Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8161
    HTBAYDAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yerleşik hayata geçince yeniden olacak...
    yağ eksiltme sorunu ben hiç yaşamadım - ki önceki yağ değişiminde tapa düzgün takılmadığı için sızdırıyordu, buna rağmen seviye gerekli olanın altına düşmedi (herhalde bi 6 ay sonra bir daha bakım yaptırdım).

    Rodaj için kitapta sadece "ilk 500km motoru fazla zorlamayın" yazıyor. Bi de ingilizcesini bulup kontrol etmek lazım aslında.Bu konuda tecrübeli arkadaşlardan yardım alınabilir.

    ampul konusunda hiç sıkıntı yaşamadım ama sigortayı bir kontrol etmek lazım. belki gerekenden farklı sigorta takılıdır.
    "in the land of the blind, one eyed is the king..."


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8162

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    IsταηвuL Αv©ıLaя
    Motosikleti
    2007 Honda CBF 150
    Alıntı albatros17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm jr. abi. bende yeni aldım motoru 2 ay oluyor. cbf 150 lerde yağ eksiltme sorunu var. 1000 km de ne kadar eksiltiyor? bendeki 1500 km de 200 mlt civarında eksiltme yapıyor. birde sürekli ampul kesiyor. h4 takmayı düşünüyorum sizden deneyen oldu mu arkadaşlar? yani iyi sonuç verir mi?
    adam motoru alalı 100 küsür km yapmış sen gidip ona soruyorsun...
    sor metehan abiye 40.000 km ye yaklaşmış adamdır kendisi
    [B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]

  3. #8163
    KaPTaNHaSaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2009
    Şehir
    İzMiR- EşReFPaŞa-BoğaZiÇi
    Motosikleti
    Kawa Z750
    Alıntı albatros17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm jr. abi. bende yeni aldım motoru 2 ay oluyor. cbf 150 lerde yağ eksiltme sorunu var. 1000 km de ne kadar eksiltiyor? bendeki 1500 km de 200 mlt civarında eksiltme yapıyor. birde sürekli ampul kesiyor. h4 takmayı düşünüyorum sizden deneyen oldu mu arkadaşlar? yani iyi sonuç verir mi?
    iyi marka ampullun patlamaması lazım ampulu yerine iyi oturtmalısın sarsıntı titreşim de özellikle patlar. ben 2 aydır cbf kullanıyorum dağa bile çıktım patlatamadım. özcan kardeşim 12bin km sürdü anca patladı. philips taktık canavar gibide yanıyor.
    benim scoterde vardı senin sorundan ampulun arkasına oturdugu duy da temassızlık vardı önce onu çözdük sonrada iyi oturtamamışız yuvasına sarsıntı yapıyormuş şimdi patlamıyor.
    yağ konusuna gelince ilk yağımı 1000 km de değiştirdimeksiltme var dediklerinden de çok sık baktım hiç eksilmedi ilk alalade yağ vardı şimdi castrol yüksek zamanlı yağı var üzerinde canavar oldu
    not: kaliteli yağda yapışma yüksek oldugundan motora az zarar verio..
    o nedenle eksiltmesi varsa ki ben rastlamdım daha beni çok ürkütmüo
    mondial mct nin keçesini patlattım yan ayaklığa aldığımda şakır şakır yağ aktı 50 km gittim vitesler geçmedi artık sen düşün. motorcuya vardım açtık içinden 1.5 litre yerine 750 ml yağ çıktı motor hala sağlam çalışıor belkide şanstı diyelim hueuhe

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 PM ----------

    [QUOTE=umut2738;1617381]hocam michelin e falan kaçmaya gerek yok bence IRC diye bi marka aldım on numara tutuyo yolu tavsiye ederim[COLOR="Silver"]

    irc irc irc .. bir abimizde var süper. ön lastik için düşünüyorum bende...
    Beni sevmeyeni ben hiç sevmem. hayat felsefem budur..

  4. #8164
    OzCaN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2007
    Şehir
    Bornova/İzmir
    Motosikleti
    Gts 250i Evo
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam albatros. Ben daha 170 km yaptım =).

    Arkadaşlar kullanım klavuzunda rodaj için ne yazıyor.

    Kompresyonla fren yapmak (vites küçülttüğümde düşük devirde olursa) zararlı mıdır?
    Motor frenini kullanmayı hiç ama hiç önermem Sadece rodaj zamanında değil hiç kullanmamaya çalış Rodaj süresinde hele hiç yapma Neden dersen motor freni bence motorun ömrünü bitiren bir olay, adamlar oraya hem ön hemde arka fren koymuş onla dur Fren balatası biter değiştirirsin o sorun değil ama sürekli motor freni ile durmaya alışırsan motoru zorlamış ve ömrünü kısaltmış olursun bence

    Ben vites düşürdüğüm zaman motor asla öne doğru kapanmaz frenle yavaşlatır uygun hıza getirir öyle vites düşürürüm Motor freni yapman gereken durumlarda yap bişi olmaz ama benim bahsetmek istediğim kırmızı yandı mesela 100 metre ileride frenle ağır ağır durmak varken motor freni yapmak bana çok mantıksız geliyor

  5. #8165

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    metehan abinin nasıl 130 km yaptını çözdüm en yakın zamanda delillerle beraber buraya dökücem abimiz sağolsun bizi kırmayıp uykusuz bi şekilde gezimize katıldı, cbf 150 ile pek alakası yok ama kusura bakmayın artık.
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  6. #8166

    Üyelik
    24 Ekim 2008
    Şehir
    EDİRNE
    Motosikleti
    honda cbf 150
    kullanım klavuzunda 500 km zorlamayın diyor, edirne de bir kuryeye sordum "500 km den sonra allah ne verdiyse bastım" dedi. bende aynısını yaptım şu an 3000 km de sorun yaşamadım. bir de h4 ampul için fikrinizi alabilirmiyim. daha iyi aydınlatma için taktırmayı düşünüyorum. deneyeniniz var mı?

  7. #8167
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    Özcan aynı şeyden bahsediyoruz abi. Düşük devirde vites küçültüp yığılma yapmadan debriyaj bıraktırmak zararlı mı? Yoksa debriyaj sıkılı seri olarak 4-3-2-1 yapıp tamamen frenle mi duralım?
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  8. #8168

    Üyelik
    24 Ekim 2008
    Şehir
    EDİRNE
    Motosikleti
    honda cbf 150
    benim kanaatim motor freninin zararı faydasından çok. şöyle ki; motor freni yaptığında zincirin bir zaman sonra bollaşır, ufak bir hata ile bir vites düşüreceğin yerde iki vites düşürürsen plakayı yanında görebilirsin ve bu da senin düşmene sebep olabilir, motorunu zorlamış olman sebebiyle ömrüde kısalmış olacaktır, ben birkaç sefer motor freni yaptığımda çok kısa bir zaman da olsa tekerleği kilitlediğini tecrübe ettim ve lastiğin ömrü de bu şekilde kısalmış oluyor. özcanın dediği gibi uygun hıza getirip vites düşürün,hem motor için hemde sizin için keyifli bir sürüş olur.

  9. #8169

    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    IsταηвuL Αv©ıLaя
    Motosikleti
    2007 Honda CBF 150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özcan aynı şeyden bahsediyoruz abi. Düşük devirde vites küçültüp yığılma yapmadan debriyaj bıraktırmak zararlı mı? Yoksa debriyaj sıkılı seri olarak 4-3-2-1 yapıp tamamen frenle mi duralım?
    motorun yıgılması komprasör yani bir nevi fren vazifesini yapar..
    ben pek fazla komprasr yapmıyorum..
    motorun devrine göre vites küçültüp,frenlemesini yapıyorum.
    en dogru olanıda bu..
    [B][COLOR="Black"]2bin7 HONDA CBF 150 :cat: (34 EN 6186) [/COLOR]İSTANBUL- AVCILAR[/B]

  10. #8170
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    yahu akşam tüm herkese cevaplar yazdım sonra site database error dedi mesajlarım emeklerim uçtu...şimdi tekrar yazayım özetle...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:03 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:47 PM ----------

    Alıntı albatros17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm jr. abi. bende yeni aldım motoru 2 ay oluyor. cbf 150 lerde yağ eksiltme sorunu var. 1000 km de ne kadar eksiltiyor? bendeki 1500 km de 200 mlt civarında eksiltme yapıyor. birde sürekli ampul kesiyor. h4 takmayı düşünüyorum sizden deneyen oldu mu arkadaşlar? yani iyi sonuç verir mi?
    aynı oranda eksiliyor bendede...bu sorun zaten kronik...çoğu arkadaş yağının eksildiğinden bihaber...servisde bişey diyen yok sizde sormayınca farketmiyor önemsemiyorsunuz...benim ampul galiba Ocak 07 den beri 2 kez değişti...

    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam albatros. Ben daha 170 km yaptım =).

    Arkadaşlar kullanım klavuzunda rodaj için ne yazıyor.

    Kompresyonla fren yapmak (vites küçülttüğümde düşük devirde olursa) zararlı mıdır?
    rodaj için kullanım kılavuzunda şunu diyor...çok yuvarlak laflar...





    Alıntı HTBAYDAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağ eksiltme sorunu ben hiç yaşamadım - ki önceki yağ değişiminde tapa düzgün takılmadığı için sızdırıyordu, buna rağmen seviye gerekli olanın altına düşmedi (herhalde bi 6 ay sonra bir daha bakım yaptırdım).

    Rodaj için kitapta sadece "ilk 500km motoru fazla zorlamayın" yazıyor. Bi de ingilizcesini bulup kontrol etmek lazım aslında.Bu konuda tecrübeli arkadaşlardan yardım alınabilir.

    ampul konusunda hiç sıkıntı yaşamadım ama sigortayı bir kontrol etmek lazım. belki gerekenden farklı sigorta takılıdır.

    2000 de bir yağ değişecek arkadaşlar aman ihmal etmeyin...

    Alıntı genç kaptan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adam motoru alalı 100 küsür km yapmış sen gidip ona soruyorsun...
    sor metehan abiye 40.000 km ye yaklaşmış adamdır kendisi
    kanka vaktim olsa var ya hayatta üşenmem gece işten geldim aha 8 de yine işbaşım var halen bakınıyoz yatmak varken...

    Alıntı ilhan YAZICI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metehan abinin nasıl 130 km yaptını çözdüm en yakın zamanda delillerle beraber buraya dökücem abimiz sağolsun bizi kırmayıp uykusuz bi şekilde gezimize katıldı, cbf 150 ile pek alakası yok ama kusura bakmayın artık.

    kanka katılmışım Muratlı Hıdırellez şenliklerine öyle diyorsan doğrudur...ben hatırlamıyorum valla...rüyada gibi yorgundum ...

    Alıntı genç kaptan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun yıgılması komprasör yani bir nevi fren vazifesini yapar..
    ben pek fazla komprasr yapmıyorum..
    motorun devrine göre vites küçültüp,frenlemesini yapıyorum.
    en dogru olanıda bu..

    bu kompresör işine yorum yazdım ama dün gümledi uzunca yazmıştım...arkadaşlar yapabileceğiniz tek motor komprasyonu MO>TORUN İSTEDİĞİ vitese düşürmekten ibarettir...yoksa ne bu şehir trafiğinde ne de başka bir yerde durmayı hızlı yapmak zorunda olduğumuz için afbuyrun sütoğlanlar gibi vites düşürerek durmak saçma...bende ani duruşlarda debriyaja basıp hız düşerken aynı anda vitesleri saniyeler içinde düşürmüş oluyorum...yani dururken vitesle işim olmuyor...zamanla yavaş yavaş taşlar oturacak...teoride bişey kapamazsınız...pratikde kendi stiliniz oluaşacak zaman verin motora ve kendinize...

    şu an flört aşamasındasınız nazik davraının az...

    yarın balayında imzadan(rodajdan) sonra dip gaz ve köklemeye başlarsınız...


    bu detaylarada dikkat edin...motorumuz hakkında bu bilgiler...








    takım çantalarınızı kontrol edin bi yerde kalırsanız lazım olabilir...bunların önemini lazım olduğunda anlarsınız...her koyulan malzeme motorunuzun bir yerine uygundur...
















    bu bilgiler kullanma kılavuzlarında var açıp okuyun üşenmeyin...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:03 PM ----------







    kaçınız motorunuzda KASK ASKISI olduğunu bilir veya dikkat etmiştir...

    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #8171
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Slm arkadaşlar... Yasasın CBF150 kardeşligi. Yasasın Motor kerdeşligi...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  12. #8172

    Üyelik
    24 Ekim 2008
    Şehir
    EDİRNE
    Motosikleti
    honda cbf 150
    mete_han abi alakanıza çok teşekkür ederim. ön dişlinin değiştirilip motorun daha düşük devirde daha rahat yol alması mümkün müdür? uzun yol için , +- 1000 devir gibi. ybr de bu mümkün siz cbf için böyle bir uygulama duydunuz mu? ve yine h4 ampul konusunda bilginiz var mı? elektrikçi usta takarız dedi ancak deneyen var mı? takan birilerini gördünüz mü? sonuç nasıl oluyor onu merak ediyorum. sıkıntı çıkaracaksa hiç girişmeyim bu işe.

  13. #8173
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı albatros17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mete_han abi alakanıza çok teşekkür ederim. ön dişlinin değiştirilip motorun daha düşük devirde daha rahat yol alması mümkün müdür? uzun yol için , +- 1000 devir gibi. ybr de bu mümkün siz cbf için böyle bir uygulama duydunuz mu? ve yine h4 ampul konusunda bilginiz var mı? elektrikçi usta takarız dedi ancak deneyen var mı? takan birilerini gördünüz mü? sonuç nasıl oluyor onu merak ediyorum. sıkıntı çıkaracaksa hiç girişmeyim bu işe.
    Dişli konusunda yardımcı olayım sana, bende senin gibi motorun uzun yolda biraz daha rahatlaması için, aynı hızda biraz düşük devir kullanması için arka orj 42 diş olan dişlimi 40 diş bularak 2500-3000 km lerde değiştirmiştim. Bir dönem kullandıktan sonra hız kazanımı olmadığını ve iki kişi iken dik bayırlarda uzun süreli yolculuklarda, dur kalklarda sıkıntı olduğuna kaant getirmeye başladım. Hatta 38 arka diş takıpta kullananlar nasıl kullanıyor diye hayretler içinde kaldım. Çünki ben 40 dişliden bile memnun olmazken 38 lik dişli ile bayırlarda yoılculu iken nasıl bir sürüş olduğuna hayret ediyorum. Devamlı kulldnığım güzargahlarda (kayınpederlere giderken tavşantepe bayırı, hayatınızda motorla böyle dik bayırdan çıkmamış dahi olabilirsiniz, öyleki özellikle öncen çekişli arabalar aşağıdan iyi kaptıramazlarsa patiye kalkıp çıkamıyorlar) yer yer dik bayırlar var. Bu durumda bu istikamette yolculu iken o yolda durmam ve kalkmam gerekse orj dişli ile bile kolay olmuyor. 40 lık dişli ile çok çok zor oluyordu. Deviri çok uzun tutuyordum ve kavrama noktası çok uzun oluyordu, zor kalkıyordu. 40-38 arka dişli ile falan kartepeye arkama 90 kg adam alarak çıkabileceği, çıkabilsem dahi bu yolculuğun motor için hayırlı olabileceğini hiç sanmıyorum. Karetepe yolu 18 km düzlük yok bir fiil bayır. 18 km devamlı tırmanıyorsunuz. ve arkada 80-90 kg arkdaşınızla 3. vitese dahi takıp yol alamıyorsunu. % 80 2. vites, % 10 3. vites, % 10 1. vitesi kullanarak kat ettim bu yolu. 40 lık dişlim olsaydı ne yapardım nasıl çıkardım bilmem.

    Şöyle diyiyim. Dişli değişikliği ile hız kazanımı sağlayabileceğiniz tek yol koşulu bayır aşağı olan yollardır. Önce bir diş büyütmek=arkada 3 diş küçültmeye eştir ve bunu da bizim motorlar kaldırmıyor. Bizim motorlar için en uygun dişli modifi en küçük oranda olan arkada sadece 1 diş küçültmektir. Yani bu + 5km/h kazandırır. Buda yeter. Orj dişli ile 5. viteste 80 ile giderken yaptığı devirle 41 dişli taktığınızda 85 yapacaktır. Cbf 150 ler için en tatlı dişli modifi budur. Hem motorun canını almaz. Hem taktığınıza pişman olmazsınız. Hem kopreserönüz çok zayıflamaz.

    Dişli modifi ile düz yolda hız kazanıyorsanız yaptırın. Normal dişli ile bile zaten motor bayır aşağı 125-130 km/h ta devir kesiciye giriyor. Yani orjinal dişli ile siz düzde bu hızlara çıkamıyorsanız dişli değişikliği ile sadece bayır aşağı hız kazanırsınız. Motorun gerçek hızı düz yolda yaptığı hızdır. O zaman ben arkaya 36 lık diş taksam arkaya uzun bi bayır bulduğum zaman bi kapatırım 150 km/h a çıkarım. Bayır yukarı ne yapıcam peki ?

    Eğer bizim motorlara uygun 41 arka diş satan bilen varsa haber verirse sevinirim.

    Bide arkadaşlar ben benim motora q ringli zincir düşünüyorum, bu zincir bize neler kazandırı acap. Takan varmı ? Daha sessiz ve yağlama ihtiyacının daha düşük olduğu söyleniyor. Doğrumudur ?

  14. #8174
    no_name - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2008
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    cbf 150
    cbf 150 ile en son kaç gördünüz ben 105i geçemdim bunun sebebi ne olabilir 85 ten sonra çok zorlanıyor
    Sen Vodafon Gibi Anı Yaşarken Seni Turkcell Gibi Heryerde Çekemem...

  15. #8175

    Üyelik
    24 Ekim 2008
    Şehir
    EDİRNE
    Motosikleti
    honda cbf 150
    zaten düz yolda max 105-110 arası hız yapıyor. altındaki 150cc 12 bg 140 kg ağırlığı olan makinedir. fazla bişey bekleme. ve model isminden de anlaşılacağı gibi commuter (ev ile iş arasında kullanılan).

  16. #8176
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Zaten teknik uygunluk belgesine bakın. son hız 100 mü 101 mü ne yazıyor.

  17. #8177
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    benim arkadaşın motorla 2009 model 2400 km de rodaj çok güzel olmuş şu an evlilikten dolayı satıyor üzülerek servis harici 500 km de yag degiştiriyor.çok titiz her gün cila filan kıl bir adam yani.3.000 tl istiyor istanbulda.
    biz iki kişi onun motorla düz yolda çok rahat 125 km ye çıktık toplam kg agırlığımız 180 kg.yatmalar da gayet güzel kendi orjinal lastigi ile.ama tekken ıslak zeminde lastik hiç yol tutmuyor kendiside şikayetci.1.köprü zincirli kuyu istikametine dogru rampada ikimiz 110 km ile çok rahat çıktık buyurun güzel bir test oldu.yorumları beklerim.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  18. #8178
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim arkadaşın motorla 2009 model 2400 km de rodaj çok güzel olmuş şu an evlilikten dolayı satıyor üzülerek servis harici 500 km de yag degiştiriyor.çok titiz her gün cila filan kıl bir adam yani.3.000 tl istiyor istanbulda.
    biz iki kişi onun motorla düz yolda çok rahat 125 km ye çıktık toplam kg agırlığımız 180 kg.yatmalar da gayet güzel kendi orjinal lastigi ile.ama tekken ıslak zeminde lastik hiç yol tutmuyor kendiside şikayetci.1.köprü zincirli kuyu istikametine dogru rampada ikimiz 110 km ile çok rahat çıktık buyurun güzel bir test oldu.yorumları beklerim.
    Bende yağ değişiminde çok hassasım ama 500 km de bir yağ değişimi yapmak çok gereksiz. Hı, şehir içi kullanımı çok fazla uzun yol hiç yoksa ve aynı yağ 4-5 aydır değişmediyse, bu uzun süre içersinde hep şehir içi kullanım varsa olabilir.

    Bu ulaştığınızı söylediğiniz hızlar bana çok uçlarda geldi. Motor düz yolda 125 km/h a iki kişi çıkmaz demiyim. Çıksa da çok rahat çıktığını yazmışsın. Yalan söylediğini ima etmek te asla istemem. Ama bana çok uclarda geldi. Rodaj istenildiği kadar güzel yapılsın. max. hıza bu şekilde yansımaz. O zaman o ark..ın her denediğinde düzde devir kesiciye sokmayı başarıyordur. Bana ilginç ve inanması güç geldi. Ulaştığınız hızar benim motorla ulaştığım hızlar düşünüldüğünde benden 15-20 km/h daha fazla. Bu konu ile ilgili seni karşıma almak istemiyor, diğer arkdaşların yorumlarını da merak ediyorum. Modif varmı motorda bu arada ? Bindiğin motor cbf 250 olmasın. Çünki o motorun max. hız değerlerini yazmışsın. Yani sen çok rahat iki kişi 180 kg düzde 125 km/h falan yapabiliyorsan. bayırlardada iki kişi 110 km/h dan aşağı düşmüyorsan bu 150 cc motor olamaz. Cbf 250 falan mı ?

    Bu arada bende rodaj döneminde çok sağlıklı kullandım. 10000 km deyim. Halen motorum arkadaşının motoru gibi gitmiyor.

  19. #8179
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    500 KM de yağı değişen motorun karter tapası ve yatagı çok çabuk bozulur daha sonra eskiyen dişe yeni diş çekmek için motorun komple inmesi gerekir....

  20. #8180

    Üyelik
    24 Ekim 2008
    Şehir
    EDİRNE
    Motosikleti
    honda cbf 150
    ethemm76'ya katılıyorum değerler çok yüksek. kesin bir yanlışlık yada modifiye var


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler