Daha dün storm aldım.Belli bir süre geçtikten sonra tartışmaya ne yönde katılacağımı motorum gösterecek.İlk izlenimlerim;orası burası takırdamayan,tatminkar kaliteli bir makina olduğu yönünde.1 ay sonra hararetli tartışmaya katılmak üzere!
Daha dün storm aldım.Belli bir süre geçtikten sonra tartışmaya ne yönde katılacağımı motorum gösterecek.İlk izlenimlerim;orası burası takırdamayan,tatminkar kaliteli bir makina olduğu yönünde.1 ay sonra hararetli tartışmaya katılmak üzere!
Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
Oğuz
@darkdiamond;
Güle güle kullan kazasız belasız umarım senin motorunda hiçbir sorun çıkmaz.
Teknik özellikleri açıklanmış, yorumlarınız nedir?
Bence Kanunİ Alinacak Modelİ Var Alinmayacak Modelİ Var ÖrneĞİn Benİm Motor 3000 Kmde HerŞeyİ DeĞİŞİyo.bİr Yerlerİ ParÇalaniyor.vİdayi Sikarken Vİda Kiriliyor.tabİ Çikaramiyorsunuzda İÇİnden.daha Sonra Benzİm Borusu O Kadar Kalİtesİz Kİ Yolda Birakma Gİbİ Bİr Durumla KarŞi KarŞiya Kaliyorsunuz.bİr Depo Benzİnİnde BoŞa AÇmasi İÇten Bİle DeĞİl...sİz Sİz Olun Dİkkatlİ Kararlar Verİn .uzun Yola Çikmayi HİÇ Denemeyİm Bİle...yolda Birakir..yok TekerleĞİ Patlar Yog Bİlmem Ne...
Durdurun Dünyayı İnecek VARRRRR!!!.....
Motosikletleri pahalı olarak satın almamızda emeği geçen kanuni ve rmz firmalarına teşekkür ederim. Rmz kendi kazdığı kuyuda boğuldu. Kanuni'ye halkımız gerekli cevabı zaten veriyor. Yazıklar olsun.
kanuni resmi web sitesi olan www.kanuni.com.tr adresinde yayınlanan resimlere bakılırsa Freedom 200 modeli Racer 200 modelinin naked versiyonu
Racer 200
Freedom 200
Teknik veriler
Racer 200
# Motor : 1Silindir 4 Zaman
# Silindir Hacmi : 193 cm3
# Silindir Çapı ve Strok : 63x62 mm
# Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
# Maks. Güç : 12,44HP / 6750 d/d
# Maks. Tork : 9,9 Nm / 4950 d/d
Freedom 200
# otor : 1 Silindir / 4 Zamanlı
# Silindir Hacmi : 193 cm3
# Silindir Çapı ve Strok : 63 x62 mm
# Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
# Maks. Güç : 12,44 hp / 6750 rpm
# Maks. Tork : 9,9 Nm / 4950 d/d
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Galiba Racer 200 ün grenajsız hali, biraz daha oturaklı yapılabilirmiş.
FİYATI : 3.250 ytl
- Motor : 1 Silindir / 4 Zamanlı
- Silindir Hacmi : 193 cm3
- Silindir Çapı ve Strok : 63 x62 mm
- Sıkıştırma Oranı : 9,0:1
- Maks. Güç : 12,44 hp / 6750 rpm
- Maks. Tork : 9,9 Nm / 4950 d/d
- Soğutma Sistemi : Hava
- Çalıştırma : Elektrikli / Pedal
- Ön Fren : Disk
- Arka Fren : Tambur
- Yağlama Tipi : Yağ Pompası
- Ateşleme : CDI
- Akü : 12 V / 7Ah
- Ön Süspansiyon : Teleskopik
- Arka Süspansiyon : Helezonik Yaylı Mono Amortisör
- Yakıt Tankı Kapasitesi : 13 lt
- Ön Lastik : 90/90-18
- Arka Lastik : 130/70-18
- Boyutları : 2070 X 710 X 1180
- Ağırlığı : 143 kg
- 100 km'de ort. yakıt maliyeti : 2,98lt
- Sele Yüksekliği : 775 mm
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
bence racerdan daha güzel duruyor.hele bi grisi varki oofff diyorum
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
ufak detaylar hariç güzel duruyor...
bence kanuni gerçek anlamda yerli motor olarak 100 - 150 cc arasında uzmanlaşmalı. japonların çok önemsemediği mu segmentte devam edip yeterli bilgi ve birikime ulaşınca 250 cc ye geçmeli. şu an gerçek anlamı ile yerli olan modelleri yok denecek kadar az. parça kalitesi olarak çin - japon arasında bir yerde olsa bile yerli malı bir motor alınır. mondial montaj hattını kurdu. eğer fırsatı iyi değerlendirirse yerli parça oranını arttırarak kanuni önünde daha fazla tercih şansı elde edecektir.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
arka fren disk olsaydı tam süper olacaktı
Ben yakından inceleme fırsatı buldum.
İzlenimlerim;Uzaktan bakınca albenisi olan bir görünümü olmasına rağmen,yakın plandan bakıldığında şişirme işçiliğin farkına varıyorsunuz.Örneğin;ön amortisörlerin bağlandığı döküm parçalar hiç işlenilmeden boyanıp yerleştirilmiş.Görüntüsü hemen kırılıvericekmiş gibi hiç güven vermiyor.
racer ın motorunu söküp buna takmışlar.aynısı
buraya epeydir kimse uğramamış bari ben bişeyler yazayım
bende motocar 200 var
çok hızlı vekuvvetli bir motor cbf 150 den daha kuvvetli
rampada iki kişi 100 km sürat te hiç zorlanmıyor
max hız 120 lerde ama yükseltmek mumkun amabana 110 da yetıyor
neyse asıl mesele olan titreşim meselesine geleyim
titreşim neredeyse yok ( olanı da rahatsız etmıyor illa varmı dıye dıkkat edeceksınız kı fark edebilesiniz )
ben onunla en son kırklareline gittim ahanda resmi
Shot with FinePix2800ZOOM at 2007-08-06[/QUOTE]
eee bu tel jant ama resimlerdeki farklı...artı bu motor o motor değliii(!)
evet bu motor o motor değil zaten kimsede bu motor o motor demedi
bu motor benim motorum
ve modelide motocar 2oo o da yukarıda yazıyor zati
kanunide 200 cc serileri aynı motoru kullanıyorlar dış aksam değişiyor
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
racerın görünümünü hiç sevmem ama bu naked ilgimi çekti izmirde bi kanuni bayii bulup inceleyeceğim hemen
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
hort hort hort yokmu hiç freedom kullanan yahu ???
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)