Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4521

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Alıntı outgun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iskenderun adana arası 130 km,benim motor 110 km vardıgında devri 8000 leri buluyor,2 dakika ancak tutuyorum vibrasyondan ayna daki arabalar zik zak çiziyor,ve hayatı boyunca 2 defa 140 yaptı,ondan sonra yapmadı,sen sanırım vibrasyon için motora iskenderundaki saglam ustalara takoz attırdın,çünkü 1 saat boyunca bu apecheler 8000 devirde seni ceyhan!a bile ulaştırmaması lazım
    Diyorum kullanım farkı İnan motorumda hiç bir modifiye yoktu
    Ve arka çanta da vardı
    Önde 15 dişli.
    Motor şans işi şu an motoru alan arkadaşta antakyada oturuyor onlarda grupça çok adanaya gidip gelmişler ve hiç şikayet ettiğini görmedim.
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4522

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    java ceylan,minsk,mz 251,tvs apeche,honda cbf 150
    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diyorum kullanım farkı İnan motorumda hiç bir modifiye yoktu
    Ve arka çanta da vardı
    Motor şans işi şu an motoru alan arkadaşta antakyada oturuyor onlarda grupça çok adanaya gidip gelmişler ve hiç şikayet ettiğini görmedim.
    hocam sen kullanım farkı diyorsun,biz motora binerken yeni tanışdıgımız kıza nasıl davranıyorsak öyle davranıyoruz,tamirden çıkmıyoruz,sen motoru daga taşa sürmüşsün,bişe yok,anlamadım gitti,ben bu motorla ilk aldıgımda istanbul antakya yaptım,22 saat sürdü,adanaya geldim gösterge panelleri aydınlatma gitti,ceyhan'a vardım kilometre halatı koptu,2009 nisanda oluyor bu olay,22 saat sürdü yol,2 gün vücüdumdaki titreme geçmedi,1 hafta da istanbul-hatay-hatay-istanbul toplamda oradaki gezmeleri de say 2600 km yol yaptım,hatay vardıgımda arızalarla beraber yag degişimi ve yag filtresi degiştirdim,dönüşte istanbula vardıgımda sabah 5 ti,hatay'dan sabah 8'de çıktım,eve girdim elimi yüzümü yıkamak için tek muslugu 3 tane görüyordum,anla işte

  3. #4523
    ferhatdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaka mı yapıyorsun nasıl lastik bulamıyorsun mahrumiyet bölgesinde falan mısın ?
    baba ıstanbulun gobegındeyim 17 jant lastık varmıdır ? ırc vs harıcı bul bakalım zor

  4. #4524
    RiDeR_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MCX RoadraceR
    Alıntı outgun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf nedeni ne gelince bazı arkadaşlar apeche de vibrasyon yok diyor,ben örnek olarak beylikdüzünden kartala apecheyle gideceksem,kartala vardıgımda afedersiniz kalçalarımda karıncalanma kolumda uyuşma oluyor,aynı yolu cbf'le gittiginde hiçbir şey olmuyor,ikincisi yaygın servis,üçüncüsü daha çabuk elden çıkartırsın...[COLOR="Silver"]
    cevabın için teşekkürler apacheye hasta olmuştum ama bende tamamen senin gibi düşünüyorum vazgeçtim apacheden artık
    bundan 2yıl önce arkadasın apachesine artçı binmiştim çok degil yaklaşık 4km yol gittik toprak yol degil tamamen asfalt ve indigimde yürüyüşüm degisti,sürücüde vibrasyon durumu nedir bilmiyorum ehliyetim yoktu ozaman arkadasın basını belaya sokmayım diye direksiyona geçmedim ama artcıda gercekten güzel hissettiriyo

  5. #4525

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    java ceylan,minsk,mz 251,tvs apeche,honda cbf 150
    hayırlı geceler herkese,

  6. #4526

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Alıntı outgun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam sen kullanım farkı diyorsun,biz motora binerken yeni tanışdıgımız kıza nasıl davranıyorsak öyle davranıyoruz,tamirden çıkmıyoruz,sen motoru daga taşa sürmüşsün,bişe yok,anlamadım gitti,ben bu motorla ilk aldıgımda istanbul antakya yaptım,22 saat sürdü,adanaya geldim gösterge panelleri aydınlatma gitti,ceyhan'a vardım kilometre halatı koptu,2009 nisanda oluyor bu olay,22 saat sürdü yol,2 gün vücüdumdaki titreme geçmedi,1 hafta da istanbul-hatay-hatay-istanbul toplamda oradaki gezmeleri de say 2600 km yol yaptım,hatay vardıgımda arızalarla beraber yag degişimi ve yag filtresi degiştirdim,dönüşte istanbula vardıgımda sabah 5 ti,hatay'dan sabah 8'de çıktım,eve girdim elimi yüzümü yıkamak için tek muslugu 3 tane görüyordum,anla işte
    seneye yaza bende istanbul yapmayı düşünüyorum ama bu kadar abartılacak sorunlarla karşılaşacağımı hiç sanmıyorum umutsuzca davranırsa insan başına herşey gelir.
    Alıntı ferhatdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baba ıstanbulun gobegındeyim 17 jant lastık varmıdır ? ırc vs harıcı bul bakalım zor
    Michelin-duro bu markaların 17 lastiği var
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  7. #4527

    Üyelik
    05 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

    1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

    2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

    3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

    4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

    5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

    6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

    7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

    8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

    9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

    NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

    Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama )
    Apache Sürat Motor'dan alınır

  8. #4528
    victorist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı Sürat Motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

    1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

    2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

    3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

    4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

    5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

    6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

    7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

    8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

    9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

    NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese
    Merhaba

    ilk önce test tablsounda yanlışlık var

    Ybr Maksimum torkunu 6.500 devirde değil 6000 devirde veriyor Cbf 150 6 vites değil 5 vites Ybr yağ kapasitesi 1.2 lt değil 1 lt lütfen ilk önce yanlış bilgilendirme olmaması için burdan bildiriyorum düzeltilmesi gerek

    Yeni Apache yi bende test sürüşü yapmak istiyorum bilinki objektif yorum yaparım hiç bir markanın firmanın yanlısı olarak yanlış bilgi vermem

    Test sürüşü ne zaman ve nerde yapma şansımız vardır

  9. #4529

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Alıntı Sürat Motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

    1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

    2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

    3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

    4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

    5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

    6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

    7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

    8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

    9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

    NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

    Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama )
    İşte olay budur ya
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  10. #4530

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    java ceylan,minsk,mz 251,tvs apeche,honda cbf 150
    [QUOTE=Şenonar;2284565]seneye yaza bende istanbul yapmayı düşünüyorum ama bu kadar abartılacak sorunlarla karşılaşacağımı hiç sanmıyorum umutsuzca davranırsa insan başına herşey gelir.

    Şenonar umarım yolculugun iyi geçer.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:33 ----------

    Alıntı Sürat Motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

    1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

    2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

    3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

    4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

    5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

    6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

    7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

    8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

    9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

    NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese

    [IMG][/IMG]


    Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama )
    peki bu modellere xenon far takılabilecek mi ? gücü kaldırabilecek mi

  11. #4531
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı sürat motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. Tvs apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

    1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

    2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. Ilk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

    3-) vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde euro 3 belgesi alması çok zordu.

    4-) çok atak ve kıvraklığı istanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

    5-) rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

    6-) lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

    7-) arka stoplar ve parkların led olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

    8-) gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

    9-) rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. Gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

    Not: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese

    [ımg][ımg]http://img694.imageshack.us/img694/123/karilatirmason.jpg[/ımg][/ımg]

    [sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------[/sıze]

    peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. Inanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama )
    yanlış bilgilendırıyorsunuz cbf bG gucu 11.6ps yani 12.8bg dir lütfen bi malı overken oburunu düsürmek gibi kötü davranıslara kalkısmayınız VEDE CBF BU BG GÜCÜNÜ 8DEVİRDE VERİRLKEN APACHE BU BG Rİ 8500DEVİRDE VERİYOR BEN DORULARI SOLIYORUM İSTİYENLER ARASTIRABİLİR MARKA FANATİĞİ YAPMIYORUM FAKAT FORUMDAKI ARKADASLARIMIN YANLIS BİLGİLERLE KANDIRILMASINADA GÖZ YUMAMAM
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  12. #4532
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    aslında bu formda herkesin amacı aynı olmalı .. iyi motor hangisi diye tartışmalı ve söyleşi yapılmalı.. sonuç olarak en kötü ekipmanları ile birlikte 5000 tl yi gözden çıkarıyoruz.. cbf kötü ybr iyi apche titriyo gibi handikapları bilinçli bir şekilde aktarırsak birbirimize, motosiklet alırken de daha sağlıklı bir karar veririz.. formun geneli marka fanatikliği yapmakta.. kendi motorunun sorunlarını bildiği halde benim motorum senin motorunu döver diyo.. bir türlü anlayamıyorum.. bizim bi camia olduğumuzu unutmayın ve birbirimize lütfen yardımcı olalım ..

  13. #4533

    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    java ceylan,minsk,mz 251,tvs apeche,honda cbf 150
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında bu formda herkesin amacı aynı olmalı .. iyi motor hangisi diye tartışmalı ve söyleşi yapılmalı.. sonuç olarak en kötü ekipmanları ile birlikte 5000 tl yi gözden çıkarıyoruz.. cbf kötü ybr iyi apche titriyo gibi handikapları bilinçli bir şekilde aktarırsak birbirimize, motosiklet alırken de daha sağlıklı bir karar veririz.. formun geneli marka fanatikliği yapmakta.. kendi motorunun sorunlarını bildiği halde benim motorum senin motorunu döver diyo.. bir türlü anlayamıyorum.. bizim bi camia olduğumuzu unutmayın ve birbirimize lütfen yardımcı olalım ..
    koray,ben marka fanatikligi yapmıyorum,şuan kullandıgım motorsikletten ve sıkıntılarımı anlattım,bakalım yeni apecheler nasıl olacak,umarım dedikleri gibi iyi çıkar,ha bir daha apeche alırmıyım,o çok zor,

  14. #4534

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    El emeği göz nuru kendi custom farımı kendim yaptım Sevdiğim bi abimin yardımlarıyla.
    Bu gün merceği oturttuk silikon sıkıldı.Akşamdan kurumaya bıraktım
    Yarında boyayıp angel farı takıcam
    Şimdiden harika görünüyor

    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  15. #4535
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı red thunder adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havalar toparlanınca paylaşırsın testi, acelisi yok Bu arada,yeni kasada ilk kırılacak yer bence alt grenaj olacaktır, kaldırımdan atlarken çat çut
    bizim BMW satışta aga...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44363626/detay



    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tvs standında şov yaptım fuar günü.. stant görevlisi gelmiş motoru övüyor..
    dedim üzerinde halen ağaç kesme motoru olan stil gibi vibrasyonlu motor mu var... dedi ramazan değiştirdik..lamba patlatıyormu gösterge kesiyormu..koruma demiri kırıyormu... yolda civata topluyormuyuz yine... dediği kelime tam anlamıyla olmasada viibrasyon azaldı.... nisan gibi test e gideceğim..

    motor güzel ve hoş olmuş.. tvs düşmanı falan değilim.... sadece üzerindeki vibrasyonun motoru dağıtmasını sevmiyorum.... yamaha honda tvs sıralaması bana göre uygun... ama motoru ciğerli ve granaj aksamı çok sağlam..
    Ramço bilsen bilsen sen bilirsin...ama bak ben cbfyi zamanında kötüledim bana uyuz olanlar var...vay efendim ekmek yediğin kaba niye işiyosun diye ince ince saydırıyorlar bana...aga herkes istiyor ki marka göklere çıksın kusur yok kul yapısı değil bunlar haşa Allah yarattı hatasız...(tövbe tövbe)

    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu vibrasyonu ne kadar gözünüzde büyüttünüz be bilader!!!!
    Gidin bi kanuni bretona binin
    Bi çin malı cup a binin vibrasyon görün gözünüzü sevim bu kadarda olmaz ya!!
    6000 devirden sonra tamam vibrasyon var ama sizin abarttığınız kadar bi vibrasyonda yok açıkçası adam ybr ye (bisiklete) biniyor motorun çalıştığı bile belli değil sonra apache ye binince neymiş efendim vibrasyon var
    bide ybr kullan sonra çin malı motora bak vibrasyon neymiş gör
    Ben apache ile çok uzun yol yaptım ama hiçte motordan inince elim ayağım uyuşmadı abartmayın!!!
    Adam motorunu bakıma götürmüyor bütün makine kulakları gevşek sonra vibrasyon var Sık o vidaları bak bakim ne derece vibrasyon var.!!

    piyasadaki en titreşimli motor Kanunı Cheetah 125 dir...yani cinsel hayatınla oynar bu makina öyle bir titrer...bizim bi abimiz vardı...Sakaryanın ilçesinde bir belediyede memu...ondan bilirim...heh geldi aklıma Taraklı Belediyesi...

    [QUOTE=outgun;2284399]
    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    hocam bu motor şuanda günlük 100-150 gram yakıyor,ekleme yapıyorum,30000 km de başladı,servisi garanti bittigi için motor açtı piston sekman kol işçilik 900 lira aldı,aynı arıza tekrarladı,parçalar çok pahalı ben sıfırını 2000 liraya verseler yine almam.Tercih size kalmış,al derim motor dandik çıkar,ahını almak istemem..Bende motoru alırken bayagı araştırdım,kullananlar süper kesinlikle tavsiye edenler bile,nerden bulaştık diyorlar,motor bu forumda bazı arkadaşların dedigi gibi şans işi,eger sabırlıysan 1 sene sabret yeni modellerin üzerinden bir sene geçsin,ona göre kararını ver,eger dedikleri gibi saglam çıkarsa ben burdan övmemzsem en karaktersizim....

    900 liramı vay anasını be...ben piston silindir sekman işçilikle birlikte 320 gaymeye sıfırladım en son...

    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında benim kullanım amacım hobi evden işe işten eve tatillerdede biraz dolaşmak.. sağlam evladiyelik olsun istiyorum.. ama apachede bu ışığı görmüyorum.. yamaha ybr 125 esd ye ne dersin benim amacıma uygun olur mu


    Alıntı K o r @ y adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet haklısın cbf 150 de düşünüyorum ama onunda yağ yakma sorunu var diyorlar acaba son modellerde aynımıdır
    aga gel sen yeni kasa cbf al başka çare yok risk alma...senin kullanımında bu makina yağ mağ eksiltmez...


    Alıntı outgun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı geceler herkese,
    sana da hacı...

    Alıntı Sürat Motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

    1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

    2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

    3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

    4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

    5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

    6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

    7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

    8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

    9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

    NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese



    [/COLOR]Peki şöyle yapalım. Ben diyorum ki bu sorunların hepsi giderildi. İnanmıyorsanız gelin test sürüşü yaptırayım size. Ama bir şartla. Test sürüşünden sonra buraya yorumları yazacaksınız ama )
    Selam aga...ben seni aradım fuar öncesi...ismin galiba SERKAn...cumartesi fuar günü seni bulamadım stand da tanışmak nasip olmadı...bnir ara uğrayacağım sana...şu makinaayla bi tur atmak isterim...kolay gelsin...yerin galiba Çağlayandaydı...

    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    El emeği göz nuru kendi custom farımı kendim yaptım Sevdiğim bi abimin yardımlarıyla.
    Bu gün merceği oturttuk silikon sıkıldı.Akşamdan kurumaya bıraktım
    Yarında boyayıp angel farı takıcam
    Şimdiden harika görünüyor
    ]
    motora gece başka bir hava katıyor bu namussuz ...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #4536

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Metahan abi ne güzel ne nezih bi belediye o öyle taraklı
    Artı fazla titreşim harbiden cinselliğin sonu
    Fark bitsin onuda yarın eklerim şu an sabırsızlanıyorum ama bağlayacak motor yok şu an artık apache gelince
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  17. #4537
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Şenonar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fark bitsin onuda yarın eklerim şu an sabırsızlanıyorum ama bağlayacak motor yok şu an artık apache gelince
    ha daha motor yok öyle mi...tam türkiş stayla he...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #4538

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ha daha motor yok öyle mi...tam türkiş stayla he...
    Önceki motorumda bu far orj. hali ile takılıydı yine apache
    ee yeni kasaya yeni fark şekli gider
    Eski motor şu
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  19. #4539
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    bütün söylenenler boş çıkmış yine.yok 160 cc olucaktı,enjeksiyon olucaktı.
    elde kalan parçaları bir araya getirmişler al sana yeni kasa 150 cc eski titreşimli motor.bu haliyle beş kuruş vermem ben bu motora.tek + sı az yakması,kenarda dursun şehir içi ulaşımda iyidir ufak cc.
    adam gibi 160-180 cc enjeksiyonlu motoru getirsinler Türkiye'ye,titreşimsiz olanından bi zahmet.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  20. #4540

    Üyelik
    08 Şubat 2011
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    黑穆拉特 chinese cub
    Alıntı outgun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam sen kullanım farkı diyorsun,biz motora binerken yeni tanışdıgımız kıza nasıl davranıyorsak öyle davranıyoruz,tamirden çıkmıyoruz,sen motoru daga taşa sürmüşsün,bişe yok,anlamadım gitti,ben bu motorla ilk aldıgımda istanbul antakya yaptım,22 saat sürdü,adanaya geldim gösterge panelleri aydınlatma gitti,ceyhan'a vardım kilometre halatı koptu,2009 nisanda oluyor bu olay,22 saat sürdü yol,2 gün vücüdumdaki titreme geçmedi,1 hafta da istanbul-hatay-hatay-istanbul toplamda oradaki gezmeleri de say 2600 km yol yaptım,hatay vardıgımda arızalarla beraber yag degişimi ve yag filtresi degiştirdim,dönüşte istanbula vardıgımda sabah 5 ti,hatay'dan sabah 8'de çıktım,eve girdim elimi yüzümü yıkamak için tek muslugu 3 tane görüyordum,anla işte
    hihohahahahaha Gece gece felaket güldürdünüz yaaaawww,neymiş bu alet öyle.... bu kadar da değildir
    'He who laughs last, was too slow to get the joke'::146::::145::::piloot::


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)

Bu Konudaki Etiketler