sabri abi geldim ama ama motordan 1 yanlış var oda akü ye asit konur dedim saf su olacaktı tüh be tiyoyu kaçırdım
İlk yardım 94 trafik 92 motor 95 almışım
sabri abi geldim ama ama motordan 1 yanlış var oda akü ye asit konur dedim saf su olacaktı tüh be tiyoyu kaçırdım
İlk yardım 94 trafik 92 motor 95 almışım
dostum bu forumda sentetık kullananlarda oldu, yarı sentetık kullananlarda oldu, castrol kullananda oldu, motul,ipone kullananda oldu.. kimsede çıkıp motorumun şurasına şu oldu bu oldu demedi.. benim şahsi görüşüm yaz sıcaklarında 10/50 yarı sentetık kullanman. marka secımınde gayet ıyı.. ama 10 40 da koysan çok birşey farketmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
o zaman tüyoyu kaçırdın. geçilmeye mahkumsun şaka bir yana tebrik ederim. hayırlı olsun.
TRANSALP XL700
Saolasın asitte aklımda nasıl kaldı kanuni servisinde çalışan bi abimiz var onla muhabbet ederken akü suları kot pantolonu iyice deldi dediydi.Kafa öle yer tutmuş olsun şimdi araba için yazıldıydım ehliyet küçültmek daha kolay oluyor diye Kısmet olursa agustos sonuna dogru motor ehliyeti elimde artık gezilere başta ismimi yazdırırım
selo herşeye motoruna iddaya giriyoda. kaybedince veriyomu ona bakın siz
merhaba arkadaşlar
bu gün itibariyle motorum 45 bini gördü.yağ eksiltme yok motorda herhangi bir sorun yok.siboplarda biraz ses var ustaya sordum 'sıkıntı yok 15 bin daha git sonra sibopları değiştiririz ve egzantrik zincirini yenileriz' dedi.motorumu daha 3 bin km gelmeden ön dişlisini 14 lü yapmıştım.Kullanırken genelde sıkıştırmamaya gayret ettim,2000 km yağını değiştirdim bakımlarını takip ettim ve bütün bakımlarını sürat motor da yaptırdım.Bundan sonraki motorum bir aksilik olmazsa 250 lik olur heralde.
şimdi sizlere bir tavsiyem var.siz,siz olun motorunuzu sıkıştırmayın sonuçta 150 lik makina bunlar ve orasını burasını modifiye etmeye kalkmayın bir iki km daha hızlı gidecek diye paranıza yazık. motor zaten yakışıklı motor ve segmentindeki motorlardan biraz daha iyi(bunu yıllarca cbf ve ybr kullanmış biri olarak rahatlıkla söylüyorum)illede daha hızlı gitmesini isteyenler varsa bunun için motorun ömründen almaları gerekecek yada satıp yüksek cc li bir makina bakacak.he bu arada yağ konusunda fikrim ıpone yada motul dur şaşmayın derim.ilk defa bu motorla şehirler arası yol yaptım hatta fotoları atmak istedim burdan başaramadım.istanbul çanakkale istanbul yaptım giderken de gelirken de sadece bir kez mola verdim,yokuşlarda biraz bayıldı ama rampa aşşağı inerken onu amorte ettik bu motoru seviyorum.kalın sağlıcakla
80/90 lastiğin 90/90 ile yuvarlanma boyunda hiçbir farkı yok yanak yine aynı kalınlıkta, motorun ön yüksekliği yine aynı düzeyde, küçülen sadece yola tutunan kısmıı.
taksici muhabbeti gibi küçük lastik takıp kmyi fazla çevirmek gibibir durum yok. kafama takılan bir konuydu servisten çıkmadan tekrar inceledim ama bir tam tur çeviren 90/90 ile 80/90 aynı yolu alıyor sadece temasta fark var buda sürtünme kuvvetini azalttı ve üstümüzden bi yük aldı diyebilirim.
burda bir yanlış var. 80/90 lastikle 90/90 lastik arasında sadece taban genişliği söz konusu değildir.. 90 olan kısım lastigin yanak boyunu ifade etmez.. yanagın tabana olan oranının yüzde cinsinden değeridir. yani 80/90 olan bir lastigin yanagı 80 x (90/100) = 72 dir. 90/90 olan lastigin yanagı 90 x (90/100) = 81 dir. aradakı fark ortada. bu fark gözle anlaşılmaz belki ama km saatinde belli olur. aynı devirde farklı hızlarda gitmenin sebebi budur. şanzıman dişlileriyle yada zincir dişlileriyle oynamadıkça aynı devirde yaptıgın hız aynıdır değişmez. egzoz takmak, filtre takmak bunu değiştirmez. sadece o hızlara daha çabuk çıkarsın.
TRANSALP XL700
http://www.motosiklet.net/forum/konu...ml#post3083146
Arkadaşlar bu konu hepimizi ilgilendiriyor o yüzden lütfen duyarlı olalım ve bu adaletsizliğe karşı sesimizi duyuralım...
Halil Abinin Yaptıgı egzozlarda Komple Egzoz Borusu Üretimi Filan Yok.
orjinal egzozu bozup yapıyor,
Komple yapsa alırdım. Orjinal egzozu cıkartıp onu takardım sesi güzel.
fakat 300 lira filan diyor fiyatlarına,
tiger komple egzoz boruyla beraber satılıyor 350 liraya.
emrenin egzozu daki sesi duydum. harbiden emsalsiz cıkıyor sesi.
o yüzden halil abinin görünüm olarak egzozları düzeltmesi + boruyla beraber yapması gerektiğini düşünüyorum.
El emegine saygım var, yaptıgı işler cok güzel. fakat eksikler giderilince büyük markalarla kıyaslanabilecegini düşünüyorum.
Yada Şöyle söyliyim. ben egzoz takıcak olsam kesinlikle orjinal egzozu bozdurup egzoz takmazdım.
katalitik konvektörler pahalı bir parça olduğu için,genelde binici onun yerine sahtesini taktırır.genelde katalitik iptalinde araçlarda arıza lambasını söndürmek dert olduğu için tavsiye edlien bir işlem değildir. genelde performans amaçlı katalitik iptalleri nin mutululuğu kısa sürer.sensör sistemi demamlı ikaz verdiği için yakıt çoğalması ve belli zamanda aaçda bazı sorunlara yol açar.katalitik konvektör çevre bakanlıkları tarafından doğayı ve canlıları zarar vermeemsi için kurşunsuz benzin ve dizellerde konulması gerekli ve yasal bir istek. bu olmayınca vize bile verilmiyor.direk ağır kusur geçer.katalitik benzinde bulunan monoksit,karbon,kurşun, vs gibi partiküllerin damıtılıp tekrar yakılıp temiz gaz versmesini sağlayan bir cihaz,ama neylersenizki yakıtların TR de pahalı olmasından dolayı lpg li olduğu için bu araçlar çok yakın zamanda katalitik içindeki amyant halı ve seramik mamuller deforme olur.ve saf dışı kalır.az perfrmans ve ses elde edeceğiz diye insan hayatını ve çevreyi etkileyen bu cihazı iptal etmek sizce ne kadar doğru bir hareket.
Arkadaşlar apachelerdeki titreşim olayı artçıya daha çok yansıyormuş.Mesela 90-100 arası giderken arkadaki için çok fazla titreşim mevcut mu?
gizliniz saklınız mı var beyler. özel mesaj falan can yoksa kaldınmı sınavdan
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
100km hızda artçının ayaklarını rahatsız edecek kadar titreşim mevcut.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
işin hukuki boyutlarını bi kenara bırakalım. çevre kirliliğinide umursamadığımızı varsayalım..bu şekilde düşününce, güncel otomobillerde var olan birçok elektronik aksam ve sensörler illaki etkilenecektir. fakat karbüratörlü, tabiri caizse kara düzen çalışan bir motosiklette kat iptali yapmak performans artışı sağlamaz mı?
TRANSALP XL700
Peki titreşim ayaklarda mı yoksa oturduğu koltukta da varmı? Aynı şekilde kullanan için nasıl bir titreşim var?
Merhaba arkadaşlar, 29 litre SH29 shad marka topcase satılıktır daha alalı 2 ay oldu 119tl ye motomax tan almıştım satıyorum 80tl ve yanında tvs motorumun sadece100 km kullandığım yepyeni orjinal lastiklerinide hediye ediyorum. 05057702039tel. Ben daha büyük bir çanta alacağım iki kask sığmıyor o yüzden satıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)