Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5781
    ozzy73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2007
    Şehir
    beylikdüzü/ist.
    Motosikleti
    Honda deuville
    Alıntı Ra_Messu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, madem topik hortlatıyoruz benim de bir katkım olsun 2 aydır motosiklet arayışı içerisindeyim. CBF150 almaya niyetliyim ve hatta geçen hafta Sirkeci Özen Motor'a gittim almak üzere. Kredi kartı ile alacaktım fakat benim kullandığım karıtn geçmediğini, geçen kart olsa bile 12 taksitle 4400YTL'ye geleceğini söylediler. Ben de bana daha yakın olmasına rağmen vazgeçtim ordan almaktan. Sizden ricam ben bu motoru nerden alabilirim? Kredi kartına vade yapan yer İstanbul'da neresi olabilir? Asıl önemli olan esnaflık tabi burda, bunu da dikkate alarak cevaplarsanız sevinirim.


    ANES MOTOR

    TAKSİTLİ

    PEŞİN:500.00YTL

    3.300.00YTL YE AXSES KARTA VADE FARKSIZ 11 TAKSİT


    İRTİBAT İÇİN

    TEL:0212 659 41 42

    CEP:05498500838

    dostum galiba en uygunu bu .bende burdan almıştım

    Dilerseniz 800 Ytl Peşinat 3.000 Ytl'ye World - Axess - CardFinans Kredi kartlarına Vade Farksız 8 Taksit ( 375.00 x 8 ) Diğer kartlara 5 taksit yapabiliriz.

    Magazamızdan Sadece Kimlik bilgilerinizle Hızlı Kredi Başvurusu yapılabilir.



    İRTİBAT NUMARALARI :

    0212 654 72 00

    0212 654 30 00

    0533 765 00 50

    HONDA OTOSEVER

    ŞİRİNEVLER
    bide bu var artık hangisi uygunsa..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5782

    Üyelik
    05 Haziran 2008
    arkadaşlar tşk. kafamda ki soru işaretleri azaldı cbf 150 hk. Peki hiç cbf'nin görüntüsü ile ilgili modifiye yapan var mı? ne bileyim yan ve arka çantalar motor koruma demirleri falan? Birde cbf 150 nin rüzgarlığını büyütebilir miyiz(veya büyütmeye gerek var mı?) Mesela ben alırsam biraz kalıplı dursun diye yan çantalar ve arka çanta ayrıca koruma demiri falan düşünüyorum aks. olarak acaba nasıl durur yaptıranınız var mı?

  3. #5783
    just_oh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul & Burdur
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı Boracalin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tşk. kafamda ki soru işaretleri azaldı cbf 150 hk. Peki hiç cbf'nin görüntüsü ile ilgili modifiye yapan var mı? ne bileyim yan ve arka çantalar motor koruma demirleri falan? Birde cbf 150 nin rüzgarlığını büyütebilir miyiz(veya büyütmeye gerek var mı?) Mesela ben alırsam biraz kalıplı dursun diye yan çantalar ve arka çanta ayrıca koruma demiri falan düşünüyorum aks. olarak acaba nasıl durur yaptıranınız var mı?
    ben orjinalliğini bozmamaktan yanayım. Sadece koruma demiri ve yan ayaklık taktırdım ki bunlar gerçekten gerekli şeyler. Rüzgarlı havada kullandım motoru ama öndeki rüzgarlığın boyu daha yüksek olsaydı diye bir düşünce geçmedi aklımdan yani pek bir fark olacağı kanısında değilim. arka çanta takılabilir aslında ama yan çantalar trafiğe girince aralardan geçmeyi zorlaştırabilir diye düşünüyorum.

  4. #5784
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı just_oh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben orjinalliğini bozmamaktan yanayım. Sadece koruma demiri ve yan ayaklık taktırdım ki bunlar gerçekten gerekli şeyler. Rüzgarlı havada kullandım motoru ama öndeki rüzgarlığın boyu daha yüksek olsaydı diye bir düşünce geçmedi aklımdan yani pek bir fark olacağı kanısında değilim. arka çanta takılabilir aslında ama yan çantalar trafiğe girince aralardan geçmeyi zorlaştırabilir diye düşünüyorum.
    Tamamen hemfikirim. Ben de alır almaz yan ayaklık ve koruma demiri taktırdım. Arka çanta takmam gerekecek, ama şimdilik sırt çantamla idare ediyorum.

  5. #5785
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı just_oh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben orjinalliğini bozmamaktan yanayım. Sadece koruma demiri ve yan ayaklık taktırdım ki bunlar gerçekten gerekli şeyler. Rüzgarlı havada kullandım motoru ama öndeki rüzgarlığın boyu daha yüksek olsaydı diye bir düşünce geçmedi aklımdan yani pek bir fark olacağı kanısında değilim. arka çanta takılabilir aslında ama yan çantalar trafiğe girince aralardan geçmeyi zorlaştırabilir diye düşünüyorum.
    Henuz ben de canta takmadım fakat Mersin Sucular da arka ve yan canta katılmış bitane gördüm. Görünüş olarak gayet iyi duruyor du fakat yan cantalar biraz küçüktü ne kadar kulnışlı olur bilemiyorum. En kısa zamanda canta düşünüyorum... Bu arada ben depo üstü canta kullanıyorum gayet kullanışlı oluyor.
    Sitede gezi konularına bakarken buldum asagıda likde cantalı bir CBF fotosu var. Belki yardımcı olur. Gezi fotolarının sonuna kadar bakınca farkettim burada bu cbf in on camı da degiştirilimiş...

    http://www.motosiklet.net/forum/gezi...akya-mt-3.html
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  6. #5786
    just_oh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul & Burdur
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    beyler mutlaka daha önce konuşulmuştur ama zincir yağı olarak ne marka önerirsiniz ??? 500 kmye geldik artık zinciri yağlamak lazım

  7. #5787

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    just_oh,Sen hangi marka düşünüyorsun ?

  8. #5788
    aybarssurucu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS / KLX250
    Alıntı nankör adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava soğutmalı olduğundan dolayı yapacak fazla bir şey yok...
    Vallaha ben didim - izmir dönüşünde bu sorun la karşı karşıya kaldım .
    Fazla uğraşmadım , problem ufak ken İzmir e döndüğümde hemen motosikleti temizleyip satışa çıkardım ..
    sattım gitti, ama satarken alıcıya durumu izah ettim .
    Sıcak havalar da çok sıkıştırmamasını özellikle anlattım.
    cbf 150 cc taş gibi motosiklet tir , fakat zayıf noktalından biri de bu dur
    ufak bir yağ soğutucu koysalardı , fiyatı 250-300 ytl fazla olsa idi keşke....
    Merhaba Arkadaşlar,

    Ben de aynı güzergahtan örnek vereyim; Bağla Koyu/ Akyarlar/ Bodrum çıkışlı olarak İzmir/ Karşıyaka'ya her Perşembe ailemi ziyarete gidiyorum. Yolda motoru gerçekten kastığıma eminim; 3saat 20dk. da 272km. 81,6km/s ortalama sürat yapar. Bodrum'dan Torba'ya çıkan yoldan itibaren elimi gazdan pek çekmiyorum. Güvercinlik 80'nin altına inmeden geçiliyor. Ondan sonra da neredeyse yolu tapa gaz gidiyorum. Bafa'da 75-80 civarı. Söke-Otoban-Ev tapa gaz. Makinenin hararet yapıp çekişten düştüğünü hissettiğim yerler elbet oluyor ancak yağ ile ilgili bir sorun Allah'a şükür yaşamadım.

    Tek sorun bu kadar hararetli kullanınca yağ eksiltiyor. 1000km. de 100ml. civarı; e zaten her 500-600'de veya uzun yoldan önce yağı kontrol etmiyor muyuz?Benim servisim AGIP ile anlaşmalı ve gerçekten bu yağdan memnunum. Tek sorun bir gün anlaşma biterse AGIP bu yağı perakende satmıyormuş :(

    CBF150 gerçekten verdiğiniz paradan fazlasını sunuyor. Bu arada kilometre 25.000'e geldi

    Geçenlerde sohbet esnasında debriyaj balataları için ne zaman değiştirelim deyince bir kurye arkadaşın 75.000'de değişime geldiğini öğrenince içim bayağı rahatladı

    Param olur da büyük makine alırsam CBF150 hep duracak diyorum

  9. #5789
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı aybarssurucu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Ben de aynı güzergahtan örnek vereyim; Bağla Koyu/ Akyarlar/ Bodrum çıkışlı olarak İzmir/ Karşıyaka'ya her Perşembe ailemi ziyarete gidiyorum. Yolda motoru gerçekten kastığıma eminim; 3saat 20dk. da 272km. 81,6km/s ortalama sürat yapar. Bodrum'dan Torba'ya çıkan yoldan itibaren elimi gazdan pek çekmiyorum. Güvercinlik 80'nin altına inmeden geçiliyor. Ondan sonra da neredeyse yolu tapa gaz gidiyorum. Bafa'da 75-80 civarı. Söke-Otoban-Ev tapa gaz. Makinenin hararet yapıp çekişten düştüğünü hissettiğim yerler elbet oluyor ancak yağ ile ilgili bir sorun Allah'a şükür yaşamadım.

    Tek sorun bu kadar hararetli kullanınca yağ eksiltiyor. 1000km. de 100ml. civarı; e zaten her 500-600'de veya uzun yoldan önce yağı kontrol etmiyor muyuz?Benim servisim AGIP ile anlaşmalı ve gerçekten bu yağdan memnunum. Tek sorun bir gün anlaşma biterse AGIP bu yağı perakende satmıyormuş :(

    CBF150 gerçekten verdiğiniz paradan fazlasını sunuyor. Bu arada kilometre 25.000'e geldi

    Geçenlerde sohbet esnasında debriyaj balataları için ne zaman değiştirelim deyince bir kurye arkadaşın 75.000'de değişime geldiğini öğrenince içim bayağı rahatladı

    Param olur da büyük makine alırsam CBF150 hep duracak diyorum
    sen bodrumdanmısın dostum görüşelim bi ara belki perşembeleri sana milasa kadar eşlik edebilirim.

  10. #5790
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı just_oh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler mutlaka daha önce konuşulmuştur ama zincir yağı olarak ne marka önerirsiniz ??? 500 kmye geldik artık zinciri yağlamak lazım
    Valla ben özel bi zincir yadı kullanmıyorum. Herhangi bi markanı 90 numara sanzuman yagı yetiyor. Gecen hafta 4 tane BP ye Castrol zincir yagı sordum yok dediler..
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  11. #5791

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyundai Mover 125 cc - Jawa Ogar 350 cc
    ben araştırdım sanırsam hindistan malımış ve jantlar vs. palyester tarzı demir parça bulmak biraz zor hondanın çin motorlarıyla rekabet etmek amacıyla çıkardığı bi motor yanlız çok sağlam bi ark var 90.000 km oldu daha adam akıllı anahtar dğmedi iyi sayılır

    >>>>>>>>>>>>>>> GünceL <<<<<<<<<<<<<<<<<

  12. #5792
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Merhaba Arkadaşlar. Ben de 17 lik dişli takmaya karar vermişdim. Bitane 17 lik dişli aldım İç frezesi uymadıgı için frezeciye bıraktım. dun aksam iş dönüşü gittim dişliyi aldım. Evde degiştirmeyi denedim fakat freze ölcülerini tutmamış. Dişliyi takamadım Sonucunu bizzat denemek istedigim merak ettigim bir durumdu ama ertelemek zorunda kaldım. İnşallah bu cumartesi gunu bunu halledecem...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  13. #5793
    ozzy73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2007
    Şehir
    beylikdüzü/ist.
    Motosikleti
    Honda deuville
    valla ben motorun çekişinden, hızından ,torkundan, memnunum o yüzden orjinalliğini bozmayı düşünmüyorum. size kolay gelsin umarım randıman alırsınız

  14. #5794
    MEGAN66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL/Esenyurt
    Motosikleti
    WR250R Gelincik
    Slm arkadaşlar, bir arkadaşımda şuan 2007 model cbf150 var lastiklerini duro ile değiştirmesine rağmen bir randıman alamadı hala lastikleri kayar vaziyette özellikle arka lastiği, bu korku ve sıkıntıdan dolayı yakında motoru satacak, benden yardım istedi, siz cbf kullanıcılarınada sormak ve fikir almak istedim. Lastikleri nereden ne ölçüde ne markada kaça alalım vs vs saygılar
    Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
    İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
    Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam

  15. #5795
    transelo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2006
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    honda transalp / SH300i /cb125e
    dişli değiştirmek yada başka modifiyeler yapmak isteyen arkadaşlara naçizane tavsiyem 12000 km yi beklemeleridir. ondan sonra yine ihtiyaç duyarlarsa yaparlar; çünkü makinanın karekteri ancak oturuyor. 13000 i geçtim ,şu an makina bir süpermoto gibi hızlanıyor , son hız düzlükte 120 daha ne olsun detirtecek kadar iyi duruma geldi ...
    aman derim kardeşim alkol kötü bir artçıdır.....

  16. #5796
    just_oh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul & Burdur
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    ben rodajdayken 100 yaptığıma göre sanırım zaten 1000 bakımında yağ değişiminden sonra yine aynı hıza rahat bir şekilde ulaşabilirim. daha fazlasının da bu motorla çok da güvenli olacağını düşünmüyorum. arka fren yok gibi ön tek disk.. gitmesine gider de durması zor olur diye düşünüyorum ve itiraf edeyim tırsıyorum özellikle en ufak bir ıslaklık durumunda viraj alırken arka teker de güven vermiyor bana ama sonuçta bu sanırım her motosiklette olacak olan birşeydir. şimdilik acemiliğimden dolayı da olabilir. bu arada eğer motosikleti çalıştırırken hafiften gaz verirseniz motor tek marşta çalışıyor. mutluhan honda servisinin önerisi işe yarıyor

  17. #5797
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Alıntı just_oh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben rodajdayken 100 yaptığıma göre sanırım zaten 1000 bakımında yağ değişiminden sonra yine aynı hıza rahat bir şekilde ulaşabilirim. daha fazlasının da bu motorla çok da güvenli olacağını düşünmüyorum. arka fren yok gibi ön tek disk.. gitmesine gider de durması zor olur diye düşünüyorum ve itiraf edeyim tırsıyorum özellikle en ufak bir ıslaklık durumunda viraj alırken arka teker de güven vermiyor bana ama sonuçta bu sanırım her motosiklette olacak olan birşeydir. şimdilik acemiliğimden dolayı da olabilir. bu arada eğer motosikleti çalıştırırken hafiften gaz verirseniz motor tek marşta çalışıyor. mutluhan honda servisinin önerisi işe yarıyor
    Arkadaşım bu kayma olayı lastiklerin yeni oldugu için. Çünkü lastikler kalıplama usulu ile üretiliyor ve lastiklerin kalıptan daha kolay cıkması için bi sıvı kullanılıyor 1000-1500 km de falan lastik kendine geliyor. Ayrıca buna bir örnek daha. Ben lastikleri parlatmak için bi sprey kullanıyorum birgun. bunu lastigin hertarafına sıktım kurudutan sonra yola cıktım. Herzam dönüp gittigim viraj neredeyse düşüyordum... Sprey gidinceye kadar korku ile bindim.

    Firen konusuna gelince ben gayet memnunum. Zaman la firenlerde kendine geliyor.. Sen şimdi böyle seylere kafanı takma soyle sakın sakın rodajı bi tamla. Soyle 1500-2000 kmlere bi gel memnun kalacagından eminim...
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  18. #5798

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    O gün motoru resmen parçaladım her vitesin sonuna kadar bağırttırdım elimi gazdan çekmeden vites değiştirdim 4.viteste 10dk. son gaz bağıra bağıra gittim 5.viteste gördüğüm hız düz yolda 125 km/h

  19. #5799
    just_oh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul & Burdur
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım bu kayma olayı lastiklerin yeni oldugu için. Çünkü lastikler kalıplama usulu ile üretiliyor ve lastiklerin kalıptan daha kolay cıkması için bi sıvı kullanılıyor 1000-1500 km de falan lastik kendine geliyor. Ayrıca buna bir örnek daha. Ben lastikleri parlatmak için bi sprey kullanıyorum birgun. bunu lastigin hertarafına sıktım kurudutan sonra yola cıktım. Herzam dönüp gittigim viraj neredeyse düşüyordum... Sprey gidinceye kadar korku ile bindim.

    Firen konusuna gelince ben gayet memnunum. Zaman la firenlerde kendine geliyor.. Sen şimdi böyle seylere kafanı takma soyle sakın sakın rodajı bi tamla. Soyle 1500-2000 kmlere bi gel memnun kalacagından eminim...
    hocam içime su serptin ya. süppersin

  20. #5800
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    lastik konusunda biçok tehlike atlatan biri olarak şunu söyleyebilirim bu üzerindeki fabrika lastikleri adamı öldürür hemen alır almaz değiştirin....bu lastikler sonradan dahada kötü yol tutuyor yani üzerindeki tabanın aşınıp alışması vs hikaye önceki sayfaları okuyun gene duronun 90/90 ön ve arkaya uyguladıktan sonra kurtulmuştum ama dişili olanını!!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler