Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21821
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    sabri abi geldim ama ama motordan 1 yanlış var oda akü ye asit konur dedim saf su olacaktı tüh be tiyoyu kaçırdım

    İlk yardım 94 trafik 92 motor 95 almışım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #21822
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    dostum bu forumda sentetık kullananlarda oldu, yarı sentetık kullananlarda oldu, castrol kullananda oldu, motul,ipone kullananda oldu.. kimsede çıkıp motorumun şurasına şu oldu bu oldu demedi.. benim şahsi görüşüm yaz sıcaklarında 10/50 yarı sentetık kullanman. marka secımınde gayet ıyı.. ama 10 40 da koysan çok birşey farketmez.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sabri abi geldim ama ama motordan 1 yanlış var oda akü ye asit konur dedim saf su olacaktı tüh be tiyoyu kaçırdım

    İlk yardım 94 trafik 92 motor 95 almışım
    o zaman tüyoyu kaçırdın. geçilmeye mahkumsun şaka bir yana tebrik ederim. hayırlı olsun.
    TRANSALP XL700

  3. #21823
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Saolasın asitte aklımda nasıl kaldı kanuni servisinde çalışan bi abimiz var onla muhabbet ederken akü suları kot pantolonu iyice deldi dediydi.Kafa öle yer tutmuş olsun şimdi araba için yazıldıydım ehliyet küçültmek daha kolay oluyor diye Kısmet olursa agustos sonuna dogru motor ehliyeti elimde artık gezilere başta ismimi yazdırırım

  4. #21824

    Üyelik
    09 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum bu forumda sentetık kullananlarda oldu, yarı sentetık kullananlarda oldu, castrol kullananda oldu, motul,ipone kullananda oldu.. kimsede çıkıp motorumun şurasına şu oldu bu oldu demedi.. benim şahsi görüşüm yaz sıcaklarında 10/50 yarı sentetık kullanman. marka secımınde gayet ıyı.. ama 10 40 da koysan çok birşey farketmez.
    çok sağolun tavsiyeniz için.

  5. #21825
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    selo herşeye motoruna iddaya giriyoda. kaybedince veriyomu ona bakın siz

  6. #21826
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selo herşeye motoruna iddaya giriyoda. kaybedince veriyomu ona bakın siz
    hade lennnn
    kanka bisey biliyozda bahse giriyoz sabri benim yuzumu kara cikarmaz

  7. #21827
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı emre.cinar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya bu yağ konusu ne sıkıntılı bi konudur.. forumda yazılan eski mesajları okudum ve bi kaç farklı yorum gördüm

    bi kaç güne servise götürücem motorumu. yağ olarak ya motul düşünüyorum ya ipone onda tamamım. 10w 50 en iyi seçim diyo çoğu kişi onada eyvallah. Peki sentetik mi yarısentetik mi ? Bi yerde okudum sentetik yağlar debriyaj balata ömrünü kısaltıyormuş vs. Bu konu hakkında bilgisi olan varsa beni aydınlatabilirse çok sevinirim.
    ben yaz kış 10w50 castrol kullanıyorum daha önce motulda kullandım 10w40tı sanırım hiçbir sorun yaşamadım 2011den beri wankel hariç tam sentetik kullanırım hep gerçi wankel motorlu bir aracım olmadı ya
    emre.cinar ve ercan41 bunu beğendiler.

  8. #21828
    volkanocak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Scarabeo 200
    merhaba arkadaşlar
    bu gün itibariyle motorum 45 bini gördü.yağ eksiltme yok motorda herhangi bir sorun yok.siboplarda biraz ses var ustaya sordum 'sıkıntı yok 15 bin daha git sonra sibopları değiştiririz ve egzantrik zincirini yenileriz' dedi.motorumu daha 3 bin km gelmeden ön dişlisini 14 lü yapmıştım.Kullanırken genelde sıkıştırmamaya gayret ettim,2000 km yağını değiştirdim bakımlarını takip ettim ve bütün bakımlarını sürat motor da yaptırdım.Bundan sonraki motorum bir aksilik olmazsa 250 lik olur heralde.
    şimdi sizlere bir tavsiyem var.siz,siz olun motorunuzu sıkıştırmayın sonuçta 150 lik makina bunlar ve orasını burasını modifiye etmeye kalkmayın bir iki km daha hızlı gidecek diye paranıza yazık. motor zaten yakışıklı motor ve segmentindeki motorlardan biraz daha iyi(bunu yıllarca cbf ve ybr kullanmış biri olarak rahatlıkla söylüyorum)illede daha hızlı gitmesini isteyenler varsa bunun için motorun ömründen almaları gerekecek yada satıp yüksek cc li bir makina bakacak.he bu arada yağ konusunda fikrim ıpone yada motul dur şaşmayın derim.ilk defa bu motorla şehirler arası yol yaptım hatta fotoları atmak istedim burdan başaramadım.istanbul çanakkale istanbul yaptım giderken de gelirken de sadece bir kez mola verdim,yokuşlarda biraz bayıldı ama rampa aşşağı inerken onu amorte ettik bu motoru seviyorum.kalın sağlıcakla
    ercan41 bunu beğendi.

  9. #21829
    japan_rules - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul Ümraniye / Sakarya Kaynarca
    Motosikleti
    25.000 km tecrübeden sonra birazda araba..
    Alıntı zerzura adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Lastik 80/90 olunca çap küçüldü. Göstergede okunan son hız arttı ;) Aynı hızda giderken lastik daha çok devir yapıyor atık.
    80/90 lastiğin 90/90 ile yuvarlanma boyunda hiçbir farkı yok yanak yine aynı kalınlıkta, motorun ön yüksekliği yine aynı düzeyde, küçülen sadece yola tutunan kısmıı.

    taksici muhabbeti gibi küçük lastik takıp kmyi fazla çevirmek gibibir durum yok. kafama takılan bir konuydu servisten çıkmadan tekrar inceledim ama bir tam tur çeviren 90/90 ile 80/90 aynı yolu alıyor sadece temasta fark var buda sürtünme kuvvetini azalttı ve üstümüzden bi yük aldı diyebilirim.

  10. #21830
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı japan_rules adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    80/90 lastiğin 90/90 ile yuvarlanma boyunda hiçbir farkı yok yanak yine aynı kalınlıkta, motorun ön yüksekliği yine aynı düzeyde, küçülen sadece yola tutunan kısmıı.

    taksici muhabbeti gibi küçük lastik takıp kmyi fazla çevirmek gibibir durum yok. kafama takılan bir konuydu servisten çıkmadan tekrar inceledim ama bir tam tur çeviren 90/90 ile 80/90 aynı yolu alıyor sadece temasta fark var buda sürtünme kuvvetini azalttı ve üstümüzden bi yük aldı diyebilirim.
    burda bir yanlış var. 80/90 lastikle 90/90 lastik arasında sadece taban genişliği söz konusu değildir.. 90 olan kısım lastigin yanak boyunu ifade etmez.. yanagın tabana olan oranının yüzde cinsinden değeridir. yani 80/90 olan bir lastigin yanagı 80 x (90/100) = 72 dir. 90/90 olan lastigin yanagı 90 x (90/100) = 81 dir. aradakı fark ortada. bu fark gözle anlaşılmaz belki ama km saatinde belli olur. aynı devirde farklı hızlarda gitmenin sebebi budur. şanzıman dişlileriyle yada zincir dişlileriyle oynamadıkça aynı devirde yaptıgın hız aynıdır değişmez. egzoz takmak, filtre takmak bunu değiştirmez. sadece o hızlara daha çabuk çıkarsın.
    ercan41 bunu beğendi.
    TRANSALP XL700

  11. #21831
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sabri abi geldim ama ama motordan 1 yanlış var oda akü ye asit konur dedim saf su olacaktı tüh be tiyoyu kaçırdım

    İlk yardım 94 trafik 92 motor 95 almışım
    Ercan özelden bir mesaj attım bir baksana sana zahmet.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  12. #21832
    a.payza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (yeni kasa) Yeşil Renk
    http://www.motosiklet.net/forum/konu...ml#post3083146


    Arkadaşlar bu konu hepimizi ilgilendiriyor o yüzden lütfen duyarlı olalım ve bu adaletsizliğe karşı sesimizi duyuralım...

  13. #21833
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    [QUOTE=avcrom egsoz;3083115]
    Alıntı zerzura adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim bildiğim bizim konvertör, egzos borusunun kick starter altında kalan kısmının içinde bulunyor. Hani o kapak gibi bir parça var egzos borusunun üzerinde. Yani katalitik konvertörü çıkartmadan, egzosu komple manifolddan ucuna kadar değiştirmeden performans artışı elde etmeyi ummak yersiz. Ses değişir ama tabii ona bişey diyemem.
    Yanlışsam düzeltebilirsiniz.
    katalitik konvektör söküldüğünde patlama ve sıkışma yapmadığı için ciddi derecede perfromans kaybı yaşatır.orjinal egsozlar sıkışma odalı ve 4 perde sistemli şekilde üretilir.kış iklimi uzun olan ülkelerde bu sorun değil motora hamle ve yakıtda tasarruf sağlar.aynı şeyi yaz iklimi uzun olan ülkelerde diyemeyiz. kalkış çok seri olan motor belli zamandan sonra güç kaybı yaşamaya başlar.bu motorların ciğeri,cc si,ve kapasitesi belli.bunda birinci amaç binicisinini gönlünü okşayan tok bir ses.hız artımı ve performans ikinci plan olur.
    yarışlarda dikkat ederseniz headers sistemleri taaa aşağıya kadar gider,buda motor ilk hamle yavaş hızını sonradan alır.

    ---------- Post added at 11:09 ---------- Previous post was at 10:28 ----------

    TASARIM VE UYGULAMA YAPTIĞIM Apache motorların bazıları.bunların hepsinin ortak özelliği şehir içi sesssiz şehir dışı sesli ayarlanabilir özellikli olmasıhttp://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphoto...52926208_n.jpghttp://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphoto...72813585_n.jpghttp://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphoto...11647815_n.jpghttp://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphoto...60216205_n.jpghttp://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphoto...92238479_n.jpghttp://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphoto...83534300_n.jpg
    otomobillerde katalıtık konvertor sokuldugunde yuksek devirlerde performans artışı saglanır. motorlarda aksi bir durum mu söz konusu? yoksa cc ile alakalı bir durummu?
    TRANSALP XL700

  14. #21834
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Halil Abinin Yaptıgı egzozlarda Komple Egzoz Borusu Üretimi Filan Yok.
    orjinal egzozu bozup yapıyor,
    Komple yapsa alırdım. Orjinal egzozu cıkartıp onu takardım sesi güzel.
    fakat 300 lira filan diyor fiyatlarına,
    tiger komple egzoz boruyla beraber satılıyor 350 liraya.
    emrenin egzozu daki sesi duydum. harbiden emsalsiz cıkıyor sesi.
    o yüzden halil abinin görünüm olarak egzozları düzeltmesi + boruyla beraber yapması gerektiğini düşünüyorum.
    El emegine saygım var, yaptıgı işler cok güzel. fakat eksikler giderilince büyük markalarla kıyaslanabilecegini düşünüyorum.
    Yada Şöyle söyliyim. ben egzoz takıcak olsam kesinlikle orjinal egzozu bozdurup egzoz takmazdım.

  15. #21835

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    katalitik konvektörler pahalı bir parça olduğu için,genelde binici onun yerine sahtesini taktırır.genelde katalitik iptalinde araçlarda arıza lambasını söndürmek dert olduğu için tavsiye edlien bir işlem değildir. genelde performans amaçlı katalitik iptalleri nin mutululuğu kısa sürer.sensör sistemi demamlı ikaz verdiği için yakıt çoğalması ve belli zamanda aaçda bazı sorunlara yol açar.katalitik konvektör çevre bakanlıkları tarafından doğayı ve canlıları zarar vermeemsi için kurşunsuz benzin ve dizellerde konulması gerekli ve yasal bir istek. bu olmayınca vize bile verilmiyor.direk ağır kusur geçer.katalitik benzinde bulunan monoksit,karbon,kurşun, vs gibi partiküllerin damıtılıp tekrar yakılıp temiz gaz versmesini sağlayan bir cihaz,ama neylersenizki yakıtların TR de pahalı olmasından dolayı lpg li olduğu için bu araçlar çok yakın zamanda katalitik içindeki amyant halı ve seramik mamuller deforme olur.ve saf dışı kalır.az perfrmans ve ses elde edeceğiz diye insan hayatını ve çevreyi etkileyen bu cihazı iptal etmek sizce ne kadar doğru bir hareket.

  16. #21836

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Arkadaşlar apachelerdeki titreşim olayı artçıya daha çok yansıyormuş.Mesela 90-100 arası giderken arkadaki için çok fazla titreşim mevcut mu?

  17. #21837
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ercan özelden bir mesaj attım bir baksana sana zahmet.
    gizliniz saklınız mı var beyler. özel mesaj falan can yoksa kaldınmı sınavdan

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

    Alıntı Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar apachelerdeki titreşim olayı artçıya daha çok yansıyormuş.Mesela 90-100 arası giderken arkadaki için çok fazla titreşim mevcut mu?
    100km hızda artçının ayaklarını rahatsız edecek kadar titreşim mevcut.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

    Alıntı avcrom egsoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    katalitik konvektörler pahalı bir parça olduğu için,genelde binici onun yerine sahtesini taktırır.genelde katalitik iptalinde araçlarda arıza lambasını söndürmek dert olduğu için tavsiye edlien bir işlem değildir. genelde performans amaçlı katalitik iptalleri nin mutululuğu kısa sürer.sensör sistemi demamlı ikaz verdiği için yakıt çoğalması ve belli zamanda aaçda bazı sorunlara yol açar.katalitik konvektör çevre bakanlıkları tarafından doğayı ve canlıları zarar vermeemsi için kurşunsuz benzin ve dizellerde konulması gerekli ve yasal bir istek. bu olmayınca vize bile verilmiyor.direk ağır kusur geçer.katalitik benzinde bulunan monoksit,karbon,kurşun, vs gibi partiküllerin damıtılıp tekrar yakılıp temiz gaz versmesini sağlayan bir cihaz,ama neylersenizki yakıtların TR de pahalı olmasından dolayı lpg li olduğu için bu araçlar çok yakın zamanda katalitik içindeki amyant halı ve seramik mamuller deforme olur.ve saf dışı kalır.az perfrmans ve ses elde edeceğiz diye insan hayatını ve çevreyi etkileyen bu cihazı iptal etmek sizce ne kadar doğru bir hareket.http://www.yukselotoeksoz.com/images/Kat.jpg
    işin hukuki boyutlarını bi kenara bırakalım. çevre kirliliğinide umursamadığımızı varsayalım..bu şekilde düşününce, güncel otomobillerde var olan birçok elektronik aksam ve sensörler illaki etkilenecektir. fakat karbüratörlü, tabiri caizse kara düzen çalışan bir motosiklette kat iptali yapmak performans artışı sağlamaz mı?
    ercan41 ve Makifbag bunu beğendiler.
    TRANSALP XL700

  18. #21838

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Peki titreşim ayaklarda mı yoksa oturduğu koltukta da varmı? Aynı şekilde kullanan için nasıl bir titreşim var?

  19. #21839
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı Uykusuzcorap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki titreşim ayaklarda mı yoksa oturduğu koltukta da varmı? Aynı şekilde kullanan için nasıl bir titreşim var?
    kullanıcıyı çok rahatsız etmiyor. ama artçı ayakları çok fena koltukta titreşim yok. ordada olsa zaten yayık ayranı olurduk iyice
    ercan41 bunu beğendi.
    TRANSALP XL700

  20. #21840
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Merhaba arkadaşlar, 29 litre SH29 shad marka topcase satılıktır daha alalı 2 ay oldu 119tl ye motomax tan almıştım satıyorum 80tl ve yanında tvs motorumun sadece100 km kullandığım yepyeni orjinal lastiklerinide hediye ediyorum. 05057702039tel. Ben daha büyük bir çanta alacağım iki kask sığmıyor o yüzden satıyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler