip içindeki kalan eski yağı döküyoruz,ilki kovada yağın süzülmesini beklerken ikinciyede aynı işlemi uyguluyoruz.
    sonra tekrar ele alıp en alttaki 6 alyanla açılan 2 cm lik cıvatayı söküyoruz,içerde kalan son yağda burdan boşalıyor,dönüyoruz üst tarafa üstte görünen ve yağı kaçırıyormuş izlenimi veren keçe aslında sadece bir kapaktır ve amortisör borusuna yapışan toz toprağı temizlemek için ordadır aslında asıl kece bunun altında bu ilk görünen keçeyi tornabida ile bozmadan ufak hareketlerle çıkarttıktan sonra altta asıl keçe görünecek,dikkat edin asıl keçeyi sabitleyen girintili çıkıntılı bir segman vardır bu segmanıda en uç noktasından tornavida ile kastırarak çıkartıp,boru ve alt kovanı sert bir darbeyle birbirinden ayırıyoruz iki parçaya ayrılan amortisör artık balata spreyi ile temizlenmeye hazır,
    temizliği yapıp dış kovanı elimize alıyoruz sırasıyle içine stoplayıcı denen 3 cm kadar olan küçük bir ucunda alt cıvatanın deliği kadar diğer ucuda yağ devirdaim borusunun oturacağı kadar yatak olan aleminyum parçayı karıştırmanız imkansız içeri cıvata değili altta olacak şekilde oturtup çalışma borusunu alıyoruz elimize, bunuda kovana daldırıp,içerisine 4 cm lik yayı bırakıyoruz ve 20 cmlik devirdaim borusunuda atıp içine alttan yağ boşaltmak için söktüğümüz 6 alyanlık cıvatayı mümkünse üzerindeki bakır pulu değişip sakince sıkıyoruz eğer civata sıkmazsa acele etmeyin bi kaç tur sonra sıkacaktır arkadan tutmaya ihtiyaç yok yalama yapmadan mümkün olduğunca sıkıyoruz dişlererin aleminyum olduğunu unutmayın.
    borumuz sabitlendi şimdi kalın bir yüzüğe benzeyen kayar kol yatağını keçenin hemen altına takıyoruz kovanla boru arasında kalacak bu yatak üzerine keçenin altındaki pul koyulacak dikkatli bir şekilde yerine çakmak gereksonra keçeyi eski keçe ile üzerine kotarak küçük çekiçle eski keçeye vuruşlar yapıp yerine oturtuyoruz,keçe nin tam yerinde olduğundan segman yuvasını gördüğümüzde emin oluruz eski keçeyi çıkartıp alın,segmanı takın,üst kapak keçesinide oturtup yayı pulu ve 10 cm lik boruyu içeri bırakın.
    amortisör başına 600ml yağ koyup kovandan değil borudan tutarak mesnetlere geçirip bir cıvata sıkın tıpayı söktüğümüz gibi bastırarak segmanını taktıktan sonra diğer amortisörüde aynı işlemlerle toplayıp takıyoruz lastiği frenmerkezini ve çamurluğumuzuda takınca mesnet vidalarını sıkıca sıkıp motoru destekten indirip teste çıkıyoruz geçmiş olsun 100 tl işçilik cebinizde kaldı mutlu kullanımlar .amortisör içinden çıkan parça edevat kısmının sırasını şiaşıran olursa aşşağıdaki linkte front suspansiyon dan parça sırasını takip edebilirsiniz.
    kolay gelsin..
    http://www.maxbmwmotorcycles.com/fic...aspx?vid=51604
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  4. #1344
    Grhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı uğuR1000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yerinde olsam hiç kendi başıma uğraşıp işi karıştırmam .

    http://www.vstromturkiye.org/viewtopic.php?f=22&t=8472

    linki incele karar ver yaptır.
    İstanbul'da olsam işler kolay olurdu ama bana 800 Km mesafedesiniz Biraz tesisat bilgim var ama motosiklet elektronik olunca uygulamalar buna göre şekilleniyor mecburen...
    Dumanla haberleşmeye son.
    Her yer DUMANSIZ HAVA SAHASI

  5. #1345
    HB76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    BMW F 650 GS sattı, beklemede
    selamlar,
    2000 model gs sahibiyim, en sakin kullanımda bile full depoyla (13lt) ışık yanmadan 250 kmden fazla yol yapamıyorum
    bakımları yeni yaptırdım, başka sorun ne olabilir?
    birde 2004 öncesi modellerde ortalama yakıt tüketimleriniz nedir?
    HOŞGELDİN ZEYNEP

  6. #1346
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı HB76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar,
    2000 model gs sahibiyim, en sakin kullanımda bile full depoyla (13lt) ışık yanmadan 250 kmden fazla yol yapamıyorum
    bakımları yeni yaptırdım, başka sorun ne olabilir?
    birde 2004 öncesi modellerde ortalama yakıt tüketimleriniz nedir?
    250km diyorsun ışık yanıyor. 50 daha gitse 300..
    13LT ile 300km, 100km'de 4.3lt
    2000 model için gayet normal bence.

    Sakin kullanımdan kastın, bu 250km'nin tamamını 80-85km sabit sürate bağlayıp gitmek değildir umarım.
    O durumda benim çocuk bile 3,5LT yakıyor çünkü..
    ama 100-110 gidersem 4,5 civarı...
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  7. #1347

    Üyelik
    29 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    f 650 gs
    selamlar
    bende 2001 model gs var. 13.3 lt 58 tl yaptığım 235 km ve sakin kullanım.
    umarım senin için açıklayıcı olmustur.
    siyam...

  8. #1348
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    13 litre için düşük km iki mantıklı açıklaması var bence.
    1-motor km si çok yüksek dolayısıyle skıstırma oranı düşük (bunun için azda olsa yağ yakmasıda lazım)
    2-sibop ayarları bozuk özellikle eksoz sübapları tam kapanmadığından düşük sıkıştırma yapıyor fazla devir az km.
    3-ben 2004 model kullanıyorum çift bujili 4.000 devirde 100 km 5.000 devirde 140km 6.000 devirde 160.km ye çıkıyorum
    sizin bu devirlerdeki km niz düşükse 1. sebep yukardaki maddeler anormal.2.sebepde tek buji olması yani tamamen normal bir durum.
    son olarak yakıtınızı fabrika verileri ile kıyaslayın derim.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  9. #1349
    Grhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı HB76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar,
    2000 model gs sahibiyim..
    ...2004 öncesi modellerde ortalama yakıt tüketimleriniz nedir?
    Verdiğiniz yakıt değerleri çok abartılı değil sanki. Bende 2009 var. Toplam 6500 km, 61 km ortalama hız, ortalama yakıt 4,2 litre. Model ve teknoloji farkını göz önüne alırsanız normal gibi...
    Dumanla haberleşmeye son.
    Her yer DUMANSIZ HAVA SAHASI

  10. #1350
    HB76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    BMW F 650 GS sattı, beklemede
    hepinize teşekkür ederim arkadaşlar, yeterince fikir edindim sayenizde
    excavatus,
    evet 250 kmnin tamamı sıkıştırmadan 80-90 km/h ile yapıldı,(üstelik bir değil birkaç sefer)

    siyamnemo,
    teşekkürler, yeterince açıklayıcı oldu

    uğur1000,
    sübap ayarlarından şüpheleniyorum zaten ama baktıracak sağlam usta arıyorum

    Grhn,
    2009 çift silindir değil mi?
    HOŞGELDİN ZEYNEP

  11. #1351
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı HB76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hepinize teşekkür ederim arkadaşlar, yeterince fikir edindim sayenizde
    excavatus,
    evet 250 kmnin tamamı sıkıştırmadan 80-90 km/h ile yapıldı,(üstelik bir değil birkaç sefer)

    siyamnemo,
    teşekkürler, yeterince açıklayıcı oldu

    uğur1000,
    sübap ayarlarından şüpheleniyorum zaten ama baktıracak sağlam usta arıyorum

    Grhn,
    2009 çift silindir değil mi?
    Hajım bana yine de 12 yaşında bir makina için normal gibi duruyor.
    Çok rahatsız ediyorsa bir baktır derim.
    ama 100km'de 4.3LT normal gibi..
    4 LT 'nin altına düşürebileceğini pek sanmıyorum
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  12. #1352
    Grhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı HB76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...2009 çift silindir değil mi?
    Çift silindir, 72 hp...
    Dumanla haberleşmeye son.
    Her yer DUMANSIZ HAVA SAHASI

  13. #1353
    HB76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    BMW F 650 GS sattı, beklemede
    Alıntı excavatus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hajım bana yine de 12 yaşında bir makina için normal gibi duruyor.
    Çok rahatsız ediyorsa bir baktır derim.
    ama 100km'de 4.3LT normal gibi..
    4 LT 'nin altına düşürebileceğini pek sanmıyorum
    100kmde 4,3lt harcasam keyfime diyecek olmaz
    yedek depoya geçmeden yapılan ölçümler 13 lt/250 km
    yani 5,2 lt/100 km (benzin ışığı yanmadan)
    çok değilmi?
    HOŞGELDİN ZEYNEP

  14. #1354
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    size bi kaç tavsiyem olacak
    .ben motoru alalı 1 ay oldu.fakat bu motora 2010 aralık ayında yani 13 ay önce marş dişlisi,bi kaç sviç,teker bilyaları,akü ve en önemlisi
    E C U yani beyin değişmiş.borusan istinyede faturasıda bende yapılan işlem kaydıda.bunun iyi yanı benim için bu parçaların her birinin işçilik dahil 2 yıl parça garantisi var.halen 11 ay garantisi devam ediyor,kötü yanı 12. ayda beyin yine arıza verirse bana zarar.ama 2004-2010 arası sıkınt ı yapmamış olması güzel.
    size tavsiyem şu ustalık isteyen büyük işlemlerde sibop ayarı yada değişimi,sente ayarı yazılım kontrolü gibi işlemlerde yetkili servis kullanın 2 sene başınız ağrımasın bir sefer tam ödeme yapın model ve km ye bakılmaksızın 2 yıl işçilik ve parça garantisi var bilginize.

    ha unutmadan 13 lt (56 TL) ile yaptığım max km 340 km.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider

  15. #1355

    Üyelik
    31 Ocak 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Geçenlerde yeni bir tane BMW F650 GS aldım. 2000 model fakat ruhsatta f650 diye işlenmiş olduğunu fark ettim(model olarak 2000 diye işli). gs modelleri f650 diyemi işleniyor yardımcı olabilecek var mı? ayrıca motorumda bir kaç küçük eksiklerim var bunlardan bir tanesi arka çamurluk(çamur sıyırıcı) 3 parça halinde satılıyormuş galiba borusan fiyatı çok pahalı ucuza nerde bulabilirim ve bu gerekli bir parçamı ? aldığım kişi çokta gerekli değil dedi ama ben emin olamadım. şuana kadarda bir kez kullandığım için(malum kış) yağmurlu havada deneyemedim. olmasa su atar mı motosiklet? Ayrıca 2000 model f650 gs hakkında beni bilgilendirebilir misiniz çünkü ilkkez bir enduro motosiklet aldım önceden honda cbf kullanıcısıydım? benim için bilmem gereken önemli şeyler nedir? sezona başlamadan önce ne gibi bakımlar yaptırmalıyım? biraz çok soru sordum galiba yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler...

  16. #1356
    excavatus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2010
    Şehir
    Eskisehir (şimdilik)
    Motosikleti
    BMW F650 ST
    Alıntı peser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde yeni bir tane BMW F650 GS aldım. 2000 model fakat ruhsatta f650 diye işlenmiş olduğunu fark ettim(model olarak 2000 diye işli). gs modelleri f650 diyemi işleniyor yardımcı olabilecek var mı? ayrıca motorumda bir kaç küçük eksiklerim var bunlardan bir tanesi arka çamurluk(çamur sıyırıcı) 3 parça halinde satılıyormuş galiba borusan fiyatı çok pahalı ucuza nerde bulabilirim ve bu gerekli bir parçamı ? aldığım kişi çokta gerekli değil dedi ama ben emin olamadım. şuana kadarda bir kez kullandığım için(malum kış) yağmurlu havada deneyemedim. olmasa su atar mı motosiklet? Ayrıca 2000 model f650 gs hakkında beni bilgilendirebilir misiniz çünkü ilkkez bir enduro motosiklet aldım önceden honda cbf kullanıcısıydım? benim için bilmem gereken önemli şeyler nedir? sezona başlamadan önce ne gibi bakımlar yaptırmalıyım? biraz çok soru sordum galiba yanıtlarınız için şimdiden teşekkürler...
    1. Makina F650 zaten. GS yazıp yazmaması tamamen ruhsatı dolduran memurun kafaya göre.
    2. 3 parça arka plastik olmaz ise, topcase varsa oraya kadar güzel çamur ve su çıkar. sana pek bir zararı olmaz. Ancak o makinanın en güzel gözüken parçalarından birisidir. Borusan'da pahalı olması normal. Sahibinden.Com üzerinde F650 için çıkma veya muadil parça satan çok adam var. Onları araştırabilirsin. direk ürünü arama. Bol bol F650 parçası satan birinin telefonunu al ara. Mutlaka bulurlar.
    3. Motorla ilgili bilgi istemişsin, ne gibi bir bilgi olduğunu söylerden daha çok yardımcı olabilirim.
    4. Bakım konusunda da, makinayı madem yeni aldın. Şunları yaptır.
    4.1. mutlaka yağ değiştir.
    4.2. mutlaka yağ, benzin ve hava filtrelerini değiştir.
    4.3. fren sistemini temizlettir fren hidroliğini değiştir.
    4.4. Genel bir kontrol yaptır, zincir dişli ve dişli setlerini, fren balatalarını, vs vs gibi her türlü sarf malzemeyi kontrol ettir.

    Ve sana tavsiyem motoru aldıktan sonraki bu ilk bakım ve kontrolleri Borusan'da veya başka bir yetkili BMW servisinde yaptır (teknik oto, özgörkey vs gibi)
    Maaliyeti 500 TL civarında olacak.

    Lastiklere de bir bak, dişleri iyi durumdaysa yaşına bak. 2007 veya 2008 civarında ise üretimi mutlaka sezona girmeden değiştir. Yaşı geçmiş lastik kullanmak buz üstünde gitmekle aynı şeydir
    HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...

  17. #1357
    saffet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2007
    Şehir
    Mezitli / MERSİN
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Merhaba arkadaşım Peser motorun hayırlı olsun borusanda arkaçamurluk nekadarmış.bilgilendirmeni rica ederim.

  18. #1358
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı saffet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşım Peser motorun hayırlı olsun borusanda arkaçamurluk nekadarmış.bilgilendirmeni rica ederim.
    sizin 2000+ modellerin o çamursıyırıcısını bilmem ama 2000 öncesi'nindeki çamursıyırıcıyı(MudFlap Diye geçiyor) fiyatını yazayım ki aklınızda fikir bulunsun:

    Kimden: Murat GÖRMÜŞ
    Kime: Yunus
    Gönderildiği Tarih: 31 Ekim 2011 9:47 Pazartesi
    Konu: RE: Parça Resmi

    Yunus bey,



    11 Numaralı parça 20 € + kdv Almanya



    10 Numaralı parça 22 € + kdv Almanya



    12 Numaralı parça 11 € + kdv Almanya



    13 Numaralı parça 5 x 1 € + kdv İstanbul



    14 Numaralı parça 4 x 1 € + kdv İstanbul



    11 Numaralı parça 4 x 2 € + kdv Almanya





    İyi günler.





    Murat GÖRMÜŞ
    Parça Satış Danışmanı



    Borusan Oto Servis ve Ticaret A.Ş.
    Birlik Mah. 448. Cad. No:43 Çankaya / ANKARA

    Şu sahibinden de ikinci el malzeme satan elemanları da canınız sıkılıyorsa arayın zira çok felaket küfrederek telefonu kapatıp fitil gibi gezmenize sebebiyet verebilir insan evladı olmayan kırmızı bir f650 satan bir arkadaş ile irtibata geçtim ve bana arka çamurluk dahil 500tl ye verebileceğini söyledi kendisine küfür etmedim tabiki ama bana borusandan gelen parça fiyat listesini gönderdim ve 100 liraya verirsen talibim dedim o kadar. bulabilirseniz banada haber eyleyin burdan madem banada lazım ama 2000 öncesi modellerinkinden..
    ANGARAJ

  19. #1359
    apn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2009
    Motosikleti
    BMW F650 GS DAKAR
    Selam Arkadaşlar;

    F650 GS lerin yakıt sarfiyatı muadil diğer motorlara göre düşüktür. Bu konu herkez tarafından biliniyor.
    Benim deneyimlerime göre birkaç konu belirtmek isterim. Malum bu konuyu tam bilmeyen arkadaşlar için.

    1. Kışın daha fazla yakıt harcar (otomatik jigle,ısınması için beklenen süre veya motor hareket halinde iken uygun sıcaklık ve verim için harcadığı yakıt v.s)
    2. Motosiklet şehir içinde fazla yakıt harcar ( sıkışık trafik, düzensiz hızlanmalar dur kalk gibi)
    3. Motosiklet kısa mesafe kullanımlarında fazla yakıt harcar. Evet saçma gelebilir ama doğru bire bir deneyimledim. (Motor standart belli bir kullanım sonrasında yakıt sarfiyatını düşürür o sebepden çok kısa mesafelere gidip motoru kapatıp soğuduktan sonra tekrar çalıştırıp yine kısa bir mesafeye gidiyorsanız sarfiyat artar)
    4 .Motosikletin en önemli parçalarından biri benzin pompası ortalama olarak 50.000 km ömrü vardır ve regülatörlü dür. Eğer eski ve tıkalı ise yakıt sarfiyatı artar motor çekmez.
    5. Bujiler eski ise yakıt sarfiyatı artar.
    6. Motosiklet devrinde kullanılmazsa yakıt sarfiyatı artar ( fazla yüksek devir veya fazla düşük devir)
    7. Düşük lastik havaları ve yanlış lastik seçimi sarfiyatı arttırır.
    8. Topcase ( etkisi yok denecek kadar az) sarfiyatı arttırabilir.

    Not: Benim 2004 model F650 GS DAKAR yazın şehir dışında 3 ile 3,5 lt arası sarfiyat şehir içinde (İSTANBUL TRAFİĞİ) 4 ile 4,5 lt arası sarfiyat. Kışın şehir içi sarfiyat 4,5 ile 5 lt civarına kadar çıkmaktadır. Şehir dışı ise 3,5 ile 4 lt arası.

    Bunlar benim tecrübelerime dayalıdır umarım bilgilendirici olmuştur.

    Saygılar

  20. #1360
    uğuR1000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    istanbul,İÇERENKÖY
    Motosikleti
    BMW F650 GS-R 1150 GS-R 1200 GSAK1200 LT-R 1200 GS
    arkadaşlar benimde arka küçük çamurluk yok,3 parça halindedir normalde zincir muhafaza (sağ cant kapağı ) arka çamurluk ve sol taraf (sol cant kapağı) diye isimlendirilmiş 1 ay önce borusana sorduğumda 100 £ +kdv fiyat verilmişti,bilginiz olsun.sanırım yaklaşık 270 tl gibi bişi tutuyor.
    UĞUR 4 Teker hatunumun istediği yere,2 Teker burnumun dikine gider


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler