Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar N 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4000 km civarı oldu benim motor ve sorunsuz kullanıyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=ON1nNgYpZFY&ab_channel=Ahmetdurak

    videodaki olay için bi kontrol falan yapıldı mı motorunuzda?

    videodaki arkadaş zaten kronik bir şey olduğunu iddia etmiyor ama kontrol edilmesinde fayda var diye düşünerek paylaştım
    güvenli sürüşler dilerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    08 Ağustos 2023
    Motosikleti
    Pulsar N250
    arkadaşlar merhaba, motosikletimi bugün teslim aldım ve sadece 18 km sürüp evime geldim. Motosikleti garaja parkettikten 3-4 saat sonra tekrar motorun yanına geldim ve alttan su damladığını farkettim. Hafif, kaygan ve şeffaf bir su damlıyor. Elimle dokunduktan birkaç saniye sonra kurudu ve kayganlık gitti. Yine aradan 3-4 saat geçti yanına gittim ve kontrol ettiğimde damlatmaya devam ediyordu. Tam sürücü selesinin altından geliyor ve alttan bakınca suyun sadece demirin ordan damladığı gözüküyor kaynağını göremiyorum.

    Sizce ne olabilir? Servise yazdım ettim ama tam haftasonuna denk geldiği için cevap alamadım. Açıkçası ne olduğunu bilmediğim için sürmeyede çekiniyorum.

  3. #83
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı venzmer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba, motosikletimi bugün teslim aldım ve sadece 18 km sürüp evime geldim. Motosikleti garaja parkettikten 3-4 saat sonra tekrar motorun yanına geldim ve alttan su damladığını farkettim. Hafif, kaygan ve şeffaf bir su damlıyor. Elimle dokunduktan birkaç saniye sonra kurudu ve kayganlık gitti. Yine aradan 3-4 saat geçti yanına gittim ve kontrol ettiğimde damlatmaya devam ediyordu. Tam sürücü selesinin altından geliyor ve alttan bakınca suyun sadece demirin ordan damladığı gözüküyor kaynağını göremiyorum.

    Sizce ne olabilir? Servise yazdım ettim ama tam haftasonuna denk geldiği için cevap alamadım. Açıkçası ne olduğunu bilmediğim için sürmeyede çekiniyorum.
    Ya depoyu doldurdu isen fazla olanı atıyor olabilir yada akü su koyverdi o akıyordur bir an önce aktığı yerleri sıcak su ile temizleyin boyayı kaldırır bilginiz olsun.

  4. #84

    Üyelik
    08 Ağustos 2023
    Motosikleti
    Pulsar N250
    Hızlı dönüşünüz için teşekkür ederim peki bu normal bir sorun mu? Yada acil baktırılması gereken bir şey mi? Bu sorularım aküyle ilgiliyse diye. Çünkü herhangi bir benzin kokusu bulunmuyor. fazla su atınca sorun düzelecek midir?

  5. #85

    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Alıntı venzmer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızlı dönüşünüz için teşekkür ederim peki bu normal bir sorun mu? Yada acil baktırılması gereken bir şey mi? Bu sorularım aküyle ilgiliyse diye. Çünkü herhangi bir benzin kokusu bulunmuyor. fazla su atınca sorun düzelecek midir?
    https://www.youtube.com/watch?v=ON1nNgYpZFY&ab_channel=Ahmetdurak
    videoda gösterdiği yeri bi kontrol edin, orası mı değil mi emin olun

  6. #86

    Üyelik
    08 Ağustos 2023
    Motosikleti
    Pulsar N250
    Alıntı jackknife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=ON1nNgYpZFY&ab_channel=Ahmetdurak
    videoda gösterdiği yeri bi kontrol edin, orası mı değil mi emin olun
    Teşekkürler bilgi için bu videoyu izledim ve yağ olmadığına kanaat getirdim. İlk anlattığı konu olabilir. “Akü yatık suyu akmış olabilir” konusu daha mantıklı geldi çünkü tam selenin altındaki plastiğin içinden damlıyor.

    Sabah kalkıp motorun yanına gittiğimde damlama durmuştu ve kurumuş hemen arkadaşın önerisiyle sildim heryerini. Ve dayanamadım bugün 5-6 km yol yapıp tekrar park ettim. Tekrar bir akıntı olacak mı diye bekliyorum. Servistende yarın yanıt alınca buradan konuyla ilgili öğrendiklerimi ileteceğim.

  7. #87

    Üyelik
    15 Ekim 2020
    Şehir
    KAHRAMANMARAŞ
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR N250
    3500 km oldu kullaniyorum.
    Duyduğum ekşi yanları
    akü suyu akitmasi, garantiden değişim yapılıyormuş. Bende olmadı.

    İstop etme sorunu var diyorlar ama bende hiç olmadı.


    Oturuş pozisyonundan dolayı gidon yükseltmeye ihtiyaç var.

    Selesi çok sert konfor sele şart.

    9000 devir gecemiyorsun kesiciye giriyor.

    Kendi lastikleri cok iyi değil.

    Tam şehir içi motoru, hızlanması harika, orjinal aynalar oldukça geniş alanı kapsıyor, far aydınlatması harika, 100km 3,4 litre yakıyorum dusuremedim gazlamiyacam diyorum ama olmuyor basıyorum. 2.4 gören olmuş.

    Titreme 100 km üzerinde hissediliyor ama rahatsız edici değil. Uzun yolda oturuş pozisyonundan dolayı şehirler arası biraz yorabilir.

    Vites arası hız çok güzel , 2. Viteste ve 5. Viteste 60 ile girebiliyorsunuz. Çok fazla vites değişimine ihtiyaç duymuyorsunuz

    Yan koruma demirleri yetersiz ben değiştirdim.
    Hem daha çok yakışıyor hemde koruma manasında baya faydasını gördüm.

    Gidon yükseltme ve konfor sele eklentisi ile tam olarak kurye motoru diyebilirim.

  8. #88

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Merhaba arkadaşlar. Bende bugün N250 ile aranıza katıldım. İlk izlenim olarak baya hoşuma gitti ani hizlanmasi çok iyi şehir içi mükemmel bence. Koltuk baya sert lastikler kötü gidon açısı dar kalıyor biraz. Şimdilik bu kadar saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

    Yan koruma demirini ne ile değiştirdiniz

  9. #89

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Evet arkadaşlar ilk sorunuma akü ile başlamış bulunuyorum. Motosiklet sadece bir gün çalışmadi ve akü boşaldı. Sanırım benden önceki arkadaş motoru kullanmadığı için akü ölmüş. Bugün servise gittim ve ordakiler garanti kapsamına girmesi için motorun her gün en az 10 km. Kullanılmasi gerektiğini söylediler garanti belgesinde öyle yazıyormuş🙂 ve bende uğraşmayıp yeni akü aldım 900. TL. Servisteki akü fiyatı 1.750 TL imiş.

  10. #90
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı borana adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar ilk sorunuma akü ile başlamış bulunuyorum. Motosiklet sadece bir gün çalışmadi ve akü boşaldı. Sanırım benden önceki arkadaş motoru kullanmadığı için akü ölmüş. Bugün servise gittim ve ordakiler garanti kapsamına girmesi için motorun her gün en az 10 km. Kullanılmasi gerektiğini söylediler garanti belgesinde öyle yazıyormuş�� ve bende uğraşmayıp yeni akü aldım 900. TL. Servisteki akü fiyatı 1.750 TL imiş.
    Eğer aldığınız yeni akü de kısa zaman sonra patates oluyorsa sorununuzun kaynağı statörünüzde olabilir. Her gün 10 km kullanma gerekliliği tabi ki saçma ama sürekli stop edip çalıştırıp kısa mesafe gidip tekrar stop etmek evet akünüz için faydalı değil.

  11. #91

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Merhaba arkadaşlar. Servis akülerin sorunlu olduğunu kabul ediyor kalitesiz olduğunu onlarda söylüyor ancak garanti kapsamına girmesi için her gün 10 km yapılması gerekiyormuş 2 hafta sonraya randevu veriyorlar aküyü teste sokup sonra fabrikaya bildireceklermiş kabul edilirse değişim olacakmış yani nereden baksan belki 1 aylık süreç bende uğraşmayıp akü aldim

  12. #92

    Üyelik
    01 Ekim 2023
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar N250
    Merhaba arkadaşlar.Motorum 500 km civarı son 2 gündür sabahları çalışmıyor.Öğlen çalışıyor soğuktan mı yoksa akü mü aazalmış anlamadım.3gündür çalışmıyordu sadece kapının önünde.Bilginiz var mı?

  13. #93

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Emrek17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.Motorum 500 km civarı son 2 gündür sabahları çalışmıyor.Öğlen çalışıyor soğuktan mı yoksa akü mü aazalmış anlamadım.3gündür çalışmıyordu sadece kapının önünde.Bilginiz var mı?
    Akünüz zayıflamış olabilir; sık sık ve uzun süreli kullanabiliyor musunuz motosikleti? Sık sık ama kısa mesafeye kullanıyorsanız akünüz yeterince şarj olamayacaktır. Soğuk havalarda zayıf aküler daha fazla zorlanır, soğukta akünün kapasitesi düşer çünkü. Aküyü şarj etmenizde fayda var. (Bence her motosikletlinin bir akü şarj cihazı bulundurması lazım...)

  14. #94

    Üyelik
    01 Ekim 2023
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar N250
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akünüz zayıflamış olabilir; sık sık ve uzun süreli kullanabiliyor musunuz motosikleti? Sık sık ama kısa mesafeye kullanıyorsanız akünüz yeterince şarj olamayacaktır. Soğuk havalarda zayıf aküler daha fazla zorlanır, soğukta akünün kapasitesi düşer çünkü. Aküyü şarj etmenizde fayda var. (Bence her motosikletlinin bir akü şarj cihazı bulundurması lazım...)

    Anladım.Peki nasıl bir akü şarj cihazı tavsiye ediyorsunuz.

  15. #95

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı Emrek17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım.Peki nasıl bir akü şarj cihazı tavsiye ediyorsunuz.
    Fırsat: Einhell CE-BC 1 M, Akü Şarj ve Takviye Cihazı https://amzn.eu/d/2DYgILw

  16. #96

    Üyelik
    01 Ekim 2023
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar N250
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fırsat: Einhell CE-BC 1 M, Akü Şarj ve Takviye Cihazı https://amzn.eu/d/2DYgILw
    Teşekkürler

  17. #97

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Arkadaşlar merhaba. Arka çanta demiri bakıyorum ama fiyatlar çok yüksek. N200 e yada D 250 ye uyan çanta demirleri bu motora olmazmi deneyen yada çözüm bulan varmı

  18. #98

    Üyelik
    13 Mayıs 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 ABS (2020)
    bugün arkadaşıma f250 aldık nish motordan, nish motor honda'nın bayiliğini aldığı için hero, bajaj vs bütün motorların bayilikleri, teknik servisinden çıkıyormuş (honda'nın şartıymış, baya baya adamlar restorasyon yapacaklarmış mağazalarına, şubat sonuna kadar bajaj desteği devam dendi).

    önerdiğiniz başka bir bajaj servisi var mı istanbul'da? (avrupa yakası tercihen)

  19. #99
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı bitterending adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün arkadaşıma f250 aldık nish motordan, nish motor honda'nın bayiliğini aldığı için hero, bajaj vs bütün motorların bayilikleri, teknik servisinden çıkıyormuş (honda'nın şartıymış, baya baya adamlar restorasyon yapacaklarmış mağazalarına, şubat sonuna kadar bajaj desteği devam dendi).

    önerdiğiniz başka bir bajaj servisi var mı istanbul'da? (avrupa yakası tercihen)
    Hangisi ticari olarak daha mantıklıdır bilemem ama bajaj markası ile yaptığı işi honda markasıyla biraz zor yapar.
    Dört Silindirin Gücü Adınaaaa ......!

  20. #100

    Üyelik
    13 Mayıs 2023
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 ABS (2020)
    valla kanka honda'nın şartları ve istekleri çok fazlaymış motoru aldıgım arkadaş az çok bilgilendirdi. bajajla sattıklarını honda ile daha çok satarlar bence ama bajaj için yazık oldu, iyi bir servisi vardı nish motorun.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)