Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Nisan 2011, 00:00
#20461
Metocum, valla bir an kendimi aradım fotolarda ama tabi beninde de daha eski yapılmış bi organizszasyon. Ya bide sayfa aptallaştı, bu kadar arka arkaya fotoğraf olunca
Reklamlar
-
03 Nisan 2011, 00:05
#20462
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, rodaj dönemi ile motorun rölantide çalışma devri arasında bence hiç bir bağlantı yok. Motor sıcakken de aynı problem varsa rolanti devri biraz yükseltilerek denenebilir.
teşekkür ederim arkadaş deneyeceğim. Bundan dolayı garantide gıcıklık yapmazlar herhalde. bide normal rölanti devri kaç civarında?
Güvenle, Keyifle, Yıllarca...
Ufuk Gürkan YILDIRIM
-
03 Nisan 2011, 00:06
#20463
-
03 Nisan 2011, 00:07
#20464
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Sagolasin Metehan abi.
Evet jigle otomatik değil.
Ben motor soğukken açıyorum jigleyi,
1-2 dakika öyle bekletiyorum sonra kapatiyorum, motor kendi rölantine geliyor.
Ama bende stop durumları hiç olmadi.
ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu... bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Metocum, valla bir an kendimi aradım fotolarda ama tabi beninde de daha eski yapılmış bi organizszasyon. Ya bide sayfa aptallaştı, bu kadar arka arkaya fotoğraf olunca
evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
03 Nisan 2011, 00:13
#20465
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
sinan abi motorunun maşallahı var nazar değer bak bi nazarlık tak
bu fotoğrafa bayıldım bildiğin transalp bu
rüzgarlık harika olmuş
bu arada çanta konusunda arkadaşlar sormuş 46 litre benim cupta bile okadar etki etmiyor cbfte hissedilmiyor bile çok denedim çantalı ve çantasız okadar bi fark yok
Sağol mücahitim, teşekkür ederim kardeşim.
Evet bi nazarlık farz oldu
Bencede 46LT çanta cbf150 için tam uyumlu, elinde benim gibi kask gezdirmeyi sevmeyen insanlar için bulunmaz nimet 46LT çanta
mete_han adlı üyeden alıntı
ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu...
bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...
Metehan abi rölanti 1000 civarı felan.
O gördügün resimde jigle açık, o yüzden 3000 devirde görünüyor.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
03 Nisan 2011, 00:14
#20466
mete_han adlı üyeden alıntı
ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu...
bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...
evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...
abi mesela ben gaza geldim keşke zamanında daha çok gezseymişikneyse ilerki günlere bakıyoruz güzel geziler olur inş ama sende çadırda filan kalmıyon be abi konya gezisi bile yapsak günübirlik olsun diyosun,akşam olunca eve gidiyim diyosun
-
03 Nisan 2011, 00:17
#20467
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Sagolasin Metehan abi.
Evet jigle otomatik değil.
Ben motor soğukken açıyorum jigleyi,
1-2 dakika öyle bekletiyorum sonra kapatiyorum, motor kendi rölantine geliyor.
Ama bende stop durumları hiç olmadi.
Elbette jikle manuel, otomatik değil. Eski kasa ile tek farkı sadece yeni modellerde jikle açılınca devirde bir nebze yükseliyor. Güzel bir gelişme. Ben söylemlerinizden ve yukarıda fotoğraftan öyle anlıyorum. Yukarıdaki fotoda olduğu gibi Jikle açıkken gaz verilmediği halde devir 3000 devir değerlerinde ise ve jikle kapatıldığında normal rölanti devirine motor devei geriliyorsa yeni modellerde gaz teli ile jikle arasına bi bağlantı, bi güzellik yapılmış demek ki
-
03 Nisan 2011, 00:21
#20468
ya 35 litre çanta ile 46litre çanta arasında 2 katından fazla fark var. çantacılar kaktırıyor gibi.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
03 Nisan 2011, 00:23
#20469
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Elbette jikle manuel, otomatik değil. Eski kasa ile tek farkı sadece yeni modellerde jikle açılınca devirde bir nebze yükseliyor. Güzel bir gelişme. Ben söylemlerinizden ve yukarıda fotoğraftan öyle anlıyorum. Yukarıdaki fotoda olduğu gibi Jikle açıkken gaz verilmediği halde devir 3000 devir değerlerinde ise ve jikle kapatıldığında normal rölanti devirine motor devei geriliyorsa yeni modellerde gaz teli ile jikle arasına bi bağlantı, bi güzellik yapılmış demek ki
Evet aynen bahsettiginiz gibi.
Jigle açılınca devirde yükselme oluyor ve bir süre sonra jigle kapatıldıgında motor normal rölantine dönüyor, ve bu aşamada gaz vermenize gerek yok. Sizinde bahsettiginiz gibi Jigle ile gaz teli arasında bir baglantı var. Sanırım eski modelde durum biraz daha farklıydı
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
-
03 Nisan 2011, 00:25
#20470
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Metehan abi rölanti 1000 civarı felan.
O gördügün resimde jigle açık, o yüzden 3000 devirde görünüyor.
bizim zamanımızda jigle bir halta yaramazdı...
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
abi mesela ben gaza geldim keşke zamanında daha çok gezseymişik
neyse ilerki günlere bakıyoruz güzel geziler olur inş ama sende çadırda filan kalmıyon be abi konya gezisi bile yapsak günübirlik olsun diyosun,akşam olunca eve gidiyim diyosun
aga gaza gel diye roketliyorum fotoları...
Ahmet abide gelsin görsün ağzı açık kalsın...sana zamanında hadi gel gezelim çok dedim mıy mıy ettin gıy gıy ettin sattın ama kaldın cup takayla...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
03 Nisan 2011, 00:28
#20471
abolgi adlı üyeden alıntı
ya 35 litre çanta ile 46litre çanta arasında 2 katından fazla fark var. çantacılar kaktırıyor gibi.
kappa 46 2. el araştırın,yinede bütçenize çok pahallı gelirse shad 45 te öneririm buda iş görür
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
bizim zamanımızda jigle bir halta yaramazdı...
aga gaza gel diye roketliyorum fotoları...
Ahmet abide gelsin görsün ağzı açık kalsın...sana zamanında hadi gel gezelim çok dedim mıy mıy ettin gıy gıy ettin sattın ama kaldın cup takayla...
abi bu yaz uzun,hem daha kış bitmedi bakalım sıkıcaz dişimizi yapcaz bişiler gri cbf çok harika duruyoçok laf etmiştim fuarda ama gerçekte öle değilmiş
haklısın abi suçluyum
-
03 Nisan 2011, 00:32
#20472
SinanAksu adlı üyeden alıntı
Evet aynen bahsettiginiz gibi.
Jigle açılınca devirde yükselme oluyor ve bir süre sonra jigle kapatıldıgında motor normal rölantine dönüyor, ve bu aşamada gaz vermenize gerek yok. Sizinde bahsettiginiz gibi Jigle ile gaz teli arasında bir baglantı var. Sanırım eski modelde durum biraz daha farklıydı
Evet eski modellerde jikle kolu ile motor devri arasında hiç bir bağlantı yok. Jikle açıkken gaz kolundan manuel devri yükseltmen gerekli.
Motorda ufak tefek gelişmeler var aslında, birde stop anahtarını kaldırmayıp vites göstergeli paneli kullansalarmış çok daha güzel olacakmış.
-
03 Nisan 2011, 00:40
#20473
eski ve yeni model cbf bir araya geldiğinde vites gösterge bağlantısını bi kontrol edermisiniz. eğer düşündüğüm gibi ise güzel bi çözümüm olacak.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
03 Nisan 2011, 00:48
#20474
Arkadaşlar selamlar Foruma yeni üye oldum fakat aklımda bi cbf 150 alma fikri doğdu doğalı bu topiği inceliyorum 2. el bi cbf 150 alıcam ve ilk vitesli motorum olacak antalyada kemerde oturuyorum sahibinden.comda 2 tane motor buldum fiyat olarak makul olan banada uygun olan bu motorları satan arkadaşları aradım ikiside motorların hiç bir probleminin olmadığını belirtiler ama benim ilk motor olacağı için nelere dikkat etmek gerektiğini bilmiyoruz sizlerde ilanları inceleyip bi fir belirtirseniz çok sevinirim Saygılar.
1. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44687726/detay
2. motor : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43006785/detay
-
03 Nisan 2011, 00:49
#20475
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
abi bu yaz uzun,hem daha kış bitmedi bakalım sıkıcaz dişimizi yapcaz bişiler gri cbf çok harika duruyo
çok laf etmiştim fuarda ama gerçekte öle değilmiş
haklısın abi suçluyum
suçlu ayağa kalk... olm senin bu yağmurluk çok lazım yahu...nasıl ulaştırırsın bana onu paşam... elzem bişey yani...
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Motorda ufak tefek gelişmeler var aslında, birde stop anahtarını kaldırmayıp vites göstergeli paneli kullansalarmış çok daha güzel olacakmış.
senin radyasyonlu düldül nerelerde aga bir gelişme var mı...
abolgi adlı üyeden alıntı
eski ve yeni model cbf bir araya geldiğinde vites gösterge bağlantısını bi kontrol edermisiniz. eğer düşündüğüm gibi ise güzel bi çözümüm olacak.
acaba nedir nedir...
şu kayıt olmayan üyelerde bir gelse merhabalaşsak...
Konuyu Toplam 32 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 17 Misafir) mete_han, ethemm76+, mücahit_89+, kayahantolga, alper150zc+, guneylee, _UnReaL_+, unsaloc, talhaa, badircik, maestromuzik, ufukgy, dincer59, semih varol, JustRebelde
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
03 Nisan 2011, 00:55
#20476
mete_han adlı üyeden alıntı
Konuyu Toplam 32 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 17 Misafir) mete_han, ethemm76+, mücahit_89+, kayahantolga, alper150zc+, guneylee, _UnReaL_+, unsaloc, talhaa, badircik, maestromuzik, ufukgy, dincer59, semih varol, JustRebelde
Hocam ne zaman bir online listesi yazsan hemen yakalanıyorum walla
Şaka bir yana zor günlere girdik , günler geçtikçe beklemek daha bir zor olmaya başlıyor. Off beyaw , üff beyaw
Sizin altınızda bez varken , bizim altımızda MZ vardı
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
03 Nisan 2011, 00:57
#20477
kayahantolga adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar Foruma yeni üye oldum fakat aklımda bi cbf 150 alma fikri doğdu doğalı bu topiği inceliyorum 2. el bi cbf 150 alıcam ve ilk vitesli motorum olacak antalyada kemerde oturuyorum sahibinden.comda 2 tane motor buldum fiyat olarak makul olan banada uygun olan
bu motorları satan arkadaşları aradım ikiside motorların hiç bir probleminin olmadığını belirtiler ama benim ilk motor olacağı için nelere dikkat etmek gerektiğini bilmiyoruz sizlerde ilanları inceleyip bi fir belirtirseniz çok sevinirim Saygılar.
1. motor :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44687726/detay
2. motor :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43006785/detay
1. ilan 24 binde, arka dış lastiği değiştirmiş ama ön orjinal duro, 24 bin km de olduğu düşünülürse o lastik zaten artık son demlerini yaşıyordur ki zaten orjinali bile iyi yol tutmuyor ve bu lastiğin ömrü bence bitmek üzere. İlk vitesli deneyimi edineceğin için senin için önemli olabilir, kısa bir süre sonra ön lastiği değiştirmen gerekecektir. Ayrıca zincir son yaklaşmış, dolayısıyla zincir değişimi de sanırım kısa bir süre sonra yapılması gerekecektir. Bitmiş bir zincirle aynı anda dişli grubununda değiştirilmesi, ön lastik ve zincir dişli grubunu değiştireyim desen buda senin için eli kulağında 150-200 tl arası bi masraf demek oluyor. Fren balatalarını bilemiyorum. Balatalara bakmak lazım. Ayrıca servis ve bakım kayıtları, yağ değişiminin hangi aralıklarla yapılmış olduğu, motorun uzun vadede nasıl kullanıldığı da önemli. Devamlı 80-90 kullanmak başka, devamlı dipgaz yolculu sürüş yapmış olmak başka.
Aynı şeyler ikinci ilan içinde geçerli, ikinici ilanda 18 binde ve ön lastik orji. Zincir durumu daha iyi görünüyor. Aksesuarları arasında bi fark yok gibi. İkinci el motor alırken ufak tefek aksesuarlarına pek bakma, motora temiz ve bakılmı olduğu için para ver. Bi kaç fazla aksesurı olduğu için değil, aksesuarlar zamanla mutlaka tamamlanır. Nihayetinde goldving değil ve aksesuarlarıda 1000 lerce tl değil.
Ben olsam eli kulağında masraflarını üstlenerek ve bunu söz konusu ederek biraz pazarlıkla 2009 u almaya meyilenirdim. Yinede yakından bakmak lazım, birinin albenisi diğerine göre mutlaka daha iyidir.
-
03 Nisan 2011, 00:58
#20478
unsaloc adlı üyeden alıntı
Hocam ne zaman bir online listesi yazsan hemen yakalanıyorum walla
Şaka bir yana zor günlere girdik , günler geçtikçe beklemek daha bir zor olmaya başlıyor. Off beyaw , üff beyaw
Aynen ya gel onu birde bana sor minibüse binmek çin işkencesi gibi geliyor
Üzülme! İstediğin bir şey olmuyorsa, ya daha iyisi olacağı için; ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur...
-
03 Nisan 2011, 01:03
#20479
ethemm76 adlı üyeden alıntı
1. ilan 24 binde, arka dış lastiği değiştirmiş ama ön orjinal duro, 24 bin km de olduğu düşünülürse o lastik zaten artık son demlerini yaşıyordur ki zaten orjinali bile iyi yol tutmuyor ve bu lastiğin ömrü bence bitmek üzere. İlk vitesli deneyimi edineceğin için senin için önemli olabilir, kısa bir süre sonra ön lastiği değiştirmen gerekecektir. Ayrıca zincir son yaklaşmış, dolayısıyla zincir değişimi de sanırım kısa bir süre sonra yapılması gerekecektir. Bitmiş bir zincirle aynı anda dişli grubununda değiştirilmesi, ön lastik ve zincir dişli grubunu değiştireyim desen buda senin için eli kulağında 150-200 tl arası bi masraf demek oluyor. Fren balatalarını bilemiyorum. Balatalara bakmak lazım. Ayrıca servis ve bakım kayıtları, yağ değişiminin hangi aralıklarla yapılmış olduğu, motorun uzun vadede nasıl kullanıldığı da önemli. Devamlı 80-90 kullanmak başka, devamlı dipgaz yolculu sürüş yapmış olmak başka.
Aynı şeyler ikinci ilan içinde geçerli, ikinici ilanda 18 binde ve ön lastik orji. Zincir durumu daha iyi görünüyor.
Teşekürler Ethem Peki bunlardan birini alacak olsan hangisi olurdu ?
-
03 Nisan 2011, 01:03
#20480
mete_han adlı üyeden alıntı
ama aga 3000 devirde rölanti olmaması gerekn bir durum...sanki biri gaza dokunuyor gibi...sen bu debriyaj ve fren ayarlarınıda bozdun dimi hacu...
bi ara uğra servise veya 1000 de onlara teslim et ayarları...
evet kanka yeni çok arkadaş var...istedim ki onlarda bu arşivlerden faldalansın aşka gelsin coşku yaratsın...
metehan abi şimdi hava kötü ama ilerde düzelir bea akarız alemleri 10-15kişi:D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler