Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8401
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı OzCaN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 15-40 Castrol koydum dün İzmir için ideal olan bu fakat bende bu yağı zor buldum sorduğum yerde senin aradığın yağlardan koli koli vardı ne ters iş
    Nasıl memnun musun özcan ?

    Ben de deneyeyim.Sonuncuyu da sen aldın bize kalmadı iyi mi ...
    Yarın gaziemirdekine bakıcam bulamazsam bana araştıracağız aynısından


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8402
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı PIERzig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl memnun musun özcan ?

    Ben de deneyeyim.Sonuncuyu da sen aldın bize kalmadı iyi mi ...
    Yarın gaziemirdekine bakıcam bulamazsam bana araştıracağız aynısından
    Çok memnunum alalım sanada aynısını dene 4 Ltlik olsa alalım hemen ama yoktur sanırım Eğer karşılaşırsan hemen haber ver alalım 4 litre

  3. #8403
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    hemen yağa ortak olurum
    8 lik varsa 8 lik alalım
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  4. #8404
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı KaPTaNH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hemen yağa ortak olurum
    8 lik varsa 8 lik alalım
    En iyisi varille alalım biz Sende dene abi bu yağı çok iyi gerçekten Gerçi sen bu yağı koydun heralde en son değişimde değilmi Memnunsundur sende o zaman

  5. #8405
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Arkadaşlar.. dün Shell Advance VSX 15w/50 motosiklet yağı aldım. Bugün yarın değiştiricem. Bu yağı nasıl bilirsiniz ? Kullanan var mı =? Bide ambalajın üzerinde (Syntetik based) yazıyor. Bu nedemek sizce ? Yarı sentetik mi ? Tam sentetik mi ? Umarım tam sentetiktir.

    Tam sentetikmiş ya öğrendim çok iyi. 1 lt 20 tl. Tam sentetik 15w/50 ler arasında neredeyse en ucuzu. Daha ucuzuna denk gelmedim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:24 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 AM ----------

    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki bir şey sormak istiyorum...şu ana kadar 2000 de bir servise nizami giden bir kullanıcı daha yoktur..kmsi kmsine...acaba hanginiz 1000/2500/4000/6000/8000/10000/12000/14000/16000/18000/20000/22000/24000/26000/28000/30000/32000/34000/36000/38000 ve 39.000 küsürde yağ değiştirmiş bakım yaptırmış olabilirsiniz...sekmeden...

    Abi sen aldıgın motorun parası kadar arayı yag degişimi için harcamışsın. Ben her 4000 km de bir bakım ve yag degişimi yapıyorum..2000 km de yaga degişimi bence cok erken. Gelişen teknoloji sayesinde artık bukadar cabuk yag degişimine gerek yok.... 4000 de degiştirdigim yag bile tam olarak kirlenmemiş oluyor.
    Ben bu konuya katılmıyorum. Bence 4000 km. Bizim motorlar için sınırda bi yağ değişim aralığı. 4000 km olur ama bence şöyle olur. Full sentetik kalite bi yağ ve tüm kullanım şehirler arası uzun yolda ise limitlere yakında olsa yinede olur. Benim her 2000 km de bir motordan aldığım simsiyah yağı düşünürsek, o yağ daha gider veya gitmez, kesinlikle değiştiririm. Göçen kış % 80-90 şehir içi kullnım yaptığım 4 ay süresince 1500 km de bi yağ değişmi yaptım. Yağın kirliliğine inanamadım. 150 cc bi motor için ne olursa olsun 4000 km fazla. Bunu savunan servislerde var. 2000 de bir tavsiye eden servislerde var. Benim şahsi görüşüm 2000 km de bir değişim. Metehan acık ta işçilik veriyordur servise belki O yüzden aralarda yaptığı yağ değişimi biraz Meto ya pahalıya mal olmuş olabilir. Yağ değişimi için ayrıca bi ücret alınmasa bile bu işlem için servise gitmeye gerek yok. Standart bi yağınız olsun. Zırt pırt farklı yağları da kullanmayın. Motoru kaliteli bi yağa alıştırın öyle gitsin. Şu an ben arayıştayım. Eğer memnun kalırsam yazın Shell advance VSX 15W/50, kışın ise aynı ürünün 10w/40 ından kullanıcam . Kısa bi süre sonra 3-5 gün.. Yağ değişmi yapıcam. Foto ile ayrıntılı bi şekilde anlatırım. Bilmeyen ark.lar varsa kendileri kolaylıkla değiştirebilecekler. Bidaha aradaki yağ değişimleri için servise gitmeyin ve tavsiye.. 2000 de bi değiştirin. 125-150 cc grubundaki commuter modelleri arasında kesinlikle 4000 km de bi yağ değişimi yapan hiç bir model yoktur. Servis (Abi bu motorlar 4000 km gider) desede inanmayın. Gider, gider elbet. Seviyesini kontrol edersin. Eksildiyse çakarsın kirli yağın üzerine takviye yağı, gider gitmesine. Ama bu şekilde motorun size hizmet edeceği süreyi veya km yi kısaltmış olursunuz. Şahsi kannatim.

  6. #8406
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    valla ethemim inan fatura hep bana patlıyor...servise giden tek kekoro kerizo benim en çok canı yananda benim...siz servise gitmiyorsunuz sorun yok...Cihan Birol servise adım dahi atmadılar sorunsuz gezdiler dip gaz hemde dişli değiştirerek motora envai eklemeler yaparak(elektrik donanımına)
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  7. #8407
    akiflaakifla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2009
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    '08 Suzuki GSR 600 - '89 MZ ETZ 251
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar.. dün Shell Advance VSX 15w/50 motosiklet yağı aldım. Bugün yarın değiştiricem. Bu yağı nasıl bilirsiniz ? Kullanan var mı =? Bide ambalajın üzerinde (Syntetik based) yazıyor. Bu nedemek sizce ? Yarı sentetik mi ? Tam sentetik mi ? Umarım tam sentetiktir.

    Tam sentetikmiş ya öğrendim çok iyi. 1 lt 20 tl. Tam sentetik 15w/50 ler arasında neredeyse en ucuzu. Daha ucuzuna denk gelmedim.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:24 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:14 AM ----------



    Ben bu konuya katılmıyorum. Bence 4000 km. Bizim motorlar için sınırda bi yağ değişim aralığı. 4000 km olur ama bence şöyle olur. Full sentetik kalite bi yağ ve tüm kullanım şehirler arası uzun yolda ise limitlere yakında olsa yinede olur. Benim her 2000 km de bir motordan aldığım simsiyah yağı düşünürsek, o yağ daha gider veya gitmez, kesinlikle değiştiririm. Göçen kış % 80-90 şehir içi kullnım yaptığım 4 ay süresince 1500 km de bi yağ değişmi yaptım. Yağın kirliliğine inanamadım. 150 cc bi motor için ne olursa olsun 4000 km fazla. Bunu savunan servislerde var. 2000 de bir tavsiye eden servislerde var. Benim şahsi görüşüm 2000 km de bir değişim. Metehan acık ta işçilik veriyordur servise belki O yüzden aralarda yaptığı yağ değişimi biraz Meto ya pahalıya mal olmuş olabilir. Yağ değişimi için ayrıca bi ücret alınmasa bile bu işlem için servise gitmeye gerek yok. Standart bi yağınız olsun. Zırt pırt farklı yağları da kullanmayın. Motoru kaliteli bi yağa alıştırın öyle gitsin. Şu an ben arayıştayım. Eğer memnun kalırsam yazın Shell advance VSX 15W/50, kışın ise aynı ürünün 10w/40 ından kullanıcam . Kısa bi süre sonra 3-5 gün.. Yağ değişmi yapıcam. Foto ile ayrıntılı bi şekilde anlatırım. Bilmeyen ark.lar varsa kendileri kolaylıkla değiştirebilecekler. Bidaha aradaki yağ değişimleri için servise gitmeyin ve tavsiye.. 2000 de bi değiştirin. 125-150 cc grubundaki commuter modelleri arasında kesinlikle 4000 km de bi yağ değişimi yapan hiç bir model yoktur. Servis (Abi bu motorlar 4000 km gider) desede inanmayın. Gider, gider elbet. Seviyesini kontrol edersin. Eksildiyse çakarsın kirli yağın üzerine takviye yağı, gider gitmesine. Ama bu şekilde motorun size hizmet edeceği süreyi veya km yi kısaltmış olursunuz. Şahsi kannatim.
    Yanlış biliyorsam düzeltin ama benim bildiğim yağın kirli olması iyidir.
    Yağ içindeki deterjanın kurumları başarıyla söktüğünün bir kanıtıdır bu.

    Tabi işin uzmanları açıklama yaparsa daha iyi olur.

  8. #8408
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ethemim inan fatura hep bana patlıyor...servise giden tek kekoro kerizo benim en çok canı yananda benim...siz servise gitmiyorsunuz sorun yok...Cihan Birol servise adım dahi atmadılar sorunsuz gezdiler dip gaz hemde dişli değiştirerek motora envai eklemeler yaparak(elektrik donanımına)
    Motor işi biraz da bana kalırsa şans işi gibi geliyor bana. Benim eski mondi scooter ben ne köklerdim ne dip gaz giderdim. Buna rağmen 18000 km kullandıktan sonra sattım. Son ana kadarda 1 gr yağ yakmamış performansında düşme yoktu. Halen de sattığım kişi motor açmadan kullanıyor. Şans+itanalı bakım ikilisiyle bence daha sağlıklı bi kullanım elde edilebilir. Şansızlık işine bi örnek veriyim. Geçenlerde forumda (cbf 150 çalşmıyor) gibi bi başlık gördüm. Adam sıfır motor almış. 20.km de motor stop etmiş. Tam ayrıntı hatırlamıyorum ama piston metal tozları vs bişeyler yazmıştı. Sağlam bi motor mekanik arızası idi yani. Buda o arkadaşımızın şanssızlığı idi. Aldığın motor açısından da biraz şanslı olman gerekiyor. Bu elbette bizlerin elinde değil. Bakalım ben şanslımıyım motorum açısından. Veya ne kadar şanslıyım. Çok merak ediyorum Kimi gözü gibi bakar 40-50 bin gider. Kimi tınlamaz 80-90 bin gider. Motorum açısından şansım yoksa istediğim kadar bakım da yapsam fayda etmez. Beli vakitte bozulmaya niyetlenmişse elbette çaresi yok. Kansere yakalanmış bi şekilde. Ama aldığım motordan yana şanslıysam, bakımlarını aksatmayarak uzun seneler bana hizmet etmesini elbette isterim. Yani işi sadece şansa da bırakmamak lazım.

    Motoru aldığım gün servis ilk kez çalıştırdı ve teslim alırken sordum. Motorun rodajını nasıl yapıcam diye. Bana dediği aynen şuydu. Bas korkma, bu motorlara bişey olmaz. Bu servis bana demişti ki.. 4000 de bir yağ değişimi yap 2000 gereksiz. Oldu canım

    Bu elektrik işine bende bi dalmak istiyorum ama ufaktan. 4 lü bağlatmak istiyorum 12000 bakımında kısmetse DB motora gelerek. Bi arkadaşımız buranın 4 lü bağladığını yazmıştı. Metehan bağlıyorlar dimi ? Açma kapama anahtarını nereye montajlıyorlar biliyormusun ? Veya bilen var mı =?

    Cihan-Birol zaten bi ekol bence. Helal olsun. Cbf 150 yi tam anlamıyla ispatladılar. Bence Honda onlara bu konuda teşvik bile vermeli. Cbf 150 nin çok güzel reklamını yaptılar bence.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 AM ----------

    Alıntı akiflaakifla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış biliyorsam düzeltin ama benim bildiğim yağın kirli olması iyidir.
    Yağ içindeki deterjanın kurumları başarıyla söktüğünün bir kanıtıdır bu.

    Tabi işin uzmanları açıklama yaparsa daha iyi olur.
    Yağın kirli olması iyidir. Ama şöyle iyidir. Yağ kirli olduğunda yağın motor içersindeki görevini başarıyla yerine getirdiğini anlayabilirsin. Yağın kirli olması bunun ap açık göstergesidir. Ama kirliliğe doymuş, içinde kurum ve çiğ benzin atıkları barındıran yağ artık doymuş, temizleme özelliği yitirmiş veya kirlilik derecesine göre motoru koruma, temizleme özelliğini yitirmeye başlamış yağdır. Şöyle bi örnek vereyim. Temiz su ile mi yıkadığın çamaşır daha temiz olur. Yoksa kirli su ile mi ?Kirli suda çamaşır yıkamaya çalışırsan ne olur ? Ne kadar temizlenir sence. Senin yazdığından sadece yağın karter içindeki görevini başarı ile yaptığı anlaşılır.

    (yağın kirli olması iyidir.
    Yağ içindeki deterjanın kurumları başarıyla söktüğünün bir kanıtıdır bu)

    Evet elbet kanıtıdır. Ama daha fazla sökeceğinin, sökmeye temiz yağ performansı gibi devam edeceğinin mi işaretidir. Yoksa artık değişim zamanı yaklaştığının ve değişmesi gerektiği nin mi ? Aynı yağ ile kaç. kere patitisi kızartabilirsin ve sağlıklı, lezetli bir biçimde yiyebilirsin. Pek bilmem ama en fazla 1-2 olsun olsun 3 keredir herhalde. 7-8 kere olurmu ? Ne olur, kanser riski

  9. #8409

    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    şimdi mi az sonra mı?
    Motosikleti
    potansiyel r1 :(
    valla hocam ben alarm 4 lü takılı vaziyette aldım 4 lü düğmesini ün sağ grenajla dreksiyon arasında iki videnın duttugu siyah üçgen parçanın üzerine takmışlar gayet rahar oluyor fakat o düğmeyi açtığında sinyallerden (sağ sol) birini açman gerekiyor. Bunların drirekt sağ sol düğmesinin üzerinde 4lü düğmesi olanları varmış bulabilirsen onlardan al derim.çünki bu düğmeyle beraber hangi sinyali açarsan diğerine daha az akım geliyor bizzat kendim ölçtüm dolayısıyla simetrik yanmıyor biri diğerinden daha parlak yonıyor
    :pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
    adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
    [COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]

  10. #8410
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı umut2738 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla hocam ben alarm 4 lü takılı vaziyette aldım 4 lü düğmesini ün sağ grenajla dreksiyon arasında iki videnın duttugu siyah üçgen parçanın üzerine takmışlar gayet rahar oluyor fakat o düğmeyi açtığında sinyallerden (sağ sol) birini açman gerekiyor. Bunların drirekt sağ sol düğmesinin üzerinde 4lü düğmesi olanları varmış bulabilirsen onlardan al derim.çünki bu düğmeyle beraber hangi sinyali açarsan diğerine daha az akım geliyor bizzat kendim ölçtüm dolayısıyla simetrik yanmıyor biri diğerinden daha parlak yonıyor
    Yağ ben böyle 4 lüyü açmak için sinyallerden birini çalıştırmak zorunda kalmak istemiyorum. Bu şekilde yapmak oldukça kolay zaten. Benim istediğim tek bir anahtar olucak ve sadece 4 lüleri açıp kapamaya yarıyacak. Bu şekilde yapan, yaptıran bilen varmı ? Yapılabildiğini duydum. Ama hiç dialok kurma imkanım olmadı.

  11. #8411
    2rule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 600
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ ben böyle 4 lüyü açmak için sinyallerden birini çalıştırmak zorunda kalmak istemiyorum. Bu şekilde yapmak oldukça kolay zaten. Benim istediğim tek bir anahtar olucak ve sadece 4 lüleri açıp kapamaya yarıyacak. Bu şekilde yapan, yaptıran bilen varmı ? Yapılabildiğini duydum. Ama hiç dialok kurma imkanım olmadı.
    D&B'de yapıyolar abi dediğin gibi
    2011 Honda CBF 600

  12. #8412
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı 2rule adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    D&B'de yapıyolar abi dediğin gibi
    Tek anahtarlı dimi ? Yani sinyallerini birini çalıştırman gerekmeden =? Öyleyse mükemmel. Zaten Adapazırına gidiyorum her 4000 de bir bakım için 70 km. bu sefer 110-120 km gideriz napalım 4 lü için değer.

  13. #8413
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı OzCaN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En iyisi varille alalım biz Sende dene abi bu yağı çok iyi gerçekten Gerçi sen bu yağı koydun heralde en son değişimde değilmi Memnunsundur sende o zaman
    ben bir ara scoter de kullanıyordum bu yağı 3000 km den fazla değiştirmeden sürmüştüm biliorsun scoter halen sağlam gidio
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  14. #8414
    2rule - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 600
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek anahtarlı dimi ? Yani sinyallerini birini çalıştırman gerekmeden =? Öyleyse mükemmel. Zaten Adapazırına gidiyorum her 4000 de bir bakım için 70 km. bu sefer 110-120 km gideriz napalım 4 lü için değer.
    evet abi tek anahtarlı
    2011 Honda CBF 600

  15. #8415

    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    şimdi mi az sonra mı?
    Motosikleti
    potansiyel r1 :(
    daha önce ön bilyaları dağıtan varmı ben şu an dağıttımda yaptırmaya gidecem bu gün yarın ama servis ne ister bilmiyorum hani sizin söyleyeceğiniz rakama yakın bi şeyse servise götürürüm herhalde lütfen yardım
    :pl: [COLOR="Red"]Gimme fuel[/COLOR] !!! [COLOR="Blue"]Gimme fire[/COLOR]!!! [COLOR="Red"]Gimme that which I desire[/COLOR]!!! :pl:
    adı üstünde u[B][COLOR="Blue"]M[/COLOR][/B]u[B][COLOR="Blue"]T[/COLOR][/B] :queen:
    [COLOR="Red"]makine mühendisliği 4 sene kaldı[/COLOR]

  16. #8416
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı OzCaN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok memnunum alalım sanada aynısını dene 4 Ltlik olsa alalım hemen ama yoktur sanırım Eğer karşılaşırsan hemen haber ver alalım 4 litre
    Denecem ya

    Repsol 15-50 de trt çıktı

    2750 km de ...Halbuki benim 20-40 actevo daha çok götürüyordu
    Alıntı KaPTaNH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hemen yağa ortak olurum
    8 lik varsa 8 lik alalım
    Bidon varil bulursak haberleşiriz o zaman usta

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar.. dün Shell Advance VSX 15w/50 motosiklet yağı aldım. Bugün yarın değiştiricem. Bu yağı nasıl bilirsiniz ? Kullanan var mı =? Bide ambalajın üzerinde (Syntetik based) yazıyor. Bu nedemek sizce ? Yarı sentetik mi ? Tam sentetik mi ? Umarım tam sentetiktir.
    Benim usta agip elf bulamazsan shell kullan dedi.
    Bu arada agip'in 15-50'sini bulursanız deneyin ama Tr'de yokmuş sanırım

  17. #8417
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor işi biraz da bana kalırsa şans işi gibi geliyor bana. Benim eski mondi scooter ben ne köklerdim ne dip gaz giderdim. Buna rağmen 18000 km kullandıktan sonra sattım. Son ana kadarda 1 gr yağ yakmamış performansında düşme yoktu. Halen de sattığım kişi motor açmadan kullanıyor. Şans+itanalı bakım ikilisiyle bence daha sağlıklı bi kullanım elde edilebilir. Şansızlık işine bi örnek veriyim. Geçenlerde forumda (cbf 150 çalşmıyor) gibi bi başlık gördüm. Adam sıfır motor almış. 20.km de motor stop etmiş. Tam ayrıntı hatırlamıyorum ama piston metal tozları vs bişeyler yazmıştı. Sağlam bi motor mekanik arızası idi yani. Buda o arkadaşımızın şanssızlığı idi. Aldığın motor açısından da biraz şanslı olman gerekiyor. Bu elbette bizlerin elinde değil. Bakalım ben şanslımıyım motorum açısından. Veya ne kadar şanslıyım. Çok merak ediyorum Kimi gözü gibi bakar 40-50 bin gider. Kimi tınlamaz 80-90 bin gider. Motorum açısından şansım yoksa istediğim kadar bakım da yapsam fayda etmez. Beli vakitte bozulmaya niyetlenmişse elbette çaresi yok. Kansere yakalanmış bi şekilde. Ama aldığım motordan yana şanslıysam, bakımlarını aksatmayarak uzun seneler bana hizmet etmesini elbette isterim. Yani işi sadece şansa da bırakmamak lazım.

    Motoru aldığım gün servis ilk kez çalıştırdı ve teslim alırken sordum. Motorun rodajını nasıl yapıcam diye. Bana dediği aynen şuydu. Bas korkma, bu motorlara bişey olmaz. Bu servis bana demişti ki.. 4000 de bir yağ değişimi yap 2000 gereksiz. Oldu canım

    Bu elektrik işine bende bi dalmak istiyorum ama ufaktan. 4 lü bağlatmak istiyorum 12000 bakımında kısmetse DB motora gelerek. Bi arkadaşımız buranın 4 lü bağladığını yazmıştı. Metehan bağlıyorlar dimi ? Açma kapama anahtarını nereye montajlıyorlar biliyormusun ? Veya bilen var mı =?

    Cihan-Birol zaten bi ekol bence. Helal olsun. Cbf 150 yi tam anlamıyla ispatladılar. Bence Honda onlara bu konuda teşvik bile vermeli. Cbf 150 nin çok güzel reklamını yaptılar bence.[COLOR="Silver"]

    evet laf döndü dolaştı son söz şansa geldi...yani ne kısmetsiz bahtsız bir dam olduğuma... evet galiba bu şekilde açıklanabilir...mekanik zımbırtılar alınlarında ben şu kadar gitcem şu kadar sağlam çalışcam yazmıyor ki...


    inan 90.000 de kuryeyle sohbet ettim 3 saat önce anlattım durumu şaştı...ama 500 km de bir yağ değiştiriyormuş...eksiltme bendede var dedi...ybrci arkadaşları buna gülüyormuş..adı YAĞCI ya çıkmış...yağcı gel yağcı git...rezil oluyoruz kurye arkadaşlara diyor...


    4 lü işini konuştum...40 lira fiyat dediler...tek anahtar...nereye bağlanacağını sen veya usta karar verir önemsiz detay onlar sonucta kullanıcı olarak sen karar vericen...beni ara kardeş gemeden öncesi...ona göre servisi arayıp sana 10 numara bakım yaptırayım...karbüratör temizliğine kadar 10 numara olcak herşey...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #8418

    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    şimdi mi az sonra mı?
    Motosikleti
    potansiyel r1 :(
    arkadaşlar buda benim kamyonum fotoraf makinesi pilleri değiştirdiimiz için yanlış tarih gösteriyor

    bunlar daha önce bahsettiğim katlanabilir demirler





  19. #8419
    feritsolak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    GAZİOSMANPAŞA
    Motosikleti
    HONDA CBF150
    bu hafta sonu ani bir kararla, kararı cuma günü aldık kuzenimle birlikte batı karadeniz turu yapmaya karar verdik. sabah saat 08:00 de sultanbeyliden yola çıktık depoyu kurtköy opette fulledik rotamızı kurtköyden otobanla düzce düzceden akçakoca, alaplı, ereğli, zonguldak kozlu, çaycuma, bartın, amasra olarak belirledik. otoban oldukça zevkli bir yolculuk oldu, hatta ereğliye kadar keyifliydi,ereğlide yemek yedik ve kısa bir tur yaptık cehennem ağzı mağrasını gezdik, yeniden yola koyulduk fakat ereğliden zonguldağa giden yolda kısa aralıklarla yol çalışmalarına denk geldik, çaycumada depoyu tekrar fulledik yola devam ettik, efendim lafı fazla uzatmadan, saat 18:20 de amasraya vardık niyetimiz amasraya vardığımızda bir pansiyon veya otele yerleşmekti, fakat ne boş bir otel nede iki bekar adama pansiyon verecek kimseyi bulamadık, anlayacağınız açıkta kalmıştık, ama moral bozmak yoktu tabiki güzel bir mekanda karadenizin taze balıklarından yedik ve gecenin ilerleyen saatlerini geçirmek için nevalelerimizi alıp kumsala gittik şansımıza gece havada oldukça serin hatta serin değil soğuktu gece saat 03:30 a nevalemizin bitimine kadar hem sohbet ettik hemde dinlenmeye çalıştık fakat soğuğu içimizde fazlasıyla hissederek ben hem uykusuzluğun hemde 420 km gidon tutmuş biri olarak 04:00 civarında bir şezlongun üzerinde kafamda kaskımla uyuya kalmışım benden sonra kuzende dalmış saat 05:00 de içimi donduran bir soğukla uyandım, yarım saat sonra kuzende uyandı dedim baba biz hemen yola çıkalım yoksa ben yarın sabah şirkete gidemeyeceğim efendim o saatte açık olan amasranın kahvaltı salonlarından birinde kahvaltımızı ettikten sonra saat 06:10 sularında yola çıktık bu sefer güzergahımızı değiştirerek amasra, bartın, devrek, mengen, boludan otabana bağlanarak redbul takviyesi ile kurtköy çıkışından çıktığımızda saat 14:20 idi yanlız devrek mengen arası yol acayip rampa ve virajlı artı yol yapım çalışmaları vardı ilk uzun soluklu gezim plansız olduğu için pansiyon imkanı olmadığından dinlenmeden kaçarcasına istanbula dönmeme sebeb oldu bundan sonra yapacağım her geziyi en az 3 hafta önceden planlamam gerektiğini öğrenmiş oldum ve ne acıdırki yolda fazla fotoğraf çekemedim okuma zahmetinde bulunduğunuz için teşekkür ederim...











    [B][CENTER]MOTOSİKLET ÖZGÜRLÜKTÜR HER YAŞTA...[/CENTER][/B]

  20. #8420
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    kazasız belasız bol sürüşler dilerim

    ayrıca bu motorun arkadan görüntüsü çok hosuma gidiyor
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler