Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #381

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Kadıköy, İstanbul
    Motosikleti
    Dl 650 2008
    kaldera abi bi türlü şu gezi olayını organize edemedik, bayramda hava şartları iyi olursa memlekete gitmeyei planlıyorum shadowumla, istda kalsam kesin katılırdım ki daha önce söylediğin güzergahta bir gezi yaptım ve çok eğlenceli geçmişti...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    hayırlısı olsun ne diyelim.elbet bir gün ortak paydada buluşuruz..

  3. #383

    Üyelik
    22 Eylül 2008
    Slm, tecrübeli bir shadow kullanıcısına bir şeyler sormak istiyorum..

  4. #384
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı BilgeKaann adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm, tecrübeli bir shadow kullanıcısına bir şeyler sormak istiyorum..
    shadowla ilgili herşey bu başlık altında var zaten.
    ama yinede varsa merak edilen yardımcı olunur..

  5. #385
    KEMALKOMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL/ŞİŞLİ
    Motosikleti
    ZORBA (HONDA VTX 1300S)

    kutlama

    Shadow cuların ramazan bayramlarını kultuyorum. Kimseler görünmediğine göre bayram tatili yolda geçiyor.
    www.gezginayaklar.com

  6. #386
    bonzai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA SHADOW VT 750 C4
    geçmiş bayramınız mübarek olsun...
    34 EID 02

  7. #387

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    İzmir - Bostanlı
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Tüm Site arkadaşlarımızın Geçmiş Bayramlarını kutlarım

  8. #388
    tüzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    HONDA GL1800 2003 ve HONDA FORZA NSS300 2015
    Bende tüm motorcuların geçmiş bayramlarını kutluyorum.Bayram da Shadow um ile Adana-Alanya-Kaş-Fethiye-Bodrum-Kuşadası turu yaptım.Toplam 2700 km.Maşallah tık demedi.

    Benzin sarfiyatı ortalama 4.3 lt/ 100 km

  9. #389
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Teşekkürler... Tarafsız kaliteli bir yazı....
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  10. #390

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    merhaba arkadaşlar,, (Kaldera beyin de dikkatine) benim shadow un depo kapağı yağmurdan pastan tıkandı.anahtar giriyor fakat zor dönüyor.nitekim anahtar da eğildi.içinde kireç vs oluşmuş.sizlere danışmak istedim.başına benzer olay gelen bir arkadaş var mı? meseleyi nasıl çözmek mümkün.selamlar

  11. #391
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Alıntı europeentartars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar,, (Kaldera beyin de dikkatine) benim shadow un depo kapağı yağmurdan pastan tıkandı.anahtar giriyor fakat zor dönüyor.nitekim anahtar da eğildi.içinde kireç vs oluşmuş.sizlere danışmak istedim.başına benzer olay gelen bir arkadaş var mı? meseleyi nasıl çözmek mümkün.selamlar
    WD-40 sik Buyuk marketlerde bulabilirsin. Daha gecenlerde bir arkadasimin bisiklet klidi de ayni nedenden acilmiyordu. WD-40 ile bir iki saniyede cozuldu. (Reklam yaptim diye bu mesaji da silerler mi acaba? )
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  12. #392

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    sağol Alp .sence bu sprey maddesi depo içi karbüratör- sırasıyla yakıt sistemine zarar vermez mi?

  13. #393
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı _alp_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    WD-40 sik Buyuk marketlerde bulabilirsin. Daha gecenlerde bir arkadasimin bisiklet klidi de ayni nedenden acilmiyordu. WD-40 ile bir iki saniyede cozuldu. (Reklam yaptim diye bu mesaji da silerler mi acaba? )
    bende katılıyorum ve vd-40 ürününü garajımdan eksik etmiyorum.genel olarak çok maksatlı kullanılan bir ürün.

  14. #394
    _alp_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    VTX 1300
    Alıntı europeentartars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağol Alp .sence bu sprey maddesi depo içi karbüratör- sırasıyla yakıt sistemine zarar vermez mi?
    Kilit mekanizmasinin icine sikacagin WD-40, deponun icerisine gider mi, onu bilmiyorum dostum. Olmazsa kapagi cikarip, WD-40 sikip, kurutup oyle yerine takmayi denersin
    http://www.ataturkungencligehitabesi.com/

    Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...

  15. #395

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    arkadaşlar WD40 kullandım.çok işe yaradı.depo kapağı pırıl pırıl oldu rolex saat gibi işliyor tavsiyelerinize teşekkür ederim.işleriniz rast gitsin

  16. #396

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    wd 40 denilen maddeyi motosikletimin paslanmış lekelenmiş yerlerine tatbik ettim ama sonuç alamadım.sadece kilit mükemmel tamir oldu.ancak motorun muhtelif yerlerinde pas izleri kaldı

  17. #397
    KEMALKOMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL/ŞİŞLİ
    Motosikleti
    ZORBA (HONDA VTX 1300S)
    Alıntı europeentartars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    wd 40 denilen maddeyi motosikletimin paslanmış lekelenmiş yerlerine tatbik ettim ama sonuç alamadım.sadece kilit mükemmel tamir oldu.ancak motorun muhtelif yerlerinde pas izleri kaldı
    Motorun muhtelif yerleri diye bir yere tavsiyede bulunulamaz. Yerin neresi yada nereleri olduğunu ayrıntılı olarak yazarsan belki çare bulabilirsin.
    www.gezginayaklar.com

  18. #398

    Üyelik
    14 Kasım 2006
    wd 40 isimli ön cam civatalarının içine püskürtttüm diş prçasıyla fırçaladım.ancak içerdeki yoğun kızıl pas çok az azaldı.gidonun bağlandığı yatay tablada bulunan citaların içindeki pas gölgeleri çok az çıktı.yani tüm bağlantılara uyguladım.yukarıda sözünü ettiğim tablanın altında diz hazalarında bir başka yatay tabla daha var.oradaki civata ya da her neyse somun kapağı diyelim- oralara da sıkmama rağmen pas yokolmadı.bunun dışında direkt pas sökücü bir ürün yok mu.selamlar

  19. #399

    Üyelik
    10 Ağustos 2008
    Herkese selamlar. Öncelikle çok faydalı bir çalışma olduğunu belirterek teşekkür etmek isterim. Özellikle benim için çok aydınlatıcı oldu.

    Ardından önemli bir sorum olacak. Şöyle ki, profesyonel bir dağ bisikleti sahibiyim ve kendimi bildim bileli hep 2 teker üzerindeyim. Şimdi artık bu bisikletin bir de motorlu olanına geçmenin uygun olacağı kanısındayım.

    Sorum şu, 750'lik shadow ile motora başlamak, ilk motorumun shadow olması bir avantaj mıdır, yoksa dezavantaj mı? Kimileri yeni başlayanlar için "750 çok büyük bir bir hacim, mutlaka 250 lik ya da 125lik bir motor tercih et" derken, kimileri ise shadow'un yeni başlayanlar için de, gerek güvenli sürüş, motorun dengesi ve rahatlık anlamında çok isabetli bri tercih olduğunu belirtiyor.

    Bu konuda sizlerin de fikrini almak isterim. A2 ehliyetimi 1 ay sonra teslim alacağım. Kursun verdiği motor eğitiminde yaklaşık 1 saatlik vitesli motor deneyimine sahip oldum. 125lik bir kymko idi kurs motoru. 3. vitese kadar çıtkım. tabiki bilmediğim pek çok detay söz konusudur ancak genel mantık araba ile aynı olduğu için sıkıntı yaşamadım.

    Hangi motoru alacağıma karar verdikten sonra Honda'nın güvenli sürüş eğitimini de almayı planlıyorum. Shadow piyasasında şu sıralar 11.000 ytl civarında 2006 model donanımlı bir araç bulmak mümkündür sanırım. Bu anlamda usta motorcuların önerilerini, tavsiyelerini ve fikirlerini bilmek isterim.

    saygılar. . .

  20. #400
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    dostum . şoyle bir sözle başlamak istiyorum .. ilk motor olarak bir shadow tercih etmişsin .. bence bir parça sakıncalı olsada genede mantıklı .. çünkü agır ve yere saglam basan bir motorsiklet .. ve sunu da iletmek isterim ki .. kimse motosiklete anasının karnında binmedi .. bilgi birikim tecrübe çok önemli unsurlar .. alacagın 750 cc yada 1000 cc yada 1300 cc bir racing bile olsa hiç bilmeyen bir insan bile kulanmayı ogrenebilir bu demek degildirki ben motosiklet kullanıyorum .. önemli olan içindeki güven ve hırs sakın inancını kırma . ama genede dediklerimi unutma . tercihen bir scooter ile başlayıp sonra vitesli motora geçmelisin .. ama bu demek degildirki shadow kullanamazsın ... kendine güvenini yitirme ve ekipmanlarına önem ver kask mont dizlik bot gibi korumaların mutlaka olsun ...
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler