http://imageshack.us/
bu siteye git
brovseye tıkla
resmi seç
yükle de
yüklendikten sonra resim
linki kopyala
mesajların yazıldığı yere linki yapıştır
ve cevapla butonuna tıkla
tamamdır
kolay gelsin
http://imageshack.us/
bu siteye git
brovseye tıkla
resmi seç
yükle de
yüklendikten sonra resim
linki kopyala
mesajların yazıldığı yere linki yapıştır
ve cevapla butonuna tıkla
tamamdır
kolay gelsin
kisa bir sure icin 150 mz etz akusunu 251 mz etz kullansam olurmu
251 mz etz akusu 12v 9 amper
150 mz etz akusu 12v5
ama tip olarakta ufak degilmi
tsk
Arkadaşlar Mz 301 Fun motosikletim var.Motosiklet çalışırken aküyü ölçü aletiyle ölçtüğüm zaman ölçü aleti sapıtıyor.Ve motora gaz verince motor sanki elektrik kesiyormuş gibi boğuluyor.Aynı zamanda motor çalışıyor olmasına rağmen gösterge panelinde akü lambası sönmüyor ve devir saatim çalışmıyor.Bu modellerde konjektör ve devir saatini çalıştıran devreyi tek bir tabla üzerinde toplamışlar.Aşağıya fotoğraflar koycam.Bu sisteme çin malı bir konjektör bağlayabilirmiyim?Bağlantıyı nasıl yapmalıyım.Çünkü orjinal konjektörü 110 TL.
Konjektör paneli bu:
2. fotograftada yeşille çizdiğim yere 3 tane stator sargı kablosu giriyor.Kırmızıyla çizdiğim yere aküden gelen + kutup kablosu giriyor.sarıyla çizdiğim yere kömürlerin kablosu giriyor.1 ve 2 numarayla numaralandırdığım yerlerede 2 tane yeşil kablo giriyor. 3.resimde kablolarada 1 ve 2 olarak numara verdim.
3. fotograftada yeşille çizdiğim yer 3 tane stator sargı kablosu.Kırmızıyla çizdiğim yer aküden gelen + kutup kablosu.sarıyla çizdiğim yer kömürlerin kablosu.Kırmızı daire içindeki 1 ve 2 numarayla numaralandırdığım kablolarda 2. resimdeki 1 ve 2 nolu soketlere giriyor.
Bu tesisatı nasıl çalıştırabilirim arkadaşlar? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
Al bir Mz dünyayı gez...
kendi açtığın konuya cevap verdim.. bakarsan sorunu çok ucuza çözersin...
o zaman kablo kontrolleri ve ek yerlere ve soket giriş çıkışlarına wd 40 sık yada muadili.. kablo ve soketlerden emin olduktan sonra konjektör e kadar şarj geliyorsa sıkıntı konjektördür.. onada 124 murat ın ki uyuyor...
arkadaşlar hepinize selamlar motorumu satmak zorundayım paraya ihtiyacım var ilgilenen olursa diye burayada yazayım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mz-cok-temiz-orjinal-91-model-alman-mz-114427320/detay
dün akşam biri anlatıyordu mz 301 için yamahalardaki gibi ayrı yağ deposu yapıp benzine yağ karıştırmadan kullanıyormuş sorayım dedim bende var mı böyle yapan biri aramızda?
"Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."
Muhtemelen buradaki herkes,en azından ben.Yağ deposu yapılmaz TR deki modelleri bu şekilde yağ enjeksiyonlu.
Zaten Mzlerin orjinalimnde depoya koymassın..Yağ tankına koyarsın....
Ordan gerekli yağı gerektiği kadar alır...
Arıza yapmış, iptal edilmiş yağ pompalı mz lerde depoya karıştırılır....
Alttan ya da üstten... Zaten bir şekilde benzinle karışacak...
Extradan mekanizma yapmaya gerek yok...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
bir bucuk sene oldu celik jant almistim takarkende carburator benzin vanasi zincir platin vs degistirdim bir hafta sonra motor silkelemeye basladi bende arizanin carburatorden sanip hava ayari derken rolanti ayari derken olmadi onceki carburatoru taktim yine ayni bu sefer platini ayarla yine olmadi hele platin kapagini ac kapa biktimya sonra zincir ayarini gerdirdim yine olmadi satacaktim tabi uzerindeki celik jantlar hosuma gittigi icin sokup tel cantlari takacaktim sokmeden oncede sanki icime dogdu kesin bu arka celik janttan dedim tel cantlari taktim gercektende hakliymisim bes on km dolastim oncekinden cok farkli beni bir bucuk sene motorumdan sogutan hayrani oldugum celik jantlarmis acaba niye bu celik jantlar boyle motorda silkeleme yapiyor
Çelik jantlarım yeniydi deme.Jant mı Jant sürülür piyasaya bizde.Muhtemelen atıklık vardı,mühendislikten kaçıktı.Balans yoktu yani.Onun için tel jantların tellerinde aşırı gevşeme olmadıkça zaman içindeki eğrilmelerden dolayı kendini ayara sokuyor.Onun için çelik jantları sevmiyorum.Çünkü etrafta balans yapacak yer yor.
Arkadaşlar hepinize merhabalar...Uygun olduğunu düşündüğüm bir tane mz buldum ilanı inceleyip fikirlerinizi söylerseniz sevinirim...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mz-ilk-sahibinden-4,000-km-de-94-model-mz-301-125310466/detay/
birde merak ettiğim bir konu daha var 251 mi yoksa 301 mi özellikle ikisinide kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum.Çünkü motor 3.motorum olucak ve tahminimce uzun yıllar bende kalır ileride özellikle parça ,usta vs sıkıntısı yaşamamak adına 251 mi 301mi?
Herkese tekrar selamlar,saygılar.
mz781 celik jantlarim yeni degil ama ic ve dis lastik aldigimda garajlar takmadan once tekeri ozel mengeneye baglayarak kontrol ediyorlar hangitarafa cekiyorsa sigara izmareti buyuklugunde janta kursun yapistiriyorlar yani jantlarda kaciklik falan yok neyse ilgin icin tsk
fesmer17 94 model 4000 km yani 19 yasinda km sine inanma ama temizse 301 veya 251 farketmez parcalarini int sparis verebilirsin googleden sahin motorsiklet gir parcalari oradan bulabilirsin kolay gelsin
fesmer17; 251 olsun.
bulbul; jant düzgünse niye silkeleme yapsın?aslında dikkat edersen tel jantların da çoook hafiften yamuk gibidir ama o sallantıyı emer.Çelik jantta o esneme olmadığından burnunun dikine gider.Motor kendi bildiğine.
Haklı olabilirsin 104000 bin olması daha muhtemel..Sanırım sadece silindir piston farklı,verdiğin siteyi inceledim biraz 251 ve 301 için aynı grankı satıyorlar.Acaba şanzımanlarıda aynımı bazı kullanıcılar vites oranları farklı diye yazmışlar bazı forumlardada..
Bu arada jant konusunda bende çelik jantı tercih ederdim.Ama eğerki tam bir arazi motorundan bahsediyor olsaydık bu sefer kesinlikle tel jant derdim..
arkadaşlar cabuk cevaplar için ayrıca teşekkürler...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)