Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Nisan 2012, 20:13
#2341
_oXXo_ adlı üyeden alıntı
GÜRAY motoruna talip olabilirdim ama hem ekıpmanlar benım ıcın fazla hem kendi motorum satılmadı. en azından tanıdıktan almış olur gönül rahatlığı ile binerik bakalım kısmet
Tek başına motosiklette satılık. ekipmanların Talibi çok onları tek tekte satabilirim. Hayırlısı olsun
Reklamlar
-
02 Nisan 2012, 21:09
#2342
Haftada 1 litre yağ eksiltiyorum bugün 218km eve döndüm.Yağı 20/40 koyuyorum artık.Acil piston gömlekleri lazım bana . Pistonları alamadım bu sebepten.Tek eksik bunlar kaldı .Bu halde de Motorumu severek kullanıyorum ve satmayı hiç düşünmüyorum. Bu halde bile banamısın demiyor kilitlemeden halledebilirsem süper olacak. Elimde deil gün içinde ister istemez sürat yapıyorum. Çıkma falan bulup çaktıracağım. Bu arada arkadaşlar bu benim 2. hyosung um. 1.hyo 2005 gri şase idi 2yıl kullandım banamısın demedi kaza yapınca sattım genede zararım olmadı çok şükür.
-
02 Nisan 2012, 21:18
#2343
konak1 adlı üyeden alıntı
Haftada 1 litre yağ eksiltiyorum bugün 218km eve döndüm.Yağı 20/40 koyuyorum artık.Acil piston gömlekleri lazım bana . Pistonları alamadım bu sebepten.Tek eksik bunlar kaldı .Bu halde de Motorumu severek kullanıyorum ve satmayı hiç düşünmüyorum. Bu halde bile banamısın demiyor
kilitlemeden halledebilirsem süper olacak. Elimde deil gün içinde ister istemez sürat yapıyorum. Çıkma falan bulup çaktıracağım. Bu arada arkadaşlar bu benim 2. hyosung um. 1.hyo 2005 gri şase idi 2yıl kullandım banamısın demedi kaza yapınca sattım genede zararım olmadı
çok şükür.
Bugun senin Tamirciye geldim seni aradılar ama ulaşamadılar Bu hafta içi tekrar gelicem görüşürüz inşallah.
-
02 Nisan 2012, 21:37
#2344
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Bugun senin Tamirciye geldim seni aradılar ama ulaşamadılar
Bu hafta içi tekrar gelicem görüşürüz inşallah.
amortisör işi ?
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
02 Nisan 2012, 21:49
#2345
Chronix adlı üyeden alıntı
amortisör işi ?
Ahmet aynen deniyelim bi bakalım verebilecek mi istediğim performansı
-
02 Nisan 2012, 21:53
#2346
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Ahmet aynen deniyelim bi bakalım verebilecek mi istediğim performansı
bende bir boş vakitte benim motordan çıkanı bir söküp bakarım. yapılabilir bir durum varsa yapar saklarım.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
02 Nisan 2012, 21:55
#2347
Chronix adlı üyeden alıntı
bende bir boş vakitte benim motordan çıkanı bir söküp bakarım. yapılabilir bir durum varsa yapar saklarım.
Olmuyor boşuna para verip yaptırma parana yazık.
-
02 Nisan 2012, 22:24
#2348
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Olmuyor boşuna para verip yaptırma parana yazık.
yok yauvv ne parası kendim sökmeye çalışıp yapmayı denerim. ama muhtemelen bir helezon yay ile keçe uydurulması şart ona da 50 TL gider herhalde. aklıma gelmişken hani yeni bir amortisör alacak olursan bence bunlardan kullanmalısın neden diye sorucak olursan, zinciri yağladıktan sonra amortisörün alt bölümü yani milin olduğun yere çok yağ bulaşıyor tabi bu da yanında ufak taşlar ve tozları da yanında taşıması keçenin zarar görüp yağ kaçırması demek.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
02 Nisan 2012, 22:29
#2349
Chronix adlı üyeden alıntı
yok yauvv ne parası kendim sökmeye çalışıp yapmayı denerim. ama muhtemelen bir helezon yay ile keçe uydurulması şart ona da 50 TL gider herhalde. aklıma gelmişken hani yeni bir amortisör alacak olursan bence
bunlardan kullanmalısın neden diye sorucak olursan, zinciri yağladıktan sonra amortisörün alt bölümü yani milin olduğun yere çok yağ bulaşıyor tabi bu da yanında ufak taşlar ve tozları da yanında taşıması keçenin zarar görüp yağ kaçırması demek.
Würth' ün yağını kullanıyorum ve genelde %90 işim bittikten motoru garaja cektikten sonra Zincir sıcakken yağlayıp soğuyana kadar öylece bırakıyorum zaten Yağ'ın kendi özelliği sıçramayı engelliyor birde bu şekilde yapınca 0 sıçrama ama güzel ürünmüş kullanılabilir. Teşekkürler.
-
03 Nisan 2012, 00:24
#2350
_SpartacuS_ adlı üyeden alıntı
Würth' ün yağını kullanıyorum ve genelde %90 işim bittikten motoru garaja cektikten sonra Zincir sıcakken yağlayıp soğuyana kadar öylece bırakıyorum zaten Yağ'ın kendi özelliği sıçramayı engelliyor birde bu şekilde yapınca 0 sıçrama
ama güzel ürünmüş kullanılabilir. Teşekkürler.
rearfender kullansanız?
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
03 Nisan 2012, 02:20
#2351
-
03 Nisan 2012, 12:01
#2352
Benim amortisör de sorun yok daha tamiri ile boşuna uğraşmayın benim eski amortisörde tamir olmuştu ama randıman vermedi
-
03 Nisan 2012, 12:39
#2353
birisi gt 650 amortisörü takmıştı arkaya, o arkadaş memnun mu?
ya uzun zamandır takip ediyorum bu başlığı. aklıma takılan şey, bu motorun şaşesi gerçekten kötü mü? bir de ben sert sürmeyi (üst devir-sert hızlanma ve yavaşlama) severim. sanırım alsam pistonu segmanı bana dayanmaz
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
03 Nisan 2012, 14:08
#2354
ozgurakman adlı üyeden alıntı
birisi gt 650 amortisörü takmıştı arkaya, o arkadaş memnun mu?
ya uzun zamandır takip ediyorum bu başlığı. aklıma takılan şey, bu motorun şaşesi gerçekten kötü mü? bir de ben sert sürmeyi (üst devir-sert hızlanma ve yavaşlama) severim. sanırım alsam pistonu segmanı bana dayanmaz
gayet iyi, standart ayarında baya sert oluyor o yüzden 2. kademeye almam daha performanslı oldu. rearfender olayına gelince, normalde zaten arka teker ile amortisör arası çamurluk ve salıncağa ekli bir aparat ile kapalı bu yüzden lastikten amortisöre birşey gelmesi oldukça zor. amortisörün alt bölümüne gelen yağ daha çok sol şanzıman kapağının alt boşluğundan geldiği için baya bir yağ pisliği bulaştırıyor.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
03 Nisan 2012, 14:56
#2355
tekrar selamlar, bu ayın en geç 20'sinde motoru muayeneye götürcem. haftasonu da muayene öncesi bi bakım yaptırmam lazım. önceki bakımı yaptırdığım ustaya götürcem büyük ihtimal ama kafamda biraz soru işareti var fiyatla ilgili. aşağıdaki işlerin ederiyle ilgili az çok tahmini olan var mı?
* frenlerden ses geliyo sanırım balatası değişicek.
* yağ değişebilir (2.500 km oldu ama gitmişken değiştirebilirim belki)
* motor vitesteyken debriyaja bassam da marş almıyo. mecburen boşa almam gerekiyo. (bu basit bişeydir diye umuyorum)
* zincir sadece yağlanıcak
* hava filtresi temizlenir
* manetin ucu kırık, ama yenisini almayı düşünmüyorum. muayenede sorun teşkil etmez heralde.
-
03 Nisan 2012, 15:11
#2356
onursakin adlı üyeden alıntı
tekrar selamlar, bu ayın en geç 20'sinde motoru muayeneye götürcem. haftasonu da muayene öncesi bi bakım yaptırmam lazım. önceki bakımı yaptırdığım ustaya götürcem büyük ihtimal ama kafamda biraz soru işareti var fiyatla ilgili. aşağıdaki işlerin ederiyle ilgili az çok tahmini olan var mı?
* frenlerden ses geliyo sanırım balatası değişicek.
- ses dediğin ötüyorsa söküp bakmak . balata iyi durumdaysa lazım zımparalayarak düzeltebilirsin.
* yağ değişebilir (2.500 km oldu ama gitmişken değiştirebilirim belki)
- çok sık kullanmıyorsan bence hiç gerek yok.
* motor vitesteyken debriyaja bassam da marş almıyo. mecburen boşa almam gerekiyo. (bu basit bişeydir diye umuyorum)
- ayaklık müşürünü iptal ettirdin mi ? eğer ettirdiysen kablonun kesildiği yeri söküp tekrar bir güzel bantla. yok söktürmediysen yine ayaklık müşürü ile sıkıntı yaşıyorsun.
* zincir sadece yağlanıcak
- yağın yok mu ? bence almalısın
* hava filtresi temizlenir
- yok mu yakınlarda hava üfletebileceğin bir yer . basittir onu söküp takması boş yere para verme.
* manetin ucu kırık, ama yenisini almayı düşünmüyorum. muayenede sorun teşkil etmez heralde.
-sinyallerin çalışıyor mu, frenlerin iyi turuyor mu, farın zenon mu normal mi, egzost orjinal mi
yağı ve balataları da değiştirirsen maximum 100 110 TL arası bir para ödersin.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
03 Nisan 2012, 15:22
#2357
her gün işe gidiş geliş, 40 km kullanıyorum o yüzden değiştirsem iyi olur sanırım.
müşür aldığımda iptaldi zaten. ayaklık açık kapalı farketmiyo zaten. boştayken çalışıyo, viteste ama debriyaja bastığımda çalışmıyo. önceden çalışıyodu. bi gün durup dururken oldu.
sinyaller ok, frenler ötüyo sadece onun dışında problem yok. farın ne olduğunu bilmiyorum
egzoz yoshimura. bi tek bundan korkuyorum zaten. gerisi halledilir de, egzozdan geçemezssem sıçtım :D
-
03 Nisan 2012, 15:35
#2358
onursakin adlı üyeden alıntı
her gün işe gidiş geliş, 40 km kullanıyorum o yüzden değiştirsem iyi olur sanırım.
müşür aldığımda iptaldi zaten. ayaklık açık kapalı farketmiyo zaten. boştayken çalışıyo, viteste ama debriyaja bastığımda çalışmıyo. önceden çalışıyodu. bi gün durup dururken oldu.
sinyaller ok, frenler ötüyo sadece onun dışında problem yok. farın ne olduğunu bilmiyorum
egzoz yoshimura. bi tek bundan korkuyorum zaten. gerisi halledilir de, egzozdan geçemezssem sıçtım :D
geçmeme durumun var , ne zaman muayene ? ve nerde gireceksin eğer esenyurtta gireceksen benden bir tane orjinal egzost var istersen onu takalım daha sonra tekrar değiştiririz.müşür iptalse mutlaka o kablonun kesildiği yerde bir temassızlık olma ihtimali çok yüksek. bende iptal etmiştim ve öyle yaptığında kestiğim yer ile elimle oynuyordum çalışıyor du.
balatalar orjinal balata ise onların içinde fazladan bakır kullanılıyor o bakır parçaları ötmesine neden oluyor.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
03 Nisan 2012, 15:46
#2359
en geç 20sinde gitmem gerekiyo. ondan sonra cezalı. bakırköyde oturuyorum o yüzden en mantıklısı esenyurt zaten galiba. dediğin gibi yapabilirsek çok iyi olur gerçekten.
balataların orjinal olduğunu sanmıyorum. 2006 model motor. 6 yılda 1 kere mutlaka değişmiştir heralde.
-
03 Nisan 2012, 16:01
#2360
onursakin adlı üyeden alıntı
en geç 20sinde gitmem gerekiyo. ondan sonra cezalı. bakırköyde oturuyorum o yüzden en mantıklısı esenyurt zaten galiba. dediğin gibi yapabilirsek çok iyi olur gerçekten.
balataların orjinal olduğunu sanmıyorum. 2006 model motor. 6 yılda 1 kere mutlaka değişmiştir heralde.
pazartesileri hariç işe öğleden sonra gidiyorum veya cumartesi saat önemli değil ona göre haberleşelim.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler