Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
16 Haziran 2008, 22:57
#5781
Reklamlar
-
17 Haziran 2008, 01:58
#5782
arkadaşlar tşk. kafamda ki soru işaretleri azaldı cbf 150 hk. Peki hiç cbf'nin görüntüsü ile ilgili modifiye yapan var mı? ne bileyim yan ve arka çantalar motor koruma demirleri falan? Birde cbf 150 nin rüzgarlığını büyütebilir miyiz(veya büyütmeye gerek var mı?) Mesela ben alırsam biraz kalıplı dursun diye yan çantalar ve arka çanta ayrıca koruma demiri falan düşünüyorum aks. olarak acaba nasıl durur yaptıranınız var mı?
-
17 Haziran 2008, 11:17
#5783
Boracalin adlı üyeden alıntı
arkadaşlar tşk. kafamda ki soru işaretleri azaldı cbf 150 hk. Peki hiç cbf'nin görüntüsü ile ilgili modifiye yapan var mı? ne bileyim yan ve arka çantalar motor koruma demirleri falan? Birde cbf 150 nin rüzgarlığını büyütebilir miyiz(veya büyütmeye gerek var mı?) Mesela ben alırsam biraz kalıplı dursun diye yan çantalar ve arka çanta ayrıca koruma demiri falan düşünüyorum aks. olarak acaba nasıl durur yaptıranınız var mı?
ben orjinalliğini bozmamaktan yanayım. Sadece koruma demiri ve yan ayaklık taktırdım ki bunlar gerçekten gerekli şeyler. Rüzgarlı havada kullandım motoru ama öndeki rüzgarlığın boyu daha yüksek olsaydı diye bir düşünce geçmedi aklımdan yani pek bir fark olacağı kanısında değilim. arka çanta takılabilir aslında ama yan çantalar trafiğe girince aralardan geçmeyi zorlaştırabilir diye düşünüyorum.
-
17 Haziran 2008, 11:33
#5784
just_oh adlı üyeden alıntı
ben orjinalliğini bozmamaktan yanayım. Sadece koruma demiri ve yan ayaklık taktırdım ki bunlar gerçekten gerekli şeyler. Rüzgarlı havada kullandım motoru ama öndeki rüzgarlığın boyu daha yüksek olsaydı diye bir düşünce geçmedi aklımdan yani pek bir fark olacağı kanısında değilim. arka çanta takılabilir aslında ama yan çantalar trafiğe girince aralardan geçmeyi zorlaştırabilir diye düşünüyorum.
Tamamen hemfikirim. Ben de alır almaz yan ayaklık ve koruma demiri taktırdım. Arka çanta takmam gerekecek, ama şimdilik sırt çantamla idare ediyorum.
-
17 Haziran 2008, 12:01
#5785
just_oh adlı üyeden alıntı
ben orjinalliğini bozmamaktan yanayım. Sadece koruma demiri ve yan ayaklık taktırdım ki bunlar gerçekten gerekli şeyler. Rüzgarlı havada kullandım motoru ama öndeki rüzgarlığın boyu daha yüksek olsaydı diye bir düşünce geçmedi aklımdan yani pek bir fark olacağı kanısında değilim. arka çanta takılabilir aslında ama yan çantalar trafiğe girince aralardan geçmeyi zorlaştırabilir diye düşünüyorum.
Henuz ben de canta takmadım fakat Mersin Sucular da arka ve yan canta katılmış bitane gördüm. Görünüş olarak gayet iyi duruyor du fakat yan cantalar biraz küçüktü ne kadar kulnışlı olur bilemiyorum. En kısa zamanda canta düşünüyorum... Bu arada ben depo üstü canta kullanıyorum gayet kullanışlı oluyor.
Sitede gezi konularına bakarken buldum asagıda likde cantalı bir CBF fotosu var. Belki yardımcı olur. Gezi fotolarının sonuna kadar bakınca farkettim burada bu cbf in on camı da degiştirilimiş...
http://www.motosiklet.net/forum/gezi...akya-mt-3.html
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
17 Haziran 2008, 19:06
#5786
beyler mutlaka daha önce konuşulmuştur ama zincir yağı olarak ne marka önerirsiniz ??? 500 kmye geldik artık zinciri yağlamak lazım
-
17 Haziran 2008, 19:22
#5787
just_oh,Sen hangi marka düşünüyorsun ?
-
17 Haziran 2008, 20:34
#5788
nankör adlı üyeden alıntı
hava soğutmalı olduğundan dolayı yapacak fazla bir şey yok...
Vallaha ben didim - izmir dönüşünde bu sorun la karşı karşıya kaldım .
Fazla uğraşmadım , problem ufak ken İzmir e döndüğümde hemen motosikleti temizleyip satışa çıkardım ..
sattım gitti, ama satarken alıcıya durumu izah ettim .
Sıcak havalar da çok sıkıştırmamasını özellikle anlattım.
cbf 150 cc taş gibi motosiklet tir , fakat zayıf noktalından biri de bu dur
ufak bir yağ soğutucu koysalardı , fiyatı 250-300 ytl fazla olsa idi keşke....
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de aynı güzergahtan örnek vereyim; Bağla Koyu/ Akyarlar/ Bodrum çıkışlı olarak İzmir/ Karşıyaka'ya her Perşembe ailemi ziyarete gidiyorum. Yolda motoru gerçekten kastığıma eminim; 3saat 20dk. da 272km. 81,6km/s ortalama sürat yapar. Bodrum'dan Torba'ya çıkan yoldan itibaren elimi gazdan pek çekmiyorum. Güvercinlik 80'nin altına inmeden geçiliyor. Ondan sonra da neredeyse yolu tapa gaz gidiyorum. Bafa'da 75-80 civarı. Söke-Otoban-Ev tapa gaz. Makinenin hararet yapıp çekişten düştüğünü hissettiğim yerler elbet oluyor ancak yağ ile ilgili bir sorun Allah'a şükür yaşamadım.
Tek sorun bu kadar hararetli kullanınca yağ eksiltiyor. 1000km. de 100ml. civarı; e zaten her 500-600'de veya uzun yoldan önce yağı kontrol etmiyor muyuz?Benim servisim AGIP ile anlaşmalı ve gerçekten bu yağdan memnunum. Tek sorun bir gün anlaşma biterse AGIP bu yağı perakende satmıyormuş :(
CBF150 gerçekten verdiğiniz paradan fazlasını sunuyor. Bu arada kilometre 25.000'e geldi
Geçenlerde sohbet esnasında debriyaj balataları için ne zaman değiştirelim deyince bir kurye arkadaşın 75.000'de değişime geldiğini öğrenince içim bayağı rahatladı
Param olur da büyük makine alırsam CBF150 hep duracak diyorum
-
17 Haziran 2008, 21:54
#5789
aybarssurucu adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Ben de aynı güzergahtan örnek vereyim; Bağla Koyu/ Akyarlar/ Bodrum çıkışlı olarak İzmir/ Karşıyaka'ya her Perşembe ailemi ziyarete gidiyorum. Yolda motoru gerçekten kastığıma eminim; 3saat 20dk. da 272km. 81,6km/s ortalama sürat yapar. Bodrum'dan Torba'ya çıkan yoldan itibaren elimi gazdan pek çekmiyorum. Güvercinlik 80'nin altına inmeden geçiliyor. Ondan sonra da neredeyse yolu tapa gaz gidiyorum. Bafa'da 75-80 civarı. Söke-Otoban-Ev tapa gaz. Makinenin hararet yapıp çekişten düştüğünü hissettiğim yerler elbet oluyor ancak yağ ile ilgili bir sorun Allah'a şükür yaşamadım.
Tek sorun bu kadar hararetli kullanınca yağ eksiltiyor. 1000km. de 100ml. civarı; e zaten her 500-600'de veya uzun yoldan önce yağı kontrol etmiyor muyuz?Benim servisim AGIP ile anlaşmalı ve gerçekten bu yağdan memnunum. Tek sorun bir gün anlaşma biterse AGIP bu yağı perakende satmıyormuş :(
CBF150 gerçekten verdiğiniz paradan fazlasını sunuyor. Bu arada kilometre 25.000'e geldi
Geçenlerde sohbet esnasında debriyaj balataları için ne zaman değiştirelim deyince bir kurye arkadaşın 75.000'de değişime geldiğini öğrenince içim bayağı rahatladı
Param olur da büyük makine alırsam CBF150 hep duracak diyorum
sen bodrumdanmısın dostum görüşelim bi ara belki perşembeleri sana milasa kadar eşlik edebilirim.
-
18 Haziran 2008, 13:05
#5790
just_oh adlı üyeden alıntı
beyler mutlaka daha önce konuşulmuştur ama zincir yağı olarak ne marka önerirsiniz ???
500 kmye geldik artık zinciri yağlamak lazım
Valla ben özel bi zincir yadı kullanmıyorum. Herhangi bi markanı 90 numara sanzuman yagı yetiyor. Gecen hafta 4 tane BP ye Castrol zincir yagı sordum yok dediler..
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
18 Haziran 2008, 13:12
#5791
ben araştırdım sanırsam hindistan malımış ve jantlar vs. palyester tarzı demir parça bulmak biraz zor hondanın çin motorlarıyla rekabet etmek amacıyla çıkardığı bi motor yanlız çok sağlam bi ark var 90.000 km oldu daha adam akıllı anahtar dğmedi iyi sayılır
>>>>>>>>>>>>>>> GünceL <<<<<<<<<<<<<<<<<
-
19 Haziran 2008, 10:59
#5792
Merhaba Arkadaşlar. Ben de 17 lik dişli takmaya karar vermişdim. Bitane 17 lik dişli aldım İç frezesi uymadıgı için frezeciye bıraktım. dun aksam iş dönüşü gittim dişliyi aldım. Evde degiştirmeyi denedim fakat freze ölcülerini tutmamış. Dişliyi takamadım Sonucunu bizzat denemek istedigim merak ettigim bir durumdu ama ertelemek zorunda kaldım. İnşallah bu cumartesi gunu bunu halledecem...
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
19 Haziran 2008, 12:08
#5793
valla ben motorun çekişinden, hızından ,torkundan, memnunum o yüzden orjinalliğini bozmayı düşünmüyorum. size kolay gelsin umarım randıman alırsınız
-
19 Haziran 2008, 12:22
#5794
Slm arkadaşlar, bir arkadaşımda şuan 2007 model cbf150 var lastiklerini duro ile değiştirmesine rağmen bir randıman alamadı hala lastikleri kayar vaziyette özellikle arka lastiği, bu korku ve sıkıntıdan dolayı yakında motoru satacak, benden yardım istedi, siz cbf kullanıcılarınada sormak ve fikir almak istedim. Lastikleri nereden ne ölçüde ne markada kaça alalım vs vs saygılar
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
-
19 Haziran 2008, 12:29
#5795
dişli değiştirmek yada başka modifiyeler yapmak isteyen arkadaşlara naçizane tavsiyem 12000 km yi beklemeleridir. ondan sonra yine ihtiyaç duyarlarsa yaparlar; çünkü makinanın karekteri ancak oturuyor. 13000 i geçtim ,şu an makina bir süpermoto gibi hızlanıyor , son hız düzlükte 120 daha ne olsun detirtecek kadar iyi duruma geldi ...
aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....
-
19 Haziran 2008, 13:12
#5796
ben rodajdayken 100 yaptığıma göre sanırım zaten 1000 bakımında yağ değişiminden sonra yine aynı hıza rahat bir şekilde ulaşabilirim. daha fazlasının da bu motorla çok da güvenli olacağını düşünmüyorum. arka fren yok gibi ön tek disk.. gitmesine gider de durması zor olur diye düşünüyorum ve itiraf edeyim tırsıyorum özellikle en ufak bir ıslaklık durumunda viraj alırken arka teker de güven vermiyor bana ama sonuçta bu sanırım her motosiklette olacak olan birşeydir. şimdilik acemiliğimden dolayı da olabilir. bu arada eğer motosikleti çalıştırırken hafiften gaz verirseniz motor tek marşta çalışıyor. mutluhan honda servisinin önerisi işe yarıyor
-
19 Haziran 2008, 16:10
#5797
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
-
19 Haziran 2008, 16:18
#5798
O gün motoru resmen parçaladım her vitesin sonuna kadar bağırttırdım elimi gazdan çekmeden vites değiştirdim 4.viteste 10dk. son gaz bağıra bağıra gittim 5.viteste gördüğüm hız düz yolda 125 km/h
-
19 Haziran 2008, 16:52
#5799
-
19 Haziran 2008, 18:17
#5800
lastik konusunda biçok tehlike atlatan biri olarak şunu söyleyebilirim bu üzerindeki fabrika lastikleri adamı öldürür hemen alır almaz değiştirin....bu lastikler sonradan dahada kötü yol tutuyor yani üzerindeki tabanın aşınıp alışması vs hikaye önceki sayfaları okuyun gene duronun 90/90 ön ve arkaya uyguladıktan sonra kurtulmuştum ama dişili olanını!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler