Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20461
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Metocum, valla bir an kendimi aradım fotolarda ama tabi beninde de daha eski yapılmış bi organizszasyon. Ya bide sayfa aptallaştı, bu kadar arka arkaya fotoğraf olunca


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20462
    ufukgy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2010
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Şimdi MT-07 sarı, Önce CBF150 syh
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, rodaj dönemi ile motorun rölantide çalışma devri arasında bence hiç bir bağlantı yok. Motor sıcakken de aynı problem varsa rolanti devri biraz yükseltilerek denenebilir.
    teşekkür ederim arkadaş deneyeceğim. Bundan dolayı garantide gıcıklık yapmazlar herhalde. bide normal rölanti devri kaç civarında?
    Güvenle, Keyifle, Yıllarca...
    Ufuk Gürkan YILDIRIM

  3. #20463
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150

    By sinanaksu at 2011-04-02


    sinan abi motorunun maşallahı var nazar değer bak bi nazarlık tak

    bu fotoğrafa bayıldım bildiğin transalp bu

    rüzgarlık harika olmuşbu arada çanta konusunda arkadaşlar sormuş 46 litre benim cupta bile okadar etki etmiyor cbfte hissedilmiyor bile çok denedim çantalı ve çantasız okadar bi fark yok

  4. #20464
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sagolasin Metehan abi.
    Evet jigle otomatik değil.
    Ben motor soğukken açıyorum jigleyi,
    1-2 dakika öyle bekletiyorum sonra kapatiyorum, motor kendi rölantine geliyor.
    Ama bende stop durumları hiç olmadi.
    ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu... bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metocum, valla bir an kendimi aradım fotolarda ama tabi beninde de daha eski yapılmış bi organizszasyon. Ya bide sayfa aptallaştı, bu kadar arka arkaya fotoğraf olunca

    evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #20465
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    sinan abi motorunun maşallahı var nazar değer bak bi nazarlık tak

    bu fotoğrafa bayıldım bildiğin transalp bu

    rüzgarlık harika olmuşbu arada çanta konusunda arkadaşlar sormuş 46 litre benim cupta bile okadar etki etmiyor cbfte hissedilmiyor bile çok denedim çantalı ve çantasız okadar bi fark yok
    Sağol mücahitim, teşekkür ederim kardeşim.
    Evet bi nazarlık farz oldu
    Bencede 46LT çanta cbf150 için tam uyumlu, elinde benim gibi kask gezdirmeyi sevmeyen insanlar için bulunmaz nimet 46LT çanta

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu... bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...
    Metehan abi rölanti 1000 civarı felan.
    O gördügün resimde jigle açık, o yüzden 3000 devirde görünüyor.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  6. #20466
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu... bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...




    evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...
    abi mesela ben gaza geldim keşke zamanında daha çok gezseymişikneyse ilerki günlere bakıyoruz güzel geziler olur inş ama sende çadırda filan kalmıyon be abi konya gezisi bile yapsak günübirlik olsun diyosun,akşam olunca eve gidiyim diyosun

  7. #20467
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sagolasin Metehan abi.
    Evet jigle otomatik değil.
    Ben motor soğukken açıyorum jigleyi,
    1-2 dakika öyle bekletiyorum sonra kapatiyorum, motor kendi rölantine geliyor.
    Ama bende stop durumları hiç olmadi.
    Elbette jikle manuel, otomatik değil. Eski kasa ile tek farkı sadece yeni modellerde jikle açılınca devirde bir nebze yükseliyor. Güzel bir gelişme. Ben söylemlerinizden ve yukarıda fotoğraftan öyle anlıyorum. Yukarıdaki fotoda olduğu gibi Jikle açıkken gaz verilmediği halde devir 3000 devir değerlerinde ise ve jikle kapatıldığında normal rölanti devirine motor devei geriliyorsa yeni modellerde gaz teli ile jikle arasına bi bağlantı, bi güzellik yapılmış demek ki

  8. #20468
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    ya 35 litre çanta ile 46litre çanta arasında 2 katından fazla fark var. çantacılar kaktırıyor gibi.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  9. #20469
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elbette jikle manuel, otomatik değil. Eski kasa ile tek farkı sadece yeni modellerde jikle açılınca devirde bir nebze yükseliyor. Güzel bir gelişme. Ben söylemlerinizden ve yukarıda fotoğraftan öyle anlıyorum. Yukarıdaki fotoda olduğu gibi Jikle açıkken gaz verilmediği halde devir 3000 devir değerlerinde ise ve jikle kapatıldığında normal rölanti devirine motor devei geriliyorsa yeni modellerde gaz teli ile jikle arasına bi bağlantı, bi güzellik yapılmış demek ki
    Evet aynen bahsettiginiz gibi.
    Jigle açılınca devirde yükselme oluyor ve bir süre sonra jigle kapatıldıgında motor normal rölantine dönüyor, ve bu aşamada gaz vermenize gerek yok. Sizinde bahsettiginiz gibi Jigle ile gaz teli arasında bir baglantı var. Sanırım eski modelde durum biraz daha farklıydı
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  10. #20470
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Metehan abi rölanti 1000 civarı felan.
    O gördügün resimde jigle açık, o yüzden 3000 devirde görünüyor.

    bizim zamanımızda jigle bir halta yaramazdı...

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi mesela ben gaza geldim keşke zamanında daha çok gezseymişikneyse ilerki günlere bakıyoruz güzel geziler olur inş ama sende çadırda filan kalmıyon be abi konya gezisi bile yapsak günübirlik olsun diyosun,akşam olunca eve gidiyim diyosun
    aga gaza gel diye roketliyorum fotoları...

    Ahmet abide gelsin görsün ağzı açık kalsın...sana zamanında hadi gel gezelim çok dedim mıy mıy ettin gıy gıy ettin sattın ama kaldın cup takayla...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #20471
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya 35 litre çanta ile 46litre çanta arasında 2 katından fazla fark var. çantacılar kaktırıyor gibi.
    kappa 46 2. el araştırın,yinede bütçenize çok pahallı gelirse shad 45 te öneririm buda iş görür

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim zamanımızda jigle bir halta yaramazdı...



    aga gaza gel diye roketliyorum fotoları...

    Ahmet abide gelsin görsün ağzı açık kalsın...sana zamanında hadi gel gezelim çok dedim mıy mıy ettin gıy gıy ettin sattın ama kaldın cup takayla...
    abi bu yaz uzun,hem daha kış bitmedi bakalım sıkıcaz dişimizi yapcaz bişiler gri cbf çok harika duruyoçok laf etmiştim fuarda ama gerçekte öle değilmiş

    haklısın abi suçluyum

  12. #20472
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet aynen bahsettiginiz gibi.
    Jigle açılınca devirde yükselme oluyor ve bir süre sonra jigle kapatıldıgında motor normal rölantine dönüyor, ve bu aşamada gaz vermenize gerek yok. Sizinde bahsettiginiz gibi Jigle ile gaz teli arasında bir baglantı var. Sanırım eski modelde durum biraz daha farklıydı
    Evet eski modellerde jikle kolu ile motor devri arasında hiç bir bağlantı yok. Jikle açıkken gaz kolundan manuel devri yükseltmen gerekli.

    Motorda ufak tefek gelişmeler var aslında, birde stop anahtarını kaldırmayıp vites göstergeli paneli kullansalarmış çok daha güzel olacakmış.

  13. #20473
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    eski ve yeni model cbf bir araya geldiğinde vites gösterge bağlantısını bi kontrol edermisiniz. eğer düşündüğüm gibi ise güzel bi çözümüm olacak.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  14. #20474

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Arkadaşlar selamlar Foruma yeni üye oldum fakat aklımda bi cbf 150 alma fikri doğdu doğalı bu topiği inceliyorum 2. el bi cbf 150 alıcam ve ilk vitesli motorum olacak antalyada kemerde oturuyorum sahibinden.comda 2 tane motor buldum fiyat olarak makul olan banada uygun olan bu motorları satan arkadaşları aradım ikiside motorların hiç bir probleminin olmadığını belirtiler ama benim ilk motor olacağı için nelere dikkat etmek gerektiğini bilmiyoruz sizlerde ilanları inceleyip bi fir belirtirseniz çok sevinirim Saygılar.

    1. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44687726/detay
    2. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43006785/detay

  15. #20475
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    abi bu yaz uzun,hem daha kış bitmedi bakalım sıkıcaz dişimizi yapcaz bişiler gri cbf çok harika duruyoçok laf etmiştim fuarda ama gerçekte öle değilmiş

    haklısın abi suçluyum
    suçlu ayağa kalk... olm senin bu yağmurluk çok lazım yahu...nasıl ulaştırırsın bana onu paşam... elzem bişey yani...

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorda ufak tefek gelişmeler var aslında, birde stop anahtarını kaldırmayıp vites göstergeli paneli kullansalarmış çok daha güzel olacakmış.
    senin radyasyonlu düldül nerelerde aga bir gelişme var mı...

    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski ve yeni model cbf bir araya geldiğinde vites gösterge bağlantısını bi kontrol edermisiniz. eğer düşündüğüm gibi ise güzel bi çözümüm olacak.
    acaba nedir nedir...


    şu kayıt olmayan üyelerde bir gelse merhabalaşsak...


    Konuyu Toplam 32 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 17 Misafir) mete_han, ethemm76+, mücahit_89+, kayahantolga, alper150zc+, guneylee, _UnReaL_+, unsaloc, talhaa, badircik, maestromuzik, ufukgy, dincer59, semih varol, JustRebelde
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #20476
    unsaloc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Çorlu - TEKİRDAĞ
    Motosikleti
    Pegaso650-Cbf150-KLE500-F650GS
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyu Toplam 32 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 17 Misafir) mete_han, ethemm76+, mücahit_89+, kayahantolga, alper150zc+, guneylee, _UnReaL_+, unsaloc, talhaa, badircik, maestromuzik, ufukgy, dincer59, semih varol, JustRebelde
    Hocam ne zaman bir online listesi yazsan hemen yakalanıyorum walla

    Şaka bir yana zor günlere girdik , günler geçtikçe beklemek daha bir zor olmaya başlıyor. Off beyaw , üff beyaw
    Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı

    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  17. #20477
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı kayahantolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selamlar Foruma yeni üye oldum fakat aklımda bi cbf 150 alma fikri doğdu doğalı bu topiği inceliyorum 2. el bi cbf 150 alıcam ve ilk vitesli motorum olacak antalyada kemerde oturuyorum sahibinden.comda 2 tane motor buldum fiyat olarak makul olan banada uygun olan bu motorları satan arkadaşları aradım ikiside motorların hiç bir probleminin olmadığını belirtiler ama benim ilk motor olacağı için nelere dikkat etmek gerektiğini bilmiyoruz sizlerde ilanları inceleyip bi fir belirtirseniz çok sevinirim Saygılar.

    1. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44687726/detay
    2. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43006785/detay
    1. ilan 24 binde, arka dış lastiği değiştirmiş ama ön orjinal duro, 24 bin km de olduğu düşünülürse o lastik zaten artık son demlerini yaşıyordur ki zaten orjinali bile iyi yol tutmuyor ve bu lastiğin ömrü bence bitmek üzere. İlk vitesli deneyimi edineceğin için senin için önemli olabilir, kısa bir süre sonra ön lastiği değiştirmen gerekecektir. Ayrıca zincir son yaklaşmış, dolayısıyla zincir değişimi de sanırım kısa bir süre sonra yapılması gerekecektir. Bitmiş bir zincirle aynı anda dişli grubununda değiştirilmesi, ön lastik ve zincir dişli grubunu değiştireyim desen buda senin için eli kulağında 150-200 tl arası bi masraf demek oluyor. Fren balatalarını bilemiyorum. Balatalara bakmak lazım. Ayrıca servis ve bakım kayıtları, yağ değişiminin hangi aralıklarla yapılmış olduğu, motorun uzun vadede nasıl kullanıldığı da önemli. Devamlı 80-90 kullanmak başka, devamlı dipgaz yolculu sürüş yapmış olmak başka.

    Aynı şeyler ikinci ilan içinde geçerli, ikinici ilanda 18 binde ve ön lastik orji. Zincir durumu daha iyi görünüyor. Aksesuarları arasında bi fark yok gibi. İkinci el motor alırken ufak tefek aksesuarlarına pek bakma, motora temiz ve bakılmı olduğu için para ver. Bi kaç fazla aksesurı olduğu için değil, aksesuarlar zamanla mutlaka tamamlanır. Nihayetinde goldving değil ve aksesuarlarıda 1000 lerce tl değil.

    Ben olsam eli kulağında masraflarını üstlenerek ve bunu söz konusu ederek biraz pazarlıkla 2009 u almaya meyilenirdim. Yinede yakından bakmak lazım, birinin albenisi diğerine göre mutlaka daha iyidir.

  18. #20478
    guneylee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    İsTaNbUl
    Motosikleti
    HONDA CBF150 Nisan Stoğu...
    Alıntı unsaloc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ne zaman bir online listesi yazsan hemen yakalanıyorum walla

    Şaka bir yana zor günlere girdik , günler geçtikçe beklemek daha bir zor olmaya başlıyor. Off beyaw , üff beyaw
    Aynen ya gel onu birde bana sor minibüse binmek çin işkencesi gibi geliyor
    Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...

  19. #20479

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. ilan 24 binde, arka dış lastiği değiştirmiş ama ön orjinal duro, 24 bin km de olduğu düşünülürse o lastik zaten artık son demlerini yaşıyordur ki zaten orjinali bile iyi yol tutmuyor ve bu lastiğin ömrü bence bitmek üzere. İlk vitesli deneyimi edineceğin için senin için önemli olabilir, kısa bir süre sonra ön lastiği değiştirmen gerekecektir. Ayrıca zincir son yaklaşmış, dolayısıyla zincir değişimi de sanırım kısa bir süre sonra yapılması gerekecektir. Bitmiş bir zincirle aynı anda dişli grubununda değiştirilmesi, ön lastik ve zincir dişli grubunu değiştireyim desen buda senin için eli kulağında 150-200 tl arası bi masraf demek oluyor. Fren balatalarını bilemiyorum. Balatalara bakmak lazım. Ayrıca servis ve bakım kayıtları, yağ değişiminin hangi aralıklarla yapılmış olduğu, motorun uzun vadede nasıl kullanıldığı da önemli. Devamlı 80-90 kullanmak başka, devamlı dipgaz yolculu sürüş yapmış olmak başka.

    Aynı şeyler ikinci ilan içinde geçerli, ikinici ilanda 18 binde ve ön lastik orji. Zincir durumu daha iyi görünüyor.
    Teşekürler Ethem Peki bunlardan birini alacak olsan hangisi olurdu ?

  20. #20480
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu... bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...




    evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...
    metehan abi şimdi hava kötü ama ilerde düzelir bea akarız alemleri 10-15kişi:D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler