Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #26541
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    Alıntı mrsago adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım o ses balata temizlemeyle geçmez servise gittiğin zaman sesini yükselt biraz git gel git gel sizinlemi uğraşıcam değiştirin şu jantı diye benden demesi
    1-2 sefer daha gittikten sonra mahkemeye başvurcam sesimi çıkartmıyorum ondan
    bu kawasaki bir başka dostummm


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26542
    mrsago - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2007
    Şehir
    kumburgaz
    Motosikleti
    cbf 150 (12)
    tavsiye etmem mahkemeyi işin uzarda uzar
    ya sev ya terket...

  3. #26543
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı cbr125cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle büyük bir sıkıntı olmaz tahminimce (kişisel görüşüm) bu saatten sonra dedikleri gibi 400-500km de yağını değiştir ki ilk kmlerdeki çapaklar ilk yağıyla aksın.
    Çanta uygun istiyorum derken bütçen nedir. (görünüş kişiye göre değiştiği için bir şey diyemem) Bu motosiklete bir çok çanta yakışıyor.
    Hudson deriden almıştım pantolonumu, öndeki fermuarı dışında sıkıntım yok, su geçirmiyor sıcak tutuyor. Ama sadece kışın giyiyorum ve korumaları çok iyi değil. Dizliğimi de pantolon altına giyebildiğim için sorun olmuyor. http://www.hudsonderi.com/?urun-565-...torsiklet.html ben alırken 80tl civarıydı.

    siyaha beyaz renk yapanlar var Belki beşiktaşlı oldukları için
    Ben vakumlu telefon tutucu aldım. Karaköye gittiğim bir zaman 10tl gibi bir fiyata almıştım. Önceleri düşer diye çekiniyordum ama şimdiye kadar bir şey olmadı. Emanet gibi dursa da elinle çekince anlıyorsun sağlam tuttuğunu. Bir de benim motosikletimin çakmak girişi var, gps ile beraber güzel oluyor
    teşekkürler bundan sonra öyle yaparım yağ olarak ne öneriyorsunuz ? bu aynalardan hiç bişi göremiyorum ben ya bazen çok sıkıntı oluyo ben çift kişi biniyorum da :S
    bu telefon tutacaklarından gördüm bi kaç kişide vantuzlu devir ibresine monte etmişler ama hoşuma gitmedi çok emanet duruyo daha farklı bi yöntem bulmak lazım

    çanta sağlam olmak kaydıyla en ucuz ne olursa o yani içine 1 defter eldiven bide kask koyacağım ama artçım yaslanacak zarar görmeyecek bi çanta lazım

    pantolon en ucuz bulduğum 140 tl filan :S

  4. #26544
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler bundan sonra öyle yaparım yağ olarak ne öneriyorsunuz ? bu aynalardan hiç bişi göremiyorum ben ya bazen çok sıkıntı oluyo ben çift kişi biniyorum da :S
    bu telefon tutacaklarından gördüm bi kaç kişide vantuzlu devir ibresine monte etmişler ama hoşuma gitmedi çok emanet duruyo daha farklı bi yöntem bulmak lazım

    çanta sağlam olmak kaydıyla en ucuz ne olursa o yani içine 1 defter eldiven bide kask koyacağım ama artçım yaslanacak zarar görmeyecek bi çanta lazım

    pantolon en ucuz bulduğum 140 tl filan :S
    uzun saplı ybr aynası kullanırsan sorunun çözülür, çifti 15-20 lira bişey
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  5. #26545
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Bugün farkettiğim bişiy uzun kısa yaparken paneldeki ampülün yanmadığını gördüm bir ampül için kafanın çıkması gerekiyor oraya el girmiyor ilginç...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler bizim motorun yag sınıfı neydi SJ miydi?
    Evet sj sınıfı ben shelin mineral olan 15/50sx ini kullanıyorum çokda memnunum 13,5 tl litresi ayrıca sj sınıfı mobilin motulun tam sentetik yağları 28-30 civarına çıkmışken bu yağ hem ekonomik hemde vites geçişleri ve performansı çok iyi tavsiyemdir tüm cbf cilere...


  6. #26546
    ghostcorc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul/Beykoz
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 esd '11
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim motorda 160 kmde ama ben foruma yazdım rodaj konusunda kimse bişi yazmadı bende normal kullandım bi iki tanıdığın sözüne kanarak en fazla 5000 de filan vites atıyorum ve bazen 5500 e yaklastı dalmıslığım oluyo =) ilk 50 km filan 30-40 km hzlarda gitmiştim ama şimdi 80 e filan çıkıyorum sahilde hani zaten üstüne çıkmıo şimdilik zorlamyrmda
    motora zarar gelmişmidir? bu saatten sonra ne yapayım?
    arkadaşlar bide dün akşam yazmıştım ama kimse birşey demedi lütfen genç kardeşinize yardım =)

    arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var
    öncelikle arka çanta istiyorum ama uygun olacak ve motorun sporluğunu bozmucak
    ve motorsiklet pantolonu su rüzgar geçirmicek ve korumalı olacak buda uygun olursa iyi olur =)
    ve jant şeridi sizce hangi renk güzel duruyor siyah cbf e ?
    en son olarak motor sürerken telefonu koyabileceğim göz önünde biyere ihtiyacım var nasıl alternatifler var bilgi verirmisiniz? eskiden bazı motorlarda böyle bi ışık vardı ibresinde telefon çalarken yanıp sönüyodu öyle stickerlerde satılıyodu öyle bişi nereden bulabiliriz?
    şimdiden teşekkürler =)
    Yeni motor alan arkadaşlar rodajda motoru kullanma biçiminiz şöyle olmalı siz motorsikleti değil motoru rodaj ediyorsunuz o zaman mantıklı olarak yapmanız gereken şu olmalı kilometre değil önemli olan motorun birim zamanda yaptığıdevir ozaman şu alışkanlıktan kurtulun ilk şukadar kilometrede 30- 40 la gideceksin sonra 50 liye çıkacaksın yok öyle birşey rodaj bitene kadar 5000 deviri geçmiyoruz hangi viteste hangi hızla giderseniz gidin rodajın sonlarına doğru 6000-6500 devir basıyoruz ama aralıklarla yani 30 sn. 1 dakka gibi motoru fazla ısıtmadan ki rodaj biliyorsunuz ilk 1000 Km.dir daha sonra 1000 bakıma girdikten sonra yine aralıklarla 7000-7500 basıyoruz ki buzamana kadar motora alışmış olursunuz en ufak bir değişikliği hissedersiniz sorun yaşamıyorsanız 1500 den sonra basın basa bildiğiniz kadarki motor rahat açılsın ilerde akıcı olsun ama tutupda öyle 1o km basın demiyorum çıkn otobana bir basın şöyle dibi görün düşürün hızı tekrar dibi görün düşürün hızı kolay gelsin ...
    -Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))

  7. #26547
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı ghostcorc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni motor alan arkadaşlar rodajda motoru kullanma biçiminiz şöyle olmalı siz motorsikleti değil motoru rodaj ediyorsunuz o zaman mantıklı olarak yapmanız gereken şu olmalı kilometre değil önemli olan motorun birim zamanda yaptığıdevir ozaman şu alışkanlıktan kurtulun ilk şukadar kilometrede 30- 40 la gideceksin sonra 50 liye çıkacaksın yok öyle birşey rodaj bitene kadar 5000 deviri geçmiyoruz hangi viteste hangi hızla giderseniz gidin rodajın sonlarına doğru 6000-6500 devir basıyoruz ama aralıklarla yani 30 sn. 1 dakka gibi motoru fazla ısıtmadan ki rodaj biliyorsunuz ilk 1000 Km.dir daha sonra 1000 bakıma girdikten sonra yine aralıklarla 7000-7500 basıyoruz ki buzamana kadar motora alışmış olursunuz en ufak bir değişikliği hissedersiniz sorun yaşamıyorsanız 1500 den sonra basın basa bildiğiniz kadarki motor rahat açılsın ilerde akıcı olsun ama tutupda öyle 1o km basın demiyorum çıkn otobana bir basın şöyle dibi görün düşürün hızı tekrar dibi görün düşürün hızı kolay gelsin ...
    Bende aksine rodaj diye bişeye inanmıyorum.. Çünkü motorlar banttan indirildikten sonra 3-5 defa redline na sokuluyor.. O zaman patlaması lazım..
    Motoru sürekli redline de kullanmadığın müddetçe bişey olmaz.. İsterse motorun 30,000 km de olsun redlinede veya ona yakın devirlerde gezen motor ömrünü
    çabuk tamamlar..Sonuç olarak motoru sürekli yüksek devirde kullanmaktan sakınmak lazım

  8. #26548
    ghostcorc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul/Beykoz
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 esd '11
    rodaj ne peki koray bey + sen zannediyormusun ki her üretilen motor test ediliyor bir tane içlerinden seri başı seçiliyor sadece ona test uygulanıyor geri kalanı seri üretim rodajın amacı ise üretimden kaynaklanan çapakların yada çok küçük ebattaki metal tozlarının motorun parçalarının birbirine alışması sırasında kartere inmesi ve yağ deşimiyle birlikte dışarı atılması işte bu süreçte motoru zorlayıpta daha büyük zararlara sebebiyet verilmemesi için yapılmış bir çalışma bizde kimse gidip dip gaz kullansın demiyoruz zaten altımızdaki motorun gücü belli kapasitesi belli sen gidip 220 Km sürat basmak istiyorsan zaten bu motorun üzerinde işin ne ideal sürat hepimizin bildiği gibi 80-90 Km/s.üzerisi herzaman risk ...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

    ulam YBR topiği kesmedi bizi galiba
    -Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))

  9. #26549
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı ghostcorc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rodaj ne peki koray bey + sen zannediyormusun ki her üretilen motor test ediliyor bir tane içlerinden seri başı seçiliyor sadece ona test uygulanıyor geri kalanı seri üretim rodajın amacı ise üretimden kaynaklanan çapakların yada çok küçük ebattaki metal tozlarının motorun parçalarının birbirine alışması sırasında kartere inmesi ve yağ deşimiyle birlikte dışarı atılması işte bu süreçte motoru zorlayıpta daha büyük zararlara sebebiyet verilmemesi için yapılmış bir çalışma bizde kimse gidip dip gaz kullansın demiyoruz zaten altımızdaki motorun gücü belli kapasitesi belli sen gidip 220 Km sürat basmak istiyorsan zaten bu motorun üzerinde işin ne ideal sürat hepimizin bildiği gibi 80-90 Km/s.üzerisi herzaman risk ...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

    ulam YBR topiği kesmedi bizi galiba
    buradan çıkalım abi.. bizim msn topiğine gidelim

  10. #26550
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    Bende aldım Cbfyi sonunda Aranızda sayılırım. İlgili konu içinde link vereyim

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...anizdayim.html
    *İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

    *Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.

  11. #26551
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    kolay gelsin herkese,

    cbf 150 nin en az yaktığı hız kaçtır acaba?

    ben 78 kiloyum bi de artçı olduğunda bu hız değişir mi?

    artçım da 60 kilo yani uzun yolda tek başıma veya artçımla giderken kaçla gidersem yakıtı en düşükte tutarım

    teşekkürler şimdiden

  12. #26552
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    KabrÎstanbuL
    Motosikleti
    uçuyor..
    depo çok çabuk çiziliyor aklında bulunsuuuuun..hayırlı olsuuuuuuun..

  13. #26553
    fatih545 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '16Pulsar200-16'MT07
    Alıntı dürümdöner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    depo çok çabuk çiziliyor aklında bulunsuuuuun..hayırlı olsuuuuuuun..
    Onu eve gelince farkettim ya Depo kılıfı da alıcamda nasıl orasını nasıl yapıcaz alana kadar
    *İyi gelişmiş refleksler şanstan daha hızlıdır.

    *Ön sezilerini dikkate almayı öğren.Bir gün hayatını kurtarabilir.

  14. #26554
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun saplı ybr aynası kullanırsan sorunun çözülür, çifti 15-20 lira bişey
    teşekkürler coşkun abi resmi varmı aynaların ? link varsa bi atarmısın =)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

    Alıntı ghostcorc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni motor alan arkadaşlar rodajda motoru kullanma biçiminiz şöyle olmalı siz motorsikleti değil motoru rodaj ediyorsunuz o zaman mantıklı olarak yapmanız gereken şu olmalı kilometre değil önemli olan motorun birim zamanda yaptığıdevir ozaman şu alışkanlıktan kurtulun ilk şukadar kilometrede 30- 40 la gideceksin sonra 50 liye çıkacaksın yok öyle birşey rodaj bitene kadar 5000 deviri geçmiyoruz hangi viteste hangi hızla giderseniz gidin rodajın sonlarına doğru 6000-6500 devir basıyoruz ama aralıklarla yani 30 sn. 1 dakka gibi motoru fazla ısıtmadan ki rodaj biliyorsunuz ilk 1000 Km.dir daha sonra 1000 bakıma girdikten sonra yine aralıklarla 7000-7500 basıyoruz ki buzamana kadar motora alışmış olursunuz en ufak bir değişikliği hissedersiniz sorun yaşamıyorsanız 1500 den sonra basın basa bildiğiniz kadarki motor rahat açılsın ilerde akıcı olsun ama tutupda öyle 1o km basın demiyorum çıkn otobana bir basın şöyle dibi görün düşürün hızı tekrar dibi görün düşürün hızı kolay gelsin ...
    teşekkürler benim için yararlı bi açıklama oldu =)

  15. #26555
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    ben motorumu satıyorum arkadaşlar kredi kartı borçları zorladı düze çıkana kadarda motor almam herhalde

    3.300 liraya vericem
    gezi resimlerinden bakabilirsiniz resimlere

    https://www.facebook.com/media/set/?...9694116&type=3

    Motorumun garantisi devam ediyor 2. sahibiyim ilk sahibide yakın bir arkadaşım 1700 km de kaza yaptı grenajlar hasarlıydı depoda ufak bir ezik var (depo kılıfı var bakıldığında ezik olup olmadığı bile anlaşılmıyor) jant ise çok hafif bir yamukluk var balans ile geçeceğini söylediler milimetrelik bir yamuk... Servis yüksek miktarda tamir ücreti çıkardığı için kendim yaptım yaptığım işlemler;

    ön far

    sağ sol sinyaller

    ön siperlik camı

    ön far

    depo grenajları

    michelin sport ön lastik

    Anes motordan orjinal alındı bütün parçalar yan sanayi kullanılmadı zaten gri grenajların yan sanayisi yok

    400 km civarı kullandım

    motorda şuan hiçbirşey yok anahtarı takıp gidecek alan kişi... 1000 bakımı Onur hondada yapılmıştır

    Kaza sebebiyle garanti dışı kalan parçası yok zaten değişen parçalar grenaj olduğu için normaldede plastik aksam garanti kapsamına dahil değildir... İstenilen servise sorulabilir motor kısmına anahtar değmedi motorun herhangi pert kaydı yoktur



    Uzun gezi camı vardır ön lastik michelin sport lastiği kappa 30lt çanta

    Satışı verilmeden teslim edilmeyecek...
    bu kawasaki bir başka dostummm

  16. #26556
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    topram hayırdır neden satıyorsun ya ?
    birGarip..

  17. #26557
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    Alıntı Garip1701 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    topram hayırdır neden satıyorsun ya ?
    kredi kartı borcum var borçlarımı toparlayıp daha uygun bişe bakabilirim yurtdışında üniversiteye gitme durumum olabilir temiz gitmek istiyorum borçsuz
    bu kawasaki bir başka dostummm

  18. #26558
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende aksine rodaj diye bişeye inanmıyorum.. Çünkü motorlar banttan indirildikten sonra 3-5 defa redline na sokuluyor.. O zaman patlaması lazım..
    Motoru sürekli redline de kullanmadığın müddetçe bişey olmaz.. İsterse motorun 30,000 km de olsun redlinede veya ona yakın devirlerde gezen motor ömrünü
    çabuk tamamlar..Sonuç olarak motoru sürekli yüksek devirde kullanmaktan sakınmak lazım
    yanlış düşünüyorsunuz rodaj olayında sağır motor olayı vardır abim sayılacak bi yakınımda innova vardı yanlış rodajla motor sağır oldu ve motoru değiştirdiğinde daha iyi anlaşıldı aynı kasanın sıfırını aldı düzgün yaptı motor şimdi daha az yakıyor daha iyi performans veriyor
    rodaj olayı motor yatağının pistonlarla alışması aşınması olayıdır ve motor rodajı iyi yapılmazsa yataklar fazla veya düzensiz aşınır ve motor bu sefer ne kadar basarsan bas bağırır ama gitmez

    not: bunlar beni araştırmalarım sonucu öğrendiklerim küstahlık etmek istemem ;) saygılarımla

  19. #26559

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Şehir
    ÇANAKKALE/ÇAN
    Motosikleti
    HONDA CBF150 (2011)siyah
    Slm facede ercan maleri arkadaş eklersen benim motoruma taktiklarimin fotolarini gorurusun arkadasim. Buraya foto yuklemesini bilmiyorum cunki. Slmlr

  20. #26560
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    cbf nin her yeri sağır olsa ne olur gidiceği zaten 100km/s en sağlıklı yapılan hızda 90km/s tir. rodaj falan hikaye sene 2012 otobanda arabasını motorunu açan görüyomusunuz o şahinler kartallar zamanındaydı teknoloji ilerledi. Rodaj dönemimde ilk 1000km de redline girme yeter. Araçlar son kontrollerinde dip gaz zaten görüyor testlerde sen basmasan ne olucak fabrika çıkışı böyle zaten. Bu arada başka bir bilimsel çalışmada ise ilk km lerde ani hızlanma ve dip gaz görüp mesela ilk 100 kmde sonra redline girmeden 1000km yi tamamlayın diyor buna ne demeli? Sizin dediğiniz gibi 5000deviri geçme rodaj bitsin 7000devir yapmak eskide kaldı bana pek inandırıcı gelmiyor zira o şekilde yaparsan motorun ilk alışma sürecinde sürekli 5000devirde gidersen motor sağır kalır.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler