Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Mart 2007, 16:01
#1721
Arkadaslar NGK'dan gelen yazilari aynen aktariyorum
Merhaba Sayın Öge,
Öncelikle markamıza ve ürünlerimize göstermiş olduğunuz güven ve ilgi için teşekkür ederiz.
Sorunuza gelince, 10mm' lik CPR9EA-9 bujisi 12mm' lik DPR9EIX-9 bujisinin yerine kullanılamaycağını bilmenizi isterim. CPR9EA-9 bujisi yakın bir zamana kadar OE (orijinal parça) statüsünde olduğudan yedek parça pazarında hangi araçta kullanılacağı ile ilgili bilgi elimize ulaşmamıştır. Bu konu hakkında güncel bilgileri ilgili departmandan temin ederek sizinle tekrar irtibata geçmek isterim. Eğer sizcede uygun ise?
Tekrar teşekkür eder aracınızla hayırlı ve keyifli sürüşler dilerim.
2. Mail
Sayın Öge,
Şu an için Honda CBF 150' de kullanılan CPR9EA-9 bujisi için öngörülen bir iridyum alternatifi bulunmamaktadır. Standart buji yerine daha üstün özelliklere sahip bir çözüm aradığınızı anlıyor ancak tüm ihimalleri inceledimde (Platin Buji dahil) şu an itibariyle bu model motorsiklet için IRIDYUM yada PLATIN buji çözümünün ne yazıkki tespit edilmemiş olduğu görmekteyim.
İyi günler diler saygılarımı sunarım.
Reklamlar
-
30 Mart 2007, 16:16
#1722
Juniors adlı üyeden alıntı
haşa beni tanıyan bilen biliyor zaten, Bu kadar lafları başkası deseydi beni burda zaten barındırmazlardı.Bi Çoğu dostum arkadaşım olumsuzlukları gerçekleri yazdım. Demekki Bana Defolu Geldi dedim hala anlamadın. Kusura bakmada Dostum sen Fesatsan Yapabileceğim birşey yok. u dönüşü yapıorsam bir nedeni vardır dimi? en basitinden hangi bir motosiklette far su alır kaçırır içine ve ertesı gun kalkıp motoru çalıştırdığında farı patlar? Adama onden ses gelıyor dıyorum ANKARA EFE HONDA Yetkili servisine "Hepsinde var Mühim bir sorun değil" diyor Ben bi Çok Olumsuzluk gordum 59 gun içerisinde ve bunları yazdım. olumlu yanlarınıda yazdım. Sen nası beğendiysen Övüyorsan Fikirlerini söylüyorsan.bende olumsuz düşüncelerimi yeni alacaklara tavsiye etmediğimi söylüyorum. Peki soruyorum sana Sahibinden com ,intoko Ya gir bir bak 6 Tane satılık Honda cbf var ve nerdeyse 1 ay oldu ilanları verelı;
400km de 3.100 e satıyorum
700km de 3.200 e satıyorum
yepyeni 300km de 3250 ye satıyorum pazarlık vardır.
Neden Piyasasını düşürüyorlar???
Objektif ol subjektif olma Pardaillan
ancak burada juniors ile diğer %90 cbf kullanıcılarını ayıran bir unsur var, nedense kimsenin aklına gelmiyor bu.
o da şudur ki juniors motoru 8000 km de aldı, bizler ise 0 km aldık motoru
juniors her ne kadar içine sinip motoru aldıysa da onceden kullanılırken herhalde artçı olarak gezmedi ilk sahibiyle, yani motorun 0-8000 km arası hayatını ancak ilk sahibinin dediği kadar bilir ki işte bence olay burada başlıyor.
bence o motor 8000 km boyunca pek de sağlam bir şekilde kullanılmadı.zaten daha piyasaya yeni çıkan bir motorun hemen 8000 km yapması da düşündürücü.ilk sahibi kuryeydi belki, belkide değildi ama bence motoru haddinden fazla zorladığı aşikar kısa zaman içerisinde.tabii ki sonradan satış zamanı "aman da aman, bu motor taş gibi hiç sorunu yok, çok iyi rodaj yapıldı, taş gibi mübarek" diyerek anlatacaktır motoru.
bu yüzden 0 cbf kullanıcıları olarak juniors la kendimizi bir tutmamamız gerektiğini düşünüyorum.onun başına bir şanssızlık gelmiş bitmiş.artık bunun için konuşmanın gereği yok.juniors un da eski motoru cbf i kötülemesinin bir mantığı yok.burada açıklanmayan unsurlar söz konusu çünkü(ilk sahibinin tam olark bildiği).sonuçta juniors 8000-10000 arası bu motoru biliyor sadece...
saygılar...
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
30 Mart 2007, 19:00
#1723
Luxor adlı üyeden alıntı
ancak burada juniors ile diğer %90 cbf kullanıcılarını ayıran bir unsur var, nedense kimsenin aklına gelmiyor bu.
o da şudur ki juniors motoru 8000 km de aldı, bizler ise 0 km aldık motoru
juniors her ne kadar içine sinip motoru aldıysa da onceden kullanılırken herhalde artçı olarak gezmedi ilk sahibiyle, yani motorun 0-8000 km arası hayatını ancak ilk sahibinin dediği kadar bilir ki işte bence olay burada başlıyor.
bence o motor 8000 km boyunca pek de sağlam bir şekilde kullanılmadı.zaten daha piyasaya yeni çıkan bir motorun hemen 8000 km yapması da düşündürücü.ilk sahibi kuryeydi belki, belkide değildi ama bence motoru haddinden fazla zorladığı aşikar kısa zaman içerisinde.tabii ki sonradan satış zamanı "aman da aman, bu motor taş gibi hiç sorunu yok, çok iyi rodaj yapıldı, taş gibi mübarek" diyerek anlatacaktır motoru.
bu yüzden 0 cbf kullanıcıları olarak juniors la kendimizi bir tutmamamız gerektiğini düşünüyorum.onun başına bir şanssızlık gelmiş bitmiş.artık bunun için konuşmanın gereği yok.juniors un da eski motoru cbf i kötülemesinin bir mantığı yok.burada açıklanmayan unsurlar söz konusu çünkü(ilk sahibinin tam olark bildiği).sonuçta juniors 8000-10000 arası bu motoru biliyor sadece...
saygılar...
bencede öyle juniors 10bin km de aldı motorunu.10bin kmlik bir motorun nasıl kullanıldığı hakkında bir bilgisi yoktu oda alırken.Kötü kullanılmış olduğu aşikar.Bu kadar kısa zamanda 10bin km yapmasıda KURYE motoru olduğuna dalalet.Bencede junior biraz sansızlık olmuş senin motor hikayen sıfır motorla 10bin kmdeki motor bir değil lütfen
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
30 Mart 2007, 20:06
#1724
Luxor adlı üyeden alıntı
ancak burada juniors ile diğer %90 cbf kullanıcılarını ayıran bir unsur var, nedense kimsenin aklına gelmiyor bu.
o da şudur ki juniors motoru 8000 km de aldı, bizler ise 0 km aldık motoru
juniors her ne kadar içine sinip motoru aldıysa da onceden kullanılırken herhalde artçı olarak gezmedi ilk sahibiyle, yani motorun 0-8000 km arası hayatını ancak ilk sahibinin dediği kadar bilir ki işte bence olay burada başlıyor.
bence o motor 8000 km boyunca pek de sağlam bir şekilde kullanılmadı.zaten daha piyasaya yeni çıkan bir motorun hemen 8000 km yapması da düşündürücü.ilk sahibi kuryeydi belki, belkide değildi ama bence motoru haddinden fazla zorladığı aşikar kısa zaman içerisinde.tabii ki sonradan satış zamanı "aman da aman, bu motor taş gibi hiç sorunu yok, çok iyi rodaj yapıldı, taş gibi mübarek" diyerek anlatacaktır motoru.
bu yüzden 0 cbf kullanıcıları olarak juniors la kendimizi bir tutmamamız gerektiğini düşünüyorum.onun başına bir şanssızlık gelmiş bitmiş.artık bunun için konuşmanın gereği yok.juniors un da eski motoru cbf i kötülemesinin bir mantığı yok.burada açıklanmayan unsurlar söz konusu çünkü(ilk sahibinin tam olark bildiği).sonuçta juniors 8000-10000 arası bu motoru biliyor sadece...
saygılar...
+ 1000000 selamlar saygılar
-
30 Mart 2007, 21:28
#1725
-
30 Mart 2007, 21:48
#1726
-
30 Mart 2007, 21:55
#1727
aykan adlı üyeden alıntı
noluyo burda gene cbf 150!!ciler sürün motorları ya tartısmaya degecek bi şey yok ortada gittiği yere kadar bakın artık ben kötülemiyorum
biniyorum eşşege biner gibi dagılırsa dagılsın ne olursa olsun beni götürsünde gidecegim yere ama o canım motorum nekadar saglam ve masumda diyemiyorum sürüyorum hadii bakın keyfinize bırakın tartısmayı
yok dostum benim lafım yok şahsen size...ama bahsettiğiniz arızaların bende olmaması olmayacağı anlamına gelmez tabi...zaman içerisinde göreceğiz ...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
30 Mart 2007, 22:06
#1728
mete_han adlı üyeden alıntı
yok dostum benim lafım yok şahsen size...ama bahsettiğiniz arızaların bende olmaması olmayacağı anlamına gelmez tabi...zaman içerisinde göreceğiz ...
tabi mete abi ya valla çok mantıksız davranıyoruz bazen kabul ediyorum ama gel biz senle ybr 250 alak
-
30 Mart 2007, 22:19
#1729
mete_han adlı üyeden alıntı
yahu isteyen motoru kötüler isteyen över...herkesin kısmeti neyse kaderi neyse onu yaşar...mesela ben bugün motorum çalışmayınca iyice şaşırdım..eyvah demeye kalmadan...bu motor istop eden düğmenin kapalı olduğunu farkettim...
yani arıza olmayacak diye bir şeyde yok...ama 1250 de arıza yüzü görmedim...daha ne isteyeyim...7 gün soğukta yatan motor tek basmayla çalışıyor...ben ayakla çalıştırma olayına takılmıştım neden yok diye...ama hondanın bana bu problemi yaşatmayacağını bilmenin huzuru yetiyor artık...ben eleştirenlere bişey demem...kullanan eleştirsin...aykan ..erol88.....
alp tunay..junıors sayesinde motoruma daha bi aşık oldum...motorum problem yaşayanları utandıracak şekilde tıkır tıkır maşallah...yahu ben niye motorumu satıyorum...galiba biraz salaklık olacak...bugün arayan 4 kişi motoru beğenirlerse 3000 liranın hazır olduğunu söylediler...kafama edeyim...pazarlık payı yoktur yazmadım ilana...millet düz yapalım deyip duruyor...40 yılın başı bir kelepir motorum olmuş...düşeş zam gelmiş...mal birden kıymetlendi be...ama önemli olan detay markaya olan güvenirlik...
Aşık etmemde faydam olduysa ne mutlu bana....
Peki 6000 devirde motorunuzun teklemeye başlamasına ne diyorsunuz?...Teklemiyor gazı sonuna kadar yiyor demeyin sakın...En az 10 cbf ye bindim hepsinde var bu olay...
Evet fikirlerinizi alayım....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
30 Mart 2007, 22:29
#1730
erdo2002 adlı üyeden alıntı
evet evet bu motor iyi biraz büyük ama olsun (benim boyutlarıma göre tabi)1,68boy 60kg
aslına bakarsanız yeni motor alıcak biri olarak en son şu motoru gördüm Hyosung Karion (RT125)
yeni baslıcaklara buda tavisye edlebilir.Görüntü 4 *4lük
gerçektende ilgi çekmiyormu sizcede?
sanki bir cooper cross karışımı bir alet halini almış.Seçenekleriniz arasında bulunması gereken bir motor
bu hyosung oldukça güzel.favorilerimden biridir hyosung.ve honda cbf 150.yamaha ybr 125'e iyi bir rakip oldu.ama ama ama ybr 250 ye yaklaşabileceğini sanmıyorum.
-
30 Mart 2007, 22:32
#1731
aykan adlı üyeden alıntı
tabi mete abi ya valla çok mantıksız davranıyoruz bazen kabul ediyorum ama gel biz senle ybr 250 alak
dostum ben motor olayına ara vericem yine...
alpcim sallıyon be...öyle bişey yok...var gibi anlatıyon ama ben rastlamadım...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
30 Mart 2007, 22:40
#1732
mete_han adlı üyeden alıntı
dostum ben motor olayına ara vericem yine...
alpcim sallıyon be...öyle bişey yok...var gibi anlatıyon ama ben rastlamadım...
Yalanmı söylüyorum kanka....Yapma allah aşkına...Ne kadar cbf ye bindiysem hepsinde var aynı sorun....Ya siz anlamıyorsunuz motorun gidişinden yada ben diycem...Ama yok işte..Biyerden sonra kesici gibi bişey oluyor yığılma yapıyor...Genelde 110 km de yapıyor....
Özellikle denemeni tavsiye ediyorum..Hatta şimdi dışarı çık gazı ver dediğim gibi motorun sesini dinle.....
Hiç birinize ve motorunuza düşmanlığım yok kanka...Hepinizi seviyom ben...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
30 Mart 2007, 23:00
#1733
kanka ben hissetmedim duymadım farketmedim veya herneyse....
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
31 Mart 2007, 01:34
#1734
...
1000 bakımına gittiğimde servisteki usta motorda otomobillerdeki gibi devre kesici olduğunu söylemişti,ne kadar doğru bilmiyorum,bu açıklamaya göre bu mekanizmanın çalışması devirle ilgili olmalı hızla değil...4. viteste 110 da tekliyorsa 5 e atın bence düzelir ;)
[B][COLOR="Red"][CENTER]sonun başlangıcı :)[/CENTER][/COLOR][/B]
-
31 Mart 2007, 10:37
#1735
arkadaşlar söz konusu devir kesici olayını 3000 km bakımda servis e bir sorayım size bilgi veririm.
-
31 Mart 2007, 13:59
#1736
arkadaslar bu motorda devir kesici var benim önceki ybr 12000rpm gösteriyodu devir sayacı 11000de kesiyodu genelde 2 3 son gaz geçerdim cbf tede aynı sistem var devir sona yaklasırken kesiyo bi elektronik sınırlandırıcı var olmasaydı ne olurdu?motor son devrine ulasır vibrasyon baslardı ayrıca motora hasar verirdi genelde atesleme son orantıya girdiginde ampuller patlar motor devir dengesizliignden silindir asınmaları ve krank yatak boslukları olusurdu bence iyi bi sistem benim diyer kullandıgım 100 wave modelinde bu basıma gelmisti çünki kesici yoktu olay tamamen bundan ibarettir şahsi fikrim ama son devre yaklasmadan daha düşük devirlerde ortaya çıkıyosa atesleme ile ilgili bi sıkıntı olabilir.
-
31 Mart 2007, 14:27
#1737
alp_tunay adlı üyeden alıntı
Yalanmı söylüyorum kanka....Yapma allah aşkına...Ne kadar cbf ye bindiysem hepsinde var aynı sorun....Ya siz anlamıyorsunuz motorun gidişinden yada ben diycem...Ama yok işte..Biyerden sonra kesici gibi bişey oluyor yığılma yapıyor...Genelde 110 km de yapıyor....
Özellikle denemeni tavsiye ediyorum..Hatta şimdi dışarı çık gazı ver dediğim gibi motorun sesini dinle.....
Hiç birinize ve motorunuza düşmanlığım yok kanka...Hepinizi seviyom ben...
alp bu motorlar acılmamış halen 1000 kmde bi motor tam olarak acılmaz 4 bin 5 binden sonra acılır en iyi sekilde şimdi motor yeni tabiki bi yerde tıkanacak
yeni kosu yapan birini düşün bide 1 yıldır düzenli kosu yapan birini düşün istersen
-
31 Mart 2007, 16:53
#1738
Bundan bir süree önce niyetleştiğimiz ultraukala kardeşime satışdan vazgeçtiğimi demin bildirdim...üzüldüm...yani beni anlayışla karşılar inşallah...özür dilerim dostum be...bunu site ahalisiyle paylaşmak istedim...sonra demesin mete han abi topdur toparlakdır...çocuğu heveslendirdik birde....allah belamı vere...
konu dışı mevzudur kendisi haric cevap yazmayınız....makara kukara yapmayın lütfen...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
31 Mart 2007, 17:14
#1739
Yazmayin DemİŞdİn Metehan Ama Soracam VazgeÇtİm DemİŞsİn SatiŞtan Yanİ Ona Satmaktan Mi Yoksa Genel Olarak Mi Satmaktan Vargectİn ?
-
31 Mart 2007, 17:57
#1740
cbf 150 ankarada demişsin ne kadar istiyor rengi nedir biraz bilgi verirsen sevınırım bende cbf 150 düşünüyorumda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler