Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Haziran 2010, 21:20
#15541
mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı
metehan abi sen yanlış hatırlamıyorsam marş dinamosunu değiştirmiştin 3 ay önce falan bizim arkadaşın marş dinamosuna ihtiyacı var fiyatı ne kadar dı birde cin malını taksak sorun yaşatırmı
kanka marş dinamosuna 95 liramı ne vermiştim...yanlış hatırlamıyorsam sürat motordada galiba o 65 liraydı...sürat motor tel 0212 522 96 78
honda db motor 0216 461 06 06 dan 4 ü tuşla bilgi versinler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:16 ----------
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Yanlış
Benzin musluğu,kullanılmadığında kapalı kalması,karbüratöre gereksiz benzin yığılmasını ve yine park halindeki motorun gazkolunu çevirip bırakan meraklı melahatlara karşı karbüratörün benzine boğulmasını önler,çalıştırırken yığılan benzinin ihtiyaç fazlası,çiğ bir şekilde uçaaarr gider.İsraf,yazıktır...
Motoru park ederken durduğumuzda,stop etmeden benzin musluğunu kapatıp ardından stop etmekte fayda vardır...
''Ben buna çok dikkat ederim''
la hacı her park edişte musluk kapatılırmı yav... o dediğin tipler cingen mahlelerinde kapı önüne bırakılan yerlerde olur...peki sana bişey diyim...musluğu hareket halindeyken kapat...400-500 metre daha gidersin öyle devreye girer...yani musluğu kapatmanın bu durumla bir alakası yok...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Reklamlar
-
08 Haziran 2010, 21:28
#15542
hacı abi pm attım bakıver
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
08 Haziran 2010, 22:03
#15543
arkadaşlar iyi akşamlar istanbul bayrampaşadayım cbf 150 arıyorum yardımcı olursanız sevinirim hayırlı akşamlar
-
08 Haziran 2010, 22:12
#15544
wedata adlı üyeden alıntı
arkadaşlar iyi akşamlar istanbul bayrampaşadayım cbf 150 arıyorum yardımcı olursanız sevinirim hayırlı akşamlar
iyi akşamlar kardeş bende bayrampaşadayım doğru yoldasın emin olnasıl bi motor arıyosun model km fiyat?sahibindene bak derim 2. el alıcaksan araştırman lazım temiz düşürmek için
-
08 Haziran 2010, 22:33
#15545
CPR9EA-9 kodlu bujiyi taktıktan sonraki yakıt tüketim verilerim :
10,5 litre benzin ile 357,2 km. yol almışım. Sonuç:
2,939 litre / 100 km.
Kullanım stilimi değiştirmedim. Yani bu veriler genelde yüksek devirli ve boş olan yollarda da dipgaz sonucunda elde edilmiştir.
Önceki CPR8EA-9 kodlu buji ile (aynı kullanım tarzıyla) genelde 3,1 yada 3,2 litre arası yakıt tüketirdim.
Ufakta olsa buji bence yakıta etki etti.
9ea buji takan arkadaşlar sizlerdende net veriler bekliyoruz...
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
08 Haziran 2010, 23:09
#15546
Arkadaşlar aranızdan Konyalı olupta Cbf kullanan var mı? Bulamadım Konya' da Honda servisi. Ne yapacağım ben şimdi alırsam Ankara'ya mı getireceğim bakıma? Böyle memleket mi olur ya, Ybr bayii yok Honda bayii yok, bayii de geçtim serviste yok...
-
08 Haziran 2010, 23:36
#15547
mete_han adlı üyeden alıntı
kanka marş dinamosuna 95 liramı ne vermiştim...yanlış hatırlamıyorsam sürat motordada galiba o 65 liraydı...sürat motor tel 0212 522 96 78
honda db motor 0216 461 06 06 dan 4 ü tuşla bilgi versinler...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:16 ----------
la hacı her park edişte musluk kapatılırmı yav...
o dediğin tipler cingen mahlelerinde kapı önüne bırakılan yerlerde olur...peki sana bişey diyim...musluğu hareket halindeyken kapat...400-500 metre daha gidersin öyle devreye girer...yani musluğu kapatmanın bu durumla bir alakası yok...
Tamam Mete abi senin eşşeğin kancık
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
08 Haziran 2010, 23:43
#15548
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Tamam Mete abi senin eşşeğin kancık
kankitom şimdi adam yeni...hangi bilgiyi verirsek o bilgiyi dimağa sokup alışkanlıkları bu yönde olacak...şimdi sana sorarım kaç kişi motoru stop ettiğinde akşamları musluk kapatır...veya bak yağmurlar kapıda...kaç gündür binemiyoruz...musluğu kapatan kaç kişi olabilir...musluk kapatma işi Ekimde motoru depoya kaldıranlar için geçerlidir...veya benim gibi şaka yollu hınzırlık için puştluğuna yapılır...ben musluğun bu denli aç kapa yapılmasını istemeyişimin sebebi işçiliğinin dandik olmasından yalama olmaması adına söylüyorum...yoksa isteyen açsın isteyen kapasın...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Haziran 2010, 00:24
#15549
mete_han adlı üyeden alıntı
kankitom şimdi adam yeni...hangi bilgiyi verirsek o bilgiyi dimağa sokup alışkanlıkları bu yönde olacak...şimdi sana sorarım kaç kişi motoru stop ettiğinde akşamları musluk kapatır...veya bak yağmurlar kapıda...kaç gündür binemiyoruz...musluğu kapatan kaç kişi olabilir...musluk kapatma işi Ekimde motoru depoya kaldıranlar için geçerlidir...veya benim gibi şaka yollu hınzırlık için puştluğuna yapılır...ben musluğun bu denli aç kapa yapılmasını istemeyişimin sebebi işçiliğinin dandik olmasından yalama olmaması adına söylüyorum...yoksa isteyen açsın isteyen kapasın...
Abi sende haklısın,ama ben herzaman böyle kullanırım,söylediğin kadar dandik olduğunu düşünmüyorum bee abi,sende bizim motürleri yerden yere vurdun valla ''işcilik dandik falan'' millet yolda görünce şaşı beş bakıyo,sen dandik diyosun,ayibidisin haaa cevherim
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
09 Haziran 2010, 00:44
#15550
-
09 Haziran 2010, 00:51
#15551
"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz" A. Şerif İZGÖREN
-
09 Haziran 2010, 01:08
#15552
mete_han adlı üyeden alıntı
agalar benzin musluğuyla mutfağınızdaki musluk gibi oynarsanız yalama olur...
gerektiğinde yedeğe alırsınız sonra eski konumuna...
1 yıldır kullanıyorum 3.5 yıllık makina musluğunu bilmem etmem.
kırmızı ya dayanmadan benzin al, dibini kullanma yeter.
Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..
-
09 Haziran 2010, 01:12
#15553
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Burası nere? bu motor hakkatten o balçıktan geçtimi şimdi,yoksa gerimi döndü
Ama manzara süper tekkelimeyle
Dere yatağı gibi duruyor maşallah her ikinizede bu yollarda kullanmak için ilk önce Cbf sonra biraz kaçık bi sürücü lazım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 ----------
AydoganX adlı üyeden alıntı
CPR9EA-9 kodlu bujiyi taktıktan sonraki yakıt tüketim verilerim :
10,5 litre benzin ile 357,2 km. yol almışım. Sonuç:
2,939 litre / 100 km.
Kullanım stilimi değiştirmedim. Yani bu veriler genelde yüksek devirli ve boş olan yollarda da dipgaz sonucunda elde edilmiştir.
Önceki CPR8EA-9 kodlu buji ile (aynı kullanım tarzıyla) genelde 3,1 yada 3,2 litre arası yakıt tüketirdim.
Ufakta olsa buji bence yakıta etki etti.
9ea buji takan arkadaşlar sizlerdende net veriler bekliyoruz...
Benim tüketime bakmadım ama çekişte fark yaşadım 3 le çıktığım 10 km lik bir rampayı 4 le çıktım ama bide şu var motor hiç açılmamıştı 400 km lik uzun bir yol yaptıktan sonra bu bujiyi taktım 2. gidişimde böğle bir olay yaşadım motordan mı bujidenmi ona siz karar verin motor 8300 de şu an
Yınnn yınnn yınnnnnnnn....
-
09 Haziran 2010, 01:23
#15554
-
09 Haziran 2010, 01:40
#15555
m.şanveren adlı üyeden alıntı
Abi sende haklısın,ama ben herzaman böyle kullanırım,söylediğin kadar dandik olduğunu düşünmüyorum bee abi,sende bizim motürleri yerden yere vurdun valla ''işcilik dandik falan'' millet yolda görünce şaşı beş bakıyo,sen dandik diyosun,ayibidisin haaa cevherim
Hacı bişeyi çok kurcalamamak lazım ben böyle düşünüyorum...birde mekanik bir konu olduğu için tedirgin oluyorum...şimdi garantidende çıktı başım ağrımasın diye yani...tv kumandası değilki aga bu zırt aç pırt kapa...
İstanbulda kurye motoru diyolar inan...sizin oralarda kıymeti artıyor doğal olarak...çünkü az olduğu için kıymetli...
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
1 yıldır kullanıyorum 3.5 yıllık makina musluğunu bilmem etmem.
kırmızı ya dayanmadan benzin al, dibini kullanma yeter.
benim kafamda bir paranoya istatistik var sizle paylaşayım yabancı değilsiniz...diyorumki mesela bu motorda her parçanın bir ömrü var dimi...atıyorum kontağı 7250 kez çevirirseniz sonucta bozulacak...mümkün olduğu kadar az kullanırsam demekki uzun ömürlü olacak...mesela ben ağırım artcı alırsam amortisörün ömrü azalacak...artcı almıyorum...debriyaj balatam 100.000 vites atışından sonra yalama olacak dimi atıyorum...ne kadar az vites değiştirirsem ne kadar az debriyaja basarsam ömrü uzayacak dimi...işte böyle...psikoloncik yani... bu motor bugünlere böyle geldi beyler... 15 Ocak 2007 den bugüne...
tek kötü alışkanlığım motoru temiz tutmuyorum...kirli geziyorum...ama jant ve yağlı taraflar pis...her gün gidon kısımları seleyi çantamı camsille silerim mutlaka...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------
KaPTaNHaSaN adlı üyeden alıntı
kontak ile ilgili arkadaşım sorununu çözmüş. benimde kontak deyince aklıma gelen bir konu var.
kontağımız yatay durduğundan yıkanma veya yağmur esnasında içerisine su alır. nem yapar... toz olayadı var tabikide. bu oksitlenme zamanla elektiriğin iletimini keser. bu da yolda giderken makinanın kontak kapaması anlamına geliyor. kaldı ki kontak kapayan makina yüksek hızlarda anlık tekerlek kilitlemeleri yapar. bunlarda kazaya sebebiyet verebilir.....
bunu önlemek için arada bir wd40 ile yağlamak (kontaklamak) gerekir
servisler bakımlarda genelde yapar ama kontrol etmek lazım.
benim kontak 1 kez garantiden değişti...kilitli vaziyette kapı önünde kalmış işe gidememiştim...peki w40 yerine başka bir yağ alternatifi biliyormusun...dikiş makinaıs yağ ayçiçek yağı veya zincir spreyi olurmu aga...ya da motor yağını şırıngaya doldursak olur bence yav...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Haziran 2010, 01:45
#15556
yağ yağdır meto usta
-
09 Haziran 2010, 01:50
#15557
metehan abi, bugünkü bakın honda neler üretiyor gibi başlığın vardı. Ona istinaden yazıyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=4psoS8NJbVE
bizdekiler cbf 150 ise, bu linkteki ne peki?
-
09 Haziran 2010, 02:25
#15558
blue white adlı üyeden alıntı
yağ yağdır meto usta
hacı felsefe yapmada iki yorum kat uzaktan uzaktan bakınıyon...lastikler kaydımı dönüşte...alıyozmu sana çişelın..
jam session adlı üyeden alıntı
yaz aga yaz...ama yutup izleyemiyorum vtunneldende gelmedi link...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Haziran 2010, 05:50
#15559
mete_han adlı üyeden alıntı
hacı felsefe yapmada iki yorum kat uzaktan uzaktan bakınıyon...lastikler kaydımı dönüşte...alıyozmu sana çişelın..
yaz aga yaz...ama yutup izleyemiyorum vtunneldende gelmedi link...
mete_han abi youtubeye giremediğini okudum bu konuda en temiz sade ve en iyi çözüm bu sitede var hocam bir incele ve uygula derim ben http://www.navige.com/navige-tum-tarayicilar
ktunneller v.s. uğraşma abi.saygılar.
-
09 Haziran 2010, 07:45
#15560
yazın sıcakta genleşen herşey gibi, etrafımızdaki hava da genleşir. yani 1 litrelik pet şişeye sığacak kadar (yani 1 lt) havanın içerisindeki havayı oluşturan azot oksijen vs. moleküller birbirinden uzaklaşır. kışın ise 1 lt havada daha çok molekül bulunur.
kışın hava daha yoğundur ve bu yüzden sürtünme artar. motor bunun sonucunda yaza göre aynı kullanımda daha fazla yakar.
daha önce de yazmıştım. neticede boşlukta değiliz. balık nasıl suda geziyorsa biz de hava akışkanının içinde geziyoruz. ne kadar yoğun, o kadar dirençli.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler