Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #25681
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı ubuntu67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yeni taktıracağım lastiklerin üretim tarihini nasıl öğrenirim, lastiğin üzerindeki kodları nasıl okurum, yardımcı olur musunuz?

    ayrıca çakmaklık girişi de yaptıracağım , yağmur geçirmez çakmaklığı hangi siteden temin edeyim, daha önce taktıran arkadaşlar fikir verirse sevinirim...

    selamlar herkese...
    Her lastiğin üzerinde (dot)üretim tarihi bulunur genelde çerçeve içinde hafta ve yıl olarak gözükür örneğin(dot:1611)bu lastik 2011'in16'ıncı haftasında üretilmiş demektir 3yıl süresini doldurmuş bayatlamış lastikleri aracınıza takmayın yani takacağınız lastik en az 2010 üretimli olsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #25682
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    motoru devirmedikçe çok memnun kalırsın.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  3. #25683
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tramer den sorgulatma işlemini nasıl gerçekleştirebilirim
    http://www.aracsorgulama.org/tramer-arac-sorgulama/

  4. #25684
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkürler

    arkadaşlar devir işlemleri ne kadara mal olur lütfen birisi düzgün bi açıklama yapsın yaa paramı ona göre ayarlıcam plaka değiştirirsen toplam şu kadara değiştirmessen toplam şu kadara diye biri söyleyebilirmi yani herşey toplam motorun komple devir işlemleri ne kadara mal olur araştırdım her kafadan bi ses çıkmış 60-70-150-220 her çeşit rakam okudum lüüüütttfeeennn biriniz yardımcı olun

  5. #25685
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkürler

    arkadaşlar devir işlemleri ne kadara mal olur lütfen birisi düzgün bi açıklama yapsın yaa paramı ona göre ayarlıcam plaka değiştirirsen toplam şu kadara değiştirmessen toplam şu kadara diye biri söyleyebilirmi yani herşey toplam motorun komple devir işlemleri ne kadara mal olur araştırdım her kafadan bi ses çıkmış 60-70-150-220 her çeşit rakam okudum lüüüütttfeeennn biriniz yardımcı olun
    73 tl ye halloluyor bir notere gitmeniz yeterli, en fazla 15-20 dk sürer

  6. #25686
    mali_181 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2012
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Şu an için motorsuz :(
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    73 tl ye halloluyor bir notere gitmeniz yeterli, en fazla 15-20 dk sürer
    yani 73 tl verdiğim zaman motorumu alıp binip gidebiliyorum bu ruhsat-noter hepsi halloluomu bu parayla

  7. #25687
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150

    [B]YARDIM...![/B]

    iyi günler
    öğrenciyim ve ilk motorumu alacağım 2500tl civarı bir bütçem var

    2007 model bir cbf150 buldum 20.000 kmde fiyatı 2750 tl ancak pazarlıkla alınır sanırım 2500tl ye sanırım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...69525138/detay

    ve

    2009 model bir cbf150 buldum 28.000 kmde fiyatı 2700 tl oda pazarlıkla 2500tl ye alınır sanırım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...49266936/detay

    sizce hangisi iyidir?

    ve en önemlisi ben mahallemdeki bir motor tamircisine sordum cbf 150 alacaksan 2011 model üzeri al 2011 modelin altındakilerde yağ yakma (yağ eksiltmede olabilir ikisinden biri) var dedi bu önemli bir sorunmudur? il motorum olacağı göz önünde bulundurursak? ve bu sorun varmı gerçekten?
    lütfen acil yardım

  8. #25688
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi günler
    öğrenciyim ve ilk motorumu alacağım 2500tl civarı bir bütçem var

    2007 model bir cbf150 buldum 20.000 kmde fiyatı 2750 tl ancak pazarlıkla alınır sanırım 2500tl ye sanırım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...69525138/detay

    ve

    2009 model bir cbf150 buldum 28.000 kmde fiyatı 2700 tl oda pazarlıkla 2500tl ye alınır sanırım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...49266936/detay

    sizce hangisi iyidir?

    ve en önemlisi ben mahallemdeki bir motor tamircisine sordum cbf 150 alacaksan 2011 model üzeri al 2011 modelin altındakilerde yağ yakma (yağ eksiltmede olabilir ikisinden biri) var dedi bu önemli bir sorunmudur? il motorum olacağı göz önünde bulundurursak? ve bu sorun varmı gerçekten?
    lütfen acil yardım
    bahsettiğin şeyler herkes için göreceli şeyler. hondaysa gerisi tefferruat .. bu gün bir bandrol olmuş zaten 46 lira.
    bu efe mut'lu

  9. #25689
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Resimlerden pek anlaşılmıyor ama iki motor da güzele benziyor.

    Bu arada aracı alıp noter masrafını yaptıktan sonra, zorunlu trafik sigortasını, muayenesi geçmişse muayenesini yaptırmanız gerekir. Farklı ilden alır plaka değişsin derseniz ayrıca bir de plaka basım ücreti alınır.

    ---------- Post added at 01:40 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

    Sonradan resimlere tekrar baktım, aksesuarlı motorun ön çamurluğu boyanmış, depo da boyanmış olabilir üzerindeki etiketi göremedim. Neden boyandığı araştırılmalı. İlk motor bu durumda daha orjinal göründü gözüme. Fikir değiştirdim Ayrıca Km si oynanmış motoru fren ve debriyaj kollarının üzerindeki boyanın tamamen silinmesinden anlayabilirsin. Bu iki motorda da dikkat edersen fren debriyaj aşınma seviyeleri aynı gibi, km leri orjinal olması muhtemel. Yakından incelemek lazım. İlk bakılacak şey, ruhsattan motor şase numaralarını karşılaştırmak olsun. Bizim bu motorlar çok kolay çalınan motorlar. Sonra başın ağrımasın. Bence ilk motor üzerinde daha fazla dur, aksesuar görünmesi istenmeyen bazı şeyleri gizlemek için de takılmış olabilir.

  10. #25690
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Alıntı mali_181 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani 73 tl verdiğim zaman motorumu alıp binip gidebiliyorum bu ruhsat-noter hepsi halloluomu bu parayla
    Alan razı veren razıysa imzalar atıldıysa notere ve devir işlemlerine 70-80 arası (ben 73 vermiştim) verirsin anahtarını alırsın çıkarsın. Noterde özellikle sordukları şey(alan kişiye ) şase numarasını kontrol ettiniz mi ? Satan kişiye de parasını aldın mı oldu

    ---------- Post added at 00:24 ---------- Previous post was at 00:21 ----------

    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimlerden pek anlaşılmıyor ama iki motor da güzele benziyor.

    Bu arada aracı alıp noter masrafını yaptıktan sonra, zorunlu trafik sigortasını, muayenesi geçmişse muayenesini yaptırmanız gerekir. Farklı ilden alır plaka değişsin derseniz ayrıca bir de plaka basım ücreti alınır.

    ---------- Post added at 01:40 ---------- Previous post was at 01:34 ----------

    Sonradan resimlere tekrar baktım, aksesuarlı motorun ön çamurluğu boyanmış, depo da boyanmış olabilir üzerindeki etiketi göremedim. Neden boyandığı araştırılmalı. İlk motor bu durumda daha orjinal göründü gözüme. Fikir değiştirdim Ayrıca Km si oynanmış motoru fren ve debriyaj kollarının üzerindeki boyanın tamamen silinmesinden anlayabilirsin. Bu iki motorda da dikkat edersen fren debriyaj aşınma seviyeleri aynı gibi, km leri orjinal olması muhtemel. Yakından incelemek lazım. İlk bakılacak şey, ruhsattan motor şase numaralarını karşılaştırmak olsun. Bizim bu motorlar çok kolay çalınan motorlar. Sonra başın ağrımasın. Bence ilk motor üzerinde daha fazla dur, aksesuar görünmesi istenmeyen bazı şeyleri gizlemek için de takılmış olabilir.
    Bir de dikkat ettin mi ikinci motosikletin ilan tarihine 11 Mayıs 2011 diyor ilanda 8 aydır oradamıymış. Bu kısmı ilginç geldi bana, ayrıca aksesuarları sanırım 800tl geriye 2000tl kalıyor motosiklet için. Bence normal değil.

  11. #25691
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bu aralar cbf 250 gıdıklamaya başladı. haydi hayırlısı. cıbıftan ayrılmayı düşünmesi bile zor.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  12. #25692
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Ocak 2012
    2012 cbf aldım kornik bir sorunu varmı teşekkürler.

  13. #25693
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı gubreci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 cbf aldım kornik bir sorunu varmı teşekkürler.
    Bakımına kadar şunlara dikkat et, motor bloğu veya alt şanzıman kısmında bazı zayıf noktalardan yağ kaçakları görürsen bunu 1000 bakımındasöyle. Zaman zaman motor bloğunu, altıda dahil olmak üzere incele. Ben 2011 motorumda ilk 2-3 bin km de farklı 4-5 noktasından yağ sızıntısı ile karşılaştım. Yaptım veya yaptırdım.

    Uzun yolculuklarda zaman zaman gaz kesme, titreme gibi bi sorun yaşarsan bu 2011 yeni kasalarda kronik bi sorun olarak kendini gösterdi ama servisler bu problemi çözebiliyorlar. Problem ve çözümü bulundu.

    İlk bakımı ve yağ değişimi 1000 km de olmasına rağmen ben 500 km de yağ değişimi yapmanı veya yaptırmanı öneririm.

    En azından ilk iki yağ değişimi yapıla ne kadar 80 km-h ı geçme. Veya anlık olarak geçsen bile uzun süreler 80 in üzerinde yolculuk yapma.

    Arkada zincir dişlisi 43 t dir. Bunu 42 t ile değiştir.

    Orj. lastiklerine dikkat et ıslak zeminde çok kötü kayarlar. Ekonomin müsade ederse ön arka michalen taktır. Keyfine bak.

    Malüm havalar soğuk. İlk ateşlemede jikleyi mutlaka kullan ve motorun yeteri kadar ısınmadan yola çıkma, motoruna yüksek devir yaptırma.

  14. #25694
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Ocak 2012
    teşeşkkür ederim kolay gelsin.

  15. #25695
    ubuntu67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2009
    Şehir
    Hatay - İskenderun
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her lastiğin üzerinde (dot)üretim tarihi bulunur genelde çerçeve içinde hafta ve yıl olarak gözükür örneğin(dot:1611)bu lastik 2011'in16'ıncı haftasında üretilmiş demektir 3yıl süresini doldurmuş bayatlamış lastikleri aracınıza takmayın yani takacağınız lastik en az 2010 üretimli olsun.

    çok teşekkür ederim bilgilendirme için....

    motoru aldım çok şükür, serviste bıraktım, lastikleri takılacak, plakası filan çıkacak... haftaya döndüğümde teslim alacağım, ilk izlenimlerimi o zaman yazarım...

    valla yağ yakıyormuş, tekliyormuş falan filan, çok konuşuldu, ama hondadır dedik, aldık, sorun çıkarsa garantili motor, düzeltirler... allah utandırmaz inşallah...

    selamlar herkese...

    ---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:37 ----------

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakımına kadar şunlara dikkat et, motor bloğu veya alt şanzıman kısmında bazı zayıf noktalardan yağ kaçakları görürsen bunu 1000 bakımındasöyle. Zaman zaman motor bloğunu, altıda dahil olmak üzere incele. Ben 2011 motorumda ilk 2-3 bin km de farklı 4-5 noktasından yağ sızıntısı ile karşılaştım. Yaptım veya yaptırdım.

    Uzun yolculuklarda zaman zaman gaz kesme, titreme gibi bi sorun yaşarsan bu 2011 yeni kasalarda kronik bi sorun olarak kendini gösterdi ama servisler bu problemi çözebiliyorlar. Problem ve çözümü bulundu.

    İlk bakımı ve yağ değişimi 1000 km de olmasına rağmen ben 500 km de yağ değişimi yapmanı veya yaptırmanı öneririm.

    En azından ilk iki yağ değişimi yapıla ne kadar 80 km-h ı geçme. Veya anlık olarak geçsen bile uzun süreler 80 in üzerinde yolculuk yapma.

    Arkada zincir dişlisi 43 t dir. Bunu 42 t ile değiştir.

    Orj. lastiklerine dikkat et ıslak zeminde çok kötü kayarlar. Ekonomin müsade ederse ön arka michalen taktır. Keyfine bak.

    Malüm havalar soğuk. İlk ateşlemede jikleyi mutlaka kullan ve motorun yeteri kadar ısınmadan yola çıkma, motoruna yüksek devir yaptırma.
    teşekkürler dostum , benim için de faydalı oldu...

  16. #25696
    canekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2011
    Motosikleti
    NC700x
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu aralar cbf 250 gıdıklamaya başladı. haydi hayırlısı. cıbıftan ayrılmayı düşünmesi bile zor.
    yapma etme ateşe atma kendini

    cbf150 tek motorun bile olsa o hataya düşme derim ki cbf 150 senin tek motorun değil.
    cbf 250 parçası pahalı, 150 den az buçuk hızlı, 500cc gibi benzin yakan bir motosiklet.

    dediğim gibi tek motorun bile olsa cbf150 , 250 sine bakmanı tavsiye etmem. cbf150 minimum masrafla alınabilecek en yüksek konforu veren motosiklet..görsel yönden bir 150 lik için tatminkar halide cabası..

    cbf150 den sonrası direkt 500cc olmalı(ki bu kısım yine seni etkilemiyor )

  17. #25697

    Üyelik
    22 Eylül 2010
    Şehir
    adapazarı
    Motosikleti
    cbf150 2010 siyah
    merhaba arkadaşlar,cbr250'ler çok düşük kmlerde ikinci ele düşmüşler dikkatimi çekti.cbf150 mi satıp cbr250 almaya niyetlenmiştim ama bu durum beni tereddütte bıraktı,sebep nedir sizce?

  18. #25698
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    nedeni bence hız merakı olan arkadaşları kesmemesidir. birisinin bir lafıyla motorunu değiştiren adam tanıyorum.

    mesela almıştır, birisi demiştir ki "bunun lastikleri çok ince oğlum, çakma reys bu"

    hooop! koy ilana.

    cbf 150 harika motor da insan değişiklik arıyor işte. şöyle hafif, kullanışlı, sağlam, güçlü bir japon fena mı olur? hem de üzerine 1-1,5 koyup?

    bu arada bende cbr 250 olsa dökülene kadar satmam. harika bi motor.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  19. #25699
    BROICER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2011
    Şehir
    Didim/AYDIN
    Motosikleti
    2012 rtr150- 2016 cb500f
    kim bilir bakarsınız fuarda cbf150 yerine daha estetik 150cc naked gelir
    ne imzası beaaa

  20. #25700
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı ubuntu67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim bilgilendirme için....

    motoru aldım çok şükür, serviste bıraktım, lastikleri takılacak, plakası filan çıkacak... haftaya döndüğümde teslim alacağım, ilk izlenimlerimi o zaman yazarım...

    valla yağ yakıyormuş, tekliyormuş falan filan, çok konuşuldu, ama hondadır dedik, aldık, sorun çıkarsa garantili motor, düzeltirler... allah utandırmaz inşallah...

    selamlar herkese...

    ---------- Post added at 14:40 ---------- Previous post was at 14:37 ----------



    teşekkürler dostum , benim için de faydalı oldu...
    Kardeş meraklanma motorun iyi çıkıcak burda yazılan çizilen hiçbir sorunuda yaşamayacaksın inşallah, motor işi şans işi mesela benim bu sene yaz başı aldığım cbf 2011 de tekleme vs herşey mevcuttu sattım bitane daha aldım temmuzda bunda hiçbir sorun çıkmadı sadece yakıt musluğu arızalı çıktı oda değişti garantiden bide deponun altında bi boya atması var yakıt musluğunu değiştirirken farkettim rötüş tutmuyor geçen boyadan geldi söküldü gene kabarmış teslim alırken sağını solunu iyi incele iyice bak hayırlısı olsun yanlız innova vardı galiba sende neden satıp cbf 150 aldın merak ettim..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler