Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Nisan 2012, 16:49
#2521
Chronix adlı üyeden alıntı
çünkü bizim insanlarımız böyle bol keseden sallamayı seviyorlar...onun yorumunu yapanların kaçı kullanmış bu motoru.. bir kere afedersin neyse kötü laf etmicem. bakın 2 tane motorum oldu 2si de hyosung.. 1.rt 125 ti acemidim ama ona rağmen o motor beni 50 bin km taşıdı.. rt125 te 50 bin km de iyi bir bir kmdir.. belki bi 50bin daha giderdim ama acemiliğim di düzgün usta seçmemem ve motoru sınırlarında kullanmamamdan dolayı piston delindi subap kırıldı.. sonra gt250 aldım 2010 model şu an 65bin de ve bu motoru ben yaz kış kullandım hemde kesintisiz zaten motorumu görseniz tüm hava koşullarına maruz kaldığını anlarsınız.. peki 2 yıl içinde bu motor bende ne gibi sıkıntılar çıkardı..bizim ülkenin yolları offroad yolları gibidir ve üzerine belirtilen kg dan fazla kg taşımamdan dolayı 3.amortisörümü taktım. peki bu sadece amortisörün kalitesizliğinden mi ? hayır .. önce alacağın motorun karakterini bileceksin . bu motor 2. kişiyi veya haddinden fazla kg taşımayı sevmiyor ve taşırsan bunu sürekli de yaparsan 6 ay sonra amortisörü eline alırsın ve bununla birlikte arızalanan amortisör afedersin zincirin de ağzına eder.. 2. o sürekli servisten çıkmayan motorların sahipleri o motorları insan gibi kullanmayınca afedersin servisten çıkmıyorlar.. adam 2.3. viteste sürekli redline yapıyor. lan deve kırank kolu kırdın piston dağıttın ne olmasını bekliyordun.bu motor 160 170 km/hz yapar ama o hızı sevmez çünkü artık sınıra gelmişsindir bu motorun hakkı max max 150 km/hz.. adamlar kitapta yazmış 30 bin de egzantirik zincirini değiştireceksin arkadaş değiştirmezsen ne olur egzantrik millerinin ağzına edersin.. yani kısaca size söyleyebileceğim şey çin olsun japon olsun italyan olsun motorları belirtilen sınırlar içinde kullanmaz ve bakımında yapmazsanız hepsi bozulur ve hepsi servisten çıkmaz...2. ele gelince eski cometlerde R modellere nazaran daha sağlam motorlar var..çünkü naked alan adam basmak için değil sürmek için alıyor genelde heah alıp ağzına eden de var yok değil..ama R modelini alan adam direk basmak için alıyor çünkü olay belli racing ve racing ile hız yapılır racing modellerin başka bir amacı yoktur..eğer temiz bir hyosung alırsanız size en fazla çıkaracağı süpriz egzantrik zincirini ve gergisini değiştirmek olacaktır. o da 300 tl masraf yapar .. onun dışında yok motor kitledi yok krank kıracak diye düşünceler olmasın kafanızda..
yorumun ve yönlendirmen için teşekkürler..
ben 1.90 105 kilo bir adamım artçımda yaklaşık 55 kilo toplamda bu ağırlık gt250 naked için sıkıntı olurmu ? hergün olmasada cumartesi pazar kısa mesafelerde gezilere gitmeyi düşünüyorum.. birde bu 3. amartisör'den birazdaha bahsedermisiniz.. alırsak eğer kılavuz olur bana..
Reklamlar
-
22 Nisan 2012, 21:50
#2522
Faruk abi nerdesin ya şimdi işteyim sana verdiğim no dan (1-4-1) bana ulaşabilirsin, benim motora bir alarm alayım diyorum.Bugün oto aksesuarcıya baktım 60 tl diyor ve doğrudan aküye bağlarım dedi ayrıca motosiklet olduğu için alarmın garantisi olmazz dedi ben de taktırmadım.Pilli olanları var mış bunların, ne tavsiye edersin ?
Bugün 2 kez kaza tehlikesi atlattım; 1. si otobüslerin geçtiği servis yolundan gittim,yol dalga dalga olmuş ön teker kaydı az daha yere yapışıyordum 50-60 arası hızım vardı bundan kurtardık.
2.si metro gross market önünde sincan ayrımında alt geçitten geçerken virajı alamadım (ön tekere doğru bakıyordum kaldırıma nasıl geldi motor anlamadım) sağ ayağım kaldırıma sürttü çok şükür bundan da kurtulduk.Bu motorla nasıl yatılacak anlamadım,yatmasına yatarım ama lastiklerden korkuyorum. Faruk abinin 2 yıllık lastiklerindeki iplikler hala durmakta yeni gibi ama lastik taşlaşmış
-
22 Nisan 2012, 23:08
#2523
merianne adlı üyeden alıntı
Faruk abi nerdesin ya
şimdi işteyim sana verdiğim no dan (1-4-1) bana ulaşabilirsin, benim motora bir alarm alayım diyorum.Bugün oto aksesuarcıya baktım 60 tl diyor ve doğrudan aküye bağlarım dedi ayrıca motosiklet olduğu için alarmın garantisi olmazz dedi ben de taktırmadım.Pilli olanları var mış bunların, ne tavsiye edersin ?
Bugün 2 kez kaza tehlikesi atlattım; 1. si otobüslerin geçtiği servis yolundan gittim,yol dalga dalga olmuş ön teker kaydı az daha yere yapışıyordum 50-60 arası hızım vardı bundan kurtardık.
2.si metro gross market önünde sincan ayrımında alt geçitten geçerken virajı alamadım (ön tekere doğru bakıyordum kaldırıma nasıl geldi motor anlamadım) sağ ayağım kaldırıma sürttü çok şükür bundan da kurtulduk.Bu motorla nasıl yatılacak anlamadım,yatmasına yatarım ama lastiklerden korkuyorum. Faruk abinin 2 yıllık lastiklerindeki iplikler hala durmakta
yeni gibi ama lastik taşlaşmış
Mustafacım bugün sana ulaşmya cok calıştık Canerle beraberdik. MT ankara formundaki arkadaşlarla beraber kızılcahamam a gidip geldik. Seninde olmanı cok isterdim Keyifli bi gezi oldu. Bana tel. numaranı forumdan mesaj olarak at yada yukarda yazdıgım nodan bana ulaş alarım işini halletmeye calışırız dert etme Kendinede dikkat et büyük gecmiş olsun biran önce sana iyi bi nazar boncugu katmak lazım cok nazar cekiyosundur. :D yarında evdeyim ben eger müsait olursan alarm işini halletmeye calışalım. Bi alarm alıp benim motorunkine bakarak baglamaya calışırız.
-
23 Nisan 2012, 11:02
#2524
Mustafa http://www.motosiklet.net/forum/mt-i...rubu-1117.html linkdeki resimler bakıverde neler kacırdın gör :D
-
23 Nisan 2012, 12:57
#2525
yunem adlı üyeden alıntı
tel'i evde unutmuşum,sana mesaj attım. Abi sol kolumun dirseğin iç tarafı acayip bir şekilde ağrıyor,motordan indikten sonra sanki alçıya alınmış gibi hareket ettiremiyorum.Sağ tarafta bişey yok ama sol taraf çok sıkıntılı.Vicks merhem sürdüm bakalım faydası olacak mı ? neyse ben şimdi motorla tur atmaya gidiyorum.
kazasız belasız döndüğünüze sevindim,güzel olmuş boş boş takılmaktan bıkmıştınız zaten değişiklik oldu sizin için
-
23 Nisan 2012, 22:11
#2526
Öncelikle gecmiş olsun. Motora binerken kollarına cokmu yükleniyorsun yoksa ,Ah bea mustafa kardeşim ac su telefonunu kac kere aramaya calıştım seni sürekli telefonun kapalı :(
-
24 Nisan 2012, 15:34
#2527
beyler selamlar...ilandaki motora ne kadar verilir sizce
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...81717935/detay
birde 2011 model cbr 250 r 2000km 8500 lira hangisini tercih etmek mantıklı olur...?
ilk motor için...
-
24 Nisan 2012, 16:54
#2528
erro ben 2008 model 2009 10 ay trafiğe çıkışlı comet aldım 13/4/12 de plaka+ sigorta dahil 6500 liraya mal oldu 8800 km deydi.
zincir ve dişlileri hava filitresi yağ* filitresi değiştireceğim 200 de o tutsa 6700 olur. ama ne denir bilmiyorum al yada alma diyecek kadar bu motor hakkında bilgim yok.
evet arkadaşlar şimdi benım soruma gelelim dişli zincir dğişimi yapacağım ama bizim motora olan zincir nedir o ring mi iyidir x ring mi iyidir yoksa başka bir markamı önerirsiniz nerden alınır. birde hava filtresi ve yağ filitrasi değiştirmek istiyorum onları nerden almamı önerirsiniz ??tşk ederim yardımlar için.
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
24 Nisan 2012, 17:07
#2529
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
erro ben 2008 model 2009 10 ay trafiğe çıkışlı comet aldım 13/4/12 de plaka+ sigorta dahil 6500 liraya mal oldu 8800 km deydi.
zincir ve dişlileri hava filitresi yağ* filitresi değiştireceğim 200 de o tutsa 6700 olur. ama ne denir bilmiyorum al yada alma diyecek kadar bu motor hakkında bilgim yok.
evet arkadaşlar şimdi benım soruma gelelim dişli zincir dğişimi yapacağım ama bizim motora olan zincir nedir o ring mi iyidir x ring mi iyidir yoksa başka bir markamı önerirsiniz nerden alınır. birde hava filtresi ve yağ filitrasi değiştirmek istiyorum onları nerden almamı önerirsiniz ??tşk ederim yardımlar için.
x ring daha iyidir hatta maddi durumun müsaitse x2 ring al. bakımlarını da düzgün ve periyodik yaparsan, o-ring zincire göre çok uzun ömrü olduğunu duydum. marka olarak D.I.D. den başka marka kullanmadım bu güne kadar (ybr 125'im var)
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
24 Nisan 2012, 17:13
#2530
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
erro ben 2008 model 2009 10 ay trafiğe çıkışlı comet aldım 13/4/12 de plaka+ sigorta dahil 6500 liraya mal oldu 8800 km deydi.
zincir ve dişlileri hava filitresi yağ* filitresi değiştireceğim 200 de o tutsa 6700 olur. ama ne denir bilmiyorum al yada alma diyecek kadar bu motor hakkında bilgim yok.
evet arkadaşlar şimdi benım soruma gelelim dişli zincir dğişimi yapacağım ama bizim motora olan zincir nedir o ring mi iyidir x ring mi iyidir yoksa başka bir markamı önerirsiniz nerden alınır. birde hava filtresi ve yağ filitrasi değiştirmek istiyorum onları nerden almamı önerirsiniz ??tşk ederim yardımlar için.
motorun hayırlı olsun ve resimleri bekliyoruz.. zincire gelince x-ring almanı tavsiye ederim did bulamadığım için 150 TL EK X-Ring zincir almıştım ve onunla da 35 bin km filan yol yaptım. ondan önce ki 30bin km içinde 3 kere O-Ring zincir değiştirdim.hesabını sen yap artık hava filtresi ve yağ için istanbul da 30 tl halledersin. yaşadığın yerde varmıdır onu bilemicem.
erro adlı üyeden alıntı
ilanda ki hyosung için bence pazarlık yapın 7500 o model için fazla 6750 ile 7000 arası bir fiyata alabilirsiniz diye düşünüyorum.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
24 Nisan 2012, 18:09
#2531
@Chronix Dun serviste Undocab tan aldığın filtre den söz etti suta orjinal filktresi hepsin iyi diyor normalde filkte 20 tl iken ( yan sanayisi ) orjini 65 tl diyor
ve bilmem kac km gidiyormuş aman uyanık ol ;) delim deme geri verme :D tozlanmıştır diye değişme...
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
24 Nisan 2012, 18:40
#2532
Sayın arkadaşlar 2006 sarı bi hyosung 250 Cometim var.. Ön - Arka dişli lazım zncak yaşadığım yerde bulmam imkansız gibi
Yanlız dişli zincir set olarak değil sadece dişliler lazım, alışveriş yaptığınız yerlerden bi bakmanızı rica etsem ayıp olmaz dimi ?
-
24 Nisan 2012, 19:10
#2533
Chronix adlı üyeden alıntı
motorun hayırlı olsun ve resimleri bekliyoruz.. zincire gelince x-ring almanı tavsiye ederim did bulamadığım için 150 TL EK X-Ring zincir almıştım ve onunla da 35 bin km filan yol yaptım. ondan önce ki 30bin km içinde 3 kere O-Ring zincir değiştirdim.hesabını sen yap artık
hava filtresi ve yağ için istanbul da 30 tl halledersin. yaşadığın yerde varmıdır onu bilemicem.
SIKINTIMIZ ORDA ZATEN. ben 68 AKSARAY dayım ve burda bulmam mümkün değil bunu için alışveriş yaptığınız bildiğiniz güvenilir bir adres rica ediyorum. hava filitresi yağ filitresi zincir dişli seti ve birde debriyaj teli )
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
24 Nisan 2012, 22:06
#2534
arkadaşlar, şehir içi+rodaj olarak net 12 litre benzin ile tam tamına 370 km yaptım.Kullandığım arabaya göre çok çok iyi bir değer
-
24 Nisan 2012, 22:19
#2535
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
SIKINTIMIZ ORDA ZATEN. ben 68 AKSARAY dayım ve burda bulmam mümkün değil bunu için alışveriş yaptığınız bildiğiniz güvenilir bir adres rica ediyorum. hava filitresi yağ filitresi zincir dişli seti ve birde debriyaj teli
)
eğer bir banka müşterisi iseniz herhangi bir kanuni bayiine ya da bu siteden istediğiniz parçaları için havale yapıp temin edebilirsiniz.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
25 Nisan 2012, 16:37
#2536
Chronix adlı üyeden alıntı
eğer bir banka müşterisi iseniz herhangi bir kanuni bayiine ya da
bu siteden istediğiniz parçaları için havale yapıp temin edebilirsiniz.
verdiğin sitede did marka ve x ring yok dişlileri ayrı alsam x ring i ayrı alsam sorun olurmu ayrı aldığım taktirde kac baklalı hangi zincirden almam gerekir bugun sipariş vermeyi istiyorom
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
25 Nisan 2012, 16:44
#2537
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
verdiğin sitede did marka ve x ring yok dişlileri ayrı alsam x ring i ayrı alsam sorun olurmu ayrı aldığım taktirde kac baklalı hangi zincirden almam gerekir bugun sipariş vermeyi istiyorom
herhangi bir sorun olmaz zinciri de burdan ya da bunu alabilirsin (dişliler yok sadece temsili resim). linkte ki zincir motoruna uygun zincirdir.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
25 Nisan 2012, 17:08
#2538
bir soru daha ben motorumun hangi model olduğunu bilmiyorum )
ruhsatda kanuni geçmekte yani bildiğim kadarı ile enjeksiyonlu sorun olurmu debriyaj telide alaçagım hepsı uyumlumudur ?? birde hava filitresi ve yağ filitresi adresi lütfen )
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
-
25 Nisan 2012, 17:15
#2539
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
bir soru daha ben motorumun hangi model olduğunu bilmiyorum
)
ruhsatda kanuni geçmekte yani bildiğim kadarı ile enjeksiyonlu sorun olurmu debriyaj telide alaçagım hepsı uyumlumudur ??
tekirdağ da satılan motoru aldın yanılmıyorsam. onu aldıysan o ülkeye gelen ilk enjeksiyonlulardan. kaç km de o motor debriyaj teli almayı gerek duyuyorsun. ben 65bin de daha yeni değiştim de ondan soruyorum.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
25 Nisan 2012, 17:25
#2540
evet o motoru aldım 10000 km de ama ne olur ne olmaz acısından alıyorum yolda kalmamak için koparsa yolda kalmak istemem daha önceki motorumda 8000 km de kopmuş ve sıkıntı vermıştı gerek yok diyorsan masraf yapmayım )
'' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler